حجم بازی Rage در Xbox معادل 21-22 گیگ خواهد بود

Saber

F.A.M.I.L.Y
Loyal Member
Jun 16, 2009
3,882
نام
صابر
rage2.jpg




درود بر دوستان بازی سنتری

آقای John Carmack امسال 90 دقیقه در نمایشگاه QuakeCon بدون هیچ وقفه ای صحبت کرد و اطلاعات زیادی را در مورد بازی Rage گویا شد.
Carmack گفت : بازی Rage در Xbox حجمی معادل 20 گیگ خواهد داشت .پس اگر میخواهید این بازی را تجربه کنید بهتر است هارد خود را چک کنید. او در ادامه گفت: این برای اولین بار نیست که یک بازی بر روی Xbox 360 نیاز به همچین فضایی داشته باشد.همچنین بازیهای زیادی بوده اند که فضای زیادی را اشغال میکرده اند مثل Final Fantasy XIII ، Lost Odyssey و غیره ...
همچنین اضافه کرد: که دیسک های Blu Ray از DVD بدتر است! حداقل در PS3 !!

منبع


 
آخرین ویرایش:

Panther_X

کاربر سایت
May 31, 2011
1,204
طبق اخرین اخبار اجباریه که واسه بازی کردن این بازی هر سه دیسکو رو هارد بریزیم حالا اونایی که ارکید دارن بدبختن...باید هارد بگیرن....اقا حد اکثر پشتیبانی 360 از فلش 30 گیگ است یا 16 گیگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
گفتم لینک یه مقاله که حرف شما رو تایید کنه لطف کنید، نگفتم که حرف های قبلیتون رو تکرار کنید.
مقاله در مورد بازیهای Fixed camera یا بازیهایی که به شدت دوربین اسکریپت شده دارن و این مسئله که این اسکریپت بودن دوربین چطور میتونه به سازنده برای بالا بردن سطح هنری بازی کمک کنه زیاده من چندتا pdf در این مورد دارم اتفاقا یکیشو از یکی از همین سایتهای استودیوهای سونی دانلود کردم اگر کلمات کلیدی رو تو گوگل سرچ کنید پیدا میکنید ولی من اینجا به نقل قول آقای Phil Wilkins از Sony Santa Monica که در سایت beyond3d پست داده اشاره میکنم:
به صراحت ایشون میگه که مزایای این کار این هست که میتونن روی کیفیت اون چیزی که دیده میشه تمرکز کنن و معنیش این میشه که مثلا اونها احتیاج ندارن دیوار پشتی یک اتاق رو طراحی کنن یا اینکه میتونن منطقه ای رو که دیگه قرار نیست دیده بشه Unload کنن [که دلیلش مشخصا ثابت بودن دوربین هست و چون کاربر مثل بازیهایی که دوربین آزاد هست دیگه نمیتونه برگرده عقبو نگاه کنه میشه اینکارارو کرد]

The only performance benefits are that we can focus asset creation quality on what we want to look at. Sometimes this means that we don't need to
build the back wall of a room. Or we can unload an area behind us that we can no longer see. Although often we'll just swap it for a lower detail version of the same area (think of the horse / chain section of GoW2).
That's entirely in the domain of the artists and designers though.

منبع
:http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1399328&postcount=33
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Dreadlord

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,049
نام
آریا
طبق اخرین اخبار اجباریه که واسه بازی کردن این بازی هر سه دیسکو رو هارد بریزیم حالا اونایی که ارکید دارن بدبختن...باید هارد بگیرن....اقا حد اکثر پشتیبانی 360 از فلش 30 گیگ است یا 16 گیگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه اجباری نیست !
 

Dastan

کاربر سایت
Jul 20, 2011
44
نام
reza
این بازی که ازش خریدن هم نداره گیم پلی مزخرفی داره

Mutant-Bash-TV-Is-Id-Softwares-First-Rage-Game-for-iOS-Games_gM-ot_0.jpg


Rage-PC-Xbox-PS3game-GamerXpot-5.jpg


از نوع اسلحه به دست گرفتنش معلوم هست گیمپلی نداره این نوع اسلحه بدست گرفتن ما رو یاد بازی های یک نصل قبل مینداره حالا من نمی دونم این عکس ها کجاش گرافیک بالا داره؟


نوع دوید افراد تو این بازی کاملا خرابه شخصیت دشمنان هم تو این بازی همشون مثل همند
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,098
نام
مصطفی
این بازی که ازش خریدن هم نداره گیم پلی مزخرفی داره

از نوع اسلحه به دست گرفتنش معلوم هست گیمپلی نداره این نوع اسلحه بدست گرفتن ما رو یاد بازی های یک نصل قبل مینداره حالا من نمی دونم این عکس ها کجاش گرافیک بالا داره؟


نوع دوید افراد تو این بازی کاملا خرابه شخصیت دشمنان هم تو این بازی همشون مثل همند
ایراد سال ـم گرفته شد ....=))


 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,945
نام
حسین
این بازی که ازش خریدن هم نداره گیم پلی مزخرفی داره


Mutant-Bash-TV-Is-Id-Softwares-First-Rage-Game-for-iOS-Games_gM-ot_0.jpg



Rage-PC-Xbox-PS3game-GamerXpot-5.jpg


از نوع اسلحه به دست گرفتنش معلوم هست گیمپلی نداره این نوع اسلحه بدست گرفتن ما رو یاد بازی های یک نصل قبل مینداره حالا من نمی دونم این عکس ها کجاش گرافیک بالا داره؟


نوع دوید افراد تو این بازی کاملا خرابه شخصیت دشمنان هم تو این بازی همشون مثل همند
مرد حسابی رفتی عکس های بازی برای ایفون را برداشتی اوردی می گی گرافیک نداره :))
 

shayan720

Ceiling Gazing
کاربر سایت
May 23, 2010
555
نام
شایان
این بازی که ازش خریدن هم نداره گیم پلی مزخرفی داره
از نوع اسلحه به دست گرفتنش معلوم هست گیمپلی نداره این نوع اسلحه بدست گرفتن ما رو یاد بازی های یک نصل قبل مینداره حالا من نمی دونم این عکس ها کجاش گرافیک بالا داره؟


نوع دوید افراد تو این بازی کاملا خرابه شخصیت دشمنان هم تو این بازی همشون مثل همند
ای بابا راست میگی تو.فلج که هست.دستاش که زیادی تمیزه.ناخناش که بلنده.واقعا این کارمک خجالت نمیکشه این چیزا رو میسازه؟:d
پیشنهاد میکنم یه ایمیل به سایت بازی بزنید و طریقه درست اسلحه به دست گرفتن رو بهشون بگید.به هر حال اونا مثل شما اسلحه ندیدن که.
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
اشاره به Pre baked بودن برخی سایه ها در God of war 3:

Sony Santa Monica programmer Ben Diamand spent around three years gradually developing the deferred shadowing system employed in God of War III, that works beautifully in eliminating the artifacts and blending dynamically-generated shadows along with others that are pre-baked into the scenery.
منبع:http://www.eurogamer.net/articles/the-making-of-god-of-war-iii?page=4

و اشاره به Pre-comput بودن برخی نور پردازیها در GOW3:

Pre-computing Lighting in Games, David Larsson, Illuminate Labs. Illuminate Labs make very good prelighting tools for games; I used their Turtle plugin for Maya when working on God of War III and was impressed with its speed, quality and robustness

منبع:http://www.realtimerendering.com/blog/category/reports/page/3/

حاجی من اینترنتم نفتیه , اگه یه سرچ عمیق تو گوگل بزنی من مجبور نمیشم با این اینترنت کلنگ برم لینک پیدا کنم چون این مطالبو خیلی وقت پیش دنبالشون بودم پیدا کردم.
 
آخرین ویرایش:

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
اشاره به Pre baked بودن برخی سایه ها در God of war 3:Sony Santa Monica programmer Ben Diamand spent around three years gradually developing the deferred shadowing system employed in God of War III, that works beautifully in eliminating the artifacts and blending dynamically-generated shadows along with others that are pre-baked into the scenery.منبع:http://www.eurogamer.net/articles/the-making-of-god-of-war-iii?page=4و اشاره به Pre-comput بودن برخی نور پردازیها در GOW3:Pre-computing Lighting in Games, David Larsson, Illuminate Labs. Illuminate Labs make very good prelighting tools for games; I used their Turtle plugin for Maya when working on God of War III and was impressed with its speed, quality and robustnessمنبع:http://www.realtimerendering.com/blog/category/reports/page/3/حاجی من اینترنتم نفتیه , اگه یه سرچ عمیق تو گوگل بزنی من مجبور نمیشم با این اینترنت کلنگ برم لینک پیدا کنم چون این مطالبو خیلی وقت پیش دنبالشون بودم پیدا کردم.

واقعاً من در عجبم که چطوری از این متن شما برداشت کردی که نورپردازی تو GoW 3 ریل تایم نیست. اصلاً کوچکترین ربطی نداره... الان دیگه زمان PS2 نیست که از نورپردازی prebaked استفاده کنن.

"[Dynamic lighting] is one of the big features of our engine. We built it around being able to use up to 20 dynamic lights per game object," Ken Feldman explains.
"The light can be big or small, it doesn't matter. In the end, I believe we support up to 50 dynamic lights per game object. We are not using a deferred lighting scheme. Our lead programmer Vassily Filippov came up with this amazing system during pre-production... We can place lights in Maya and have them update in real-time in the game on the PS3, it's like being able to paint with lights. Lighting is a fast and a very enjoyable artistic process."

ویرایش: شما باز داری همون حرف های خودت رو تکرار میکنی. بحث اینطوری نتیجه ای نداره و منم دیگه ادامه نمیدم.
 
آخرین ویرایش:

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
عزیز جان خوبه متن رو گذاشتم:Pre-computing Lighting in Games, David Larsson, Illuminate Labs. Illuminate Labs make very good prelighting tools for games; I used their Turtle plugin for Maya when working on God of War III and was impressed with its speed, quality and robustnessمن نگفتم همه نور پردازیهای بازی از قبل محاسبه شده هست توی پستهای قبلی اگه بخونین گفتم که اینطور نیست ولی نور پردازی Global بازی از قبل محاسبه شده هست برخی سایه ها هم همینطورن ... که به مدد این fixed camera بودن تونستن اجراش کنن و بخشی از محاسبه رو کم کرده توی Rage هم قبلا گفتم (اگه پستهای منو تو تاپیک های دیگه بخونبد) بخشی از نور پردازی بازی online نیست و ریل تایم محاسبه نمیشه کلا بازیهای 60 فریمی به مدد این تکنیکها میتونن 60 فریم رندر بشن شاید چشم انسان متوجه نشه ولی به هر حال تکنیکی هست که وجود داره.
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
همچنین اضافه کرد: که دیسک های Blu Ray از DVD بدتر است! حداقل در PS3 !!
ترکوندن سونی و دیسک بلو-ری و جانب داری از دیسک های 9 گیگابایتی 360 و مایکروسافت.:|
 

Panther_X

کاربر سایت
May 31, 2011
1,204
این بازی که ازش خریدن هم نداره گیم پلی مزخرفی داره


Mutant-Bash-TV-Is-Id-Softwares-First-Rage-Game-for-iOS-Games_gM-ot_0.jpg



Rage-PC-Xbox-PS3game-GamerXpot-5.jpg


از نوع اسلحه به دست گرفتنش معلوم هست گیمپلی نداره این نوع اسلحه بدست گرفتن ما رو یاد بازی های یک نصل قبل مینداره حالا من نمی دونم این عکس ها کجاش گرافیک بالا داره؟


نوع دوید افراد تو این بازی کاملا خرابه شخصیت دشمنان هم تو این بازی همشون مثل همند

این احیانا برای ایفون نیست سیستمای ios=))

از مامور47 تو تریلر اسلحشو بد دست گرفت بفهمین گیم پلی بازی افتضاحه=))
 

shefer

کاربر سایت
Aug 27, 2009
2,365
نام
mazyar
این بازی که ازش خریدن هم نداره گیم پلی مزخرفی داره


Mutant-Bash-TV-Is-Id-Softwares-First-Rage-Game-for-iOS-Games_gM-ot_0.jpg



Rage-PC-Xbox-PS3game-GamerXpot-5.jpg


از نوع اسلحه به دست گرفتنش معلوم هست گیمپلی نداره این نوع اسلحه بدست گرفتن ما رو یاد بازی های یک نصل قبل مینداره حالا من نمی دونم این عکس ها کجاش گرافیک بالا داره؟


نوع دوید افراد تو این بازی کاملا خرابه شخصیت دشمنان هم تو این بازی همشون مثل همند
lq0xdhd661ud5ee6zr6e.jpg
 
  • Like
Reactions: Kavigne and Polaris

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
شما باز داری همون حرف های خودت رو تکرار میکنی. بحث اینطوری نتیجه ای نداره و منم دیگه ادامه نمیدم.
دوست عزیز من حرفای خودمو تکرار نمیکنم شما میگی منبع من دادم.
Pre-computing Lighting in Games, David Larsson, Illuminate Labs. Illuminate Labs make very good prelighting tools for games; I used their Turtle plugin for Maya when working on God of War III and was impressed with its speed, quality and robustness.
منبع:
http://www.realtimerendering.com/blog/more-siggraph-course-updates

یکی از ابزارهایی برای نور پردازی GOW3 استفاده شده ابزار Turtle هست که برای precomputing lighting استفاده میشه.
منبع:
Developer interview with Art Director Ken Feldman and Lead Animator Bruno Velazquez
http://en.wikipedia.org/wiki/God_of_War_III

پس تا اینجا این ابزار برای نور پردازی در GOW3 استفاده شده
اینم یک منبع دیگه:
Illuminate Labs has just released a new version of their precomputing lighting texture baking tool Turtle for Autodesk’s Maya 2010, and updated their gallery to show its use in several new games

Based on the same core lighting technology, LiquidLight®, as the world’s leading game lighting middleware, Beast™, the brand new Turtle 5.1 includes several new features boosting productivity as well as visual quality.

“Titles like Dante’s Inferno, Dragon Age: Origins, EVE Online and God of War III prove Turtle to be a lighting tool that any Maya game studio should consider.” says Magnus Wennerholm, CEO.

منبع:
http://www.vizworld.com/tag/turtle

از مشخصات و قابلیتهای این ابزار طبق گفته سایت سازنده این ابزار:

Precomputed GI—Prebake lighting for platform and engine independence, resulting in greater flexibility and portability.
Aesthetic quality and efficient workflows—Affect the overall lighting of the scene without the bounce lights or ambient fills used to "fake" GI

منبع:
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/pc/index?siteID=123112&id=15779574

حالا دیگه نمیدونم چه دلیلی داشته که از یک ابزار نور پردازی Fake توی یه بازی استفاده کنن.
بازم میگم قسمتی از نور پردازی این بازی از قبل محاسبه شده هست و داخل بازی از سیستم نور پردازی داینامیک هم استفاده شده ولی سیستم نور پردازی سراسری بازی یا همون GI بر مبنای نور پردازی از قبل اعمال شده هست که به مدد Fixed camera بودن بازی اعمال میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر