قبلا تو همین تاپیک توضیح دادم
تلو انلاین از کجا اومد ؟ توهمات بزرگان ناتی داگ
این ها توهم زدن که ما قراره بازی های انلاین متحول کنیم ( دراکمن هم به این موضوع اشاره کرد ) ما قراره اولین بازی مولتی پلیر با داستان گویی سینمایی بسازیم
سونی بر اساس توهمات این ها 100 تا 150 نفر کارمند جدید استخدام کرده ( حقوق 100 کارمند استودیو ناتی داگ بیشتر از 400 کارمند یه استودیوی در ژاپنی / 1000 کارمند در استودیوی چینی و هند یه )
خوشبختانه بانجی سر می رسه و از یه ابر فاجعه جلوگیری می کنه
و گرنه بازی با همون شرایط عرضه میشد و 2 هفته بعد امار پلیر هاش به زیر 10 هزار نفر می رسید
یکماه بعد رسانه تیتر می زدن
پایان ناتی داگ / شکست بزرگ سونی
درسته سونی تا امروز حداقل 100 میلیون دلار سر توهمات بزرگان ناتی داگ و متحول کردن دنیای انلاین ضرر داده
اما جلوی ضرر هر زمانی بگیری منفعت
حداقل ابروی برند حفظ شد
دیگه نیازی نیست 100 ها میلیون دلار دیگه هم برای جمع کردن فاجعه بعد از عرضه تلو انلاین هزینه بشه
این پروژه هم ( تا هر جایی که روش کار کردن ) احتمالا همراه تلو پارت 2 روی ps5 عرضه می شه