جنجال سنتر (فقط پیرامون سرگرمی ها )

موز کپک زده از الوی شخصیت پردازی عمیق تری داره:دی
هورایزن تنها فرست پارتی سونی بود که واقعا اومد دنیا بسازه و تبدیل به فرنچایز بشه... اما وقتی تمرکز باز رفت روی اینکه دنیا در خدمت یک کاراکتر باشه... و اومدن اثر رو سیاست زده کردن... هم به داستان گند خورد... هم از پتانسیلی که واقعا داشت استفاده نکردن
 
برو مرد مومن :دی

یه ایونت بری مفت مفت آیتم بهت میده
بعد یه جوری میگه فارمش جهنمه، انگار طرف شما بهتشه. منو مسخره نکن امیر :دی

جدا از اون فگو (FGO) واقعا کشش داره داستان که فرمت ویژوال ناول جواب میده روش... وگرنه گرافیک مرافیک که خدایی اوته :دی (البته بگم تا ارک کملوت طول می کشه تا موتور نویسنده ها روشن شه :دی)

بعد من دو تا ارک تو بقیه این بازی ها میزنم حس می کنم بازی داره صرفا کمپین گذاشته بهم یونیت ۵ ستاره بفروشه :|
بی خیاااال!!!! بی خیاااااال! :دی

در مورد فارم و ایونت های FGO ما رو سیاه نکن! رسما تموووووووم نشدنی بودن! دهن آدمو سرویس میکردن!

داستان هم که روایتش عالی بود، یعنی تو کملوت گا**دن!!!! :)) (و همه ایونت و آرک ها) دو جمله میگفتن، دشمنا حمله میکردن، باز بعد مبارزه میگفتن : *صدای نفس نفس زدن* دهن سرویسا گیرمون اوردن/بهمون رسیدن ....
نفر دوم : اوه از سمت چپ هم اومدن باز!
(و البته همین دو جمله اصلی تو حداقل 20 دقیقه دیالوگ بدون هیچ بار و نکته خاصی:دی )

و باز مبارزه و باز دیالوگ های بالا ایندفعه سمت عوض میشد فقط و ...

کلا FGO به عنوان بهترین گاچا، خیلییییییی دور از واقعیته:دی

---
گنشین رو که گفتن، خدای فلان عنصر میاد، هنوزم نمیتونه 4*ه لانچ رو پاورکریپ کنه:))
و تنوعی که هر سال تو سیستم های بازی میدن فوق العاده ست
اصلا نزدیک اینم نشید:p

بخش موزیکشم که TOP 3 هر سال هستن، ولی خوب محل نمیدید:p
---

استار ریل بلی، با پاور کریپ دهن ملتو سرویس کرده! یعنی اکثر DPSها بعد دو سه پچ باید باهاشون خداحافظی کرد، مگر اینکه کلا باهاشون حال کنی بخوای فارم کنی:دی یا بخشای راحت تر رو بری:دی

اما از اونطرف از نظر داستانی خیلی جذاب تره:دی

---

ززز هنوزم در دست پیشرفته، برا من نزدیک دو مورد بالا نمیشه، فقط طنز کار باحاله! بازی با کاراکترهای خل و چل، و این کیفیت کم داریم/نداریم خدایی:دی

خوبیه بازی های هویو اینه که فعلا سه بازی دادن، با سه سبک گیم پلی و داستانی و حال و هوای مختلف، دمشون گرم خلاصه:دی

---

در مورد طراحی کاراکتر، FGO نکته مثبت اینکه محدودیتی تو ابعاد و شکل های عجیب غریب نداره به خاطر سبکش، خیلی خوبه
ولی از اونطرف چون طراح های مختلف داره یک دست نیست سبک طراحی (و من سر جندربندهاشون بسی حرص میخورم:)) )

بین بازی های هویو برام گنشین>استار ریل>ززز هست

البته طراحی کاراکترهای آرک فعلیه استار ریل>گنشین :دی ، کلا این آرک استار ریل انگار اومدن ازم پرسیدن گفتن چه طراحی حال میکنی(فقط کاراکتر ریش سیبیلی نداریم، غیر این هرچی خواستی:)) ) ، چه استایل شخصیتی داشته باشن، معماری منطقه جدید چی باشه؟ ، آهنگ چی دوست داری؟ ، سبک داستانی چی باشه؟ و .... :D

آرک فعلی استار ریل، چیزیه که اگر سری فیت فقط F/Z استایل بود و لوس بازی های دیگشو نداشت:دی

فقط یه چیز خطرناک داره:)) تو این سال همه جی پرفکت، پچ بعدتری قراره کولب فیت داشته باشیم و لکه ننگ F/Z بیاد این سمت:))
 
بهترین دوران بازیسنتر دورانی بود که هم لایک هم اموجی ها پاک شده بود :>
(بازیسنتر سرگرمی محسوب میشه دیگه نه؟ :دی)

دلیلشم اینه که خیلی محیط سالم تری شده بود، نه یک گروه با اموجی خنده حمله میکردن به اون یکی، نه Ratio ـی در کار بود که بگی این پست 30 تا لایک خورده پس نظر مهم تری داده تا اون یکی که لایک نداره و ...
 
آخرین ویرایش:
در مورد فارم و ایونت های FGO ما رو سیاه نکن! رسما تموووووووم نشدنی بودن! دهن آدمو سرویس میکردن!

بوووووورووووو حاجی سیاهی :دی
دو تا Craft Essence می بستی رسما چهار روزه می شه کل جایزه های ایونت رو جمع کرد با یخورده حوصله
تازه کاراکتر 4 ستاره هم که بهت میده. اخیرا این Welfare هاش خیلی خوبن :D

داستان هم که روایتش عالی بود، یعنی تو کملوت گا**دن!!!! :)) (و همه ایونت و آرک ها) دو جمله میگفتن، دشمنا حمله میکردن، باز بعد مبارزه میگفتن : *صدای نفس نفس زدن* دهن سرویسا گیرمون اوردن/بهمون رسیدن ....
نفر دوم : اوه از سمت چپ هم اومدن باز!
(و البته همین دو جمله اصلی تو حداقل 20 دقیقه دیالوگ بدون هیچ بار و نکته خاصی:دی )

و باز مبارزه و باز دیالوگ های بالا ایندفعه سمت عوض میشد فقط و ...

نگو امیر
نگو اینو. لااقل تو FGO از یه جایی به بعد شعور نویسنده ها رسیده که صرفا فایت ها رو برای گیم پلی بذارن وسط. نه این که 6 جای مپ بچرخوننت که داستان بازی طولانی تر شه. یعنی جدا میگی گنشین و هونکای 70 درصد هر آرکش دنبال نخود سیاه نیستی؟ :دی بعد تازه میفهمی 30 درصد بقیه که داستانه یه 60 درصد مخفی داره که چمیدونم تو متن Log ها بوده. بیا و اینا رو بخون حالا... :| زرشک... من میخواستم طومار بخونم همون ویژوال ناول میخوندم لااقل یخورده وزن و ریتم داره متن اش :دی

در مورد طراحی کاراکتر، FGO نکته مثبت اینکه محدودیتی تو ابعاد و شکل های عجیب غریب نداره به خاطر سبکش، خیلی خوبه
ولی از اونطرف چون طراح های مختلف داره یک دست نیست سبک طراحی (و من سر جندربندهاشون بسی حرص میخورم:)) )

بین بازی های هویو برام گنشین>استار ریل>ززز هست

البته طراحی کاراکترهای آرک فعلیه استار ریل>گنشین :دی ، کلا این آرک استار ریل انگار اومدن ازم پرسیدن گفتن چه طراحی حال میکنی(فقط کاراکتر ریش سیبیلی نداریم، غیر این هرچی خواستی:)) ) ، چه استایل شخصیتی داشته باشن، معماری منطقه جدید چی باشه؟ ، آهنگ چی دوست داری؟ ، سبک داستانی چی باشه؟ و ....

باو شما بعد 5 سال هنوز یه کاراکتر پیر خفن ندارید که Playable باشه. همه یا بچه اند یا فقط عددی سن دارن :دی
بعد روت میشه به من بگی سم Fate داره ریخته میشه تو هونکای
آخه مرد حسابی. همین الانش هم سم فیت تو هونکای کامل ریخته شده
Clara که عملا ایلیاسویل مناطق محروم ـه :دی
Mydei هم که آرجوناها رو ریختن تو گیلگمش ها

لااقل آرچر بیاد تو اون بازی یخورده رنگ ملامین ببینه اون دنیای مصیبت زده رو :دی

البته فیت هم الان چند وقته زیاد از همون طرح های قبلی استفاده دوباره می کنه (همین ژان-متاترون که دیروز معرفی شد و ...) ولی لامصبا اگه کاراکتر جدید بدن یه چی میدن مثل دانته آلیگری عشق می کنی از بس دیزاینش خوبه. بعد هر کاراکتر هر اسنش اش یه کاراکتر دیگس از لحاظ لباس و...

آرک فعلی استار ریل، چیزیه که اگر سری فیت فقط F/Z استایل بود و لوس بازی های دیگشو نداشت:دی

به آرک فعلی که نرسیدم من تو هونکای. خیلی عقبم هنوز.
و شایدم دامنه آدمای دور و ور من محدودند. ولی هر کی رو دیدم جفت بازی ها رو آنگویینگه، با قاطعیت رو برتری روند فعلی داستان FGO شرط می بنده

دورخیزی که اینا از شروع آرک Cosmos in Lostbelt کردن تا الان دیگه تکرار نمیشه :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or