جزییاتی از GOD OF WAR III

GENE

کاربر سایت
May 12, 2007
2,982
نام
مهدی
god-of-war.jpg


گوشه‌ای از صحبت‌های VGTILT.com در مورد GOW3:

تریلر جدیدی برای VGA امسال در نظر گرفته شده‌است که البته این تریلر به هیچ وجه نتیجه پایانی و نهایی کار نبوده و بازی نهایی فراتر از این خواهد بود. فقط به تعدادی از موارد اشاره می‌کنم:

گرافیک این بازی استاندارد جدیدی را در بازی‌های ویدئویی بوجود خواهد آورد. این بازی براحتی جزییات گرافیکی عناوینی مثل GeOW و Uncharted را پشت سر خواهد گذاشت و یکی از بهترین تجربه‌های سینمایی را به ارمغان خواهد آورد. جزییات با دقت بسیار بالایی کار شده‌اند و انیمیشن‌های بازی تجربه‌ای به شما خواهند داد که تابحال نداشته‌اید.


احتمالا این بازی در 1080P و با 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. این امر نه تنها به زیبایی بازی کمک می‌کند بلکه برگ برنده‌ای برای بازیباز‌ها خواهد بود.


کریتوس تنها شخصیت قابل بازی نخواهد بود و به نظر می‌رسد که همراهی در طول راه خواهد داشت... شاید برادر او !!!


گیم‌پلی تقریبا مثل گذشته خواهد بود که البته بهینه شده است. دوربین بازی خیلی به شخصیت نزدیک‌تر شده و همه چیز بزرگ‌تر به نظر می‌رسد و فقط در مواقع خواص محدوده بزرگتری را در بر می‌گیرد. 3 مکانیسم جدید برای گیم‌پلی بازی تعریف شده که نیاز بازیباز‌های مختلف را مرتفع می‌کند.


یک مود انلاین، یک مود گلادیاتور و co-op نیز به بازی اضافه شده‌است.


در بازی منطقه‌ای وجود دارد که کریتوس در حال جنگ با لشکر عظیمی از جسد‌های پوسیده می‌باشد که در یک قبرستان با جزییات بالا اتفاق می‌افتد. انجا مه غلیظی حکم فرماست و درختان خشکیده و سنگ‌قبرهای زیادی به چشم می‌خورند. جزییات گرافیکی بسیار بالاست و کریتوس پس از جنگ با این لشکر زامبی‌ها وارد وارد دخمه‌ای می‌شود و در آنجا جنگ با یک BOSS غول‌پیکر آغاز می‌شود.


این مبارزه، یکی از سینمایی‌ترین نبرد‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی است که در آن شما باید بجنگید و گاهی نیز از سیستم دکمه‌زنی استفاده می‌شود و همچنین یک سیستم جدید که فعلا حرفی از ان به میان نیامده. به احتمال 100 درصد در ماه‌های آینده دمویی از این بازی در PSN قرار خواهد گرفت.

از این بازی انتظارات زیادی می‌رود و به احتمال زیاد به یکی از عناوین موفق سونی تبدیل خواهد شد.

بزودی منتظر جزییات بیشتری باشید.
پایان

Source
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,089
osos اطلاعات خیلی خوبی بهم دادی . من تا الان فکر میکردم دوید جفی پشت این پرژه ست همین طور تو شماره 2 و نسخه psp .عجب !!! :confused: راستی نمیدونی کارگردان این نسخه کیه ؟:confused:
نه متاسفانه در هیچ جا درج نشده ولی اینقدر نخبه داره استودیو سانتا مونیکا که سر این بازی به کلاه نمونه :D.
 

Captain Mitchell

کاربر سایت
Sep 21, 2007
4,228
نه متاسفانه در هیچ جا درج نشده ولی اینقدر نخبه داره استودیو سانتا مونیکا که سر این بازی به کلاه نمونه :D.

منم کلی گشتم.... ولی هيچ جا اشاره نشده که کارگردان کيه!!!!

جالبه ... بازی به اين بزرگی چرا کارگردانش معلوم نيست ولی مطمئناً و حتماً بهترين خواهد بود مثل هميشه!
 

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
فكر كنم Stig Asmussen كارگردان بازي باشه. ايشون كارگردان هنري استوديو Santa Monica هست و در ساخت هر دو شماره قبلي حضور داشته است.
 

Zeus_J

کاربر سایت
Mar 3, 2008
110
فكر كنم Stig Asmussen كارگردان بازي باشه. ايشون كارگردان هنري استوديو Santa Monica هست و در ساخت هر دو شماره قبلي حضور داشته است.
به نظر من هم احتمالش زیاده که کارگردان باشه.
-----------------------------------------------------
ذوستان تریلر بازی چندم دسامبر منتشر میشه؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر