اخبار مرتبط به PC (سخت افزار و نرم افزار) اینجا قرار گرفته میشه . مباحث متفرقه از جمله vs ، سیاسی و .... ممنوع ـه در صورت تخطی برخورد میشه.
با تشکر
با تشکر
هنوزم که هنوزه ملتفت نشدی (:الان چی اینجا گارانتی رسمی داره اصلا؟ ژاپن کره هم ندارن، بعد اسراییل؟
Cpu تو جیب جا میشه، گارانتیش هم اینترنشناله، میتونی جا به جا کن برو از گارانتیش استفاده کن.
اگر جعبه داشت که همه جا میگیرن، اگر tray بود باید ببری توزیع کننده رسمی،
زاویه دیدت مصرف کنندست قضیه پیچ خورده برات. نمایندگی گرفتن اینتل تو ایران اصلا برا دردسرش نیست، نه اون میده، نه اینجا میزارن بگیری، دردسر چیه؟
لصلا بحث نمایندگی رسمی تو ایران نیست، بحثِ شخصه بعنوان مالک cpu که اینتل شرایط خدماتش مشخصه وقتی recall بکنه یه شرکت بیاد بقولت جانفشانی )) کنه همه tray هارو جمع کنه ببره بده توزیع کننده که محدود و مشخصن کجان، گارانتیشو استفاده کنه.
فقط سری Kچند وقت پیش یه 13400برا اشنا گرفتم. اینجور که میگن برا 65وات هاهم مشکل پیش میاد.
احتمالش کمه مشکلی پیش بیاد یا اینو با یه 12600عوض کنم؟
داستان سرایی نکن (:یه مرور از چیزهایی که یاد گرفتی:
-Tray گارانتی داره مستقیم برای توزیع کننده، وقتی کار به ریکال سراسری برسه موقعیت محیا میشه.
-شرکتِ واسط، کلیم گارانتی بکنه اسمش جانفشانی)) نیست. داره پولشو میگیره، جنس هم دستشه
-اینکه شرکتها اینجا نمایندگی ندارن بخاطر دردسر )) نیست، اصلا نمیتونن داشته باشن. دردسر یعنی میشه ولی مشکلات بعدی هست درصورتی که کلا دو طرفه نمیشه، اونور تحریم، اینور منع قانونی.
خوبی فروم اینه، مصرف کننده معمولی با دید شرکتی هم اشنا میشه
یه کمی باهات بحث کردم کیف کردیا .علاوه بر یادگیری بدیهیات، یه راه حل ابتکاری هم به گوشت خورد، قدردان باش عوض طلبکاری
متاسفانه متوجه منظورت نمیشم. احتمالا بخاطر حماسه اکانت قبلیت خیلی دست به عصا هستی که نمیتونی واضح حرفتو بزنی یا حتی راحت کوت کنی. بهرحال من سعیم این بود به اندازه کافی بقیه را متوجه کاربر همیشه تاکسیک فروم بکنم (:کاش اینجوری برونریزی نمیکردی، یاد اون تاپیکه افتادم: "امیدوارم جواب بدی" یادته؟
حالام که احساست رو پروجکت میکنی رو من، بعدا باز شاکی میشی که چرا جواب نمیدم، اوکیه، قابل پیش بینی هستی دیگه
از سایت اینتل:CPU های تری اینتل در حالت عادی یک سال وارانتی دارن و من نشنیدم توی این وقایع اخیر مدتش رو زیاد کرده باشن.
باز ممنون به زبان ساده جمع بندی کردی، طرف هم بدون جبهه گیری کامنتت رو خوند بالاخره فهمید چی به چیه، لایک هم کرد.مگر این که فروشنده یا یه فرد ثالثی تصمیم بگیره پردازنده رو بگیره و ببره توی یکی از کشورهای شامل گروه بالا و فرآیند RMA رو به شکلی انجام بده.
عه؟ پس درستش کردن؟ یه زمانی خیلی ملت از سیاست RMA اینتل نالان بودن (البته واقعا کم خراب میشدن) اما الان توی ردیت میبینم ملت نسبتا تعریف میکنن.از سایت اینتل:
Starting with the 12th Generation Intel® Desktop tray processors, Intel’s limited warranty to direct customers (OEMs, and Intel authorized distributors) is extended to three years.
برای وقایع اخیر نیست، از نسل ۱۲ برای tray هم کرده ۳سال
باز ممنون به زبان ساده جمع بندی کردی، طرف هم بدون جبهه گیری کامنتت رو خوند بالاخره فهمید چی به چیه، لایک هم کرد.
شما هر وقت دیدی دیجی کالا، لیون کامپیوتر، پی سی ماد و هزاران سایت و فروشگاه فیزیکی دیگه بنر بزرگ زدن سر در سایت و مغازشون که "آی خریداران پردازنده های اینتل نسل 13 و 14، تشریف بیارید با فاکتور خرید، پردازنده خود را بدهید و جایگزین آن را دریافت کنید" اون موقع میتونی از مراحل تعویض پردازنده حمایت کنی. تا اون زمان شامورتی بازی رو بزار کنار که تو ایران زندگی میکنی!یه مرور از چیزهایی که یاد گرفتی:
-Tray گارانتی داره مستقیم برای توزیع کننده، وقتی کار به ریکال سراسری برسه موقعیت محیا میشه.
-شرکتِ واسط، کلیم گارانتی بکنه اسمش جانفشانی)) نیست. داره پولشو میگیره، جنس هم دستشه
-اینکه شرکتها اینجا نمایندگی ندارن بخاطر دردسر )) نیست، اصلا نمیتونن داشته باشن. دردسر یعنی میشه ولی مشکلات بعدی هست درصورتی که کلا دو طرفه نمیشه، اونور تحریم، اینور منع قانونی.
خوبی فروم اینه، مصرف کننده معمولی با دید شرکتی هم اشنا میشه
تو اگه دیدی فقط سر سوزنی این داستانهایی که این بابا میبافه ذره ایش اجرا شد بیاد هرچی دلت خواست به من بگو (:شما هر وقت دیدی دیجی کالا، لیون کامپیوتر، پی سی ماد و هزاران سایت و فروشگاه فیزیکی دیگه بنر بزرگ زدن سر در سایت و مغازشون که "آی خریداران پردازنده های اینتل نسل 13 و 14، تشریف بیارید با فاکتور خرید، پردازنده خود را بدهید و جایگزین آن را دریافت کنید" اون موقع میتونی از مراحل تعویض پردازنده حمایت کنی. تا اون زمان شامورتی بازی رو بزار کنار که تو ایران زندگی میکنی!