تنوع نژادی و صدای های متفاوت باعث می‌شود که بازی های پلی استیشن بهتر شوند.

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
photo_2024-03-15_20-37-36.jpg
رامون راسل، توسعه دهنده کهنه کار سونی، گفته است که بهترین بازی های پلی استیشن زمانی ساخته می شوند که صداهای متنوعی در استودیو توسعه دهنده وجود داشته باشد.

راسل در صحبت با استفان توتیلو از Game File اظهار داشت که وجود توسعه دهندگان با پیشینه های مختلف منجر به بازی های بهتری می شود؛ زیرا آنها دید واضح تری ارائه می دهند.

مصاحبه راسل بیشتر حول حالت لیگ های سیاهپوست MLB The Show 24 می چرخید، اما اشاره اصلی اون به بازی های مرد عنکبوتی ساخته استودیو اینسومنیاک بود.

میدونید چرا مرد عنکبوتی اینقدر خوب بود! زیرا تیم توسعه‌دهنده متنوع، با صداهای متفاوت و نماینده هر نژادی داشته است و از طرفی دیگر، به صحبت‌های کارمندان آفریقایی-لاتینی و سیاه‌پوست خود گوش می کنند.

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی یک نهاد انتفاعی است و مسئولیت افزایش ارزش سهامداران را بر عهده دارد و همچنین بازی های فوق العاده ای میسازند؛ برای ساخت بهترین بازی ها، باید افرادی با پیشینه های مختلف را جمع آوری کنید و آن هم به این دلیل است که آنها نماینده اصلی و دقیق دیگران هستند.

بازی Marvel's Spider-Man 2، سال گذشته برای PS5 عرضه شده بود.

Diverse Voices Make PlayStation Games Better, Says Sony Dev - PlayStation LifeStyle
 
من به شدت از ساکر و خروجی GOY دفاع کردم، حداقل همش گفتم اگه می خواید قضاوتی کنید بزارید بعد از لانچ!
.
.
.
IMG_20240926_164607_539.jpg
ولی شما ببینید لیدن و مدیران پیشین چه تفکر سمی دارند! کاری که امثال یوبی سافت و بقیه که الان به غلط کردن افتادن، به مخاطبا بگن ببخشید!(یاد این فیلمساز های شونه تخم مرغی سوپرمارکتی افتادم، میگن فیلم مارو نقد نکنید، اگه شما منتقدی یک فیلم بساز ببینم)

بله هیچکس مجبور نیست، یک محصول رو بخره، ولی این دهن کجی حتی برا فردی که قرار نیست یک بازی رو بخره، این نگاه از بالا به پایین یعنی چی؟!

باز خداروشکر توتوکی اومد، کاملا شرقی هست، بازی درگیر حاشیه باشه، میره بالاسر استدیو! اینطور که مشخصه قبل از توتوکی این فرهنگ مسموم سایر ناشرای بدنام به استدیو های غربی سونی هم رسیده بود!

اگه قراره هر محصولی که به هر حال درگیر حاشیه شده، اینطوری دهن کجی حتی حتی حتی ما بگیم به هیتر های یک محصول بشه! این باز ترکش هاش به فن بیس خودتم در نهایت می خوره! که چی بشه؟!(حالا ایشون مقام رسمی دیگه ندارند، ولی مشخص این تفکر بین تمام چه مدیران غربی پلی استیشن چه اعضای ارشد استدیو های غربی سونی هست) که خداروشکر توتوکی از هر پخش سود خودشو می خواد، دیگه نمی زاره استدیو های دیگه حماقت های خودشون رو با سودی که پلی استیشن از استورش بدست میاره جبران کنند!)

باز میگم بحث من اصلا ساکر نیست! ساکر به شدت کار درسته! ولی حماقت مدیران و سایر استدیو ها و جو منفی که ایجاد می کنند! باعث ضد تبلیغ برا محصولات خوده پلی استیشن میشه! چرا باید استدیو های خوب پلی استیشنم این وسط فدای افکار پر کراهت دیگران بشه؟!

بعد شما اصلا فکر نکن کار اسون هست!
شما تو یک بازار، چهار مغازه باشن، سه مغازه بخواد با یک سیاست خاص قیمت هارو بچینه، اون مغازه چهارم چاره ای نداره مسیر اونارو بره!

این جماعت انقدر وقیح، لات، و اوباش هستند، که با تهدید، فرهنگ کاری سایر استدیو هارو هم به خطر می ندازن
 
Screenshot 2024-09-26 083814.png

این بانو هم اگر موهاش رو مدل گوجه مانند و سامورایی پشت سرش جمع میکرد (شبیه مرده) نه تنها زیبا به شکل مورد علاقه زیبادوستان(:D) نمیبود، که زشت هم میبود حتما، ولی خب، خوشبختانه اون موقع که این شاهکار رو میزدیم، ذهنیت گیمر ها سیاست زده نشده بود و کسی به این خزعبلات بیش از حد بها نمیداد، و هر کی بازی میکرد، یک دل نه صد دل عاشق میشد... چون دریچه نگاهش فقط ظاهر نبود، بماند که همین 1994 یعنی از قدیم زن های سامورایی یک حالت سخت و جدی مانند، طراحی میشدن...

*عاشق این بانو بودم و همیشه ایشون رو انتخاب میکردم (با دسته 2 شروع میکردی، یک نفره با ایشون میتونستی بری، از ستینگ هم البته میشد انتخاب کرد) حرکات رزمیشم از اقاهه بهتر بود => فکت هر کی بازی کرده میدونه چی میگم، مخصوصا میلی اتکش با پا که شبیه ماواشی گری اینا بود...

*دقت کنید، گیمر هایی که از بازی ها فاصله گرفته اند، بیشترین حجم این خزعبلات رو تولید میکنند، و گیمر های هنوز گیمر، کمتر به این صورت هستند، هستند، اما خیلی کمتر...
 
  • Like
Reactions: vahidasadi
امیدوارم انتخاب این اکتیویستِ جندر فلوئد که خودش گفته با همه ی ضمایر می شه خطابش کرد ، فقط بر اساس شایستگی های بازیگری و صداپیشگی اش باشه و تاثیر سوئی تو داستان بازی نداشته باشه
View attachment 351341
طبق اگهی شغلی جدیدی که در وبسایت پلی استیشن قرار گرفته اونها به دنبال متخصص DE&I - استودیوهای پلی‌استیشن (انگلستان) هستند.


"ما به دنبال یک متخصص DE&I هستیم تا به تیم DE&I پلی‌استیشن (PSS) بپیوندد. هدف این نقش تسهیل اجرای مؤثر و پیشرفت ابتکارات تنوع، برابری و شمول (DE&I) ما است. این نقش مسئول مدیریت پروژه‌ها، ارائه پشتیبانی حیاتی برنامه، به حداکثر رساندن بینش‌های مبتنی بر داده و تقویت همکاری بین تیم‌های مختلف برای تضمین موفقیت و هماهنگی برنامه‌های DE&I ما با اهداف سازمانی خواهد بود. این یک نقش فردی است که مستقیماً به مدیر DE&I برای استودیوهای پلی‌استیشن گزارش می‌دهد."

وظایف اصلی / مسئولیت‌ها:

توسعه استعدادها

اجرای و مالکیت عناصر استراتژی DE&I PSS، به ویژه عناصری که به توسعه استعدادها مربوط هستند.

طراحی، راه‌اندازی و رهبری ارائه برنامه‌ها (مانند اسپانسرشیپ) که برای حفظ استعدادهای کم‌نماینده تلاش می‌کنند. افزایش آمادگی برای فرصت‌های رشد و بهبود نمایندگی در سطح کلی و در موقعیت‌های ارشد.

"استعدادهای کم‌نماینده" (Underrepresented talent) در متن اگهی به افرادی اشاره داره که در یک گروه یا صنعت خاص به اندازه کافی حضور ندارنن یا به نسبت جمعیت کلی خود در جامعه یا صنعت کمتر دیده می‌شن. این گروه‌ها ممکنه شامل افراد از اقلیت‌های نژادی، قومی، جنسیتی، یا سایر گروه‌های حاشیه‌ای باشن که معمولاً در موقعیت‌های شغلی کلیدی یا مدیریتی حضور کمتری دارن!!



رهبری مشارکت با تیم‌های منابع انسانی مانند تیم توانمندسازی استعدادها برای قرار دادن DE&I در فرآیندهای استعداد برای PSS. رهبری ارائه برنامه‌هایی که یادگیری، پیشرفت و حفظ استعدادهای کم‌نماینده در سراسر استودیوهای ما را ممکن می‌سازد.

همکاری با تیم جذب استعداد برای توسعه و اجرای استراتژی‌هایی که استعدادهای کم‌نماینده را در همه سطوح PSS جذب می‌کنند.

استخراج داده‌های جمعیتی به طور مداوم برای پیگیری معیارهای DE&I مربوط به حفظ و توسعه گروه‌های کم‌نماینده، به منظور پیگیری پیشرفت در اهداف DE&I، که به ما اجازه می‌دهد مداخلات انجام دهیم و مسئولیت‌پذیری‌ها را ایجاد کنیم.

استفاده از داده‌ها برای شناسایی روندها و شکاف‌ها و استفاده از بینش‌ها برای تأثیرگذاری بر استراتژی کلی استعدادها.

همکاری با تیم جهانی DE&I و تیم عدالت اجتماعی و تیم‌های استعداد اولیه برای بهره‌گیری از تلاش‌ها برای جاسازی برنامه‌های اولیه شغلی در سراسر PSS.


مالکیت کامل بر مسئولیت‌های مدیریت تأمین‌کننده. مدیریت قراردادهای DE&I؛ همکاری با شرکای کلیدی (مدیریت تأمین‌کننده، مالی و قانونی) برای ارائه درخواست‌ها و اطمینان از پردازش قراردادها به‌موقع. راه‌اندازی تأمین‌کنندگان جدید و شرکای خارجی.

رهبری توسعه الگوها، کتابچه‌های راهنما و فرآیندهای بهترین شیوه برای بهبود تلاش‌های DE&I PSS.

شناسایی پیش‌فعالانه خطرات پروژه و فرصت‌ها و ارائه راه‌حل‌های خلاقانه و نوآورانه.


View attachment 351410View attachment 351411
همه این چیزایی که سونی در 10 سال گذشته تو بازیهاش تبلیغ کرد پیش تولید بوده و تازه قراره وارد فاز اصلی ساخت بشن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or