تصاویر جدید از بازی Killzone 2

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
اولین تصویر رسمی از گیم پلی Killzone 2

Guerrilla Games این تصویر را رسمی تایید کرد و اعلام کرد این تصویر واقعی از گیم پلی Killzone 2 میباشد.
Confirmed : New Gameplay Trailer will be on PSN

به زودی گیم پلی بازی نیز در PSN قرار خواهد گرفت.

50695_med.jpg
 
آخرین ویرایش:

Erebus

کاربر سایت
Jun 8, 2007
574
نام
کیانوش
نورپردازی خیلی خوب بود ولی عالی نبود
کاراکتر انیمیشنش خیلی خوب بود در حد همون e3 2005
فیزیک خیلی خوب بود
انفجار ها اصلآ جالب نبود
تکسچر ها که خیلی نا امید کننده بود (بی کیفیت و کثیف) اصلحه یارو هم که از اول تا آخر تریلر همش تار بود!
Soft Shadows هم که بیخود بود
جزئیات خوب بود

در کل راضی کننده بود ولی با اون تریلر e3 2005 خیلی فاصله داشت! (البته KILLZONE 2 به خاطر همین تریلر بود که اینقدر سروصدا بپا کرد)
و به نظر من COD 4 یه مقدار بهتر از اینه:) شک نکنید. (و صد البته که بحث Crysis جداست)
فکر نمیکنی یکمی داری ظلم میکنی در حق CoD4 که داری با این بازی مقایسه اش می کنی؟؟؟ آخه CoD4 یه ذره که چه عرض کنم خیلی خیلی بهتر از اینه. برای اینکه به عظمت بازی CoD4 از نظر گرافیکی پی برده بشه چند تا عکس ازش میگذارم تا همه ببینن چی هست این بازی:





http://images.gamersyde.com/gallery/public/5822/1245_0002.jpg

اگه کسی متوجه نشده بهتره بگم که دود توی background دو بعدیه !!!!!!!!!!



http://images.gamersyde.com/gallery/public/5822/1245_0003.jpg

http://images.gamersyde.com/gallery/public/5822/1245_0004.jpg

بازم اگه کسی متوجه نشده، jaggies, jaggies, jaggies, ....

عکس های این بازی به اندازه کافی توی سایت های مختلف هست. دیگه نیازی نیست من بیشتر از این عکس بگذارم از این بازی. احتمالا باید منتظر باشیم CoD4 بهترین بازی E3 بشه از نظر گرافیکی !!!!

در مورد نورپردازی و انفجار و ... هم که بهتره همون preview گیم اسپات رو بگذارم:

The game's graphics, easily one of its most scrutinized elements, are coming together in spectacular fashion. The characters models were high-poly, offering sharp detail and promising animation, with a lot of really nice gun movement for reloading and aiming. The environment was equally sharp with an impressive sense of scale and interactivity. As we saw in the GDC teaser for the game, you can blow the hell out of a variety of objects in the game, and depending on what the objects made out of, the damage will vary. However, what sold us on the visuals in the game were such things as the stellar lighting, which was shown off in a variety of ways. We saw subtle touches, ranging from the heat glow given off of metal when it's shot at, to the way muzzle flashes from you and your enemies light up the areas around you. The lightning arcs that lit up the sky in the game managed to be both dramatic and subtle with light and shadow dancing around in dramatic fashion. Some of the explosions, especially the one that ended the demo, look really great. Other effects, such as the use of depth of field to give a slight blur to the weapon in your hands while the distance remains razor sharp or the various animations shown by the other troops, help set Killzone 2 apart from other shooters. Though the game was still a work in progress, we were impressed by how well the level ran, despite the frenetic battle taking place.

بهتره اول چند بار تریلر بازی رو ببینی بعدا اظهار نظر کارشناسانه کنی !!

تنها ضعفی که توی گرافیک این بازی وجود داشت همون کیفیت نسبتا بد تکسچرها بود که البته خیلی از تکسچر های بازی placeholder هستن در حال حاضر. هنوز خیلی خیلی مونده تا عرضه این بازی. نقاط قوتش هم که دیگه مشخصه.
 

Saeed.x360

کاربر سایت
Oct 14, 2006
984
نام
سعيد
ببین من این دمو رو HD دیدم...ولی واقعا قابل مقایسه با اون 2 سال قبلیه نیست(نبایدم باشه...چون اون real time نبوده!)...این دموی جدید که دیدم به نظرم خیلی سعی کرده مثل اون بشه و تا حدی هم موفق بوده ولی نه 100% میشه گفت 60% تا 70% اون هست...یه چیزی که توی کیل زون منو عذاب داد تکستچر های تفنگ یارو بود...که احتمالا تمام این مشکلات تا زمان ریلیز بازی حل میشه...از اینم نمیشه گذشت که فیزیک قشنگی داشت...ولی بازم به 2 سال پیش نمیرسه(اصلا نمیتونه به 2 سال پیش برسه;))

قبول كن انصافا عالي دراومده البته اظهار نظر در اين مورد من كه ميگم كاملا شخصيه يعني بعضي از دوستان ميگن از 2 سال پيش بهتره مثل من بعضي ها هم ميگن نه خب نظر هر كس قابل احترام هست. نميدونم بعضي ها انتظار يك بازي با گرافيك CGMovie رو دارن!!!! بابا دموي 2005 هم يك دموي فوق العاده تمام عيار نبود كه هي مياين مقايسه ميكنيد مگه همه چيز گرافيك هست خداييش تا حالا بازي با اين درجه درگيركنندگي و نفس گيري ديدين بابا گيمپلي هم مهمه.
موفق باشيد
 

allworld

کاربر سایت
Jun 6, 2006
747
اين همه بازی خدا داره میياد...مثل dark sector , cod 4 , assissians creed و ..... که واقعاً ارزش
بحث کردن دارن و مطمئناً همجوره از kill zone بهتره..ولی چون kill zone انحصاری ps3 بعضيها با تعصب به اين بازی نگاه میکنن
من واقعاً متأسفم که چرا يه بازی مثل cod 4 نبايد مثل kill zone اين قد دربارش بحث بشه...بازی که مطمئناً از هر لحاظی که فکرشو بکنيد بهتر از kill zone در میياد
ولی خوب اين جنگ بين ps3 ها و 360 ها پايان نداره گويا
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
يه داستان کليشه اي.
يه سري بسيج ميشن بيان زمين رو تسخير کنن(همون ماسک دار ها) و شما بايد برين باهاشون بجنگين. مختصر و مفيد!
نه اینقدرم ساده نیست:)
اولیش که اینطور بود که همین هلگاست ها(ماسک دارها) از کره خودشون بیرون شدند و (یادم نیست کدوم کره) و تو این کره ناشناس که جوه درستی هم نداشت خیلی عذاب کشیدن و تغییرات ژنتیکی هم کردن!
به همین دلیله که ماسک میزارن تا چهره زشتشون دیده نشه و هم یه دست شن
بعد ییهو یه فرمانده پیدا میکنن که همشونو متحد میکنه تا دوباره زمین رو پس بگیرن!!!!
میبینید که همین موجودات زشتو بد ترکیب هم برا خودشون هدفی دارند که کاملا منطقی هست!!!!
 

castlevania

کاربر سایت
Oct 18, 2006
966
نام
yousef
گرافيكش عالي بود ولي محيط هاي بازي افتضاح بود به نظرم... كلا نه هيلو3 و نه اين بازي هيچ كدوم نتونستن انتظاري كه ما از گرافيك داشتيم برآورده كنن. به نظر من برترين بازي گرافيكي 2007 همين مس افكت هست...
 

R.I.P

Father
کاربر سایت
Jun 5, 2006
3,217
قبول كن انصافا عالي دراومده
من گفتم بازیه بدی هست؟
البته من نه میگم خوبه و نه بد! چون هنوز نیومده و منم پیش گو یا ... نیستم:laughing:
بعضي از دوستان ميگن از 2 سال پيش بهتره مثل من بعضي ها هم ميگن نه خب نظر هر كس قابل احترام هست. نميدونم بعضي ها انتظار يك بازي با گرافيك CGMovie رو دارن!!!!
الان فهمیدی چی گفتی؟
اون 2 سال پیشیه CG بوده! الان داری میگی از اونم بهتره و بعد در جواب خودت میگی چرا بعضی ها انتظار گرافیک در حد CG رو دارند؟:confused:
بابا دموي 2005 هم يك دموي فوق العاده تمام عيار نبود كه هي مياين مقايسه ميكني
واقعا نبود؟اگر ریل تایم بود چی؟:laughing:
مگه همه چيز گرافيك هست
نه...ولی شماها گیر دادین به گرافیک!
خداييش تا حالا بازي با اين درجه درگيركنندگي و نفس گيري ديدين بابا گيمپلي هم مهمه.
به! ببخشید نشناختم...شما یکی از مهمان هایی بودین که توی E3 امسال پشت درهای بسته Kill zone 2 رو بازی کردن و الان دارن درباره ی گیم پلی بازی اظهار نظر میکنن!!!!!!(نمیدونم از کی تاحالا با دیدن دمو گیم پلی بازی رو حس میکنین:D)
کلام اخره من:
من هیچ وقت نگفتم و نمیگم که کیل زون بازی بدی هست...یا گرافیکش بده...یا از گیم پلی بدی برخوردار خواهد شد! چرا؟چون یکی از مهم ترین امید های سونی هست و دارن روش خرج میکنن تا چیز شاخی از اب دربیاد...منم اون دمو رو دیدم و به نظرم دموی خوبی بود...ولی دموی MGS4 یه چیز دیگه بود:biggrin1:
پ ن:تا میبینین زیر اواتر یکی 360 هست نتیجه میگیرین که اون از ps3 بدش میاد و اومده حال گیری!کاش پستهای منو که دیشب داشتم کنفرانس سونی رو لایو میدیدم میخوندی!
 

Erebus

کاربر سایت
Jun 8, 2007
574
نام
کیانوش
اين همه بازی خدا داره میياد...مثل dark sector , cod 4 , assissians creed و ..... که واقعاً ارزش
بحث کردن دارن و مطمئناً همجوره از kill zone بهتره..ولی چون kill zone انحصاری ps3 بعضيها با تعصب به اين بازی نگاه میکنن
من واقعاً متأسفم که چرا يه بازی مثل cod 4 نبايد مثل kill zone اين قد دربارش بحث بشه...بازی که مطمئناً از هر لحاظی که فکرشو بکنيد بهتر از kill zone در میياد
ولی خوب اين جنگ بين ps3 ها و 360 ها پايان نداره گويا
خیلی خیلی جالبه !!!
توی تاپیکی که مربوط به بازی Killzone 2 هستش اومدی میگی بازی های دیگه ای هستن که ارزش بحث کردن دارن و لابد Killzone 2 ارزش بحث کردن نداره پس چطوره که توی این تاپیک بیایم و راجع به مثلا CoD4 بحث کنیم، خوبه؟؟؟
البته حتما دلیل اینکه Killzone 2 ارزش بحث کردن نداره اینه که بازی انحصاری PS3 ه و روی 360 نمیاد پس نمیتونی بازی کنی پس ارزش نداره !!
و از همه اینا جالب تر اینکه بازیهایی که هنوز هیچ کدومشون نیومدن یه عده شون خدا شدن و Killzone 2 هم آشغال، لابد دلیلش هم کاملا منطقیه دیگه نه؟؟
بعد جنگ بین PS3 ایها و 360 ایها هم پایان نداره؟ این حرفو میری توی یه تاپیک مربوط به بازی انحصاری 360 هم بزنی یا فقط هر موقعی که احساس می کنی به نفعته این حرفو می زنی؟؟
واقعا این حس تعصبی که بچه های ایرانی نسبت به کنسولهایی که دارن، دارن، ستودنیه !!!!!!!!
 

ONLY_SONY_PS3

کاربر سایت
Apr 14, 2007
695
اين همه بازی خدا داره میياد...مثل dark sector , cod 4 , assissians creed و ..... که واقعاً ارزش
بحث کردن دارن و مطمئناً همجوره از kill zone بهتره..ولی چون kill zone انحصاری ps3 بعضيها با تعصب به اين بازی نگاه میکنن
من واقعاً متأسفم که چرا يه بازی مثل cod 4 نبايد مثل kill zone اين قد دربارش بحث بشه...بازی که مطمئناً از هر لحاظی که فکرشو بکنيد بهتر از kill zone در میياد
ولی خوب اين جنگ بين ps3 ها و 360 ها پايان نداره گويا
چه ربطی به هم داره این چیزایی که شما میگی این تاپیک مال کیلزون هست پس راجب کیلزون هم صحبت میشه.شما مثل اینکه هر جا میری باید راجب اششن کرید هم صحبت کنن ؟؟؟
 

Erebus

کاربر سایت
Jun 8, 2007
574
نام
کیانوش
این یک hands on نسبتا کامل از نمایشی که بازی داشته:

After two years of intense skepticism (see our next post for a more thorough airing of the backstory), Tuesday night's first showings of Sony Computer Entertainment and Guerrilla Games' Killzone 2 to journalists have generally produced extremely positive reactions. But having cleared that first high hurdle, the next question everyone wants to know is: how does it play? We were fortunate enough to be the first to play Killzone outside of the folks at SCE and Guerrilla, so allow us to give you our hands-on impressions of Killzone 2's gameplay elements; our close-up look at the game's visuals, along with some exclusive first details on the title's design choices and story elements, will follow shortly.

Once our intruder landing vehicle hit the ground, it was time to go to work on what we were informed was the third level of Killzone 2. We immediately took refuge behind a berm, hit L1 to drop into a crouch, shouldered our standard-issue ISA assault rifle and started shooting at our Helghast opponents. Pushing in R3 on the right analog stick gave us the iron sight view through the assault rifle's scope--which, when we informed our Sony and Guerrilla hosts was the aspect of the demo which had most impressed us, gave them a bit of pause, followed by minor hilarity, until we explained ourselves further. It's not that there aren't several other impressive aspects of the game. It's just that the focus blur on the outside of the rifle scope, the scope's green tint and curved glass feel, and the green laser dot that indicates where your bursts of ammo should land--all combine for a wonderfully immersive view of the game that sucked us in both as spectators and active participants.

As we cautiously picked our way through the ground combat's opening moments, game director Mathijs de Jonge gave us the first official explanation of the game's cover system, which many of our observant peers picked up on during the Tuesday evening previews. You can always simply crouch behind obstacles, as you would in any other shooter, but Guerrilla has added something extra. When you hit L2 near cover, the game puts you into cover mode. Once you're in cover, you can use the left analog stick to pop up, lean left or lean right to take precise aim at your Helghan enemies. Alternatively, you can blindfire by simply pulling the trigger (R2) on your weapon. You're completely safe behind non-erodable cover as long as the enemy is on the same plane as you; if they've got the high ground, they can hit you if they have the right angle. We didn't ask Guerrilla directly whether the use of cover would be all-but-mandatory, as with Gears of War, or optional; regardless, it adds a tactical element to the game that fits seamlessly with the Killzone mythos. Overall, the cover mechanic works extremely well, without ever having to switch the gamer into a third-person view as does Ubisoft's Rainbow Six Vegas, and we won't be surprised when we see a number of Guerrilla's peers paying homage to borrowing stealing this idea after they get their hands on it.

We also appreciated Guerrilla's decision to go with a minimal amount of screen clutter. Right now, all you'll see onscreen is the aiming reticule and an ammo counter. Don't expect to see the ammo counter in the final product, however. Guerrilla wants to eliminate the HUD entirely by putting the ammo readout on the weapons themselves, as certain other games do with some of their weapons. (One thing we missed from the first Killzone was the visual countdown system that let you see how long your grenade had been "cooked" before you threw it--right now, hitting R1 just throws the grenades with a not-particularly-interesting animation--so we're crossing our fingers hoping that they'll bring the Killzone 1 grenades back.) The health system is similar to games like King Kong and Gears of War: you can take a few shots without any problem, but once you start taking a significant amount of damage, the screen shifts to a striking black and white ******, warning you to take cover. It's simple, it's distinctive, and it works.

The other moment worth highlighting from our hands-on time was our confrontation with the level's mini-boss, an armored Helghan heavy gunner who shares a passing resemblance--and an equally high intimidation factor--with the Big Daddy enemies in Irrational Games' BioShock. Like the mini-bosses of old, there's a trick to killing him, which is to shoot the energy pack on his back until it explodes. You can try to flank him while your AI-controlled squadmate Rico engages him from the front, or you can shoot his visor, which causes him to turn around, briefly exposing his energy pack to the rat-tat-tat of your assault rifle. We couldn't kill him to save our lives, but it was a pulse-quickening enough firefight that we gave it a good ten or so consecutive attempts before finally asking de Jonge to take care of him so that we could continue on with the demo. Unfortunately, we weren't able to get much further than that before our hands-on time came to an end.

If we have a single reservation right now, it's about the level of recoil that Guerrilla has implemented on the weapons. We know that Guerrilla has months to go before they have to bear down and properly tune the game; still, we found ourselves babying the aiming reticule in order to compensate for the amount of drift from each burst of fire. We know from the time that we've spent with the folks from Guerrilla in the past that they're interested in a sense of heightened realism when it comes to their weapons--that's why there aren't any laser guns or energy blades--and we're certainly willing to attribute this to our poor aim or easily panicked demeanor when confronted by waves of armed Helghast. But we suspect that Halo-weaned masses will want to be able to hold down their triggers just a wee bit longer before the reticule starts rising. Nevertheless, we were thoroughly impressed with our single-player hands-on time with Killzone, particularly the first-person cover mechanic, which we provides an excellent tactical option for more deliberate gamers like ourselves, who prefer to hang back rather than rush ahead. If the company continues to design enemy encounters around the optional use of cover, it bodes well for Killzone 2's future depth and replayability.

Has any young franchise ever labored under so many freighted expectations? Long before Guerrilla Games' completed Killzone in 2004, back when word was slowly was starting to leak about a mysterious first-person shooter from Sony Computer Entertainment Europe named Kin, that same grapevine carried word that Sony was calling this shooter its "Halo killer." Sony credibly denied this, saying that the frenzy was being whipped up instead by gossipy game journalists, yet the damn-near-impossible-to-live-up-to label stuck, as much from the desires of shooter-bereft PlayStation 2 owners as from the derision of Halo fanatics. And while the end result had several compelling attributes--its riveting opening movie; its muted, blown out color palette; its painterly art direction; and its deliberate evocation of major wars and conflicts of the twentieth century within a futuristic setting--the first Killzone was ultimately much too ambitious for the PS2 to handle, resulting in one of the best mediocre games we've ever had fun playing.

Next, when Killzone 2's mind-blowing E3 2005 trailer turned out to be a computer-generated movie, the hearts of all but the stoutest of Sony fanboys hardened, with many predicting that Guerrilla would never be able to live up to its own hype. In the wake of that perceived betrayal, neither 2006's well-received PSP installment (Killzone: Liberation) nor an intriguingly promising but not-quite-there-yet technical demonstration of Killzone 2 multiplayer's physics system did much to sway journalists' opinion. But through it all, SCE and Guerrilla kept pushing for what they firmly believed they were capable of achieving. And when the "Killzone 2: Mission Accomplished" slide came up at the end of the 20-minute demo, followed by loud, sustained applause from the skeptical crowd of journalists, the gesture transformed itself from a "F--- you" to a statement of fact: for the moment, Guerrilla's promise had been realized.

When we arrived at SCE's Santa Monica studios for our world exclusive first hands-on session (see here for our report), we were escorted into a conference room to sit down with Guerrilla managing director Hermen Hulst, producer Steven ter Heide, and game director Mathijs de Jonge. We began with another playthrough of the level with de Jonge at the controls and ter Heide manning a keyboard plugged into the PS3 development kit, periodically slowing down or pausing the action so that we could discuss a particular detail.

First, Hulst wanted to show us not only that everything from the level's introductory cinematic to the actual ground combat was in-engine, but also to note the amount of detail in the level. So we paused the game with the intruder landing vehicle still airborne so that de Jonge could move the camera through the clouds and all the way down to the city square below--seamlessly. There were no tricks, the entire level was there, already loaded into memory so that we could eventually enjoy a seamless transition from the cinematic to live gameplay. As we zoomed back out to the clouds to resume the demo, we asked de Jonge about the three tower-like ships hovering above the cloud cover at the beginning of both the trailer and the demo. He informed us that those were the Vektan cruisers, from which the ISA is launching its invasion of Helghan. He added that the game itself will begin in media res, with the invasion of Helghan already in progress. The majority of the Helghan citizenry will have already fled their homes--a convenient explanation for the generally empty cityscapes many shooters generally feature, de Jonge acknowledged--but the game's opening will provide further details on that particular story element.

As he pointed out the game's Mohawk-sporting main character--stressing that there are more polygons in a single character model in Killzone 2 than in an entire level from Killzone 1--it finally clicked that we would no longer be playing as Jan Templar, the hero of both Killzone and Killzone: Liberation. The new lead's name is Sev, a veteran of the Legion, which are the ISA's equivalent of Special Forces. Only Rico returns from the first two games for a major role. Hakha is nowhere to be found, but Lugar will make a small appearance, while Evelyn from Liberation will serve as you point of contact on the cruiser. Gamers will periodically return to one of the cruisers between missions, which will serve as a hub of sorts.

When de Jonge hit the ground and began playing the game, Hulst said that they added the brief checkpoint-style pause at that point specifically for the demo so that journalists could see for themselves that the game is real. The final game will have a seamless transition from cinematics to combat. As de Jong continued to lay waste to the Helghast, Hulst and ter Heide explained the game's extensive post-processing system, which allows for a more subtle film grain effect than the one in the first game, along with blur and depth of field. What was most striking was when they turned the post-processing effects off: the level looked almost completely different, as if it were taking place in the mid-afternoon. It's clear that while Guerilla's painterly art style is still very much in effect, it's not just the PS3 that makes the planet of Helghan look different from that of Vecta; the designers have art directed them differently as well.

When ter Heide turned the post-processing effects back on, we finally understood the uneasy feeling that the level evoked within us; their careful real-time calibration of the game's light, shadow and color--"we replace the sunnier colors with darker, grittier colors," says ter Heide--combined with the art direction and level design to create the oppressive gloom that they wanted. "The planet is meant to be hostile," said de Jonge. "The desaturated colors suit it." We hope that SCE and Guerrilla eventually release some video footage showing the difference that their post-processing effects make, because you have to see it to believe it. And from what sources in the know tell us, it's a similar special sauce that has Activision and Infinity Ward's Call of Duty 4: Modern Warfare looking similarly hot.

The cover system that we praised in our hands-on post was coded by the same programmer who handled the cover mechanics in the PSP game Killzone: Liberation, showing that the franchise's detour to handhelds provided some additional benefits. They switched to a third-person perspective (that's just a developer trick; the final game will be first-person only) so that we could see all of the cover animations, by way of explaining that the cover system was designed by first animating Sev from a third-person view, then tweaking the look of it from a first-person perspective. "We expected it to be complicated," said Hulst, "but our programmer took care of it pretty quickly."

One of the things that made us believe in Guerrilla's potential, even when it hadn't yet been fully realized, was the company's attention to detail. Looking up above, we see cables that look like power lines or telephone lines, swaying in the wind. (There's practically not a jagged line to be found on the power lines, or any other lines, for that matter; we're told it's because Killzone 2 is using the Cell's SPUs and the RSX graphics chip to achieve 4x full-screen anti-aliasing.) There's a glow decal that happens when bullets make contact; right now it's applied to all weapons, but they're planning to dial it back and only have it apply to certain weapons. Even the tracer fire seems specific to Killzone 2, as if it has a slight upward arc the further it gets from the muzzle. When you kill a Helghast, a red pool of blood not only forms to indicate that he's dead, but it also turns yellowish over time. The dramatic light and shadow in the previous screenshot of the Helghast vaulting over a rail, which has been the subject of much chatter online, comes from the game's multiple dynamic lights. There's even a complete Helghan alphabet, seen on signage throughout the level, which was created by the game's concept designers. And while we don't think it will replace Klingon anytime soon, it's still evidence of how much specificity the people at Guerrilla want to bring to the Killzone universe now that the console they're working on finally matches their ambition.
From the time that we've spent with the folks at Guerrilla following Tuesday night's media preview and yesterday's exclusive hands-on session, the impression that we've gotten is that they're proud of their achievement, while recognizing that they still have many miles to go. But what Guerrilla managing director Hulst, ter Heide and de Jonge seemed happiest about is the excitement that the extraordinarily positive reaction has created among the rest of the team back home. We're happy that they're happy, but we'll be even happier when they finish the game--so that we can judge the finished product for ourselves.
Filed Under: Scoop, The Artist's Way

البته لازمه بگم که تقریبا میشه گفت برای اولین باره که از deferred rendering استفاده شده (که فوق العاده است برای نورپردازی صحنه های شلوغ و با منابع نور زیاد) و همزمان از 4xMSAA هم استفاده شده !! اونهم توی یک بازی که فوق العاده اکشن بالایی داره. یک جمله از kotaku:

There was so much detail, so much activity that it was hard for you to take it all in as it happened.
 

allworld

کاربر سایت
Jun 6, 2006
747
خیلی خیلی جالبه !!!
توی تاپیکی که مربوط به بازی Killzone 2 هستش اومدی میگی بازی های دیگه ای هستن که ارزش بحث کردن دارن و لابد Killzone 2 ارزش بحث کردن نداره پس چطوره که توی این تاپیک بیایم و راجع به مثلا CoD4 بحث کنیم، خوبه؟؟؟
البته حتما دلیل اینکه Killzone 2 ارزش بحث کردن نداره اینه که بازی انحصاری PS3 ه و روی 360 نمیاد پس نمیتونی بازی کنی پس ارزش نداره !!
و از همه اینا جالب تر اینکه بازیهایی که هنوز هیچ کدومشون نیومدن یه عده شون خدا شدن و Killzone 2 هم آشغال، لابد دلیلش هم کاملا منطقیه دیگه نه؟؟
بعد جنگ بین PS3 ایها و 360 ایها هم پایان نداره؟ این حرفو میری توی یه تاپیک مربوط به بازی انحصاری 360 هم بزنی یا فقط هر موقعی که احساس می کنی به نفعته این حرفو می زنی؟؟
واقعا این حس تعصبی که بچه های ایرانی نسبت به کنسولهایی که دارن، دارن، ستودنیه !!!!!!!!

اول هميشه آدم بهتره يه بار پست رو به طور کامل بخونه ، فکر کنه و پاسخ بده که متأسفانه شما
پست رو فقط خوندی و روش يه مقدار فکر نکردی ببينی محتواش چيه و چی میگه فقط خواستی يه چيزی گفته باشی.
يه باره ديگه شفاف تر میگم اميد وارم متوجه بشی وگرنه دفعه بعد از اين ساده تر نميتونم بگم
من گفتم چی ؟ گفتم بازيهای مثل cod 4 اين قد در رابطش بحث نشده که درباره اين بازی بحث شده..cod 4 که مطمئناً از همه لحاظ بهتر از kill zone 2 خواهد شد ( از روی سوابق )
آدم بعضی وقتا ناراحت میشه که بازيهای به اين بزرگی که از سری يکشون تا الان بسيار موفق بوده نمیيايم بحث کنيم بعد میام در باره بازی صحبت میکنيم که واقعاً هنوز هيچيش معلوم نيست و اين همه پست که نصفشم کل کله در رابطش داده شده !!!
شما متأسفانه طرز فکرت يه مقدار اشتباه..و تا حالا پيشه خودت فکر کردی که يه روز ممکنه اشتباه کرده باشی ؟ بگزريم آقا بيخيالش شيم بهتره...اميد وارم اين بازی يکی از بهترين بازيهای انحصاری ps3 باشه و همانند gow هميشه به بزرگی ازش ياد بشه

واقعا این حس تعصبی که بچه های ایرانی نسبت به کنسولهایی که دارن، دارن، ستودنیه
کاملاً موافقم....البته بهتره بگی همه چيز و فقط ختم به کنسول نمیشه !!
----------------------------------------------------
اینجا تاپیک کیل زون هست...حالا یا بازیه خوبیه یا نیست! به هر حال تاپیکش هست...پس دلیلی نداره چیزه دیگه ای اینجا بحث بشه! اگر به بازی دیگه ای علاقه داری برو تاپیک بزن و اونجا پیرامونش بحث کن!
محمدرضا
 
Last edited by a moderator:

Saeed.x360

کاربر سایت
Oct 14, 2006
984
نام
سعيد
من گفتم بازیه بدی هست؟
البته من نه میگم خوبه و نه بد! چون هنوز نیومده و منم پیش گو یا ... نیستم:laughing:
درسته كه نميشه از يك تريلر برداشت كاملي در مورد يك بازي كرد ولي لااقل از همين تريلرهاست كه ميان Preview هاي زيادي در مورد يك بازي مينويسن خب چطور بعضي ها از همين الان از گيمپلي فوق العاده Halo3 يا همين Assisance Creed اينقدر صحبت ميكنن و به حساب چشم انتظار هستن اونها هم حداكثر چندتا دمو ديدن و ما هم ميدونيم اين دو تا بازي بازيهاي كوچكي نيستن ولي من هم باهات عقيده دارم كه بايد بازي رو انجام داد و صبر كرد تا رليز بشه بعد در مورد اون بطور كلي صحبت كرد;)
الان فهمیدی چی گفتی؟
اون 2 سال پیشیه CG بوده! الان داری میگی از اونم بهتره و بعد در جواب خودت میگی چرا بعضی ها انتظار گرافیک در حد CG رو دارند؟:confused:
اتفاقا شما منظورم رو نگرفتي(ميدونم منظورت چيه) ببين بله من قبول دارم اين دمو از دموي 2 سال پيش در كل به مقدار خيلي كمي بهتر بود و خودت هم ميدوني كه دموي 2 سال پيش اكثر قسمتهاش مثل طراحي شخصيتها يا اسلحه ها بصورت CG طراحي شده بود يا لااقل اينطور بنظر ميرسيد ولي يك CG Movie تمام عيار نبود و هدف نشان دادن بازيهاي اينده اين كنسول بود(كاري كه بنظر من سوني در اون زياده روي كرد) پس يكم دموي 2 سال پيش بصورت كنترل شده طراحي شده بود تا يكم با عقل جور دربياد نه صرفا طراحي طراحي يك CG Movie كامل و تمام عيار مثل دموهاي بينظيرFF و نظر شخصي من اين هست يكم Visual Effects هاي بازي تو اين دمو افزايش پيدا كرده و در كل تصاوير(اگه تريلر HD رو ببيني با من هم عقيده اي)يكم روشنتر و شفافتر بنظر ميرسن كار ندارم منظورم از توقع ازين بازي اين بود كه بعضي ها از گرافيك اين بازي انتظار داشتن تصاويري مثل Cg Movie هاي بكار رفته در سري FF رو دارن كه همچين چيزي محال هست.
واقعا نبود؟اگر ریل تایم بود چی؟
منظورم اين بود كه بعضي ها ملاك اين دمو رو با دموي 2 سال پيش ميسنجن و نگاهي هم واقعا به بازيهاي حالا نميكنن!!! و ميگن چون دموي 2 سال پيش اون شكلي بود و حالا اينطوري و....
نه...ولی شماها گیر دادین به گرافیک!
من گير دادم به گرافيك!!! بابا خوبه اين همه بعد از بد و بيراه گفتن به اين بازي فقط گفتم برن دموي HD شو تماشا كنن بعد بيان در مورد تكنولوژي هاي بكار رفته در اين بازي اظهار نظر كنن!!!! كه بنظرم حرف منطقي ميومد و يك لينك دادم براي مقايسه با دموي 2 سال پيش آيا روشن كردن عده اي ميشه گيردادن به گرافيك!!!
به! ببخشید نشناختم...شما یکی از مهمان هایی بودین که توی E3 امسال پشت درهای بسته Kill zone 2 رو بازی کردن و الان دارن درباره ی گیم پلی بازی اظهار نظر میکنن!!!!!!(نمیدونم از کی تاحالا با دیدن دمو گیم پلی بازی رو حس میکنین:D)
من همچنين ادعايي ندارم و منظورم هم اين مساله نبود حالا شما اگه از صحبتهاي من اينطور برداشت كردي خب فباها!!! مگه اظهار نظر كردن در مورد كمي از گيمپلي و درگيرهاي بازي نياز به بازي كردن كامل داره پس تريلرو براي چي ميزارن!!! خوب هست كه ديگه اين يكي از خود بازي هست!!! ببين حرفت غير منطقي بود و اصلا ربطي به صحبتهاي قبليم نداشت.
ببين محمد رضا (اگه اشتباه نگفته باشم:love::cheesygri ) هيچ كس اينجا از اين كه شما طرف اين هستيد يا اون هستيد صحبتي نكرد و شما هم بي طرفانه صحبت كرديد و بيطرف هستيد من هم ملاك صحبتهام صحبتهاي طرف مقابلم هست نه اين كه ببينم Platform اش چيه
موفق باشيد
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
گفتم یه عکس که خودم از تریلر Hd این بازی گرفتم بزارم تا بحثا یکم آروم بگیره:)
537qf53.jpg
 
آخرین ویرایش:

R.I.P

Father
کاربر سایت
Jun 5, 2006
3,217
دوست عزیز لینک عکست برای من ف.یلتره...اگر میشه یه جا دیگه اپلود کن;)
من همچنين ادعايي ندارم و منظورم هم اين مساله نبود حالا شما اگه از صحبتهاي من اينطور برداشت كردي خب فباها!!! مگه اظهار نظر كردن در مورد كمي از گيمپلي و درگيرهاي بازي نياز به بازي كردن كامل داره پس تريلرو براي چي ميزارن!!! خوب هست كه ديگه اين يكي از خود بازي هست!!! ببين حرفت غير منطقي بود و اصلا ربطي به صحبتهاي قبليم نداشت.
ببين محمد رضا (اگه اشتباه نگفته باشم ) هيچ كس اينجا از اين كه شما طرف اين هستيد يا اون هستيد صحبتي نكرد و شما هم بي طرفانه صحبت كرديد و بيطرف هستيد من هم ملاك صحبتهام صحبتهاي طرف مقابلم هست نه اين كه ببينم Platform اش چيه
موفق باشيد
ببین منظورت رو با اون توضیحی که در مورد CG دادی فهمیدم و نسبتا هم قبول دارم...
ولی با این قسمت زیاد موافق نیستم...منم دموی HD بازی رو دیدم و به نظرم بازیه جالبی اومد...ولی تا بازی نکنم نمیتونم در مورد گیم پلی بازی نظر بدم...الان 2 تا دمو از GTA4 که از خود بازی هست اومده...شما میتونی در مورد گیم پلیش نظر بدی؟خیر!
اینکه چطوری سایتهای خارجی در مورد بازی نظر میدن رو باید از کیانوش جان پرسید که اطلاعاتش در این ضمینه بیشتره;)
----------------------------
کیانوش جان زحمتشو کشید...دیدی از روی دمو پیری ویو نمینویسن:D منظورم دموی قابل بازی نبود...Game videos بود;)
 
آخرین ویرایش:

Erebus

کاربر سایت
Jun 8, 2007
574
نام
کیانوش
دوست عزیز لینک عکست برای من ف.یلتره...اگر میشه یه جا دیگه اپلود کن;)

ببین منظورت رو با اون توضیحی که در مورد CG دادی فهمیدم و نسبتا هم قبول دارم...
ولی با این قسمت زیاد موافق نیستم...منم دموی HD بازی رو دیدم و به نظرم بازیه جالبی اومد...ولی تا بازی نکنم نمیتونم در مورد گیم پلی بازی نظر بدم...الان 2 تا دمو از GTA4 که از خود بازی هست اومده...شما میتونی در مورد گیم پلیش نظر بدی؟خیر!
اینکه چطوری سایتهای خارجی در مورد بازی نظر میدن رو باید از کیانوش جان پرسید که اطلاعاتش در این ضمینه بیشتره;)
توی اون event ای که سونی مخصوص این بازی برگزار کرده بود و 2 ساعت و نیم هم مدت زمانش بود !! حدود 20 دقیقه بازی به طور کامل بازی شده بود و جزئیات گیم پلی بازی نشون داده شده بوده. ما فقط یه تریلر 2-3 دقیقه ای دیدیم اما اونها کاملا بازی کردن بازی رو دیدن و خصوصیات مختلف گیم پلی بازی، گرافیک بازی و اکشن بازی رو دیدن برای همین به راحتی در حد یه preview تونستن در موردش نظر بدن. توی همین hands on ای که توی همین صفحه گذاشتم و world exclusive هست (اولین hands on ه این بازی با جزئیات در مورد گیم پلی و گرافیک بازی و داستان و ... در دنیا که توسط N'Gai Croal معروف نوشته شده) نوشته شده:

And when the "Killzone 2: Mission Accomplished" slide came up at the end of the 20-minute demo, followed by loud, sustained applause from the skeptical crowd of journalists, the gesture transformed itself from a "F--- you" to a statement of fact: for the moment, Guerrilla's promise had been realized
نمایش بازی در حدی بوده که بتونن نظر بدن و البته اونقدر هم زیبا بوده که گفته ژورنالیست ها که به این بازی شک داشتن (و توی 2 سال گذشته به انواع و اقسام مختلف این بازی و نمایش سونی در سال 2005 رو مسخره کردن) بعد از اتمام نمایش 20 دقیقه ای بازی و اومدن اسلاید Killzone 2: Mission Accomplished تشویق شدیدی کردن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر