تصاویر بازی Gears of War 3

Darkkahn

کاربر سایت
32rw4e5h2m4iiqz3d6qy.png


Publisher : Microsoft Game Studios
Developer : Epic Games
Platform : XBox 360
Release Date : April 2011







تصاویر منتشر شده از بازی فعلا کم هستند. در April 12 یک Debut Trailer از بازی منتشر خواهد شد، برای دیدن GamePlay باید تا ماه June صبر کنیم.
 
Cut Scene های بازی Geow 2 رو24 فریم اجرا میشدن برای همین کیفیتشون یه نموره بهتر بود .
بیا بقلم>:d<:d
حالا یه وقت هست تفاوت cut-scene با گیم پلی خیلی زیاده مثل alan wake بعد آدم میگه خوب راست میگی ..
به قول فرخ الان تو تو این تریلر کدوم قسمتش به نظرت خیلی خفن اومده که نمی تونه از گیم پلی باشه؟؟:d

خدایی جان من راستشو بگو (:d) اگه تریلر E3 پارسال ندیده بود بعد اون عکسی که مارکوس داره از زمین بلند میشه (امضام) نگاه میکردی ، بعد یکی بهت میگفت ingame باورت میشد؟؟:d
آخه من یه چیزی رو هم هنوز متوجه نشدم.:dاون تریلر روز بود.ولی اینجا چرا شب شده؟یعنی زمان بازی رو مثلا تغییر دادن؟البته ممکن هست اینطور باشه.چون gow 3 هم نسخه دمو یه تیکش لوکیشن یه فرق کوچیکی با نسخه اصلی داشت.حالا اینم شاید اونجوریه.
 
بیا بقلم>:d<:d

آخه من یه چیزی رو هم هنوز متوجه نشدم.:dاون تریلر روز بود.ولی اینجا چرا شب شده؟یعنی زمان بازی رو مثلا تغییر دادن؟
اتفاقا این سوالی هست که برای منم پیش اومده ! دقیقا همون محیط شب شده !
شاید پشیمون شدند و ترجیح دادند محیط شب باشه :دی
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: u.s.a
اتقا این سوالی هست که برای منم پیش اومده ! دقیقا همون محیط شب شده !
شاید پشیمون شدند و ترجیح دادند محیط شب باشه :دی

خوب دلیلش کاملا روشنه :d
الان مقایسه کنید ببینید کدومش قشنگ تر ه ، شب یا روز ...

ولی شایدم یکی از دلایل عقب انداختن GEOW 3 همینه آپدیت های جدید ue 3 باشه ، شاید دیدن یسری افکت ها و تکنیک های جدید تو شب بشتر جواب میده :d
 
خوب دلیلش کاملا روشنه :d
الان مقایسه کنید ببینید کدومش قشنگ تر ه ، شب یا روز ...

ولی شایدم یکی از دلایل عقب انداختن GEOW 3 همینه آپدیت های جدید ue 3 باشه ، شاید دیدن یسری افکت ها و تکنیک های جدید تو شب بشتر جواب میده :d
شاید هم بازی چرخه شبانه روز داره ! :دی
 
خوبیش این که بازی رو طبق برنامه ی قبلی شون احتمالا تا به حال تموم کردن و حالا فقط دارن به بهبود مراحل می رسن . مثلا کیفیت بافت گیاهان در تریلر کنفرانس سال قبل به مراتب بهبود یافته در عکس های این چند وقت . یادمه قبلا گفته بودن که دلیل تاخیر بازی فقط برای بهتر کردن بازی هستن ، نه به این دلیل که زمان کم اورده باشن . در کل حیرت انگیزه !!!!!!!!
 
آخه من یه چیزی رو هم هنوز متوجه نشدم.:dاون تریلر روز بود.ولی اینجا چرا شب شده؟یعنی زمان بازی رو مثلا تغییر دادن؟البته ممکن هست اینطور باشه.چون gow 3 هم نسخه دمو یه تیکش لوکیشن یه فرق کوچیکی با نسخه اصلی داشت.حالا اینم شاید اونجوریه.
اتفاقا این سوالی هست که برای منم پیش اومده ! دقیقا همون محیط شب شده !
شاید پشیمون شدند و ترجیح دادند محیط شب باشه :biggrin1:
خوب دلیلش کاملا روشنه :d
الان مقایسه کنید ببینید کدومش قشنگ تر ه ، شب یا روز ...

ولی شایدم یکی از دلایل عقب انداختن GEOW 3 همینه آپدیت های جدید ue 3 باشه ، شاید دیدن یسری افکت ها و تکنیک های جدید تو شب بشتر جواب میده :d
یعنی از روز روشن تر جواب همین سواله ! :d طبیعتاً روز روشنه و شب تاریک ! :d خب تابلوئه که نور پردازی تو کدوم بیشتر جواب میده ! مثلاً همون انفجار که پشت مارکوسه تو شب بیشتر خودشو نشون میده یا روز ؟ اون چراغ آبی لباس مارکوس چه طور ؟ یا مثلاً توی روز نورپردازی ای که روی محیط اعمال میشه باعث نمیشه یه سری جزییات یا حتی خالکوبیه بازوی مارکوس کمتر به چشم بیاد ؟
طبیعتاً همه ی اینها که جمع بشن این نتیجه رو میده که تم تاریک و کم نور شب یه مورد عالی برای به رخ کشیدن نورپردازی و جزییات بازی برای EPIC ـه :d همین :d (اگه دقت کنید تصاویر توی محیط های بسته و تاریک گیرز 3 قشنگ تر از محیط های باز یا روز هستن !)
شاید هم بازی چرخه شبانه روز داره ! :biggrin1:
عمــــــــــــــــــــراً :d
 
یعنی میخوای بگی کیفیت کات سینها با گیم پلی یکسان بودن؟:d
یه توضیح کلی در مورد کات‌سین‌ها میدم. ما در اصل سه نوع کات سین داریم:
Ingame
Pre-recorded
CG

کات‌سین‌های سری Gears of War از همون دو نوع اول هستند و CG اصلا ندارند. اون‌هایی که شما میگی کیفیتشون بالاتر بود، در واقع درست میگی. چون Pre-recorded( از قبل ضبط شده) هستند. این نوع کات سین‌ها در حالت آفلاین ضبط میشن چون هم کار را ساده‌تر میکنه و هم دست سازنده بازتره و میتونه روی جزییات بیشتر کار کنه.

در ضمن توی کات سین‌های Pre-recorded دیگه مشکل زمان Load کردن هم وجود نداره( مثلا ممکنه کات سین در جایی غیر از لوکیشن فعلی بازی اتفاق بیفته و دیگه نیازی به لود کردن نیست. چون کات سین Pre-recordede مثل یه فایل ویدئویی اجرا میشه).

مثلا اون کات سین اول Gears 2 که پرسکات برای کل لشکر COG در حال سخنرانیه از همین نوع Pre-recorded بود. اگه اون قرار بود ریل تایم باشه افت فریم پیدا می‌کرد.

ولی در عین حال Pre_recorded خیلی به Ingame نزدیکه. کل محیط توسط خود X360 رندر میشه منتها یک سری جزییات و نورپردازی بهتر در حالت آفلاین بهش اضافه میشه. ولی در CG کل محیط و جزییات از همون اول توسط PCهای قدرتمند طراحی و پردازش میشه.
 
  • Like
Reactions: TOP Game
تصاویر که عالی هستند :d
اون رنگ های که تو شمار 1و 2 کمتر به چشم می امد تو این شمار کامل شده و باز یاز نظر رنگ بندی عالی شده

 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or