daxpax
من اسمت را نمیدونم بالاخره ببخشید با اسم صدات نمکینم .
من دقیقا میدونستم میری از این مرحله تصوصر میزاری ولی من یه پست تو این تاپیک دادم میتونی بخونی :
http://forum.bazicenter.com/thread69847/page31/#post2381633
شما یه چیزی را نشون میدی فقط مختص به اون مرحلست و فقط تو اون تیکه از محیط ! یعنی ممکنه تو بعضی مرحله ها باشه ولی ما منبع نوری که اونجا داریم داینامیک نیست ! الان باید خودت قبول کنی حتی چیزی که DF میگه ما بازی تو این نسل نداریم از لحاظ نورپردازی شبیه به AW باشه .
تو AW شما در هر جای محیط که قرار داری و یه منبع نور داشته باشی شما شاهد لایتینگ بیم هستی ! یعنی حتی خودت میتونی یه فلش لایت بندازی زمین و بعد سایه خودت و دشمنها را تو هوا و زمین مشاهده کنی ! یعنی تمام مراحل و هرجا از محیط اتفاق می افته . ولی شما تو انچارتد 3 تو یک مرحله فکر کنم مرحله 2 بود ! زیر زمین یه چراغ قوه داشتی زمین و مثل AW سایه تولید میکرد ولی بقیه مراحل این تکینکی نبود ! خب درسته میگی که بقیه مراحل نیاز به چراغ قوه نبوده ولی مهم اینه که اون سیستم را نداره !
یعنی وقتی اون سیستم را نداره از قدرت کنسول کمتر استفاده میشه و دست بازی ساز برای خلق دیگر تکنیک ها بازتره ولی شما تو AW همیشه اون سیستم را پیاده میکنی .
الان من وقتی هیلو 4 را مثال میزنم اون اتفاق تو اکثر محیطهای اتفاق می افته یعنی هر لحظه یه صفینه بالا سرت هست و هر جا که قدم میزنی میتونیی اون SHADOW BEAMS ها را شاهد باشی و تو اون محیط هم قشنگ ول هستی و تو هرجای محیط تو شاهد این افمت هستی . حتی یه موجود میاد جلوت تو منبع بزرگ نوری که خورشید و..........باشه از لابلای دستاش میتونی SHADOW BEAMS ببینی ! یا حتی از اجزاء سلاحت ! من خودم انچارتد 3 را بازی کردم این تکنیک ها تو نورپردازی ها ثابت و غیر داینامیک براش تعریف شده هست .
از لحاظ سیستم نورپردازی و لایتینگ بیم یا شادو بیم AW تاج سر این نسله و بعد اون هیلو 4 را قویترین تو این سیستم میدونم .
بعد شما میتونی کار 343 را با همون کات سینهاش مقایسه کنی کاری که 343 با کات سینهای ریل تایم کرده خیلی پرافکت تر از کات سینهای غیر ریل تایم بازیهای دیگست ! این خودش خود به خود سطح کاری و کیفیه 343 را نشون میده ! حالا خود کات سینهای هیلو 4 زیاد فرقی با گیم پلی نداره !