benjohn
کاربر سایت
کلا تو این تاپیک قصد نداشتم وارد بحث VS شم اما چون من رو کوت کردی میزاریم Digital Foundry پاسخ شما رو بده البته بعید میدونم شما اساتید بازی سنتری DF رو قبول داشته باشید
--------------------------------
با وجود محیط های سند باکس ، حجم درگیری و تعداد AI هایی که تو FPS جزو بهترین ها به حساب میاد و . . . . گرافیک بازی براحتی با عناوین خطی تر و بسته تر قابل قیاسه .
کاست سین های ریل تایم :
پ.ن : حیف که بانو یو از دست دادیم :d
خیلی جالبه که دقیقا اسم GOW3 رو هم آورده :dThe results of the studio's work are compelling. From the smallest rendering elements to the sense of overall size and scale, Halo 4 represents an impressive leap over what has come before, producing scenes we can describe as being of genuine magnificence. Remember that feeling you had when playing the first 20 minutes of God of War 3 for the first time? The sensation that the developers had somehow extracted next-gen visuals from current gen hardware? Halo 4 doesn't quite engender that feeling of hushed awe
20 دقیقه اول GOW رو که بازی کنی حس نسل بعد رو قشنگ احساس میکنی
Halo 4 گرچه خیلی خوبه اما هیچ وقت این حسو بهت نمیده
حالا برو با سند باکس و اینا خوش باش فقط قبلش معنی سند باکس رو هم برو بخون اشتباه بکار نبری
An open world is a type of video game level design where a player can roam freely through a virtual world and is given considerable freedom in choosing how or when to approach objectives.[SUP][1][/SUP] The term free roam is also used, as is sandbox and free-roaming.[SUP][2][/SUP][SUP][3][/SUP] "Open world" and "free-roaming" suggest the absence of artificial barriers,[SUP][4][/SUP] in contrast to the invisible walls and loading screens that are common in linear level designs. An "open world" game does not necessarily imply a sandbox. In a true "sandbox", the player has tools to modify the world themselves and create how they play.[SUP][5][/SUP] Generally open world games still enforce some restrictions in the game environment, either due to absolute technical limitations or in-game limitations (such as locked areas) imposed by a game's linearity.
آخرین ویرایش: