دوستان من سه تا اکانتم فقطاونم ظرفیت ۳ هام این بلاسرشون اومد هر سه تارو از یه نفر خریده بودم با کلی اکانت ظرفیت ۲ الان در حال حاضر ظرفیت ۲ ها سالم هستن شکر خدا فقط ظرفیت ۳ ها بن شدن ، ۳ شب پیش و امشب با پشتیبانی سونی صحبت کردم با سه تا ادمین هر سه شون یه حرف به من زدن پیگیر اکانتا دیگه نشو این اکانتا نقض قانون کردن و به هیچ وجهی دیگه قابل برگشت نیستن ، از جایی که من این شخصی که اکانت ازش خریدم کاملا ادم درستی هستش و میدونم گیفت کارتش قانونی بوده و از طرفی این بنده خدا چون میل ایرانی ساخته بوده نه جیمیل و نه یاهو خودش فکرمیکرد بایت دامه @iran.ir هستش که اینجور شده ولی من بعد کلی صحبت و کشو قوص به این نتیجه رسیدم کلا این مشکل برای کسایی میفته یا افتاده که اکانت ظرفیت ۳ دست ۲ نفر یا ۳ نفر هستش یجور شیر شده اکانت ظرفیت ۳ و سونی برای همین دلیل بن دایم کرده از طرفی من صحبت کردم گفتن پیام فرستادن به میلا و من به جفت میلا دسترسی کامل داشتم و هر روزچک میکنم تا این ثانیه تایپ میکنم دلیل بن شدنی برام ارسال نشده و هرچیم از ادمین پرسیدم دلیل بن شدن چیه تفره رفت و فقط میگفتش نقض قانون کردین و پیام اومده به میلتون درحالیکه هیچ شخص بن شده ای پیامی دریافت نکرده از سونی تو میلش این کل تحربیات من بوده و ماها هم به خاطر سود کردن زیاد اکانت فروشا و فروختن اکانت ظرفیت ۳ به چن نفر نا پول بیشتری در بیارن به این روز افتادیم . پس بعد این اکانت از کسی نخرین و فقط خودتون اکانت بخرین تا کسی اکانت شیر شده ظرفیت ۳ بهتون نده تا بن بشه .
دوست عزیز چه تشابهی به لحاظ ایمیل!! اکانت بنده هم دقیقا با همین دامین ساخته شده بود یعنی دوستم از این ایمیل فقط بخاطر راحتی کار استفاده کرد و بعد از پرس و جو بسیار هم متوجه شدم اکانتهای چندین نفر دیگه هم با همین دامین بن شده منتهی بعضا ریجن دو هم در این بین بودند.. ولی در مجموع هیچ کدوم از این موارد و حتی شیرینگ سه نفره روی کاغذ مغایر با قوانین سونی نیست و بوضوح یک رفتار عجیبی سونی داره انجام میده که هنوز علت مشخصی نداره و باید بگم من هم مثل شما بعد از این همه مدت متاسفانه نتونستم از پشتیبانی سونی به هیچ جوابی برسم چه از ساپورت چت و چه ایمیل پشتیبانی کاملا از دادن پاسخ و روشن کردن مسئله تفره رفتن و اصرار بر این کردند که فقط به ایمیلی مراجعه کنید که به جهت بن شدن بطور خودکار باید دریافت بشه در حالی که هیچ ایمیلی در کار نبود و مسئله همچنان در هاله ای از ابهامه.. به نظر شما واقعا این یه نوع بدرفتاری از طرف سونی نیست؟ مشخصا در عمل جواب دقیق نمیدن و اون ایمیل که دلیل بن باید داخلش باشه رو ارسال نمیکنن (چیزی که خودشون میگن و داخل قوانین بن هم اومده).. به فرض هر علتی داشته باشه این حق مسلم یوزر هست که در جریان قرار بگیره
واقعا از اظهار نظر بعضی دوستان هم تو این تاپیک متاسفم (یک مشت ادم بشدت متعصب و بی اطلاع) که فقط بلدن رو هوا یه چیزی بگن بنده هزار دفعه گفتم نه گیفت کارتم غیرقانونی بوده نه تخلفی با اکانت صورت گرفته لطفا این قضیه رو دیگه وسط نکشید و اگر هم این احتمال یک درصد هم درست باشه باید ایمیل ارسال بشه و مسئله روشن بشه
خلاصه دوستان عزیز تا اطلاع ثانوی به اکانتهای ظرفیتی بخصوص ظرفیت سه اعتماد نکنید و ضمنا اکانتهای خودتون رو تا حد امکان به کسی واسه اکتیو کردن ندید یا این عمل رو مدام تکرار نکنید همین تغییر در آی پی میتونه متاسفانه مشکل ایجاد کنه و سونی فکر میکنه اکانت بین افراد زیادی شیر شده و همین دلیل رو برای بن کردن اکانت کافی می بینه. فروشنده هم به روال گذشته کار رو درست انجام میده ولی سونی گویا بشدت رو این قضیه جدیدا حساس هست.. اکانت ظرفیت دوم ولی خوشبختانه حتی با وجود بن هم مشکلی براش پیش نمیاد میگم به چه دلیل چون از روی کنسول دی اکتیو نمیشه یکی از دوستان دقیقا همین حالت براش پیش اومده و راحت بازی رو با اکانت خودش بازی میکنه فقط دسترسی به اکانت بن شده دیگه ممکن نیست بنابراین اگه کنسول رو در اینده به نحوی بخواید ریست کنید دیگه امکان وارد شدن به اون اکانت و مجدد اکتیو کردنش وجود نخواهد داشت
Sent from my PRA-LA1 using Tapatalk