بروبکس طراح ...

چطور میخواید این کارو بکنید؟
یه توضییح میدی
گفتم که کامل میشه...:دی
-------------------------------------------
خب همونطور که میدونین بازی Hack & Slash یعنی کنسول!:دی
ولی خب با دسته ی کنسول نمیشه حرکت طراحی کرد.پس:
در کنار بازی(و یا برای سود بیشتر:به صورت جدا!:دی)یک برنامه برای PC ارائه میشه که:1.باید اون رو نصب کرد 2.سی دی بازی رو توی PC قرار میدیم 3.حرکت رو با استفاده از امکانات برنامه(راستش خوشحال میشم که دوستان کمی راجع به طراحی برنامه و... کمک کنن!:دی) 4.برای لحظه لحظه ی حرکت،دکمه یا دکمه هایی طراحی میکنیم 5.برنامه حرکت رو روی سی دی بازی نصب میکنه 6.حرکت شما آماده ی اجرا در بازی است!:دی
پ.ن:برای رعایت قانون کپی رایت،هنگام استفاده از برنامه باید PC به اینترنت وصل باشه!!!
پ.ن2:امکان به اشتراک گذاری حرکت(یا همون Share کردن)در PSN و XBL نیز وجود دارد
-----------------------------------
فکر کنم کامل شده ولی هنوز دارم بهش فکر میکنم!:-?
 
اوکی یه ذره تخصصی شد الان این !
باید از BAX عزیز بخوام بیاد اینجا و بیشتر توضیح بده
ولی ممنون از توضیحات شما به نظر چیزه جالبیه ولی آیا واقعا قابل اجراست؟!
 
اوکی یه ذره تخصصی شد الان این !
باید از BAX عزیز بخوام بیاد اینجا و بیشتر توضیح بده
ولی ممنون از توضیحات شما به نظر چیزه جالبیه ولی آیا واقعا قابل اجراست؟!
از نظر قابل اجرا بودن،فکر کنم که باشه(یعنی مانعی نداره بجز بودجه)
البته نه در این نسل،چون اینچنین حرکات باعث ورشکست شدن شرکت ها میشه!مثل Team Bondi اون ها هم واقعا گام های مثبتی رو در این صنعت برداشتن ولی الآن دارن وسایل شرکتشون رو میفروشن!:|
بنابراین قابل اجرا هست،ولی با ریسک اقتصادی بسیار بالا!
 
خب از اونجا که بودجه ای وجود نداره و به قول شما ریسک اقتصادی اونقدر بالاست که باعث ورشکستی شرکتهای بزرگ میشه پس قابل اجرا هم نیست!
نمیشه روش کم هزینه تری رو انتخاب کرد؟
 
خب از اونجا که بودجه ای وجود نداره و به قول شما ریسک اقتصادی اونقدر بالاست که باعث ورشکستی شرکتهای بزرگ میشه پس قابل اجرا هم نیست!
نمیشه روش کم هزینه تری رو انتخاب کرد؟
یادمه یه بار بابام گفت:از یه یارویی(اسمش رو یادم نیست ولی گفت یک سرمایه گذار خیلی بزرگ بوده!:دی)پرسیدن که اگه 100 دلار برای تولید یه محصول داشته باشه،چی کار میکنی؟
جواب داد:1دلار رو صرف تولید محصول و 99 دلارش رو صرف تبلیغات میکنم!
 
یافتم! یافتم!:دی
کدوم شرکته که میتونه یک IP به خوبی تولید کنه و باید چند شماره بعدش یا چندتا DLC اونو قشنگ جا بندازه؟!
Electronic Arts!
این شرکت به خوبی ارزش تبلیغات رو فهمیده به طوری که من حاضرم شرط ببندم اگر 150 میلیون دلار هزینه ی ساخت Battlefield 3 باشه،100 میلیون دلارش داره خرج تبلیغات و 50 میلیون دلارش هزینه ی تولید بازی میشه!
EA شرکتی هست که هم ارزش تبلیغات رو میدونه،هم پول تبلیغات رو داره!
من تقریبا مطمئنم که اگر ناشر L.A. Noire به جای Rockstar همین EA بود،فروش بازی خیلی بیشتر میشد و Team Bondi ورشکست نمیشد!
پس چنین بازی ای سازندش هر کی باشه،اگر ناشرش EA باشه میتونم به راحتی بگم به احتمال 80% موفق میشه!!!:دی
 
آخرین ویرایش:
البته لطفا یکبار این ایدتون رو درسته بگید . من هر چی می خونم متوجه نمی شم . مثلا چرا برای هر دکمه یک کاری رو طراحی کنیم ؟ لطفا در تاپیک جواب بدید
منظورم این هست که برای لحظه به لحظه ی یک کومبو دکمه ای باشه.مثلا:
توی همین DMC 4 یک کومبوی ساده ی نیرو چهار تا مثلث هست،حالا اگر شما بین دوتای اول و دوتای آخر فاصله بزاین(یعنی:مثلث،مثلث،یه مکس کوتاه،مثلث،مثلث) نتیجه ی نسبتا مختلف خواهید گرفت چون:این کومبو شامل چهار ضربه هست که هر مثلث، هر یک این چهار تا رو پوشش میده پس اگر شما به جای چهار تا مثلث،سه تا بزنین،فقط سه تا از حرکات از اون چهار تا رو میبینین
 
:d
دیر گفتی دوست عزیز ! تو یکی از این بازی جدید ها همین روش هست . اسمشو یادم نمیاد الان . اگه یادم افتاد می گم .
کلا من هم با بازی هایی که همون اول امکانات رو می دن و بعد کم کم ازشون استفاده می کنی خیلی خوشم میاد . مثلا متال گیر 4 از همون اول خیلی از قابلیت های اسنیک مثل خوابیدن و نیم خیز رفتن وجود داشته که یه جاهایی به کار گرفته می شد ولی این که شما این قابلیت رو همیشه می تونستید استفاده کنید خیلی به آدم حال می ده .
آدم بیشتر فکر می کنه این یک آدمه . در واقع از اول همه قواعد رو می دونی . البته اون چیزی که شما گفتی یکم با این فرق داشت ولی تا حدودی شبیه بود .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or