خیلی ممنون ....
خب طبق اون چیزی که دوستان گفتند شخصیت از الکس به الکسیا ( دختر ) تبدیل می شه ...! :biggrin1:
اما در مورد بازی ، هر کسی هر جیزی می تونه به بازی اضافه کنه پس نگید که خودت می دونی ... قراره که با هم در موردش نظر بدیم ... اما اگر نظر منو بخوای من می خوام که یک بازی پلتفورمر باشه ....
می خوام که کلیشه ها رو بشکنه ...!
:biggrin1:
توی بازی من کمتر کشتن یک شخصیت وجود داره ... منظورم به وسیله ی جنگ و از این جور چیز هاست ... واقع بین که باشیم می بینم تعداد بازی هایی که بکش بکش هستند اون قدر زیاده که زور ما بهش نمی چربه ... تو فکر یک گیم پلیی باشید که توش کشتن مستقیم وجود نداشته باشه ... مثلا اگه سبک ماجراجویی رو با پلتفورمر قاتی کنیم شاید همیچین چیزی بدست بیاد ...
من این سبک رو فقط در بازی تنها در خانه روی کنسول سگا دیدم که باید دنبال اشیا می کشتی و بعدش اون ها رو کار می ذاشتی ...ضمن این که خیلی جذاب بود ، بکش بکش مستقیم هم در بازی وجود نداشت .
مثلا من فکر می کنم که شخصیت بازی برای رد شدن از یک مانع باید به نقاشی های دیگر بره ... مثلا یک دسته کلاغ رو پیدا کنه ، بهشون چیز دیگه ای رو بده در عوض اون ها غول رو می کشن ...! :biggrin1:
یک چیزی توی این مایه ها ... بعد از اون یک قانون کلی وجود داره که اگر شما در یک نقاشی ده متر پیش رفت کنید ، در نقاشی دیگه هم ده متر جلو می رید . این جوری برای بعضی از موانع ، باید در نقاشی های دیگه پیشرفت کنید تا از آن مانع در آن نقاشی هم رد شوید ... این طوری میشه خیلی کارا کرد . مثلا سه تا از دنیا ها رو بست و یکی رو باز گذاشت ...
در این بازی ارتباطات هم باید نقش مهمی داشته باشه ... مثلا اگر از کلاغ ها کمک بگیرید ، کبوتر ها به کمک شما نمی یایند ... یا هر چه بیشتر از دنیا های تاریک استفاده کنید ، موجودات دنیای زنده کمتر با شما همکاری می کنند و برای همکاری هزینه ی بیشتری میخواهند ....
ها ! خسته شدم شما هم یکم نظر بدید دیگه .... فقط توی سبک پلتفورمر و همین تریپسی که گفتم ...
مرسی ...:biggrin1: