بررسی بازی The Last Of Us Part II از نظر گرافیک، انیمیشن و مسائل فنی

  • Thread starter Thread starter vaan 2
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

به نظر شما با توجه به نمایش ۲۰۱۸ ناتی داگ توانست انتظارات شما رو برآورده کند!

  • بله ، انتظارات را برآورده کرد!

  • بله ، حتی بهتر از ۲۰۱۸ بود!

  • خیر ، گرافیک و نورپردازی افت کرده بود

  • خیر ، انیمیشن های ۲۰۱۸ در نمایش های جدید وجود نداشت.


Results are only viewable after voting.
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
تنها چیزی که نامیدم کرد برداشتن ایتم ها بود.خداییش این مورد دیگه باید اصلاح میشد.حداقل موقعی که گشت گذار میکنیم قشنگ ایتم ها رو با دست برداره ولی اینطور نبود.
مخصوصا که بازی رد دد2 این مورد رو قشنگ کار کرده بود.
 
تنها چیزی که نامیدم کرد برداشتن ایتم ها بود.خداییش این مورد دیگه باید اصلاح میشد.حداقل موقعی که گشت گذار میکنیم قشنگ ایتم ها رو با دست برداره ولی اینطور نبود.
مخصوصا که بازی رد دد2 این مورد رو قشنگ کار کرده بود.
به شخصه چیزی تو RDR2 رو اعصابم بود همین مورد بود که خدارو شکر ناتی داگ سمتش نرفت نسخه اول یکی از بهترین حسای دنیا رو میداد وقتی آیتم لوت میکردی خیلی بابت این قضیه خوشحالم :دی
 
به شخصه چیزی تو RDR2 رو اعصابم بود همین مورد بود که خدارو شکر ناتی داگ سمتش نرفت نسخه اول یکی از بهترین حسای دنیا رو میداد وقتی آیتم لوت میکردی خیلی بابت این قضیه خوشحالم :دی
حالا میگیم که رددد 2 چون اپن ورد بود یک مقدار این قضیه خسته کننده میشد (که برای من وخیلی ها خسته کننده نبود) ولی تو last مگر ما چقدر میخوایم لوت کنیم یا ایتم تو بازی برداریم!!به نظرم اصلا مشکلی به وجود نمیومد اگر این امکان رو میزاشتن.این بازی و گیم پلی و انیمیشنهاش برپایه واقعگرایانه بودن بنا شده.این مورد هم بهتر بود بهبود میدادن.
 
جالبه اگر ناتی داگ این امکان رو میزاشت دو صفحه تعریفو مجید میشد از این کارش!!!
اقا باشه ما تسلیم!!!!!

اره ایتم برداشتنش مث تریلر قبلی نبود؛ ولی خداییش از لست یک خیلی بهتره دیگه؛
لست یک تو ذوق میزد این موردش؛ کل بازی انیمیشناش عالی بود یهو برا ایتم برداشتن ماریو میشد :D
در ضمن کند شدن اصلا توجیه درستی نیس چون یه چیزی سریع برداری یا حتی بذاری تو کیفت مدت زمانش با این فرقی نداره
 
جالبه اگر ناتی داگ این امکان رو میزاشت دو صفحه تعریفو تمجید میشد از این کارش!!!
اقا باشه ما تسلیم!!!!!
منم موافقم ، نکته منفی بدی بود ، نه اینکه بخوام کاملا واقع گرایانه باشه این انیمیشن ها ، ولی میتونست بیشتر از یه دست دراز کردن باشه !
 
Motion Matching Technology Animation

وقتی اون گیم پلی اولیه E3 2018 بازی اومد و انیمیشن های خیره کننده بازی رو نشون داد دقیقا من همون موقع ها تو تاپیک TLOU 2 درباره تکنولوژی بسیار پیشرفته ای که سازندگان این بازی ازش استفاده کردن صحبت کردم و حتی ویدئو هایی درباره این تکنولوی من گذاشتم . بعد ها که زمان گذشت شروع شد به صحبت کردن عده ای از دوستان که ناتی داگ دروغ میگه و مگه میشه اون انیمیشن های خوردن به ماشین و .... باشه و چنین چیزی امکان نداره و کلی حرف و حدیث . من پست ها رو میدیدم ولی خب بعضی اوقات بهتره پست رو نذاری تا زمان مناسبش برسه . اگه دوستان به جای حرف و حدیث همون ویدئو های رو که گذاشته بودم ( یادمه یکی دیگه از دوستان هم دربارش صحبت کرده بود ) رو میرفتن میدیدین تو همون ویدئو ها قشنگ نشون داده بودن که یکی از ویژگی های شاهکار این تکنولوژی انمییشن پیشرفته تعامل برخورد انیمیشن ها با محیط پیرامون خودش هستش و تو یه بخش از ویدئو قشنگ داره نشون میده که وسیله حرکتی مورد نظر به دیوار که برخورد میکنه چه واکنش خیره کننده ای از خودش نشون میده . ( تعامل با محیط و انتخاب انیمیشن درست و مورد نظر در هر لحظه با توجه به اتفاق رخ داده در بازی !!!!! )

یک نمونه مثال بسیار کوچیک از نحوه تعامل شخصیت حرکت کننده با دیوار و محیط پیرامونش و واکنش به میزان شدت و برخورد دیوار و اشیاع و پاسخ گویی انیمیشن به محیط پیرامون خودش . ( تعامل با محیط و انتخاب انیمیشن درست و مورد نظر در هر لحظه با توجه به اتفاق رخ داده در بازی !!!!! )


ناتی داگ هم الکی بهش نمیگیم افسانه ای و یکی از قدترمند ترین استدیوی های بازی سازی حال حاضر جهان و چنین کارای خیره کننده ای از چنین استدیو های بی نظیری بر میاد و اونم ما مدیریت قوی سونی که پشت این استدیو هستش

ویدئو های این تکنولوژی : اولی مربوط به کارایی Motion Matching بر روی موتور انریل هستش


و دومی هم کارایی های Motion Matching رو داره نشون میده و همون تعامل این تکنولوژی انیمیشن با اجسام اطرافش رو توش میتونید ببینید و دقیقا ناتی داگ از توانایی این تکنولوژی پیشرفته داره استفاده میکنه . این سیستم انیمیشن سازی آینده صنعت گیم در نسل نهم هستش .

 
آخرین ویرایش:
گیم پلی 2018 یک جا الی به ضربه دشمن جا خالی میده وهمزمان به بدنه ماشین هم برخورد میکنه.اونم صحنه جالبی بود.امیدوارم تو بازی نهایی باشه.
 
گیم پلی 2018 یک جا الی به ضربه دشمن جا خالی میده وهمزمان به بدنه ماشین هم برخورد میکنه.اونم صحنه جالبی بود.امیدوارم تو بازی نهایی باشه.
تو نمایش ۲۰۱۸ دقیقا سه جاش ب ای من غیر قابل باور بود ! یکی همین جاگه گفتی ، دقیقا تاثیری که فضای بسته که ماشین بود روی واکنش الی گذاشت !

تمام اون تیکه ای که می‌ره زیر ماشین و دنبالش میگردن و ماشه رو می‌کشه و از زیر ماشین میکشنش بیرون !! که خوشبختانه همش هست و هنوزم باور نمیشه که چطور ممکن کردن همچین چیزی رو !

اخریش هم اونجا بود که نفر ما قبل آخری که می‌کشه ، هم شکلی که گردنش رو می‌بره خیلی فوق العاده بود و واکنش بدن قربانی به ضربه ، هم بعد اینکه داره می افته تیراش از تو کولش میریزن بیرون ! این یکی رو واقعا بعید می‌دونم تو نسخه نهایی ببینیم!!!
 
  • Like
Reactions: mohsen2019
این ویدیویی که DF گذاشته کیفیت و Bitrate بشدت بالاست و بهتر میشه نظر داد. الان که دوباره ویدیو رو دیدم وضعیت گرافیک بازی خیلی بهتر از اون ویدیو های پری‌ویو که منتشر شده بودن هست و کیفیت بافتها هم مطلوبه.
خلاصه اینکه نظر اولیه ام در مورد گرافیک مقداری عجولانه بود :D
 
این ویدیویی که DF گذاشته کیفیت و Bitrate بشدت بالاست و بهتر میشه نظر داد. الان که دوباره ویدیو رو دیدم وضعیت گرافیک بازی خیلی بهتر از اون ویدیو های پری‌ویو که منتشر شده بودن هست و کیفیت بافتها هم مطلوبه.
خلاصه اینکه نظر اولیه ام در مورد گرافیک مقداری عجولانه بود :D
از خود یوتیوب دانلود کردی؟
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or