پست جدید ناتیداگ در اینستاگرام
توضیحات سازندگان در مورد تمام نمایش های بازی
توضیحات سازندگان در مورد تمام نمایش های بازی
آخرین ویرایش:
به شخصه چیزی تو RDR2 رو اعصابم بود همین مورد بود که خدارو شکر ناتی داگ سمتش نرفت نسخه اول یکی از بهترین حسای دنیا رو میداد وقتی آیتم لوت میکردی خیلی بابت این قضیه خوشحالمتنها چیزی که نامیدم کرد برداشتن ایتم ها بود.خداییش این مورد دیگه باید اصلاح میشد.حداقل موقعی که گشت گذار میکنیم قشنگ ایتم ها رو با دست برداره ولی اینطور نبود.
مخصوصا که بازی رد دد2 این مورد رو قشنگ کار کرده بود.
حالا میگیم که رددد 2 چون اپن ورد بود یک مقدار این قضیه خسته کننده میشد (که برای من وخیلی ها خسته کننده نبود) ولی تو last مگر ما چقدر میخوایم لوت کنیم یا ایتم تو بازی برداریم!!به نظرم اصلا مشکلی به وجود نمیومد اگر این امکان رو میزاشتن.این بازی و گیم پلی و انیمیشنهاش برپایه واقعگرایانه بودن بنا شده.این مورد هم بهتر بود بهبود میدادن.به شخصه چیزی تو RDR2 رو اعصابم بود همین مورد بود که خدارو شکر ناتی داگ سمتش نرفت نسخه اول یکی از بهترین حسای دنیا رو میداد وقتی آیتم لوت میکردی خیلی بابت این قضیه خوشحالم
جالبه اگر ناتی داگ این امکان رو میزاشت دو صفحه تعریفو مجید میشد از این کارش!!!
اقا باشه ما تسلیم!!!!!
منم موافقم ، نکته منفی بدی بود ، نه اینکه بخوام کاملا واقع گرایانه باشه این انیمیشن ها ، ولی میتونست بیشتر از یه دست دراز کردن باشه !جالبه اگر ناتی داگ این امکان رو میزاشت دو صفحه تعریفو تمجید میشد از این کارش!!!
اقا باشه ما تسلیم!!!!!
تو نمایش ۲۰۱۸ دقیقا سه جاش ب ای من غیر قابل باور بود ! یکی همین جاگه گفتی ، دقیقا تاثیری که فضای بسته که ماشین بود روی واکنش الی گذاشت !گیم پلی 2018 یک جا الی به ضربه دشمن جا خالی میده وهمزمان به بدنه ماشین هم برخورد میکنه.اونم صحنه جالبی بود.امیدوارم تو بازی نهایی باشه.
از خود یوتیوب دانلود کردی؟این ویدیویی که DF گذاشته کیفیت و Bitrate بشدت بالاست و بهتر میشه نظر داد. الان که دوباره ویدیو رو دیدم وضعیت گرافیک بازی خیلی بهتر از اون ویدیو های پریویو که منتشر شده بودن هست و کیفیت بافتها هم مطلوبه.
خلاصه اینکه نظر اولیه ام در مورد گرافیک مقداری عجولانه بود