فکر کنم کسی نمیره تو تاپیک انتقادات:
سلام.
یه سوال داشتم ؟ ، آقای ازهاریان فر توی شماره ی 27 دی ماه، به نظر شما واقعا جزییات گرافیک Undercover در حد PS2 ؟؟؟ درحد MW ?
حالا این مهم نیست ، میگیم ساختمونهای شهر مقداری بی کیفیتن
واقعا شما بازی کردید Undercover رو که اینو میگید:
"بخش تغییرات دلخواه (Customization) که به تقلید از ProStreet ساخته شده به جرات ضعیف ترین قسمت بازی است. در این قسمت تنها می توانید رنگ خودروها را عوض و یک سری تغییرات محدود ایجاد کنید."
اون همه آپشن مختلف و عوض کردن حتی عمق رینگ و هر چیزی که ممکن باشه رو میگین تغییرات محدود؟؟
آرشیو اون مقدار رینگ و چرت و پرت غیره رو میگین محدود؟؟ این کجاش به پروستریت ربط داره؟؟ این بخش بازی از موست وانتد ، کربن و پروستریت به مراتب قوی تره و از آندرگراند2 فقط به سری مسخره بازی مثل چراغ و نئون و ساب کم داره در عوض هر یک میلیمتر ماشین رو میتونین عوض کنین ، میشه رینگ جلو رو فرو رفته و کلفت ساخت و رینگ عقب رو برعکس ، بعد اینا محدودن ، آها!
بعد داستانش بسیار خوبه؟!!
لطف کنید بازی رو به دقت بررسی کنید.
عزیز من نقد اون آقا خیلی هم خوب بود.
منظور از جزئیات اینه که صحنه دارای ریزه کاری های زیادی باشه نه مثل این بازی که بیشتر صحنه خالیه!! انصافا حقه آدم با کنسول نسل جدید بازی ای بازی کنه که جزعیاتش از آندر گراند 2 هم کمتره؟
گرافیک بازی از نظر تکنیکی بالاس ولی جزعیات واقعا کمه. مثلا تو اوتوبان شما دقت کن. چی می بینی؟ جواب: خیابون و کوه!! این شد جزعیات بازی. اونم تو نصل حاضر!!
دفاع کردن از این بازی یعنی سرو کله زدن با میلیون ها گیمر که همه ی امیدشون رو این بازی به باد داد. موست وانتد گرافیکش شاخ بود. هنوزم شاخه.(رو کنسول های نسل جدید)