بحث پیرامون مجله بازیرایانه

Red_Yashar

کاربر سایت
Feb 23, 2008
822
نام
یاشار
اقا یاشار سلام.نقداتون توپه توپه!!!.ولی هنوز هم رکورد نقد بازی God of War 2 رو نشکستی.
شرمنده می کنید البته اون نقد با نظارت و کمک استاد بنده، آقای آرش حسن زادگان کار شده بود وگرنه من و چه به مقاله توپ؟

کسی نمیداند چرا 360 من dvd را اجرا نمیکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وقتی dvd را توی دستگاه میگذارم علامت xbox میاید و کار دیگری نمیتوان انجام داد. در حالی که گفته اند حتی روی ps2 هم اجرا میشود:mad:
خواهشا یکی راهنمایی کند.
به خدا من حتی این DVD رو ندیدم چه برسه به مشکلاتش!

بابا ایول یعنی آقا یاشار شما خبر ندارید واسه شهرستونا کی میاد خدایی دلمو شکستید

واقعا شرمندم. ما دوستان شهرستانی رو فراموش نکرده ایم و شرمنده همه ی شما هستیم اما این مقامات بالاترن که می دونن و بنده و سایر دوستانی که در اینجا پست می دهیم هم هر خبری که به دستمان می رسد را سریعا به اطلاع همه عزیزان می رسانیم.

دادن امتیاز 12 به Haze یعنی چی؟!.
من متاسفانه متن چاپ شده در مجله رو ندیدم اما شما فقط به امتیازش توجه نکن. تو مقاله تیر بارونش کردیم. :cheesygri در مورد بازی های ضعیف / نه چندان قوی همیشه این طوری بوده و یک صفحه ای کار شده. عناوین انحصاری 360 چون Hour of Victory و Vampire Rain (اون موقع هنوز VR: Altered Species برای PS3 اعلام نشده بود) رو هم در یک صفحه خلاصه کردیم. تازه، Haze بی چاره آن قدر هم دیگه داغون نیست. بیشتر از هر چیز نا امید کنندس اونم از طرف تیمی مثل Free Radical که برخی اعضاش یه زمانی تو Rare، رو Golden Eye کار کردن.
به هر حال اگر کوتاهی از جانب بنده شده، از شما و همه دوستان عذر می خواهم و سعی می کنم عملکردم رو بهتر کنم. :blushing:

کاملا باهات هم عقدیم حدود 1 ماهه هر روز میام اینجا که ببینم کی میاد آخرشم که اومد نمیگن برای همین کرمانشاه یا شیراز کی میاد اصلا مگه ما آدم نیستیم!؟ همش تهران!!
بابا دست خوش....:hurted1::gunner::discussion:
به خدا تقصیر مقامات بالا دستیه که خبری به ما نمی دن!
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
بابا فریدون -این مجله بازی از زیر نظر ارشادی میگزره که-
حتی یک کلمه هم از بازی نمیدونند -و حالا مجله هم فقط از نظر صلاحیت های اسلامی بررسی میشه
و مثل مجلات ورزشی نیست که سر دربیارن و اجازه توهین و فن بازی رو ندن
خدایش-فن بوی زیاده-ما به کار خودمون ادامه بدیم بهتره تا اینکه بیان معرفی کنیم(دومین ناروتو برای 360 مبارک فریدون)
ایول تو هم مثل خودم دوتا مجله گذشته رو نخریدی-باحات حال کردم این تیکه رو:biggrin1:
درود
کاملا مشخص بود با اون ترایلرها!، 7 دقیقه تریلر MGS4 رو کرده بودن 2 دقیقه شایدم کمتر :cheesygri. باز این خوبه، Soul Calibur IV که کلا گردن به بالا بودن (!؟:D?!).
با این شماره اساسی حال کردم مخصوصا وقتی نقدهای آرش جون رو دیدم. DVD هم عالی بود از هر جنبه ای که فکرش رو بکنید.
فن بازی هم حدی داره اخه، دیگه توی مجله با این کیفیت و این تعداد مخاطب نباید عقیده شخصی نویسنده درش چاپ بشه!. چند نمونه مثال زدم ولی این یکی هم دست کمی از اونا نداره ببین چی گفته در مورد Resistance 2: کیفیت بافتها، نورپردازی، و سایه ها، مدل سازی شخصیت ها، انیمیشن، فیزیک و... همگی در شماره پیشرفت داشته اند.. چی بگه ادم!!. یعنی واقعا از روی حداکثر 30 تا شات میشه به کیفیت انیمیشن ها و فیزیک یک بازی پیبرد!!.
یا مثلا به TimeCrisis 4 داده 15 که احتمالا میانگین امتیازاتش زیر 5 ه! و به این شاهکار Namco یعنی Ace Combal 6 که واقعا نسل بعد AirCraft ـه داده بودن 16! که شرط میبندم اگر برای ps3 بود 21 میداد بهش:laughing:. باز طبق معمول همیشه بازی های متوسط و زیرمتوسط MultiPlatform بصورت کاملا اتفاقی! در بخش 360 چاپ شده :p.
با تمام این تفاسیر از این شماره خیلی راضی هستم و امیدوارم روند پیشرفت رو ادامه بدن
به هر حال اگر کوتاهی از جانب بنده شده، از شما و همه دوستان عذر می خواهم و سعی می کنم عملکردم رو بهتر کنم. :blushing:
یاشار جون عرضم کلی بود، اصلا هم قصدی نداشتم از اون حرف. شرمنده اگر ناراحتت کردم:blushing:( اصلا حواسم نبود مقاله کار کیه وگرنه حرف رو نمیزدم:biggrin1:).

پ.ن. شاید طرف مثل امیر جون عضو ارشد کامیونیتی Resistance بوده و دوباره مثل امیر که Resident Evil 5 رو تست کرده ایشون هم R2 رو تست کرده باشه... همه چیز ممکنه :D.
 
آخرین ویرایش:

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,078
ایقدر هم فن بوی بازی درنمیارن. هر بازی ای قشنگ باشه میگن دیگه.
مثلا تو شماره قبل برو ببین چه امتیازی به MASS EFFECT دادن. نمرش اندازه ی Uncharted.
یا مثلا GOW2 رو تو اخبار ویژه قرار دادن.
تازه برو ببین بهترین پلتفرم رو چی انتخاب کردن؟
بهترین بازیه اول شخص بره کدوم کنسوله؟
بهترین بازیه رانندگی بره کدوم کنسوله؟
بهترین صدا و داستان و موزیک بره کدوم کنسوله؟
(البته AC 6 رو قبول دارم فن بوی بازی بوده)
یا مثلا به LAIR چه امتیازی داده بود؟
Halo3 چه امتیازی گرفته بود؟
با یکی دوتا نقد که نمیشه طرف رو محکوم کرد.
اینم به خاطر داشته باشید که هیچ چیز بی ایراد نیست.
 

Razor

کاربر سایت
Jan 2, 2008
309
من هم مجله را خریدم فقط بیشتر مطالب قدیمی بود و در مورد dvd می توانید بخشی را به بازی های قدیمی کم حجم مثلا 700 mb خیلی خوب می شود مثلادر شماره بعد وارکرافت 1 را قرار دهید

راستی یک چیز را یادم رفت بگویم بازی رایانه خیلی اشتباه دارد مثلا توی نقد بازی نینجا گایدن 2 سازنده را زده Treyarch
و ناشر را زده Activission و سبک را زده fps لطفا این اشتباهات را صحیح کنید راستی نمره نینجا گایدن بل اخره چند شد چون اون هم به احتماله زیاد اشتباه تایپی هست
 
آخرین ویرایش:

shahryaraz

کاربر سایت
Sep 27, 2005
314
نام
شهريار ازه�
کسی نمیداند چرا 360 من dvd را اجرا نمیکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وقتی dvd را توی دستگاه میگذارم علامت xbox میاید و کار دیگری نمیتوان انجام داد. در حالی که گفته اند حتی روی ps2 هم اجرا میشود:mad:
خواهشا یکی راهنمایی کند.
اين موضوع شايد به خاطر نوع رايت باشه. چون شخصا تا آخرين لحظاتي كه در كنار مستر اصلي بودم خودم صد‌ها بار تو انواع دستگاه‌ها گذاشتم و پخش شد. احتمالا از رايت هست و پيگيري مي‌كنيم.

فريدون جان دستت درد نكنه كه اومدي اين‌جا و پست زدي، خجالت زده كردي.
اين‌قدر به اين سوني بيچاره و دربه‌در گير نده :laughing: ولش كن بابا، haze هم بازي بزرگي براي سوني بود كه اثري دست هزارم و تقليدي ultra fake از halo بود كه نافرجام ماند.


شهریار جان زدن دو پست پشت سر هم در حالی که میتونی از ویرایش پست قبلی استفاده کنی ممنوعه.
ممنون از همکاریتون
 
Last edited by a moderator:

General Stalin

کاربر سایت
May 18, 2008
51
نام
Yoshiya Kiryū
نه Scorpion جان!، هنوز رو دكه ها عرضه نشده. اما گويا همه نمايندگي ها در حال حاضر مجله رو دارن. فكر كنم فردا ديگه بتونيم مجله رو تهيه كنيم.

پ.ن به اعضاي زحمت كش بازي رايانه:
آقا يه مقدار صورت قشنگي نداره كه شما ميايد هي هندونه زير بقل هم ميزاريد. نميگم اينطوري همديگرو خطاب نكنيدها! فقط به اعتدال باشه فكر كنم يه مقدار كمتر تو ذوق بزنه.
موفق باشيد
 

koorosh

کاربر سایت
Jun 22, 2007
3,167
نام
El Duderino
با تشکر بسیار بسیار ویره از فریدون عزیز که حرف های دلمنو به طور تمام و کمال زد:love:
باز دم یاشار جان گرم که د به جرئت مبشه گفت یکی از بهترین نویسنده های ایرانه و اون جوری برخورد میکنه:love:
بعد یکی مثل جناب کنی هر بار که میاد تو سایت فقط بلد چهار تا کلمشو به رخ این و اون بکشه
کلا بگزریم................
 

T@ntaL 73

کاربر سایت
Apr 10, 2008
952
نام
امید
ولی خدایی هم تو تحلیل ماه هم هم 25 بازی مایه هایی از فن های Ps3 پیدا میشه( تو تحلیل ماه گفته 360 امسال بجز گیرز 2 بازی ای شاخ نداره من نمی دونم fable,too human,.... بازی خوب به حساب نمی آن؟)
 

Nemesis

کاربر ویژه
کاربر سایت
Apr 9, 2006
398
نام
محمد مهدی حاجی اسمعیلی
تو تحلیل ماه گفته 360 امسال بجز گیرز 2 بازی ای شاخ نداره من نمی دونم fable,too human,.... بازی خوب به حساب نمی آن؟)

الطیر جان هفت خط...تا حدی باهات موافقم و تا حدی نمیتونم موافقتم رو ادامه بدم !

عنوان Too Human عملا ثابت کرده که عنوان ضعیفی هستش...از مشکلات فنی تیم سازنده با Integrate کردن UE 3.0 در قسمت P&V Shader ها برای بازی گرفته تا روند تکراری و پر باگ گیم پلی و همچنین انیمیشن های بی ظرافت بازی...
مطمئنا خودت هم شاهد رشد ضعیف بازی در طول این 2 سال بودی...شاید در آخر بشه بهش عنوان یک "بازی خوب" رو اطلاق کرد ولی به نظر من الان هم بیشتر افراد در این سایت متفق القول هستن که عنوان Too Human از Silicon Knights اون چیزی نشد که قرار بود باشه...
و این برای من خیلی تلخ بودش...Twin Snakes که بازسازی دوباره ی ابرعنوان Metal Gear Solid بود , توسط این شرکت به خوبی ساخته شده بود...از انیمیشنها گرفته که با کارگردان هنری صحنه های Bullet Time فیلم ماتریس , کارگردانی شده بود تا روند تغییر یافته ی خود بازی که مشتقی از Sons of Liberty بود...ولی با همه ی این اوصاف امیدواریم برای اینکه عنوان Too Human عنوانی درخور بشه , روز به روز داره کمرنگتر میشه...

در مورد Fable هم با توجه به نمایشهای اخیرش که ضعیف بودن (بخصوص در بخش معرفی گیم پلی جدید بازی ) شکی همه رو برانگیخته...Fable یکی از بازیهای به یاد موندنی برای من شده , هم از نظر گیم پلی , هم از نظر گرافیک هنری و هم از نظر موسیقی...ولی نمایشهای اخیر بازی کم کمک دارن از روند اصلی ایی که همه ی ما رو عاشق انجام دادن بازی کرده بود دور میکنه...با اینحال هنوز هم بازی داره قوی ظاهر میشه...

ولی یکی از دلایلی که این بازی رو "شاخ" نمیشه دونست , فروش نهاییش هستش...فروش رو هیچوقت از نظر دور نکنین...عنوانی مثل GOW 2 فروشش تضمین شده هستش...چه بخاطر Hype عظیمی که براش بوجود اومده و چه بخاطر روندی که معرفی کرده و در حال بهبودش هست...ولی آیا به نظر خودت عناوینی مثل Fable و یا Too Human میتونن از نظر فروش و سود با عنوانی مثل GOW 2 رقابت کنن ؟!

شاید این علتی باشه برای اینکه تنها بازی شاخ و معروف امسال برای کنسول 360 رو Gears of War 2 محسوب کردن...

متشکرم...Nemesis
 

sam.fisher

کاربر سایت
May 29, 2006
876
نام
نويد
ولی خدایی هم تو تحلیل ماه هم هم 25 بازی مایه هایی از فن های Ps3 پیدا میشه( تو تحلیل ماه گفته 360 امسال بجز گیرز 2 بازی ای شاخ نداره من نمی دونم fable,too human,.... بازی خوب به حساب نمی آن؟)
من که هنوز این شماره رو نگرفتم ولی فکر کنم اگه به نام نویسنده توجه کنی جوابتو میگیری:cheesygri
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,957
نام
آریا
من به شخصه از قرار گرفتن بازی های چند پلتفورمی ضعیف در نقدهای 360 بیشتر به غیر حرفه ای بودن اندکی از افراد تحریریه ی مجله اعتقاد پیدا کردم
دلیلش خیلی واضحه. وقتی بازی PS3 قیمتش 60 , 70 تومن هست , نویسنده نقد بجای اینکه بازی ضعیف رو با اون قیمت بگیره , کار عاقلانه رو میکنه و 4 , 5 تومن میده و برای 360 رو نقد میکنه.

دقیقا مثل kz 2 که با اولین دمو در e3 2005 خودشونو کشتن که دقیقا گرافیکه خود بازیه
شما یا اولین شماره از مجله هست که میخونی یا موضوع چیز دیگه ایه. اولین شماره ای که در مورد KZ2 نوشته شده بود این متن بود که خود کیانوش کنی هم نوشته بود :
" این تریلر موجب شد بحثهای زیادی در مورد آن صورت گیرد چرا که بعضی از طرفداران شرکت سونی ادعا میکردند این تصاویر همگی تصاویری از خود بازی بوده اند که به صورت Real Time رندر میشدند در حالیکه از همان ابتدا مشخص بود که اینها تصاویری از قبل رندر شده اند.
شماره مخصوص E3-2005 , زمانی که تا چند ماه بعدش هنوز بحث بود سر Real Time بودن یا Pre Render بودن اون تریلر کیانوش حرفش رو زده بود.

R2 که دوستان از روی چنتا شات از بازی به عمق انیمیشن و فیزیک و هوش مصنوعی بازی پی بردن
خود من حداقل دو تا گیم پلی از این بازی دیدم که توش انیمیشن و فیزیک و هوش مصنوعی نشون داده میشه.
 

kasra_s_741

کاربر سایت
Sep 1, 2007
453
نام
milad
من تا حالا 2 تا dvd بازی رایانه رو تو dvd ram sony خودم گذاشتم ولی محتویات dvd رو نشون نمی ده و یfree space رو 0 و used space رو هم 0 می نویسه تو pc دوستم چک کردم کار می کرد ولی تو pc خودم کار نمی کنه.
باید چی کار کنم؟؟؟؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر