بحث پیرامون مجله بازیرایانه

HL2-GF

کاربر سایت
Apr 5, 2006
7,279
نام
نیما
دوست عزیز فکر نکم من تاپیک رو با این پیشنهادم منحرف کرده باشم . اینجا تاپیکه مجله هست و این تاپیک برا اینه که ما نظراتمونو دوستانه به گوش مسیولین مجله برسونیم نه اینکه فقط بیایم بگیم چرا مجله نیومد!!یا اینکه کی مجله میرسه ؟!!
من نظرم رو دادم حالا این دیگه دست اقا شهریار هست که به عنوان سردبیر به نظر خواننده های مجله احترام بزاره یا نه :-"
برای من که در حد همین پیشنهاد دادن بود من نمیدونم پیشنهاد دادن در مورد مجله تو تاپیکی که برای همین کاره چه انحرافی تو تاپیک به وجود میاره ؟!!!:confused:
من میگم شاید خود شرکت سونی ماهانه به ایشون درصدی از سود فروش ps3 رومیده تا براش تبلیغ کنه تا تو ایران بتونه حداقل در ماه 300000 دستگاه به فروش برسونه ؟!!!!! من خودمم موندم این کارا که سودی برای اقای کنی نداره پس چرا اینقدر به کارشون در بزرگ کردن ps3 ادامه میدن در حالی که همه میدونن که برنده واقعی فقط و فقط WII هست بدون شک . امیدوارم ایشون با اینهمه اطلاعات مفیدی که دارن طیف گسترده ی تمام gamer ها رو پوشش بدن همین !!
 
آخرین ویرایش:

capitanrayan

ابیلیتی سلیمان از من گرفته شده
کاربر سایت
Jun 23, 2007
8,490
مگه سردبیر عوض شده؟
نه هنوز اقای عبدالهی هست
راستی حمید رضا فیلم رو همونی که گفتی از اب در اومد بازی پای-پوپ از اب در اومد:cheesygri
مجله هم امروز تمو مش میکنم -فردا به اعضای نویسنده نمره میدم
گیم پلی-داستان-و...:cheesygri

اقا ما یک حرفی در مورد فن زدیم بیخیال شید
plz
راستی معلوم نشد اون 25 تا بازی برتر رو چه کسی نوشته؟؟؟
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,177
نام
ماکان
بلاخره این شماره رو هم کامل خوندم.

اول از همه یه گیری به سخن سر دبیر بدم!! بعد از تاخیر 4 ماهه این شماره و مجوز گرفتن بازیرایانه , همه ما انتظار داریم که طبق صحبت های خودتون که گفتید مشکلاتتون حل شده از این به بعد مجله سر وقت منتشر بشه , ولی سر دبیر محترم مجله میگه زیاد خوشحال نباشید!!!:biggrin1:

قبل از انتشار مجله صحبت های نویسندگان بازیرایانه گویای اعمال تغییرات زیادی در فرم مجله بود.من خودم فکر می کردم که نحوه نقد ها , پیش نمایش ها و .... تغییر کرده ولی یک همچین اتفاقی نیفتاد.
تنها بخش مجله که به کلی تغییر کرده بخش اخبار هست.البته این تغییر بسیار مثبت هست و ظاهر قسمت اخبار رو از ان حالت خیلی مرتب و منظم!! در میاره و باحال تر میکنه.(درست مثل هفته نامه فامیتسو!! انقدر قاطی پاتی هستش!!)
نکته مثبت این بود که با اینکه مجله برای اردیبهشت تنظیم شده بود , اخبار زیاد هم فاسد شده نیست و قابل تحمل هستش.البته برای کسانی که اخبار این صنعت رو به طور منظم دنبال می کنند در هر صورت اخبار تکراری هست ولی برای بقیه دوستان قضیه فرق میکنه.

یک انتقادم به این بخش هم این هست که هیچ وقت تو این قسمت اخبار روز FF قرار نمیگیره.مثلا هیچ وقت به بحث روز و جنجالی بازسازی یا ادامه FFVII شاره ای نشده.....

پیش نمایش های مجله هم عالی بود.جاداره همینجا از حمید رضا دشتی عزیز به خاطر پیش نمایش زیبایی که از MGS4 نوشتن تشکر کنم.پیش نمایش POP هم که کار آرش حسن زادگان بود بسیار عالی و کامل بود و به روز بود.(یعنی زمانی که بازی منتشر شده تازه پیش نمایشش نوشته نشده!)
کار شهریار عزیز هم خیلی عالی بود.شهریار خان فقط کاشکی به نبود ایران تو بازی C بیشتر گیر میدادی!! تا مسئولین که فقط بلدن مجله رو نگاه کنند و هر جا یک مورد کوچیک دیدند گیر بدند یکم از خودشون خجالت بکشند.
کار سهیل تو این شماره خیلی باحال بود.یعنی نقد هاش خیلی طنز امیز هستش.
پیش نمایش FFTA2 هم خیلی خوب بود فقط خیلی کم بود!از حامد که اطلاعات خیلی بالایی داره بیش تر از این انتظار میره....
کار بهزاد هم طبق معمول خیلی خوب بود ولی مثل مجله قبل از لحاظ تعداد خیلی کم بود.نمیدونم چرا بهزاد این سال ها!!(با توجه به زمان انتشار دو مجله قبلی شده این سال ها!) کم تر مقاله مینویسه.

ولی در مجموع من همیشه نسبت به پیش نمایش های بازیرایانه یک نقد کلی داشتم ان این هست که بازیرایانه تو پیش نمایش هاش بازی ها رو حتی انهای که تابلو مزخرف هستند رو هم الکی خیلی گنده میکنه.
مثل بازی Legendery که با توجه با سابقه سازندهاش و بازی Turning Point قشنگ معلومه چه مزخرفی از آب در میاد.البته بگزریم که بازیرایانه چقدر از TP هم تعریف کرد....

راستی بازی "در سایه سحر" رو کی نوشته بود؟

دومین دلخوری که من از بازیرایانه دارم این هست که همیشه بازی های بزرگ و مخصوصا JRPG رو در پیش نمایش هاش از قلم میندازه.یعنی در این بخش بازیرایانه هیچ وقت برای ما طرفداران سبک JRPG چیزی نداشته.
دیگه حداقل انتظار من این بود که لااقل پیش نمایش FFXII رو ببینم که نه شد....الانم فکر کنم انتظارم از پیش نمایش FFXIII و FFVsXIII بیهوده هستش.... .فقط FF هم نیست...Disgaea 3 و White Knight Story و Spectral Force 3 و .... که یا منتشر شدن یا تا چند ماه دیگه منتشر میشن ولی دریق از یک اشاره کوچولو!

قسمت 25 بازی برتر سال 87 هم بخش بسیار جذابی هست که تا چند وقت دیگه مورد تقلید همه مجلات در میاد.(البته اگر در نمیوده باشه!!) ولی من به دو چیز در این لیست انتقاد دارم!!
اول اینکه چرا تو این لیست اثری از FF نیست؟یعنی کلا اثری از هیچ بازی JRPG نیست!!یعنی FF ز Mario Kart یا SF IV هم ضایع تر هست؟
انتقاد دومم هم به نحوه چیدن این عنوان هاست.درسته که من از wii fit متنفر هستم ولی خداییش یک ترازو!! نباید جلو تر از LBP یا GOW2 قرار بگیره! NG2 هم درسته مثل شماره اولش انقلابی نبود ولی حقش رتبه 24 هم نبود.
لیست شما شامل بازی هایی هست که گیمر ها بیش تر از همه منتظر ان هستند.فکر کنم گیمر ها بیشتر منتظر GOW2 یا NG2 باشن تا wii fit !

سمت موج نو این سری بسیار عالی بود.یعنی شهریار دیگه واقعا با "پرنده چگونه پرواز کرد" ترکوند.عالی بود.20!!
تو این قسمت فکر کنم بخش های جدیدی استارت خورده که در ظاهر قرار ادامه دار باشه ولی با توجه به سابقه بازیرایانه من بعید میدونم در شمارات بعد ادامه داشته باشه.(من تو این مقوله بسیار از دست بازیرایانه شاکی هستم.نه ادامه مقاله ای که در مورد تولد کنسول Xbox بود ادامه پیدا کرد , نه منطقه تحریریه و نه ... .:evil:)

ولی این قسمت "شکارچی سر در گم شیاطین" بسیار بسیار مزخرف بود.یک مقاله بی سر و ته بود که معلوم نبود چی هست.البته این خانم اصفهانی در شماره قبل هم یک مقاله داشتند که فکر کنم مقاله این سریشون در مقایسه با قبلی حکم طلا رو داره!:)

(در قسمت ساختن مود نمیدونم چرا مخفف بازی Half Life رو HH مینشوتن!! بعد یک سوال؟ چرا به مود میگید ماد؟ مگه مخفف مدیفیکیشن نیست؟ فونوتیک این لغت رو نگاه کنید! مادیفیکیشن که نیست!)

نقد فیلم ها که همیشه (به غیر از یک مورد که فیلم Doom بود وخانم رضوی نوشتند.) کار استاد یاشار:love: هستش , عالی هست .این سری هم تنوع خیلی خوبی داشت که در مجموع بسیار بسیار قوی و عالی بود.

مهدی حاج اسماعیلی هم فکر کنم این شماره رو ترکوند!! تو این شماره نقد بهترین بازی های DS و PSP هست که حداقل برای من خیلی جذاب و لذت بخش هست.AC و FF و FFVIICC و GOW و TWEWY و Patapoton و NG و... همش در یک شماره!:eek:

نقد بازی ها هم در این شماره طبق معمول همیشه در سطح بسیار بسیار بالایی قرار داشت.البته بعضی از بازی های نقد شده مثل NMH خیلی قدیمی بود که کی به قدیمی یا جدید بودنش اهمیت میده؟مهم این هست که خیلی باحال هست.(مثلا شما نقدی رو که استاد یاشار:love: برای این بازی نوشت رو با نقدی که بازینما:sick: نوشت مقایسه کنید!!مثل مقایسه GOW با NBM هست!!!)

نقد های شهریار جون هم خیلی باحال و حرفه ای هست ولی نمیدونم چرا کمه؟زیاد بنویس دیگه!!این یک دستوره!!:mad:
نقد های استاد یاشار:love: که دیگه احتیاجی به توضیح نداره!! بسیار سطح بالا و حرفه ای و ... هست.

نقدی که سهیل برای Hard To Be A God نوشت, یکی از بهترین نقد هایی بود که تا به حال خونده بودم.واقعا من نزدیک یک ساعت داشتم میخندیدم.سهیل خیلی نقاد طنازی هستش.:cheesygri

نقد های بهزاد هم خیلی منصفانه بود.یعنی بهزاد همیشه بازی رو بدون توجه به اسم و تبلیغاتش نقد میکنه.البته همه نویسنده های بازیرایانه اینجوری هستند.ولی من همیشه تو نقد های بهزاد این نکته رو بیشتر دیدم.مثل نقدی که به COD4 کرد .;)

بهزاد میرمظفری هم از کسانی هست که من خیلی دوسش دارم ولی تو این شماره بر عکس شماره قبل زیاد مقاله نداشت.:(

در قسمت نقد ها دو تا سوتی بزرگ وجود داره! تو قسمت مشخصات بازی های Iron Man و Ballers ,مشخصات بازی PGR نوشته شده!!:-"

نقد بازی Viking هم یک جوری هست.انگار که تموم نشده و مقاله نیمه کاره رها شده!

نقد های این مجله همیشه نقطه قوتش بودند.من همیشه گفتم نویسندگان بازیرایانه قدرت نوسندگی بالایی دارند.نویسندگان مجلات دیگه اگه نخوان مقالات مجلات و سایت های دیگه رو کپی کنند و از خودشون بنویسند هم نمیتونند!! از چیزی که نوشتند معلوم هست که میخواستند چیزی بگن ولی انقدر بی سر و ته هست که ... .:sick:

قسمت Mini Game هم یک مشکل کوچولو داشت! اخه خداییش Gun Metal مینی گیم هستش؟:biggrin1:

و اما DVD ! راستش DVD مجله انتظارات من رو اصلا براورده نکرد.

Trailer بازی ها باید به صورت فایل های سوا و HD باشن.تو این مدل اگه بخواهیم یک تریلر رو از بقیه جدا کنیم باید هفت خوان رستم رو رد کنیم.خود Trailer ها خوب بودن ولی نحوی قرار گرفتنش تو DVD بد بود.البته این مشکل من هست نه مجله!! من میدونم که اینکار به این دلیل صورت گرفته که با هر وسیله ای بشه از DVD استفاده کرد.;)

قسمت Data هم خیلی خوب و کامل بود.فقط Mini Game و Wallpaper کم داشت.به نظر من اگه به جای PD ها مینی گیم های کنسول ها رو بزارید بهتره.مثلا به جای قرار دادن PD DMC4 بیاید بازی Happy Tree Friends یا Prince Of Persia Classic رو بزارید.
میتونید Firmware ها یا بازم Mini Game های PS3 رو هم بزارید که DVD مجله برای دارندگان PS3 هم چیزی داشته باشه.

در مجموع این شماره بازی رایانه بسیار بسیار عالی و با کیفیت بود و مجلات دیگه باید سال ها بدوان تا به بازیرایانه نزدیک شن.فقط لطف کنید از شمارات بعد به سبک JRPG طرفدارانش بیشتر اهمیت بدید و این FF و هی یتیم گیر نیارید!! و تو مجله راهش بدید.
حداقل تو شماره بعد یک پیش نمایش خفن از FFXIII , FFVsXIII بنویسید و برای طرح رو جلد هم از FF استفاده کنید!! فقط یک شماره!! جون من!!:((
 

doghri

کاربر سایت
Dec 7, 2006
504
نام
علیرضا !!!
خلاصه کلام مجله عالی بود و باید کلی وقت گذاشت و خواند در کل خسته نباشید به همه اعضای مجله ولی اگر بر روی پوستر بیشتر کار کنید بهتره
فقط یک مشکل در DVD میخواستم بدونم DMC4 DEMO فقط بر روی درایوی که ویندوز نصب هست نصب میشود؟

یک مقدار هم در نقد AC بی انصافی انجام دادید
 

iman134

کاربر سایت
Jan 19, 2007
606
نام
ایمان
در مورد اينكه نمايندگي‌ها در شهرستان‌ها دقيقا كجا هستن اطلاع ندارم، يعني نمي‌دونم مجله تو كدوم شهرستان‌‌ها ميره ولي سعي مي‌كنم آمار بگيرم با آدرس براتون بنويسم.

حالا كه مجله اومد پس از اين همه پست‌هاي متوالي نوبت نقد مجله رسيده. بخش دي‌وي‌دي و طراحي اتواران رو چه‌طور ديدي؟ بخش ويدئو چه طور بود؟

در مورد بخش ویدئو من اعتراض دارم !
گفتین که در ایکس باکس و PS2 قابل پخشه ولی برا من تو هیچ کدوم پخش نمیکنه .
تو ایکس باکس که وقتی میگذارم فقط آرم ایکس باکس 360 میاد و دیگر هیچ ...!!! اصلا جلو نمیره .
تو PS2 هم میگه Please Insert Play station or Play station 2 Format Disk .
 

A.N.X

کاربر سایت
Dec 6, 2007
575
نام
علی
در مورد بخش ویدئو من اعتراض دارم !
گفتین که در ایکس باکس و PS2 قابل پخشه ولی برا من تو هیچ کدوم پخش نمیکنه .
تو ایکس باکس که وقتی میگذارم فقط آرم ایکس باکس 360 میاد و دیگر هیچ ...!!! اصلا جلو نمیره .
تو PS2 هم میگه Please Insert Play station or Play station 2 Format Disk .
دوست عزیز من هم همین مشکل را دارم. من کامپیوترم یکم قاطی کرده برای همین گذاشتمش توی 360 ولی اجرا نکرد. اگر کسی میداند کمی راهنمایی کند.
 

Black Hand

کاربر سایت
Aug 19, 2007
420
نام
Kian
در مورد انتقادات و پیشنهادات تقریبا" همه چیزو دوستمون گفت مخصوصا" در مورد بازی های JRPG فقط یه نکته ای رو بگم در مورد Wiifit : اول اینکه اون ترازو اسمش Wii Balance Board هست و Wiifit اسم بازی ایه که همراهش عرضه میشه و دوما" شاید شما و خیلی های دیگه تو ایران از Wiifit بدتون بیاد ولی اگه بی طرفانه نگاه کنیم و توی جهان بسنجیم یکی از محصولات معروف هست و توی بازی های برتر امسال هم توی جای درست قرار گرفته واقعا" خوشهالم که بچه های بازی رایانه بدون توجه به معروفیت کنسول در ایران در باره ی بازی ها مینویسن این مساله برای یه مجله ایرانی باعث افتخاره اینم بگم که با گفتن این حرفا نمیخام بحث راه بندازم و تمام نوشته هام رو با لحن دوستانه بخونین :biggrin1: فقط یه درخاست هم داشتم اگه میشه تو شماره ی بعد یه نقد توپ از Fall out 3 بنویسین و دل RPG بازا رو شاد کنین :love:
 

shahryaraz

کاربر سایت
Sep 27, 2005
314
نام
شهريار ازه�
اولا باید از لطف و محبت شهریار عزیز به تشکر کنم. شریار جان من که می دونم این حرف در مورد نوشته های من رو از رو بزرگیت زدی. همیشه شرمندم می کنی. :love:
این همه زحمت می کشی و رو نوشته ها و نقد ها ی عالیت در کنار DVD کار می کنی و اونوقت این طوری شکسته نفسی می کنی؟ من که باید سال ها از خودت و بقیه بچه ها چیز یاد بگیرم تا شاید به یه جایی برسم.

دوما باید از آقا رضای عزیز تشکر کنم که زحمت کشیدن و مجله رو نقد و معرفی کردن. در مورد نوشته ها و نقد ها هم بابا خودم می دونم حالا خیلی مونده که به بقیه دوستان برسم :cheesygri. البته در برخی موارد خیلی هم تقصیر من نیست. مثلا در نقد Ninja Gaiden 2، یکی از موارد خیلی مثبت بازی که دوست داشتم ازش تعریف کنم و امتیاز رو بالا ببرم خشونت و خون ریزی محشرش بود اما متاسفانه به دلیل شرایط ضد خشونت موجود که خودتان بهتر می دانید (ممنوع شدن GTA و بازی های خشن و...) نمی شد از خشونت زیادی حرف زد، چه برسه که از اون تعریف کرد و برای دفاع از بازی ازش استفاده کرد. همان یک ذره اشاره را هم با حالت Stealth mode کار کردیم! :cheesygri

در مورد ایراداتی مثل سانسور در مجله و غیره، واقعا شرمنده ایم. مثل سینما ی ایران که دست سازندگانش در خیلی از موارد بستس، ما و دیگر همکاران و مجلات هم باید از یک فیل-تر سنگین رد بشیم و دلیل عموم مشکلات در برخی تریلر ها و متن ها که می بینید هم همین است. البته وضع سانسور مجلات بازی خیلی بد تره چون الان بازی ها به بحث روز تبدیل شده و همه دارن بهشون نگاه می کنن. وقتی به ماریو هم گیر می دن، ما چه کار باید بکنیم؟

همان طور که شهریار عزیر نوشتند، حالا که مجله منتشر شده وقتش رسیده که شما عزیزان نقدش کنین، فقط خواهش می کنم خیلی سلاخی مون نکنید :cheesygri
راستی، 10 فیلم برتر سال 87 چطور بود؟ متاسفانه چون مقالش خیلی وقت پیش نوشته شده کمی پر ایراد به نظر می رسه. آن زمان که متن رو می نوشتم Speed Racer و نارنیا و خیلی های دیگه اکران نشده بودن و نقذی هم نیومده بود. از فیلم های مومیای 3 و جیمز باند Quantom of Solace هیچ تریلر و خبر درست و حسابی وجود نداشت.
می دونم کمی بیش از حد به فیلم های مورد علاقه خودم توجه شد اما خدا وکیلی، Wall-E و The Dark Knight ارزش و لیاقت هر گونه تعریف و توجه مثبت رو دارن ( خدا!! من میمیرم تا Dark Knight اکران شه و به دست ما برسه... لقب شاهکار بازی این فیلم کمه!!)

از همه شما عزیزان هم که این همه صبر کردید و ما رو تنها نگذاشتین هم باید تشکر کنم، به ویژه از دوستانی که با نشون دادن علاقه و توجهشون در این تاپیک، به همه ما روحیه دادند تا کارمون رو بهتر کرده و راه رو ادامه بدیم.

شرمنده زیاد حرف زدم. جو گیر شدم!

ياشار جان اين رو همه مي‌دونن كه هميشه جزو بهترين‌ها بودي و هستي و خواهي بود. ما هميشه از شما ياد خواهيم گرفت و به عنوان يك نويسنده‌ي چيره‌دست الگوي من هستي.
در مورد بخش فيلم‌ها به شخصه خيلي برام جالب بود، البته من حدود 4 سال پيش تو يه مجله‌ي ديگه‌اي در مورد فيم‌هايي كه از روي بازي و بالعكس نوشته بودم كه خيلي دوست داشتم اين موضوع تا حدودي باب بشه و در موردش بيشتر صحبت كرد كه خوش‌بختانه اين موضوع مطرح شد و خيلي ازت ممنون هستم. اميدوارم اين بحث‌ها ادامه پيدا كنه و بيشتر در مورد فيلم‌ها نوشته بشه.
 

shahryaraz

کاربر سایت
Sep 27, 2005
314
نام
شهريار ازه�
بلاخره این شماره رو هم کامل خوندم.
دست شما درد نكنه كه وقت گذاشتيد و يه نقد درست و حسابي انجام داديد.
قبل از انتشار مجله صحبت های نویسندگان بازیرایانه گویای اعمال تغییرات زیادی در فرم مجله بود.من خودم فکر می کردم که نحوه نقد ها , پیش نمایش ها و .... تغییر کرده ولی یک همچین اتفاقی نیفتاد.
تغييرات در نوع و سبك نوشتن در پيش‌نمايش‌ها اعمال شده.
پیش نمایش های مجله هم عالی بود.جاداره همینجا از حمید رضا دشتی عزیز به خاطر پیش نمایش زیبایی که از MGS4 نوشتن تشکر کنم.پیش نمایش POP هم که کار آرش حسن زادگان بود بسیار عالی و کامل بود و به روز بود.(یعنی زمانی که بازی منتشر شده تازه پیش نمایشش نوشته نشده!)
کار شهریار عزیز هم خیلی عالی بود.شهریار خان فقط کاشکی به نبود ایران تو بازی C بیشتر گیر میدادی!! تا مسئولین که فقط بلدن مجله رو نگاه کنند و هر جا یک مورد کوچیک دیدند گیر بدند یکم از خودشون خجالت بکشند.
تو نقد‌ها سعي مي‌كنيم جبرا ن كنيم:cheesygri
راستی بازی "در سایه سحر" رو کی نوشته بود؟
استاد بهروز اجاقيان
دومین دلخوری که من از بازیرایانه دارم این هست که همیشه بازی های بزرگ و مخصوصا JRPG رو در پیش نمایش هاش از قلم میندازه.یعنی در این بخش بازیرایانه هیچ وقت برای ما طرفداران سبک JRPG چیزی نداشته.
دیگه حداقل انتظار من این بود که لااقل پیش نمایش FFXII رو ببینم که نه شد....الانم فکر کنم انتظارم از پیش نمایش FFXIII و FFVsXIII بیهوده هستش.... .فقط FF هم نیست...Disgaea 3 و White Knight Story و Spectral Force 3 و .... که یا منتشر شدن یا تا چند ماه دیگه منتشر میشن ولی دریق از یک اشاره کوچولو!
يه تذكر جدي به مسئولين براي تقويت فاينال فانتزي مي‌دم و در شماره‌هاي بعدي در موردش بحث مفصل مي‌كنيم.
سمت موج نو این سری بسیار عالی بود.یعنی شهریار دیگه واقعا با "پرنده چگونه پرواز کرد" ترکوند.عالی بود.20!!
تو این قسمت فکر کنم بخش های جدیدی استارت خورده که در ظاهر قرار ادامه دار باشه ولی با توجه به سابقه بازیرایانه من بعید میدونم در شمارات بعد ادامه داشته باشه.(من تو این مقوله بسیار از دست بازیرایانه شاکی هستم.نه ادامه مقاله ای که در مورد تولد کنسول Xbox بود ادامه پیدا کرد , نه منطقه تحریریه و نه
قابل شما رو نداشت. سعي مي‌كنم با تمام بدبختي هايي كه اين نوع مقالات در گردآوري و نوشتن دارن باز هم تهيه كنم. منطقه‌ تحريريه نمي‌دنم چرا حذف شد.
نقد های شهریار جون هم خیلی باحال و حرفه ای هست ولی نمیدونم چرا کمه؟زیاد بنویس دیگه!!این یک دستوره!!
نقد های استاد یاشار که دیگه احتیاجی به توضیح نداره!! بسیار سطح بالا و حرفه ای و ... هست.
بقيه بچه‌ها هم بايد بنويسن! اين يه دستور به اونا هست:laughing: ولي چشم.
ياشار استاد ماست و نيازي به توضيح نيست:blushing:
نقدی که سهیل برای Hard To Be A God نوشت, یکی از بهترین نقد هایی بود که تا به حال خونده بودم.واقعا من نزدیک یک ساعت داشتم میخندیدم.سهیل خیلی نقاد طنازی هستش.
كار سهيل منصوري هم نياز به توضيح نداره، كلا سبك جديدي از نويسندگي رو وارد كرده و الگوي من هست.
مهدی حاج اسماعیلی هم فکر کنم این شماره رو ترکوند!! تو این شماره نقد بهترین بازی های DS و PSP هست که حداقل برای من خیلی جذاب و لذت بخش هست.AC و FF و FFVIICC و GOW و TWEWY و Patapoton و NG و... همش در یک شماره
تخصص مهدي سوپرايز كردن در هشت دقيقه هست;)
نقد های بهزاد هم خیلی منصفانه بود.یعنی بهزاد همیشه بازی رو بدون توجه به اسم و تبلیغاتش نقد میکنه.البته همه نویسنده های بازیرایانه اینجوری هستند.ولی من همیشه تو نقد های بهزاد این نکته رو بیشتر دیدم.مثل نقدی که به COD4 کرد
بهزاد كه هميشه نقد‌هاش بهترين بوده و خواهد بود و مي‌ماند و روي تخصص او كسي نمي‌تونه بلند بشه.
بهزاد میرمظفری هم از کسانی هست که من خیلی دوسش دارم ولی تو این شماره بر عکس شماره قبل زیاد مقاله نداشت
حتما به مشكلي برخورده كه نتونسته يك تنه جلو بره. بهزاد مير‌مظفري فوق‌العادس، عالي براش كمه.
نقد های این مجله همیشه نقطه قوتش بودند.من همیشه گفتم نویسندگان بازیرایانه قدرت نوسندگی بالایی دارند.نویسندگان مجلات دیگه اگه نخوان مقالات مجلات و سایت های دیگه رو کپی کنند و از خودشون بنویسند هم نمیتونند!! از چیزی که نوشتند معلوم هست که میخواستند چیزی بگن ولی انقدر بی سر و ته هست که ... .
در اين موضوع شكي نيست. جا داره اين‌جا از حميد‌رضا دشتي عزيز هم ياد كنيم كه اين شماره كمتر نوشته بود (احتمالا مثل من امتحان داشته) كه حرف نداره و تا سروته يه مقاله رو در نياره ول‌كن ماجرا نيست.
رضا چشمي عزيز كه نويسنده‌ي بسيار بسيار توانايي هست و همه به قدرت او ايمان دارند (يكيش خود من)
نييما شاه شاصحبي عزيز كه به جرات مي‌تونم بگم منبع بسيار بزرگي از حجم اطلاعات هست كه مجله شديدا به او نياز داره و بايد كارش رو بيشتر كنه.
كيانوش كني عزيز كه هميشه در اخبار و اطلاعات يه سرو گردن از همه سر بوده .
خانم رضوي كه نويسنده‌ي قحاري هست و انتظار داريم بيشتر بنويسه و در نهايت وحيد عبدالهي و نازنين كه زحمات بسيار فراوان و انواع و اقسام فشار‌هاي رواني رو به بر دوش مي‌كشه به همراه بهروز اجاقيان كه كارش بي‌نظيره.
و در پايان هم از خودم تشكر مي‌كنم كه از هيچ كمكي دريغ نمي‌كنم:blushing::p
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,177
نام
ماکان
در مورد انتقادات و پیشنهادات تقریبا" همه چیزو دوستمون گفت مخصوصا" در مورد بازی های JRPG فقط یه نکته ای رو بگم در مورد Wiifit : اول اینکه اون ترازو اسمش Wii Balance Board هست و Wiifit اسم بازی ایه که همراهش عرضه میشه و دوما" شاید شما و خیلی های دیگه تو ایران از Wiifit بدتون بیاد ولی اگه بی طرفانه نگاه کنیم و توی جهان بسنجیم یکی از محصولات معروف هست و توی بازی های برتر امسال هم توی جای درست قرار گرفته واقعا" خوشهالم که بچه های بازی رایانه بدون توجه به معروفیت کنسول در ایران در باره ی بازی ها مینویسن این مساله برای یه مجله ایرانی باعث افتخاره اینم بگم که با گفتن این حرفا نمیخام بحث راه بندازم و تمام نوشته هام رو با لحن دوستانه بخونین :biggrin1: فقط یه درخاست هم داشتم اگه میشه تو شماره ی بعد یه نقد توپ از Fall out 3 بنویسین و دل RPG بازا رو شاد کنین :love:
بشدت با شما موافقم.

همونجور که بهش اشاره هم کردم خوبی بازیرایانه همین هست که همه چیش منصفانه و بیطرفانه هست!
من خودم از دارندگان و طرفداران wii هستم ولی هیچ جوری با این مسئله نمیتونم کنار بیام که wiifit محبوب تر از LBP و GOW2 هست... .باز اگه ماریو:love: بود یه چیزی....

اگه من ان مقاله رو مینوشتم بازی اول و دوم رو به FFXIII و FFVsXIII اختصاص میدادم و بعدش میگفتم که دیگه بازی بزرگ نداریم و همین! مقاله تموم شد!!:biggrin1:
 

T@ntaL 73

کاربر سایت
Apr 10, 2008
952
نام
امید
شهریار جان شما هم کارت خیلی درست هست شما و یلشار از بهترین ها هستید بدو تعارف می گم
ما یه بازیرایانه داریمو یه شهریار و یاشار البته بازیرایانه یه گروه هست و یه گروه با همه اعضایی که داره می تونه کارش رو درست انجام بده گیم اینفورمر و فامیتسو باید بیان جولو بازیرایانه لنگ پهن کنن:laughing:
 

Red_Yashar

کاربر سایت
Feb 23, 2008
822
نام
یاشار
شهریار عزیز که من رو له کردن تموم شد رفت. بزرگان با تعریف و تمجید به کوچکتر ها روحیه میدن که بیشتر تلاش کنن. تمام این حرف های شهریار از رو بزرگی و فرو تنیشه. :love:
من باید حالا حالا ها شاگردی شهریار و دیگر دوستان رو بکنم.

متاسفانه در مورد DVD و دکه ها بنده اطلاعی ندارم و باید از آقای عبدالهی ها سوال کنم. در مورد شهرستان ها هم همین طور.

جناب Black Hand، هر چند شخصا از Wii Fit متنفرم اما حرف شما کاملا درسته و خیلی ها ممکنه از اون خششون بیاد. تازه، خود Balance Board هم قراره در Raving Rabbids جدید استفاده بشه که من مردشم :love:
در مورد Fallout 3 هم برنامه ویژه ای داریم (بشتابید سومی ها!)

altair_7khat عزیز، بیشتر از این شرمندمون نکنید. بابا نابود کردی. این محبت شماست که بهترینه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر