بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

L.o.s

کاربر سایت
Oct 4, 2011
796
نام
مسعود
مخابرات مازندران بیش از یک سال میشه که نابود شده
پینگ که بالای 300 . سرعت ها هم همه یک چهارم سرعتهای پارسال نیستن
یادش بخیر یه زمانی با 256 ، 800 کیلوبایت بر ثانیه دانلود داشتیم الان با 2 مگ به 300 به زور میرسه
اینه مملکتی که ادعای خودکفایی میکنه و میگه پهنای باند رو افزایش داده و همواره در حال افزایشه ولی در عمل هیچ غلطی نمیکنن و همیشه وضع کشور تو همه موارد داره بدتر از قبلش میشه
حالا برید دنبال کلید بگردید
هر کی همون زمان (یه سال پیش) هر چی دانلود کرد نوش جونش.
ولی دیگه الان مخابرات ر*د*ه.!:d پینگش اگه زیر 150 میلی ثانیه هم باشه.همش پاکت لاست.
از بس کاربر گرفته داره می ترکه.
 

Mohammad Ghost

کاربر سایت
Mar 17, 2013
691
نام
محمد
تغییر تعرفه ADSL مخابرات در روزهای آینده+جدول

فارس گزارش می‌دهد
تغییر تعرفه ADSL مخابرات در روزهای آینده+جدول
نوع فروش سرویس اینترنت پر سرعت (ADSL) مخابرات از دهه فجر از نامحدود به حجمی تغییر خواهد کرد. تعرفه جدید ADSL مخابرات اعلام شده است.
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان تهران از تغییر نوع فروش سرویس اینترنت پر سرعت (ADSL) مخابرات از نامحدود به حجمی از دهه فجر خبر داده است.محمدرضا بیدخام در گفت وگو با فارس تاکید کرد: سرویس مشترکان قدیمی که از نوع نامحدود است، تغییری نخواهند کرد.وی ادامه داد: فروش حجمی ADSL هم اکنون تنها در استان البرز انجام می‌شود و توقف فروش به روش دانلود نامحدود و اجرای فروش حجمی ADSL طبق مصوبه 152 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است.به این ترتیب از دهه فجر، فروش ADSL مخابرات به مشترکان جدید از نوع نامحدود به حجمی تغییر می‌کند.تعرفه های جدید ADSL برای بسته‌های حجمی
تعرفه سابق نامحدود (حداکثر 8-1)
6GB4GB2GBهزینه اشتراکسرعت
85000 64K
125000 11000090000 128K
150000 130000110000 256K
240000 155000125000 512K
430000275000175000140000750001M
7400003100002150001750001200002M
هزینه نصب و راه اندازی سرویس حداکثر 95 هزار ریال اعلام شده است.البته پس از اتمام حجم‌های خریداری شده، سرویس قطع نمی‌شود؛ بلکه هزینه اضافی بر حسب قیمت تعیین شده بصورت اتوماتیک روی قبض تلفن منظور می‌شود.قیمت هر گیگابایت حجم اضافه نیز به شرح زیر است:قیمت حجم اضافه1 تا 5 گیگابایت حجم اضافه 4 هزار تومان، 5 تا 10 گیگابایت حجم اضافه 3 هزار تومان و بیش از 10 گیگابایت حجم اضافه 2 هزار تومان است.
 

N.i.n.j.a

کاربر سایت
Dec 27, 2012
1,494
نام
つばさ
چرا دارن نامحدود رو برمی دارن :| دل خوشیمون همین نت بود !! بنده از هر گناه کرده و نکرده توبه می کنم به درگاه خدا ، فقط شر این مسئولین نت رو از سر ما کم کنه :|
 

POPY

کاربر سایت
Jul 19, 2012
325
بدهی ۷۴۰ میلیاردی با زیرساخت و رگولاتوری تسویه شد

بدهی ۷۴۰ میلیاردی با زیرساخت و رگولاتوری تسویه شد
رئیس هیات مدیره مخابرات ایران گفت: بدهی مخابرات به زیرساخت و رگولاتوری کاملا تسویه شد و دیناری به این دو نهاد زیرمجموعه وزارت ارتباطات بدهکار نیستیم.

سید مصطفی سید هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه تمامی مباحث پیرامون اختلاف حساب‌های مالی با سازمان‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اتمام رسید، اظهار کرد: خوشبختانه با شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کاملا تسویه حساب کردیم و دیناری به این دو شرکت و سازمان زیرمجموعه وزارت ارتباطات بدهکار نیستیم.
وی در پاسخ به این سوال که بالاخره رقم بدهی‌ها چه میزان بود و چه کسی ارقام درست را در این میان مطرح می‌کرد؟، گفت: اینکه هر کسی چه برداشتی از میزان اختلاف حساب‌ها داشته و چه گفته بماند زیرا دو بنگاه بزرگ با گردش پولی بالا در حال تبادل پول هستند و نمی‌شود در ازای بدهی بین آن‌ها، کار را به اتمام رساند زیرا مخابرات برای پرداختی‌های خود باید در پایان هر دو ماه منتظر دریافت قبوض مشترکانش باشد و از آن محل به حساب‌های خود رسیدگی کند.
سید هاشمی با تأکید بر اینکه با زیرساخت و رگولاتوری به تفاهم نهایی رسیدیم و بدهی خاصی برای این دو واحد نداریم، درباره ارقام بدهی پرداخت شده، گفت: بدهی ما با زیرساخت 170 و با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی 570 میلیارد تومان بود.


- - -ویرایش - - -

رییس سازمان فناوری اطلاعات تاکید کرد : ایجاد سرعت اینترنت دو مگابیت بر ثانیه تا دو سال آینده

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران گفت: تا آخر سال 94 باید 60 درصد خانواده‌ها و شرکت‌ها برای دسترسی به اینترنت سرعتی حداقل معادل دو مگابیت بر ثانیه داشته باشند.

به گزارش ایسنا، نصرالله جهانگرد گفت: موضوع کنفرانس از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به علاوه جدید است. برای جامعه کاربردی ایران باید بیشتر در این زمینه تعامل داشت.
او افزود: امنیت، فرهنگ و اقتصاد به عنوان محور برنامه‌های توسعه‌ی کشور به حساب می‌آیند. لذا در تمام برنامه‌ریزی‌های کلان باید به آن توجه کرد. اگر بخواهیم قطب‌های اساسی اقتصاد ایران را تقسیم‌بندی کنیم، این تقسیم‌بندی شامل خدمات، صنعت و کشاورزی می‌شود.
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در ادامه در رابطه با مبحث کشاورزی اضافه کرد: در بخش کشاورزی باید نظام کشت را اصلاح کنیم که در این زمینه می‌توان از تکنولوژی استفاده کرد. اگر چنین امری صورت گیرد نتیجه‌ی آن افزایش بهره‌وری و کاهش نیروی کار انسانی است.
وی در ادامه در رابطه با مبحث صنعت گفت: در بخش صنعت باید نظام تولید به وسیله فناوری اصلاح شود. در حقیقت همان فرآیندی که برای کشاورزی وجود دارد در صنعت دیده می‌شود.
جهانگرد در ادامه بهترین حوزه تولید اشتغال را بحث خدمات دانست و گفت: در حقیقت با ورود فناوری به دو حوزه قبلی، بهره‌وری افزایش پیدا می‌کند ولی نیروی انسانی چندان تغییری نخواهد کرد. بهترین حوزه‌ای که می‌تواند تولید اشتغال را با خود به همراه داشته باشد، بخش خدمات است که می‌توان آن را با استفاده از تکنولوژی بهبود داد. نتیجه‌ی این اعمال تغییر افزایش بهره‌وری و نیروی کار انسانی خواهد بود.
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در ادامه گفت: ما در سال آینده، 200 هزار فارغ‌التحصیل فناوری اطلاعات خواهیم داشت و باید برای استفاده از این نیروی کار برنامه‌ریزی کنیم.
وی مطرح کرد: برای رشد توسعه‌ باید تکنولوژی را با تعامل جهانی همراه کنیم. در تمامی رشته‌ها هر فعالیتی نیازمند جمع‌آوری و کنترل اطلاعات است و این موضوع از اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در این زمینه خبر می‌دهد.
جهانگرد با اشاره به بحث اشتغال گفت: معمولا در این حوزه در سه سطح برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد. سطح خرد، متوسط و کلان. سطح خرد یعنی کمک به اشخاص حقیقی و حقوقی، سطح متوسط یعنی توانمند‌سازی محیط کسب و کار و سطح کلان انواع طرح‌های جامع زیرساختی و طرح‌های توسعه کلان.
به گفته او متاسفانه در چند سال گذشته جای سطح خرد و کلان با هم جابه‌جا شده و سطح کلان به فراموشی سپرده شده بود. در حقیقت مسوولان با استفاده از سطح خرد انتظار نتیجه‌گیری کلان را داشتند. به عنوان مثال وام‌هایی در سال‌های گذشته برای اشتغالزایی داده شد و نتیجه‌ی چندان مطلوبی را در بر نداشت.
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در ادامه افزود: در حال حاضر حدود 100 ترابیت در ثانیه، سرعت انتقال داده در دنیاست که سهم ما در این زمینه بسیار کم است. ما باید تا پایان برنامه در خاورمیانه دوم شویم و برای رسیدن به این هدف باید تلاش‌های بسیاری صورت گیرد. به علاوه سهم ما نیز از سرمایه‌های تولید‌شده در این بخش در مقایسه با سایر کشور‌های پیشرفته کم است.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه به برنامه‌ی کشور تا پایان سال 94 اشاره و اظهار کرد: تا آخر سال 94 باید 60 درصد خانواده‌ها و شرکت‌ها برای دسترسی به اینترنت سرعتی حداقل معادل دو مگابیت بر ثانیه داشته باشند، یعنی باید در داخل کشور حجم را تا 20 برابر و در بین‌الملل تا 100 برابر افزایش دهیم. در پی دو سال آینده باید با انجام دادن تمام تلاش خود این جای خالی را پر کنیم.
جهانگرد با اشاره به آی.پی ورژن 6 گفت: در دنیا به زودی تمامی دستگاه‌ها به وسیله آی.پی ورژن 6 هویت پیدا می‌کنند. ما در سفر از آی.پی ورژن 4 به ورژن 6 مشکلات زیادی خواهیم داشت، چرا که سخت‌افزار و نرم‌افزار‌های ما در این زمینه با آی.پی ورژن 6 سازگاری ندارد.
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در پایان به پردازش ابری اشاره کرد و گفت: این تکنولوژی در دنیا به شدت در حال توسعه است. در این زمینه در حال تحلیل برروی کشور‌های مختلف هستیم تا بتوانیم آن را با سیستم داخلی سازوکار کنیم. این‌که سرورها در کجاها قرار بگیرند از اهمیت بالایی برخوردار است. به علاوه باید کنترل‌پذیری، دسترس‌پذیری، امنیت و سایر چیز‌ها را در کنار این موضوع در نظر بگیریم. سیاست ما حمایت از بخش خصوصی است و دولت در این قلمرو باید کمترین دخالت را داشته باشد و کار را به دست بخش خصوصی بسپارد.
 

king ps3

کاربر سایت
Jun 8, 2009
1,367
نام
プレイステーション
رییس سازمان فناوری اطلاعات تاکید کرد : ایجاد سرعت اینترنت دو مگابیت بر ثانیه تا دو سال آینده

اینا واقعا مردم رو چی فرض کردن ؟

اصلا گیریم که اینترنت دو مگ واقعی, اصلا دو مگ نه و 100 مگ نه اصلا یه گیگ بدن به مردم. با ترافیک ماهیانه 3 گیگ ؟؟

این اگه توهین به شعور مشتری نیست پس چیه؟

اخه من مشتری اینترنت 2 مگ به چه دردم میخوره وقتی یه ترافیک بی مقدار بهم میدن که تازه از همون هم ناغافل کم میکنن.
نامحدود رو هم نیمدونم با چه تفکری دارن حذف میکنن.

فقط بلد شدن تو مدرسه و دانشگاه دانشجوهای کره و ژاپن رو بزنن تو سر ملت.
 

Good Guy Greg

کاربر سایت
Jan 13, 2011
4,407
نام
حمید ؟ تبرکه !
پولشو ما بدبختا دادیم نه اونا . حالا میشه لطفا دست از خالی کردن جیب ما بردارین و یه اینترنت درست و حسابی تحویلمون بدید ؟ سال 90-91 بود که یادمه اعلام کرده بودن اینقدر بدهی دارن . حالا چجوری با این اینترنت داغون این همه سود کردن و یه دفعه مبلغ به این هنگفتی رو تصویه کردن ؟ وای بر ما حالا دیگه فردا میخواد بره جیب خودشون حرصشون بیشتر میشه دیگه هیچی ...
 

thx

کاربر سایت
Aug 27, 2010
76
نام
Ali
اینا واقعا مردم رو چی فرض کردن ؟

اصلا گیریم که اینترنت دو مگ واقعی, اصلا دو مگ نه و 100 مگ نه اصلا یه گیگ بدن به مردم. با ترافیک ماهیانه 3 گیگ ؟؟

این اگه توهین به شعور مشتری نیست پس چیه؟

اخه من مشتری اینترنت 2 مگ به چه دردم میخوره وقتی یه ترافیک بی مقدار بهم میدن که تازه از همون هم ناغافل کم میکنن.
نامحدود رو هم نیمدونم با چه تفکری دارن حذف میکنن.

فقط بلد شدن تو مدرسه و دانشگاه دانشجوهای کره و ژاپن رو بزنن تو سر ملت.

مردم را در خفا و نادانی نگه دار تا نفهمند که تو ان شخصیتی نیستی که انها فکر میکنند و راحت بر انها حکومت کنی
 

DAT 47

کاربر سایت
Jun 14, 2010
629
نام
A R M I N
تا ده ی فجر نرسیده سریع برم مخابرات نتو از 256 بکنم 1 مگ نامحدود
مشتری قدیمی حساب شیم .
کله دنیا پیشرفت میکنه ما پس رفت
 

behroozuac

عضو جدید
Aug 29, 2013
68
تا ده ی فجر نرسیده سریع برم مخابرات نتو از 256 بکنم 1 مگ نامحدود
مشتری قدیمی حساب شیم .
کله دنیا پیشرفت میکنه ما پس رفت
نمیخوان هم که پیشرفت کنن.چیزی هم نمونده که به این جمله برسیم:
<اینترنت حرام است>>:d
 
آخرین ویرایش:

mohamada

کاربر سایت
May 30, 2011
1,365
نام
محمد
من دیروز رفتم مخابرات یه خط 1 مگ نامحدود گرفتم و الان خواستم یه تست بزنم و یه چیزی دیدم که تاحالا ندیده بودم!!!!!
توی سایت speed test من رو توی بغداد نشون میده!!!!!!!!!!!!!!! در صورتی که من باید توی ایران نشون داده بشن ولی منو با ای پی بغداد میشناسه:|
اینم عکس:
12101597404082504525.png
کلا ما وقتی با سرور تهران پینگ میگیریم باید پینگمون زیر 100 باشه من با همه اینترنتای دیگم امتحان کردم همه منو تو ایران و محل زندگی خودم نشون میدادن و پینگم با ایران همیشه 50 بود
اما الان خودتون ببینید و قضاوت کنید:
www.speedtest.net/my-result/3264308610
این مال سرور تهرانه:|
الان حدود 2 ماه هست که پینگ مخابرات خیلی خوبه با سرور اروپا و امریکا هر دو بین 130 تا 160 متغییر هست! نگو مال اینه که ما رفتیم تو بغداد:|:d
معلوم نیست اینا دارن چیکارا میکنن ولی این قضیه ای که گفتم ما پپهنای باند رو زیاد کردیم و از این حرفا هر چی بوده به این قضیه ربط داشته
 

sharoshor

کاربر سایت
Mar 6, 2007
1,165
نام
شهاب
الان حدود 2 ماه هست که پینگ مخابرات خیلی خوبه با سرور اروپا و امریکا هر دو بین 130 تا 160 متغییر هست! نگو مال اینه که ما رفتیم تو بغداد:|:d
معلوم نیست اینا دارن چیکارا میکنن ولی این قضیه ای که گفتم ما پپهنای باند رو زیاد کردیم و از این حرفا هر چی بوده به این قضیه ربط داشته

توی سایت speedtest منو توی سلیمانیه نشون میده!!!!:|
بخدا خونمون ام :d

الان چطوریه اینجوریه؟! پینگ ایران هم 50 ایناس!!!
 

K AN E

کاربر سایت
Nov 3, 2010
527
انصافا این چند وقت اخیر پینگ با اروپا خوب شده ...اگه واقعا محدود کردن + پهنای باند بیشتر باعث این اتفاق شده که امیدوارم بازم ادامه بدن !

3264379037.png
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر