بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

3335216977.png

سرویس جدید من
3335221578.png
 
به نظر من که به هیچ وجه کسی مبین نت نگیره !!! یه اعلامیه داده به این شکل :[TABLE="class: table table-striped, width: 620"]
[TR]
[TD="bgcolor: #F9F9F9, align: right"]زمان و نحوه‌ استفاده از ساعات رایگان شبانهبه منظور توزیع عادلانه‌ و متعادل پهنای باند بین مشترکین گرامی، به اطلاع می‌رسانیم: 1- از ابتدای اسفند ماه، بازه‌ی زمانی استفاده‌ی رایگان شبانه از اینترنت پرسرعت وایمکس مبین‌نت، از ساعت 3 تا 7 بامداد تعیین شده است. 2- هم‌چنین مشترکین می‌توانند با توجه به طرح انتخابی و فعلی خود، در مدت زمان فعال‌ بودن طرح‌شان، تنها به میزان دو برابر حجم طرح خريداري شده، از حجم رایگان در ساعات شبانه استفاده نمایند.[/TD]
[TD="class: span1 center, bgcolor: #F9F9F9, align: right"][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
واقعا مسخره ست. تا قبله این موضوع از همه جا گرونتر بود و سرعتش هم بد بود ولی با خودم میگفتم لااقل شبانش واقعا نا محدوده (با این که از بقیه ISP ها مدتش 1 ساعت کمتر بود) ولی الان که دیگه شاهکار کردن !!!2 ساعت که طولش رو کم کردن محدودشم که کردن اسمشم گذاشتن توزیع عادلانه !!!!من که دیگه یک ریال هم توی جیب اینا نمیریزم. به بقیه هم پیشنهاد میکنم به مبین نت اصلا فکر نکنن مگه واقعا مجبور باشن.
تو اینترنت ایران شرکتی بیشتر از مبین نت در حق مردم ظلم نکرد
 
واقعا مسخره ست. تا قبله این موضوع از همه جا گرونتر بود و سرعتش هم بد بود ولی با خودم میگفتم لااقل شبانش واقعا نا محدوده (با این که از بقیه ISP ها مدتش 1 ساعت کمتر بود) ولی الان که دیگه شاهکار کردن !!!
2 ساعت که طولش رو کم کردن محدودشم که کردن اسمشم گذاشتن توزیع عادلانه !!!!
من که دیگه یک ریال هم توی جیب اینا نمیریزم. به بقیه هم پیشنهاد میکنم به مبین نت اصلا فکر نکنن مگه واقعا مجبور باشن.

وایمکس به هیچ عنوان ارزش اقتصادی نداره به خاطر گرون بودن تجهیزات و همچنین تو دنیا دیگه یه فناوری از مد افتاده هست، ایرانسل و مبین نت هم دیگه شبکشون رو گسترش نمیدن. یعنی هر جور که الان آنتن میده تا ابد هم همینجوری خواهد بود.

سلام به همه دوستان
من دوستم 1 مگ نامحدود یک ماهه گرفته.مگه مخابرات نامحدود رو بر نداشته بود؟

طرح های مخابرات و سیاست های شبانه هر استان با استان دیگه فرق داره.
 
وضعیت من چه طوره ؟
[TABLE="class: tabdata, width: 760, align: center"]
[TR]
[TD]
SNR Margin
[/TD]
[TD="width: 70, align: center"][/TD]
[TD="width: 70, align: center"][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]


[TABLE="class: tabdata, width: 760, align: center"]
[TR]
[TD="width: 70, align: center"]12.5[/TD]
[TD="width: 70, align: center"]11.5[/TD]
[TD]db[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 
وایمکس به هیچ عنوان ارزش اقتصادی نداره به خاطر گرون بودن تجهیزات و همچنین تو دنیا دیگه یه فناوری از مد افتاده هست، ایرانسل و مبین نت هم دیگه شبکشون رو گسترش نمیدن. یعنی هر جور که الان آنتن میده تا ابد هم همینجوری خواهد بود.

تنها خوبیش همون ساعت رایگانش بود .. که دیگه مفت نمی ارزه الان .. ما هم که اومدیم بیرون ... دزدنته
روی فیبر نوری مخابرات ADSL میده ؟
 
دوستان من از مبین نت کشیدم بیرون و رفتم پارس آنلاین {تنها شرکتی که رو فیبر تو مرکز مخابراتی ما adsl میده}ثبت نام کردم 1 ماهه 1 مگ 2 گیگ رایگان بهم دادن یه مودم وایرلس ازشون گرفتم 79 تومن و 5 تومن هم دست مزد نصبش شد بهشون دادم و گفتن 7 تا 10 روز کاری زمان میبره که ما کارهاتون رو ردیف کنیم و بعد باهاتون تماس میگیریم برای هماهنگی ساعت برای نصب مودم شما.بنظرتون کار خوبی کردم؟
اگه دیدم بازم جالب نبود که مطمئنم از مبین نت خیلی بهتره چه از لحاظ سرعت و چه از لحاظ قیمت میرم مخابرات در خواست میدم خطمون رو از فیبر در بیارن بندازن رو مس چون مرکز مخابراتی معلم توی ساری تقریبا میشه گفت تنها مرکز مخابراتی تو ساری هست که اگه در خواست کنیم خطمون رو میندازن رو مس که اون موقع میتونم از هر شرکتی بگیرم.
راستی دوستان من از اول اسفند تا حالا در ساعات رایگان مبین نت بیش از 20 گیگ دانلود داشتم در حالی که من تعرفه ام 2 مگ 4 گیگ بوده و شبی تقریبا 3.5 گیگ دانلدو داشتم و با شرایط جدیدی که گفته بودن از اول اسفند برقرار میشه کسی نمیتونه بیشتر از 2 برابر حجم خریداری شده در ساعات رایگان دانلود کنه ولی من تونستم این همه دانلود کنم در ساعات شبانه و هرچقدر که دانلود میکنم تو این ساعتها میرم تو سایت میزنه شما 2 مگ مصرف داشته اید امروز=))=))
کسی از دوستان اینطوری شده واسش؟؟؟بنظرتون اگه دفعه بعد تمدید کنم این شرایط اجرا میشه یا اینکه الان برای کسی از دوستان صورت گرفته این شرایط؟؟؟اگه بیشتر از 2 برابر حجم خریداری شده دان کنم تو ساعت رایگان بعدش شیر میشه یا اینکه دیگه کلا دانلود قطع میشه؟؟
اینم با سرور خود مبین نت تو تهران#:-s

اینم با لندن:-&
 
دوستان پیشنهاد می کنم به هیچ عنوان دیگه مبین نت نگیرید. من وسط تهران 1 سیگنال هم ندارم! وضعیت سرعتم که ر...ده رسما. سرویس 2 مگ دارم سرعت دانلود از 40 هم بالاتر نمیره. به پشتیبانی هم که زنگ می زنی چرت و پرت تحویل میدن
الانم که گند زدن توی ساعات مجانی
خلاصه اینکه اصلا طرف این isp نرید
عصر تلکام رو بهتون پیشنهاد می کنم خودمم دارم میرم طرفش یه سر به سایتش که بزنید می بینید چه امکانات خفنی داره. من 4 سال پیش از عصر تلکام استفاده می کردم توی روز سرعتم دانلودم 800 کیلوبایت تو ثانیه بود و توی شب هم تقریبا همینقدر. از نظر پینگ هم که فوقالعاده بود
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or