بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

Rsident evil Code veronica Dream Cast

دوست عزیز اگه میخوای Code Veronica رو روی PC بازی کنی بهتر نسخه DreamCast رو بگیری . نه تنها این نسخه راحت تر اجرا میشه بلکه کم حجم تر هم هست اگه بچه کرج باشی که یه Pm بهم بدی برات میفرستم
 
آقا نیما واقعا بهت خسته نباشید میگم بابت تمام این تحقیقات ارزشمندی که در مورد رزیدنت اویل و به خصوص شخصیتهاش داشتی.شرمنده که زودتر از جناب عالی قدر دانی نکردم.منم مثل تو عاشق رزیدنتم،که میتونم بگم تقریبا نیمی از عمرم را با رزیدنت سپری کردم.در ضمن من تمام رزیدنتهای تولیدی را جمع آوری کردم(تقریبا همه کنسولها!) که الآن یک کلکسیونر کامل رزیدنت محسوب میشم.امیدوارم تا ..............؟به کارت ادامه بدی.من همیشه منتظر مطالب جدیدت هستم:love:
 
مرسی نیما منم تمام مطالبت را خوندم عالی بود دمت گرم
راستی کراوزر هم دو نقش متفاوت در مجموعه ی رزیدنت اویل داشته.(رزیدنت اویل4 و دارک ساید) یک نقش اصلی در دارک ساید و یک نقش ثانویه در رزیدنت اویل 4.یعنی تقریبا مثل ایدا و ربکا.با این توصیفات به نظر شما کراوزر یکی از شخصیتهای اصلی در مجموعه ی رزیدنت اویل محسوب می شود یا ثانویه؟
ببین نیما من فقط کراوزر را در اویل 4 دیدم و اونجا هم بد بود و در این صورت نقش اون منفی بود به نظره من :-"
ولی حیف که احد رفت اگر با هم دیگر کار میکردید خیلی خوب میشد:(
ولی تو هم کارت خوبه دمت گرم:blushing::love::biggrin1:
 
سلام.واقعا از لطفی که بهم دارید ممنونم.فعلا به خاطر امتحانات سرم شلوغه.ولی برمی گردم.راستی احد هم بهم گفته که به سایت سر می زنه و نرفته.ولی به دلایلی فعلا نمی تونه مطلب جدیدی بذاره.
 
سلام.منم یکی از طرفداران پر و پا قرص رزیدنت اویلم.همه نسخه هاش به غیر از Gun Survivor 2 رو هم دارم دارک سایدم در اینده می گیرم.فقط من یه سوال داشتم از اساتید اسم هنر پیشه ای که تو دموی اول (رزیدنت اویل1 1997) و در نقش جیل ولنتاین هست رو کسی می دونه ؟
 
آخرین ویرایش:
بله احد رفته و مطالبی که بعد از اون تو سایت قرار گرفت هیچکدومش به پای ماله اون نمیرسه چون همش کپی شدس
چون من فایلای pdf ش رو دارم
فایلایی که احد گذاشته بود ترجمه سایت طرفداران رزیدنت اویل هسن که زبان انگلیسی هستش متاسفم این تاپیک
از راه خودش منحرف شد .
حالا هرکی میخواد تاپیک رو زنده کنه بهید بشینه اون فایلها رو ترجمه نه اینکه همه رو کپی بزنه از مطالب قدیمی اگه خواستین نیتونن فایلا رو
در اختیارتون بزارم تا باز بتوینم تاپیک رو زنده کنیم .
موفق باشین .
 
حتی خودم هم که زبانم زیاد خوب نیست حاضرم اینکارو بکنم .... بالاخره google translate برای اینجور جاها هست دیگه ..... ولی واقعا کاری که احد کرد یه مقدار سخته ادامه بدیم .... یعنی میشه ؟؟؟؟
 
واقعا دستتون درد نکنه.من این همه زحمت می کشم و فقط به عشق شما این همه مطلب رو تایپ می کنم.اونوقت شما میگید که فقط مطالب احد خوبه و بقیش به درد نمی خوره؟محض اطلاعتون من هم مثل احد تمام این مطالب مخصوصا بیوگرافی شخصیتها و نقد و بررسی دارک ساید رو خودم مو به مو ترجمه کردم.تازه از سایت رسمی رزیدنت اویل www.resident evil.wikia.com که کامل ترین سایت در مورد رزیدنت اویله و از سایت طرفداران رزیدنت اویل هم خیلی کامل تر و معتبرتره.وقتی که این مطلب رو خوندم یک لحظه تصمیم گرفتم که دیگه از سایت برم.ولی بعد دیدم که اینجوری فقط زحمات خودم به هدر میره.تازه من الآن در حال تهیه ی یک مطلب توپ و مفصل هستم.منتظر باشید.ولی ممکنه که به خاطر امتحانات مدتی دیر بشه.
 
راستی جانی کیج جان به خاطر لطفی که به من داری واقعا ازت ممنونم.مثل اینکه فقط تو قدر منو می دونی.(البته به بقیه توهین نشه.منظورم این بود که تو بیشتر از بقیه قدرمو می دونی.)در ضمن می خواستم یک پیام خصوصی بهت بفرستم.ولی هر چقدر روی اسمت کلیک کردم صفحه باز نشد.در ضمن منتظر مطلب بعدی ام باش.بازم ممنون!
 
آخرین ویرایش:
نیما به کارت ادامه بده که واقعا عالیه نبینم رفته باشی یکدفعه :biggrin1:من همیشه ممنونه زحمتات هستم دمت گرم
فعلا به خاطر بی بازی من دارم درباره اویل 4 را بازی میکنم و بعدش هم میرم 3 همون کد ورینکا را بازی میکنم :biggrin1::biggrin1::biggrin1::biggrin1::biggrin1:
 
سلام نیما جان من منظور بدی نداشتم میدونم خودت برای نوشتن این مطالب خیلی خیلی زحمت میکشی . احد هم به نوبه خودش زحمت میکشید اما یهویی گذاشت و رفت تو که نمیخوای مثل احد باشی میخوای ؟؟؟؟ من که تنها امیدم برای آرشیو مطالب اویل همینجاست و چشم انتظار مطالبت ... اگر حرفی زدم که ناراحت شدی من معذرت میخوام ... فقط نرو که همین امیدی هم که داریم میپره میره ... اگر کمکی هم از دستم برمیاد بگو حتما انجام میدم .... موفق باشی دوست عزیز :blushing::love::cheesygri
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or