بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

با سلام به تمامی دوستان تاپیک

با عرض شرمندگی بنابه دلایلی که نیما میدونه فرصت کافی برای سر زدن به سایت ندارم. اگه راستشو بخواین یه تشکر به نیما بدهکارم چون علت اینکه هنوز این تاپیک نخوابیده اون هست. از این به بعد هم سعی میکنک دوباره آپدینت کنم تاپیک رو. البته باید در نظر داشت که امتحانات شروع شده.

به هر حال فکر نکنین که من از سایت رفتم ;)

موفق باشین
 
سلام.منم یکی از طرفداران پر و پا قرص رزیدنت اویلم.همه نسخه هاش به غیر از Gun Survivor 2 رو هم دارم دارک سایدم در اینده می گیرم.فقط من یه سوال داشتم از اساتید اسم هنر پیشه ای که تو دموی اول (رزیدنت اویل1 1997) و در نقش جیل ولنتاین هست رو کسی می دونه ؟

کسی نیست جواب من رو بده؟ :(
 
راکون سیتی

یک شهر ساختگی در ایالت‌های غرب میانه آمریکا که در مجموعه بازی‌های رایانه سرویوال هارور رزیدنت ایول که توسط کپ‌کام خلق شده، نشان داده می‌شود. این شهر به عنوان مکان اصلی برای نسخه‌های رزیدنت ایول ۲، رزیدنت ایول ۳: نمسیس، رزیدنت ایول: آوت‌برک و رزیدنت ایول: آوت‌برک: فایل ۲ و همچنین در دو قسمت اولیه فیلمی که بر اساس این مجموعه ساخته شده، بکار رفته است. شهر راکون در سال ۱۹۶۸ تاسیس شد. شهری که بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر جمعیت داشت. اقتصاد این شهر در دست شرکتی بنام آمبرلا بود به طوری که ۳۰٪ ساکنین شهر در این شرکت مشغول به این کار بودند. اما اکثر آن‌ها از فعالیت‌های غیر قانونی این شرکت بی اطلاع بودند.
بعد از ۱۹ سال از تاسیس شهر یعنی در سال ۱۹۸۷ آقای Michael Warren شهردار این شهر انتخاب شد. او در طی مدت کاری خود، کارهایی از قبیل سیستم‌های الکتریکی، ایجاد امکانات رفاهی و قانونمند کردن شهر از طریق تاسیس اداره ی پلیس بود. اما برای اجرایی کردن چنین کارهایی از شرکت آمبرلا که یک شرکت دارویی بود کمک گرفت. در اکثر پروژه‌های شهر راکون شرکت آمبرلا سهیم بود و به همین خاطر نفوذ خیلی بالایی بین مقامات شهر داشت. این نفوذ تا اداره ی پلیس هم کشیده شده بود. یکی از کارهای تاسیس اداره ی پلیس شهر بود که البته با دخالت خود آمبرلا همراه بود.
در سال ۱۹۸۰ ساختمان موزه ی هنر شهر توسط مقامات به ساختمان پلیس تغییر نام کرد و این ساختمان محل فعلیت نیروهای پلیس شد. این ساختمان در قسمت مرکزی شهر واقع در خیابان Ennerdale قرار گرفته بود. R.P.D در واقع مخفف عبارت Raccon City Department به معنی اداره ی پلیس شهر راکون است.
ادارهٔ پلیس شهر راکون دو نیروی پلیس توانمند داشت:

  • گروه S.P.F که در واقع دومین نیروی امنیتی شهر بود که افراد زبده‌ای در این گروه بودند. این گروه شامل افراد زیادی بودند که برای مواقع ضروری آموزش دیده بودند.

  • گروه S.T.A.T.S که از S.P.F ها کارآزموده تر بودند و به عبارتی نیروهای ویژه ی پلیس به شمار می‌آمدند.
پلیس شهر در بین مرم از محبوبیت بالایی برخوردار بود و مردم احساس امنیت زیادی با وجود این نیرو می‌کردند. با این حال در ماجرای شیوع ویروس در شهر راکون بسیاری از شهروندان بر اثر حمله ی زامبی ها کشته شدند. اما برخی از آن‌ها توانستند با پناه بردن به قسمت‌های مختلف شهر جان خود را نجات دهند. نیروهای پلیس با تمامی توان سعی می‌کردند تا مردم را نجات بدهند. اداره پلیس که نیروهای زبده و ماهر زیادی داشت با فرستادن این نیروها به قسمت‌های مختلف شهر سعی در نجات مردمی که نیازمند کمک بودند، داشت. در حادثه ی شهر راکون بسیاری از پلیس های شیفت شب در برابر این حالت فوق العاده ایستادگی کردند اما به علت بی کفایتی فرمانده ی پلیس شهر یعنی Brian Irons که خودش به صورت پنهانی برای آمبرلا کار می‌کرد، کشته شدند.

اینا که دقیقا کپی نوشته های من بود :-"
 
سلام به همه و به خصوص احد جان.آقا آرین من منظورم شما نبودید.ناراحت نشو.:cheesygri
من الآن در حال تهیه و تایپ تاریخچه و داستان کامل رزیدنت اویل هستم و فکر کنم که مفصل ترین مطلب سایت بشه.فقط کمی طول می کشه.دیر و زود داره.ولی سوخت و سوز نداره.
در ضمن به دلیل امتحانات ممکنه که مدتی نتونم بهتون سر بزنم.ولی خیالتون راحت باشه.تا آخرش باهاتونم و هیچ جا نمیرم.فعلا خداحافظ.
 
ویرایش شد من اینا رو از یه سایت دیگه پیدا کردم احد

میشه لینک سایت رو بدی؟


سلام به همه و به خصوص احد جان.آقا آرین من منظورم شما نبودید.ناراحت نشو.:cheesygri
من الآن در حال تهیه و تایپ تاریخچه و داستان کامل رزیدنت اویل هستم و فکر کنم که مفصل ترین مطلب سایت بشه.فقط کمی طول می کشه.دیر و زود داره.ولی سوخت و سوز نداره.
در ضمن به دلیل امتحانات ممکنه که مدتی نتونم بهتون سر بزنم.ولی خیالتون راحت باشه.تا آخرش باهاتونم و هیچ جا نمیرم.فعلا خداحافظ.


به سلام نیما جون :دی

منم بعد امتحانات فعالیتم رو از نو شروع میکنم.
 
راستی یادم رفت بگم.این تاریخچه ای که می خوام بنویسم از سال 1960 شروع میشه و تا سال 2009 ادامه داره و تازه بعدش هم می خوام یک لیست از ترتیب زمانی وقایع داستان هم درست کنم که حتی تاریخ تولد شخصیتها هم توی اون لحاظ میشه!منتظر باشید.
 
راستی یادم رفت بگم.این تاریخچه ای که می خوام بنویسم از سال 1960 شروع میشه و تا سال 2009 ادامه داره و تازه بعدش هم می خوام یک لیست از ترتیب زمانی وقایع داستان هم درست کنم که حتی تاریخ تولد شخصیتها هم توی اون لحاظ میشه!منتظر باشید.

وایییییییی چه حالی بده خوندنش ......
نیما جان دارم لحظه شماری میکنم برای خوندنش ..... زودتر حاضرش کن دیگه ..... :cheesygri:love:
میبینم که آقا احد عزیز هم میخواد فعالیتشو از نو شروع کنه بعد امتحانات .... :cheesygri:cheesygri
پس منم بعد امتحانات هر روز اینجا تلپ میشم واسه مطالب ..... :cheesygri:cheesygri
 
یک مطلب جدید هم بهتون بگم.توی این نسخه ی جدید رزیدنت اویل 5 که قبلا گفته بودم به جز اون سناریویی که راجع به ماموریت کریس و جیل در مخفیگاه اسپنسر در سال 2006 بود یک سناریوی جدید دیگه هم وجود داره.داستان این سناریو پس از نجات پیدا کردن جیل از کنترل وسکر در رزیدنت اویل 5 است و در آن نشان داده میشود که جیل پس از جدا شدن از کریس و شوا با جاش تیم می شود و بقیه ی ماجرا هم که هنوز فاش نشده است.در آخر هم که با یک هلیکوپتر کریس و شوا را نجات می دهند.این سناریو در کل 3 مرحله دارد و شما می توانید بین جیل و جاش یکی را انتخاب کنید.مثل کریس و شوا د بازی اصلی.این هم عکسی از این سناریو:

resident-evil-5_dec17_07.jpg_626.jpg



راستی این گزینه ی multi-off که زیر هر پست نوشته به چه دردی می خوره؟
در ضمن من رزیدنت اویل زیرو و ماجراهای آمبرلا رو با نرم افزار دلفین نصب کردم.ماجراهای آمبرلا درسته.ولی زیرو خیلی کنده و مثل صحنه آهسته می مونه.اشکال از چیست؟
 
خیلی خوشحالم که دوباره تاپیکمون با حضور احد و نیما،جان تازهای گرفته!و حتما بعد امتحانات مطالب داغتر هم میشه:cheesygri

آره همینطوره .... منم شدیدا منتظرم که امتحانات زودتر تموم بشند برند تا احد و نیما جان این تاپیکو دوباره زنده کنند .... منم پای ثابت این تاپیک و مطالبش هستم .....

احد جان .... نیما جان و بقیه دوستان ..... ما منتظریم .... هیچ جا نمیریم همین جا هستیم ... :cheesygri:cheesygri:cheesygri:blushing:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or