بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

live is life

کاربر سایت
Apr 11, 2010
1,812
نام
leon
رزیدنت اویل به سبک کلاسیک دقیقا منظورت چیه اگه منظورت دوربین ثابت و هدفگیری اتوماتیک بازی هست که هیچ وقت این اتفاق نمیفته چون هیمن المانها که گفتم تو بازیهای امروزی جواب نمیده ولی اگه منظوت اتمسفر ترسناک بازی کمبود مهمات و معما هست این رو کپکام احتمالا تو رزیدنت اویل 7 لحاظ کنه ضمنا رزیدنت اویل 4 هم توش اکشن بود نبود؟؟؟ میکامی میخواست تنوع درست کنه کلا باعث شد رزیدنت اویل از میسرش منحرف بشه! من نمیگم از رزیدنت اویل 4 بدم میاد اما هنوز که هنوز اون رزیدنت اویلی که مد نظر منه ساخته نشده واسه ترسناک تر کردن بازی خیلی ایده های جالبی هست که اگه کپکام واقعا اهمیت بده شاید ت وفرومش مطرح کنم. اتفاقا الان داشت نرزیدنت اویل 6 سناریو لیان رو بازی میکردم فکر میکردم سناریو لیان خیلی از سناریو کرس بهتره تا چپتر 2 که الان اومدم میبینم داره شبیه رزیدنت اویل ORC میشه از زمین آسمون زامبی و انواع اقسام دشمنا میریزن سرت ترسی که رزیدنت اویل ریمیک داشت با یه دونه زامبی که باور کن من وقتی حواسش نبود میخواستم از کنارش رد بشم قلبم تو سینم میلرزید رو هنوز که هنوزه تو هیچ بازی ترسناکی ندیدم واقعا رزیدنت اویل ریمیک یک شاهکار به تمام معنا بود! یه بازی بی نقص و زیبا! حتی این The Evil Within شینجی میکامی که داره میاد بارم اون بازی نیست که منتظرش بودم خیلی شبیه سایلنت هیل شده و با رزیدنت اویل خیلی فرق داره بازی اصلا اونجوری که باید مدرن نیست! یه حالت قدیمی و افسانه ای داره از ویروس و اسلحه های بیولوژیکی هیچ خبری نیست !
بابا کلاسیک :d یعنی همین رزیدنت ریمیک که بازی کردی دیدی چقد دوست داشتی حس ترس داشتی یا مثالهای دیگه مثل رزیدنت 1 که ریمیکش هم اومد رزیدنت 2 رزیدنت 3 رزیدنت 0 و___ ما هم همینا میگفتیم که حیف این سبک کلاسیک به فراموشی سپرده بشه رزیدنت سبک اکشن از 4شروع شد وتا حالا ادامه داشته اما سالهاست که گیم کلاسیکی نساخته کاپکوم
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
بابا کلاسیک :d یعنی همین رزیدنت ریمیک که بازی کردی دیدی چقد دوست داشتی حس ترس داشتی یا مثالهای دیگه مثل رزیدنت 1 که ریمیکش هم اومد رزیدنت 2 رزیدنت 3 رزیدنت 0 و___ ما هم همینا میگفتیم که حیف این سبک کلاسیک به فراموشی سپرده بشه رزیدنت سبک اکشن از 4شروع شد وتا حالا ادامه داشته اما سالهاست که گیم کلاسیکی نساخته کاپکوم

ولی بازم جواب سوال منو ندادی! رزیدنت اویل به سبک کلاسیک دقیقا منظورت چیه اگه منظورت دوربین ثابت و هدفگیری اتوماتیک بازی هست که هیچ وقت این اتفاق نمیفته چون هیمن المانها که گفتم تو بازیهای امروزی جواب نمیده ولی اگه منظوت اتمسفر ترسناک بازی کمبود مهمات و معما هست این رو کپکام احتمالا تو رزیدنت اویل 7 لحاظ کنه
 

Nima Redfield

کاربر سایت
Mar 14, 2013
741
نام
Nima
خوب بله.منم قبول دارم که ایدا مهم ترین شخصیت زن داستانه.ولی فقط در صورتی میتونیم بگیم از جیل مهم تره که از کریس هم مهمتر باشه.چون من جیل رو در حد کریس مهم می دونم.تا حالا هر کار مهمی که کریس کرده جیل هم کرده.مثلا:

کریس و جیل هر دو با هم به هویت اصلی آمبرلا و وسکر پی بردند.
کریس و جیل با هم اولین کسانی بودند که با آمبرلا به مبارزه پرداختند.
کریس و جیل با هم در سال 2003 آمبرلا رو نابود کردند.
کریس و جیل با هم پس از نابودی آمبرلا،هدفشون رو بر روی مبارزه با وسکر و اسپنسر متمرکز کردند.
کریس و جیل با هم مهمترین اهدافی که یک قهرمان میتونه داشته باشه رو دنبال می کردن.مثل:نابودی آمبرلا،یافتن اسپنسر،شکست دادن وسکر و مبارزه با بیوتروریسم.
کریس و جیل با هم در تاسیس B.S.A.A نقش داشتند.
کریس و جیل با هم در سال 2006 مخفیگاه اسپنسر رو پیدا کردند.
کریس و جیل با هم سازمان تروریستی ولترو و رهبرش جک نرمن رو نابود کردند.
کریس و جیل با هم توی جریانات آفریقا و نابود کردن وسکر نقش داشتند و جیل نقطه ضعف وسکر ر به کریس گفت و بهش گفت که وسکر میخواد با اوروبوروس،دنیا رو نابود کنه.

در ضمن تونی جان،نقش جیل در 5 اصلا الکی نبود.چون کریس و جیل با هم توی واقعه ی عمارت داستان رو شروع کرده بودن و هر دوشون هم باید داستان رو تموم میکردن.به علاوه کپکام توی اطلاعاتی که درباره ی نسخه ی اولیه ی 5 (بتا) داد،رسما گفت که اول قرار بوده بازی با کریس و جیل شروع بشه و lost in nighmares اولین مرحله ی بازی باشه!حتی قرار بوده بعد از اینکه کریس،جیل رو پیدا میکنه،جیل همراه کریس بره و اون مبارزات پایانی با وسکر رو کریس و جیل انجام بدن که به نظر من واقعا عالی میشد.ولی کپکام گفت که به خاطر جذابتر شدن بازی و به خاطر اینکه بازی یک برگ برنده داشته باشه،جیل رو از اول بازی حذف کردن و تا اواخر بازی لو ندادن که واقعا حماقت بود.منظورم اینه که داستان 5 کلا درباره ی سرگذشت کریس و جیل و مبارزشون با وسکر بوده.چون همونقدر که کریس به وسکر ربط داره جیل هم داره.تنها مزیت کریس نسبت به جیل اینه که یکبار بیشتر از جیل (توی کد ورونیکا) با وسکر روبرو شده.ولی جیل توی 3 ظاهر شد که داستان چندان مهمی نداشت.وگرنه هم توی 1،هم توی UC،هم توی 5 و هم توی رولیشنز هر دوشون با هم و در حد هم بودند.(توی 5 هم اول قرار بوده هر دوشون در حد هم باشن.ولی به دلایلی که گفتم داستان تغییر کرد.)

به نظر من هم ایدا بعد از وسکر مهم ترین شخصیت داستانه و حتی قبل از کریس و جیله.البته من منظورم این نیست که حرفهای تونی رو رد کنم.اتفاقا در مورد ایدا باهش موافقم.من فقط میگم اختلاف بین کریس و جیل اینقدر نیست که یک نفر بخواد بینشون قرار بگیره!چون به قول تونی،ایدا داستان ساز بوده.در حالی که کریس،جیل،کلیر و لیون فقط داستان رو روایت می کنند!

در کل شخصیت های اصلی و کلیدی به نظر من:

1-آلبرت وسکر
2-ایدا ونگ
3-کریس ردفیلد
4-جیل والنتاین
5-کلیر ردفیلد
6-لیون اس کندی

حالا ممکنه بعضی ها ایدا رو اصلی ندونند.ولی در کل بعد از وسکر از همه مهمتره.البته من کلیر رو هم خیلی کمتر از جیل نمیدونم.جیل رو جلوتر نوشتم،چون توی خط داستانی مهمتری حضور داشته.ولی انصافا کلیر هم توی داستان خودش،به همون اندازه مهم و تاثیرگذار بوده.به خاطر تعداد بازی هم نمیشه گفت جیل مهمتر بوده.چون اگه به تعداد بازی باشه،لیون هم از کلیر و ایدا و خیلی های دیگه مهم تر میشه!
 
آخرین ویرایش:

live is life

کاربر سایت
Apr 11, 2010
1,812
نام
leon
؛

خوب بله.منم قبول دارم که ایدا مهم ترین شخصیت زن داستانه.ولی فقط در صورتی میتونیم بگیم از جیل مهم تره که از کریس هم مهمتر باشه.چون من جیل رو در حد کریس مهم می دونم.تا حالا هر کار مهمی که کریس کرده جیل هم کرده.مثلا:کریس و جیل هر دو با هم به هویت اصلی آمبرلا و وسکر پی بردند.کریس و جیل با هم اولین کسانی بودند که با آمبرلا به مبارزه پرداختند.کریس و جیل با هم در سال 2003 آمبرلا رو نابود کردند.کریس و جیل با هم پس از نابودی آمبرلا،هدفشون رو بر روی مبارزه با وسکر و اسپنسر متمرکز کردند.کریس و جیل با هم مهمترین اهدافی که یک قهرمان میتونه داشته باشه رو دنبال می کردن.مثل:نابودی آمبرلا،یافتن اسپنسر،شکست دادن وسکر و مبارزه با بیوتروریسم.کریس و جیل با هم در تاسیس B.S.A.A نقش داشتند.کریس و جیل با هم در سال 2006 مخفیگاه اسپنسر رو پیدا کردند.کریس و جیل با هم سازمان تروریستی ولترو و رهبرش جک نرمن رو نابود کردند.کریس و جیل با هم توی جریانات آفریقا و نابود کردن وسکر نقش داشتند و جیل نقطه ضعف وسکر ر به کریس گفت و بهش گفت که وسکر میخواد با اوروبوروس،دنیا رو نابود کنه.در ضمن تونی جان،نقش جیل در 5 اصلا الکی نبود.چون کریس و جیل با هم توی واقعه ی عمارت داستان رو شروع کرده بودن و هر دوشون هم باید داستان رو تموم میکردن.به علاوه کپکام توی اطلاعاتی که درباره ی نسخه ی اولیه ی 5 (بتا) داد،رسما گفت که اول قرار بوده بازی با کریس و جیل شروع بشه و lost in nighmares اولین مرحله ی بازی باشه!حتی قرار بوده بعد از اینکه کریس،جیل رو پیدا میکنه،جیل همراه کریس بره و اون مبارزات پایانی با وسکر رو کریس و جیل انجام بدن که به نظر من واقعا عالی میشد.ولی کپکام گفت که به خاطر جذابتر شدن بازی و به خاطر اینکه بازی یک برگ برنده داشته باشه،جیل رو از اول بازی حذف کردن و تا اواخر بازی لو ندادن که واقعا حماقت بود.منظورم اینه که داستان 5 کلا درباره ی سرگذشت کریس و جیل و مبارزشون با وسکر بوده.چون همونقدر که کریس به وسکر ربط داره جیل هم داره.تنها مزیت کریس نسبت به جیل اینه که یکبار بیشتر از جیل (توی کد ورونیکا) با وسکر روبرو شده.ولی جیل توی 3 ظاهر شد که داستان چندان مهمی نداشت.وگرنه هم توی 1،هم توی UC،هم توی 5 و هم توی رولیشنز هر دوشون با هم و در حد هم بودند.(توی 5 هم اول قرار بوده هر دوشون در حد هم باشن.ولی به دلایلی که گفتم داستان تغییر کرد.)به نظر من هم ایدا بعد از وسکر مهم ترین شخصیت داستانه و حتی قبل از کریس و جیله.البته من منظورم این نیست که حرفهای تونی رو رد کنم.اتفاقا در مورد ایدا باهش موافقم.من فقط میگم اختلاف بین کریس و جیل اینقدر نیست که یک نفر بخواد بینشون قرار بگیره!چون به قول تونی،ایدا داستان ساز بوده.در حالی که کریس،جیل،کلیر و لیون فقط داستان رو روایت می کنند!در کل شخصیت های اصلی و کلیدی به نظر من:1-آلبرت وسکر2-ایدا ونگ3-کریس ردفیلد4-جیل والنتاین5-کلیر ردفیلد6-لیون اس کندیحالا ممکنه بعضی ها ایدا رو اصلی ندونند.ولی در کل بعد از وسکر از همه مهمتره.البته من کلیر رو هم خیلی کمتر از جیل نمیدونم.جیل رو جلوتر نوشتم،چون توی خط داستانی مهمتری حضور داشته.ولی انصافا کلیر هم توی داستان خودش،به همون اندازه مهم و تاثیرگذار بوده.به خاطر تعداد بازی هم نمیشه گفت جیل مهمتر بوده.چون اگه به تعداد بازی باشه،لیون هم از کلیر و ایدا و خیلی های دیگه مهم تر میشه!
توضیحات خوبی دادی رزیدنت5 را اکثر طرفداران رزیدنت بازی کردن اما یک نکته ای که هست اگه dlcهایی که برا بازی اومدا بازی نکرده باشن به همه داستانها و نقش جیل پی نخواهند برد که البته بعدا نسخه گلد ادیتیشن بازی اومد که شامل dlcها بود
 

Barran

کاربر سایت
Aug 10, 2009
129
نام
حسن
رزیدنت اویل رولیشن رو تموم کردم واقعا یکی از چرت ترین رزیدنت اویل هایی بود که تا حالا بازی کردم.از 6 هم چرت تر بود.داستانش که تقریبا تعطیله لوکیشن هاش هم تکراریه ! (سه تا کشتی شبیه هم خیلی رو اعصابه! ) اون نقشه سه بعدیش هم مضخرفه! جای اون یه نقشه دو بعدی درست حسابی میذاشتن بهتر بود! با این نقشه درست نمیشه فهمید کجای کشتی لامسب هستی! کلی تو کویین زنوبیا گم شدم! در ضمن بازی کردن با اون دو تا سرباز و همینطور پارکر و جسیکا هم مزخرف بود! یعنی چی که توی فلش بک باید با پارکر و جسیکا بازی کنیم؟!!!!
در کل یکی از بدترین رزیدنت اویل ها بود با اون دشمنای مزخرفش و همینطور جنسیس رو مخش!

ولی دو تا چیز دیگه بگم:
اول این که من دو تا از کتاب های رزیدنت اویل رو که توسط انتشارات دنیای بازی به فارسی ترجمه شدن از نمایشکاه کتاب خریدم انصافا کتابای خوبین! کتاب ها داستان بازی هستن که یه نویسنده ی حرفه ای آمریکایی به اسم اس دی پری نوشتدشون! اگه اونا رو بخونید داستان رزیدنت اویل کاملا دستون میاد1 در ضمن ناشرش گفت که قسمت های بهدشو هم دارن ترجمه میکنن و بزودی چاپ میشه!

دوم این که این بازی ناقصه یعنی رزیدنت اویل 1.5 رو هم بالاخره پیدا کردم و دانلود کردم! این بازی قرار بوده جای رزیدنت اویل دو بیاد ولی وقتی 80 درصد بازی رو میسازن منصرف میشن ! بازی رو میشه انجام داد پیشنهاد میکنم دانلودش کنید و امتحانش کنید! لینک دانلود رو هم واستون میذارم.شخصیتاش لیون و یه دختره به اسم الزا والکره (که قرار بوده جای کلر ردفیلد باشه تو بازی)
https://anonfiles.com/file/f81b503ee2c5ae514ed32d50f7ea8fbb
و اما در آخر هم به نظر من مهمترین شخصیت کل بازی های رزیدنت اویل کسی نیست جز خانوم ولنتاین (عشق من) کسی که مطمئنا همه رزیدنت بازا توسط اون وارد دنیای شیرین و دوست داشتنی رزیدنت اویل شدن!
 

Blackfield

کاربر سایت
May 19, 2013
68
خوب بله.منم قبول دارم که ایدا مهم ترین شخصیت زن داستانه.ولی فقط در صورتی میتونیم بگیم از جیل مهم تره که از کریس هم مهمتر باشه.چون من جیل رو در حد کریس مهم می دونم.تا حالا هر کار مهمی که کریس کرده جیل هم کرده.مثلا:

کریس و جیل هر دو با هم به هویت اصلی آمبرلا و وسکر پی بردند.
کریس و جیل با هم اولین کسانی بودند که با آمبرلا به مبارزه پرداختند.
کریس و جیل با هم در سال 2003 آمبرلا رو نابود کردند.
کریس و جیل با هم پس از نابودی آمبرلا،هدفشون رو بر روی مبارزه با وسکر و اسپنسر متمرکز کردند.
کریس و جیل با هم مهمترین اهدافی که یک قهرمان میتونه داشته باشه رو دنبال می کردن.مثل:نابودی آمبرلا،یافتن اسپنسر،شکست دادن وسکر و مبارزه با بیوتروریسم.
کریس و جیل با هم در تاسیس B.S.A.A نقش داشتند.
کریس و جیل با هم در سال 2006 مخفیگاه اسپنسر رو پیدا کردند.
کریس و جیل با هم سازمان تروریستی ولترو و رهبرش جک نرمن رو نابود کردند.
کریس و جیل با هم توی جریانات آفریقا و نابود کردن وسکر نقش داشتند و جیل نقطه ضعف وسکر ر به کریس گفت و بهش گفت که وسکر میخواد با اوروبوروس،دنیا رو نابود کنه.

در ضمن تونی جان،نقش جیل در 5 اصلا الکی نبود.چون کریس و جیل با هم توی واقعه ی عمارت داستان رو شروع کرده بودن و هر دوشون هم باید داستان رو تموم میکردن.به علاوه کپکام توی اطلاعاتی که درباره ی نسخه ی اولیه ی 5 (بتا) داد،رسما گفت که اول قرار بوده بازی با کریس و جیل شروع بشه و lost in nighmares اولین مرحله ی بازی باشه!حتی قرار بوده بعد از اینکه کریس،جیل رو پیدا میکنه،جیل همراه کریس بره و اون مبارزات پایانی با وسکر رو کریس و جیل انجام بدن که به نظر من واقعا عالی میشد.ولی کپکام گفت که به خاطر جذابتر شدن بازی و به خاطر اینکه بازی یک برگ برنده داشته باشه،جیل رو از اول بازی حذف کردن و تا اواخر بازی لو ندادن که واقعا حماقت بود.منظورم اینه که داستان 5 کلا درباره ی سرگذشت کریس و جیل و مبارزشون با وسکر بوده.چون همونقدر که کریس به وسکر ربط داره جیل هم داره.تنها مزیت کریس نسبت به جیل اینه که یکبار بیشتر از جیل (توی کد ورونیکا) با وسکر روبرو شده.ولی جیل توی 3 ظاهر شد که داستان چندان مهمی نداشت.وگرنه هم توی 1،هم توی UC،هم توی 5 و هم توی رولیشنز هر دوشون با هم و در حد هم بودند.(توی 5 هم اول قرار بوده هر دوشون در حد هم باشن.ولی به دلایلی که گفتم داستان تغییر کرد.)

به نظر من هم ایدا بعد از وسکر مهم ترین شخصیت داستانه و حتی قبل از کریس و جیله.البته من منظورم این نیست که حرفهای تونی رو رد کنم.اتفاقا در مورد ایدا باهش موافقم.من فقط میگم اختلاف بین کریس و جیل اینقدر نیست که یک نفر بخواد بینشون قرار بگیره!چون به قول تونی،ایدا داستان ساز بوده.در حالی که کریس،جیل،کلیر و لیون فقط داستان رو روایت می کنند!

در کل شخصیت های اصلی و کلیدی به نظر من:

1-آلبرت وسکر
2-ایدا ونگ
3-کریس ردفیلد
4-جیل والنتاین
5-کلیر ردفیلد
6-لیون اس کندی

حالا ممکنه بعضی ها ایدا رو اصلی ندونند.ولی در کل بعد از وسکر از همه مهمتره.البته من کلیر رو هم خیلی کمتر از جیل نمیدونم.جیل رو جلوتر نوشتم،چون توی خط داستانی مهمتری حضور داشته.ولی انصافا کلیر هم توی داستان خودش،به همون اندازه مهم و تاثیرگذار بوده.به خاطر تعداد بازی هم نمیشه گفت جیل مهمتر بوده.چون اگه به تعداد بازی باشه،لیون هم از کلیر و ایدا و خیلی های دیگه مهم تر میشه!
با حرفات موافقم بجز اینکه نقش ایدا رو مهمتر از کریس میدونی و نقش کلر رو مهمتر از لیون
نقش کریس مهمتر از ایداس و دیگه نیاز به دلیل نداره
نقش لیون هم مهمه چون اولا لیون یه شخصیت مستقلی هست که به عنوان دومین کاراکتر قهرمان اویل محسوب میشه.چون وابسته به کریس نیست ولی جیل هر چند از لیون مهمتره ولی اکثر مواقع در کنار کریس باید باشه در حالیکه لیون خودش دادستان جداگانه داره.
کلر فقط نقش یه بهونه رو داشته تو داستان و خود کارکنای کپ کام هم گفتن نقش کلر تو زیبایی داستان بوده .چون کلر فقط دنبال برادرش بوده و بعد که طرفدار پیدا کرد کا پکام تصمیم میگره نقشش رو ادامه بده.کد ورونیکا هم در اصل به خاطر زنده کردن وسکر و ادامه دادن امبرلا و رویا رویی کریس با وسکر ساخته شده و برای روبرو شدن وسکر با کریس هم نیاز به بهووه داشتن که کلر رو انتخاب میکنن .میتونستن داستان رو طوری تغییر بدن که کریس طور دیگه با وسکر روبرو بشه و احتیاجی به کلر نباشه.و در ضمن پیدا کردن کریس که کلر دنبالش میگشت اتفاق چندان مهمی نبود که بخوان براش یه بازی درست کنن و میتونستن تو یه فایلی به این هم اشاره کنن.
در ضمن بعد از وقایع کد ورونیکا این جیل و کریس بودن که با وسکر دوباره روبرو میشن بی انکه نیاز به کلر باشه پس در کل نقش کلر چندان مهم نبوده.و پتانسیل داستانیش ضعیف هست حتی از نظر من پتانسیل داستانی ربکا از کلر بهتره چون حد اقل ربکا هم مثل جیل و کریس جزو گروه استارز بود ولی در نقش امدادگر.ربکا میتونس تو BSAAهم باشه و این از حماقت کپکامه که ازش استفاده خوب نکرد.ولی کلر کلا به خاطر پیدا کردن برادرش وارد ماجرا میشه و اگه به خاطر این فوضولی کلر نبود اصلا پاش به ماجرا باز نمیشد ولی لیون کلا از همون اول قرار بود مثل کریس به عنوان دومین کاراکتر مرد اویل باشه.اویل2 هم بیشتر به خاطر لیون ساخته شد
 

{The Phenom}

تاجر
کاربر سایت
Sep 4, 2007
3,695
نام
حاج حامد صف آرا
عجیبه که دوستان کریس رو مهمتر از ایدا میدونن
کریس مقولش با ایدا جداس کریس برای اینکه منافع دیگرون در خطر نیوفته حاضره هر کاری بکنه ولی ایدا فقط و فقط خودشو میبینه و منافع خودش از همه چیز مهمتره
اشتباه نکنید
 

Blackfield

کاربر سایت
May 19, 2013
68
عجیبه که دوستان کریس رو مهمتر از ایدا میدونن
کریس مقولش با ایدا جداس کریس برای اینکه منافع دیگرون در خطر نیوفته حاضره هر کاری بکنه ولی ایدا فقط و فقط خودشو میبینه و منافع خودش از همه چیز مهمتره
اشتباه نکنید
اخه عزیز من شما یکم نظرات منو با دقت بخون مرد مومن خودتم میگی کریس مقولش با ایدا جداس.کریس اصلیترین کاراکتر مثبت اویل هست ولی ایدا یکی از کاراکترای منفی حساب میشه و پس تاثیر کریس تو مقوله های مثبته و تاثیر ایدا تو مقوله های منفی .ولی در کل نقش کریس مهمتر بوده چون روی مقابل وسکر بوده.
 

Big Band

کاربر سایت
Jul 25, 2012
2,576
v7rz3189vgo9idxeh56.jpg

یعنی کپکام می مرد از این دیزاین استفاده میکرد:|
 

{The Phenom}

تاجر
کاربر سایت
Sep 4, 2007
3,695
نام
حاج حامد صف آرا
اخه عزیز من شما یکم نظرات منو با دقت بخون مرد مومن خودتم میگی کریس مقولش با ایدا جداس.کریس اصلیترین کاراکتر مثبت اویل هست ولی ایدا یکی از کاراکترای منفی حساب میشه و پس تاثیر کریس تو مقوله های مثبته و تاثیر ایدا تو مقوله های منفی .ولی در کل نقش کریس مهمتر بوده چون روی مقابل وسکر بوده.
شما هم زحمت بکش پست های منو تو این چند صد صفحه قبل بخون دلیل به وفور آوردم/آوردیم نیازی به تکرار مکررات نیست
جناح خوب و بد نداره مشخصه که ایدا از جیل و حتی کریس مهمتره شماها مشکلتون اینه گیم پلی رو بر داستان غالب دونستین به خاطر همینه که فکر میکنید اون طرف نقشش پررنگتر هستش و مهمتر!
درضمن من مستقیم میخواستم به شما بگم پستتون رو نقل قول میکردم من کلی گفتم که البته شما رو هم شامل میشه
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
Wow...
این RE Rev فوق العاده بود. کشتی واقعا حس نوستالوژیک قدم زدن توی عمارت اسپنسر رو در آدم ایجاد می‌کرد:x از اون طرف با اینکه پارتنر داشتی ولی اصلا وجودش حس نمیشد چون بازی سوت و کور بود و پشت سر آدم راه میوفتاد نه کنار ادم.
گرافیک و رنگ بندی هم عالی بود. گیم پلی فوق العاده روون بود. داستانش هم بدک نبود و در نوع خودش جالب بود.
با توجه به آخر بازی و اینکه ویروس رو تحویل به جسیکا میده. این جسیکا رو میخواستن یه کپی از ایدا بسازن ولی نمیچسبید به آدم. ولی با اینحال ادامه-ش به مراتب میتونه بهتر از re6 باشه
در کل راضیم ازش به شدت:d
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
رزیدنت اویل 6 تو تنوع تو سر بی سابقه بود واقعا لذت بردم از بازی کردنش کوئیک تایم ایونت ها هم خیلی به جذابیت بازی کمک کرده بود تورزیدنت اویل های قبلی ما فقط میتونستیم با تیر یا چاقو دشمن رو بکشیم اما اینجا خیلی به واقعیت نزدیک تر شده میتونیم گردن دشم نرو بشکنیم یا موقع حمله سریع عکس العمل نشون بدیم وقتی مسلح هم نیستیم سیستم تعامل محیطی بازی هم عالی بود لیان وقتی میرفت تو آب کاپشنش خیس میشد فقط نمیدونم چرا بازی اون ترسی رو که باید میداشت نداشت اگه نه یک بازی فوق العاده تو سری بود من که واقعا خوشم اومد هر چند اکشن بازی اعصابمو خورد کرده بود اما تنوع مرحله ها و داستان هب نظر من جالبش تا حدودی اونو جبران کرده بود به نظر من اگه بازی فقط از اول تا آخر تو امارت با یه سری زامبی بود واقعا کسل کننده میشد رزیدنت اویل ریمیک زمان خودش خیلی عالی بود اما تنوع بازی خیلی کم بود بزار هر کی میخواد هر چی میخواد بگه کوچکترین اهمیتی نمیدم رزیدنت اویل 6 عالی بود فقط ترسناک نبود اونجور که باید! امیدوارم رزیدنت اویل 7 اگه قراره ترسناک باشه مثل رزیدنت اویل ریمیک تو یک امارت یا یه فضای محدود نباشه و تنوع بازی مثل رزیدنت اویل 6 زیاد باشه! فقط اینکه بعضی وقتا از زمین و آسمون انواع اقسان دشمن ها میریختن سرت و L4D میشد بد بود و مرحله ادونیا کرس هم که مثل کال او دوتی بود البته هنوز من آخرای چپتر چهار لیان هستم و سناریو ایدا رو بازی نکردم ولی در کل از رزیدنت اویل 6 راضیم. اگه سناریو کرس جاوو داشت و اکشن بود در عوض سناری ولیان پر از زامبی های عجیب و غریب بود بعضی هاشون یکم مسخره بودن مثلا اونایی که جیغ میزدن گلوشون قرمز بود رزیدنت اویل رولیشنز تا چپتر 3 که رفتم بد نبود بازی بیش از حد سادس ولی خب ترسناکه! نمیدونم چرا همه همیشه نقاط ضعف رزیدنت اویل 6 رو میبینن و هیچ کس از نو آوریهاشک ه به قشنگ شدن بازی کمک کرده چیزی نمیگه من نمیگم دوست دارم رزیدنت اویل 7 مثل رزیدنت اویل 6 باشه اما بعضی از ابتکاراتی که تو رزیدنت اویل 6 استفاده کرده بودند واقعا عالی بود! رزیدنت اویل 7 باید ترسناکتر از 6 باشه ولی تو یه محیط ساده و محدود رزیدنت اویل های ریمیک و تو یه فضای بسته نباشه! شخصا اصلا دوست ندارم رزیدنت اویل 7 توی یک امارت باشهاز اول تا آخرش! این پست رو برای اونایی دادم که قبل از اوممدن نسخه pc گفته بودن برو رزیدنت اویل 6 رو بازی کن بعد نظرت عوض میشه به خاطر کا رو مشغله زیاد نمیرسم زیاد بازی کنم واسه همین دیر شروع کردم.
 
آخرین ویرایش:

Barran

کاربر سایت
Aug 10, 2009
129
نام
حسن
این رزیدنت اویل رولیشن مراحل raid mode اش یجوری نا منظمه مثلا بعضی از مراحلش خیلی آسونه ولی بعضیاش وحشتناک سخته! مراحلی که توی کشتی هستش واقعا سخته! من با کلی جون کندن موفق شدم یه لباس واسه جیل باز کنم! مثلا یه مرحلش هست که تو یه اتاق کوچیک تقریبا ده تا دشمن هستش که با هم میریزن سرت نه جا برای فرار کردن هست نه واسه جنگیدن!تا دشمنا رو هم نکشی که کلید درو بهت نمیده! ولی در کل به نظرم از مینی گیم سری های قبلی بهتره چون لااقل زمان نداره اون زمان که تو سری های قبلی بود خیلی اذیت کننده بود!

جیل حقش این نیست که فقط با چهارتا رای بالاتر از ایدا باشه! جیل تقریبا مهم ترین شخصیت رزیدنت اویله! دوستان در حق بانو ولنتاین بی انصافی میکنین ها !!!
 

sog_eros

کاربر سایت
Jan 15, 2010
470
نام
شادی
ولی بازم جواب سوال منو ندادی! رزیدنت اویل به سبک کلاسیک دقیقا منظورت چیه اگه منظورت دوربین ثابت و هدفگیری اتوماتیک بازی هست که هیچ وقت این اتفاق نمیفته چون هیمن المانها که گفتم تو بازیهای امروزی جواب نمیده ولی اگه منظوت اتمسفر ترسناک بازی کمبود مهمات و معما هست این رو کپکام احتمالا تو رزیدنت اویل 7 لحاظ کنه

اگه اجازه بدید من جواب بدم.
سبک کلاسیک شامل اتمسفر، موزیک و معما هست که هیچ، اما در مورد فاکتورهای دوربین ثابت و نشانه گیری اتومات یه مثالی می‌زنم واست.
نمی‌دونم یه قسمت از گیم پلی رزیدنت ایولی که قرار بود جای 4 بیاد و پخش شدو دیدی یا نه. (دقت کن که فقط این دو فاکتورو گفتم وگرنه اگه این رزیدنت ایول بیرون میومد یه شکست و یه پایان برای سری می‌بود.)
توی این شماره کنسل شده دوربین در بعضی مواقع در یک زاویه مخوف همزمان با حرکت کاراکتر حرکت داره و گاهی پشت سر قرار می‌گیره. موقع نشانه گیری حتی اگه پشت سر هم نباشه میاد روی شونه. بنظرم این بهترین ترکیب کلاسیک و مدرن هست.
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
اگه اجازه بدید من جواب بدم.
سبک کلاسیک شامل اتمسفر، موزیک و معما هست که هیچ، اما در مورد فاکتورهای دوربین ثابت و نشانه گیری اتومات یه مثالی می‌زنم واست.
نمی‌دونم یه قسمت از گیم پلی رزیدنت ایولی که قرار بود جای 4 بیاد و پخش شدو دیدی یا نه. (دقت کن که فقط این دو فاکتورو گفتم وگرنه اگه این رزیدنت ایول بیرون میومد یه شکست و یه پایان برای سری می‌بود.)
توی این شماره کنسل شده دوربین در بعضی مواقع در یک زاویه مخوف همزمان با حرکت کاراکتر حرکت داره و گاهی پشت سر قرار می‌گیره. موقع نشانه گیری حتی اگه پشت سر هم نباشه میاد روی شونه. بنظرم این بهترین ترکیب کلاسیک و مدرن هست.

من خودم با رزیدنت اویل بزرگ شدم میدونم سبک کلاسیک چیه و چه فرقی با مدرن داره من میخواستم بدونم منظور دوستمون از اینکه دوست داره یه رزیدنت اویل کلاسیک کپکام بسازه دقیقا چی بوده!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر