بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

نیما ردفیلد

کاربر سایت
Sep 22, 2009
454
نام
نیما
کاملا درسته افشین.کپکام فقط میخواد نظر فن ها رو به خودش جلب کنه.برای همین هم اومده چرندیاتی مثل پسر وسکر،موتور سواری و Neo Umbrella رو وارد بازی کرده!بازی یک اکشن محضه.البته از لحاظ اکشن فوق العاده بود و گیم پلی بسیار خوبی هم داره.ولی اینا برای کال آف دیوتی خوبه نه رزیدنت اویل!داستانش هم که یک ماست مالی به تمام معناست.فقط الکی اومدن کریس و لیون رو انداختن به جون هم تا فن ها حال کنند.اونم اون دسته از فن هایی که از رزیدنت اویل،فقط تیپ و قیافه و آرتیست بازی های لیون رو فهمیدند!وگرنه فن های واقعی هچوقت با همچین داستان مسخره و بچه گونه ای ارضاء نمیشن.من این رو بازی می کنم.ولی فقط به چشم یک بازی اکشن.وگرنه اصلا داستانش رو به رسمیت نمی شناسم!هر کسی که کوچکترین بویی از رزیدنت اویل برده باشه،متوجه میشه که این داستان فقط ترکیبی از ایده های مزخرف و بچه گانه و قاطی کردن چند تا موضوع بی ربطه!

خداییش فکرش رو بکنید.از بین چهار تا شخصیت اصلی رزیدنت اویل 2 (کلیر،لیون،ایدا و شری) سه تاشون (لیون،ایدا و شری) توی RE6 هستند و فقط کلیر نیست! :d از طرف دیگه ایدا همیشه با لیون بوده،جیل با کریس و کلا هر کسی همیشه با شخصیتی که بهش مربوط بوده حضور داشته.اونوقت نوبت به شری که می رسه میان کلیر رو از داستان حذف می کنند و شری رو می چسبونن به کریس و لیون! :d خداییش برخورد شری با کلیر داستان رو جذاب تر و رمانتیک تر می کرد یا یا کریس و لیون؟حالا اگه میومدن ایدا رو با کلیر میاوردن،صدای همه درمیومد.ولی الآن همه خوشحالن که همه چیز داره به لیون ختم میشه.برای همینه که من میگم کلا این بازی رو به رسمیت نمی شناسم!
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
من میگم کاش ربکا و بیلی بودن.لااقل اونا همه دوبار بودن ولی ربکا و بیلی فقط یه بار بودن! کاش لااقل عکسشون رو نشون بدن! هرچند از این کارگردان انتظار بیشتری ندارم!
 

نیما ردفیلد

کاربر سایت
Sep 22, 2009
454
نام
نیما
ربکا و بیلی احتمالا در دامناشن هستند.هرچند فکر می کنم اینا کلا از دامناشن یادشون رفته!

اگه همین کلیر نبود و پای کریس رو به جزیره ی راکفورت باز نمی کرد،عمرا کریس تا 100 سال سیاه هم نمی فهمید که وسکر زنده است.چند درصد احتمال داشت دوباره یک اتفاقی بیفته که کریس و وسکر به طور اتفاقی،در یک زمان و یک مکان حضور داشته باشن؟مگه مثل ماجرای روسیه در سال 2003 که هر دو به طور اتفاقی اونجا بودن.ولی کریس اصلا متوجه حضور وسکر نشد! :d تازه اگه کلیر نبود،سرکار خانم شری بیرکن الآن زیر خروارها خاک بود و نمی تونست توی RE6 اینقدر آرتیست بازی دربیاره!بعدش هم مثلا الآن که کلیر نیست،بازی قشنگ شده؟حداقل اونجوری از لحاظ داستانی،بازی یک حرفی برای گفتن داشت و یک شخصیتی رو پس از سال ها می دیدیم!
حالا خوش به حال ایدا که وصله ی RE بود!
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
به نظر من فقط ایدا میتونه یه داستان درست حسابی پشتش وجود داشته باشه! بقیه به غیر از شری حکم یه گلوله پشم دارن.
نیما جون اصلا تو دامنیشین باشه ربکا! به چه درد میخوره؟ باید تو بازی باشه.لااقل یه فایل هم نشون بدن در موردش کافیه
 

Little John

کاربر سایت
Apr 13, 2009
4,544
خب نمیفهمید !!!! وسکر خودش رفت سراغ کریس , خفتش کرد , داشت خفش میکرد !!!
تو 2003 هر کدوم هدف مهمتری داشتن . چند سال بعد تو مخفیگاه اسپنسر موقعیتش پیش اومد !
خب اگه کلیر نبود , لیان که بود , اونم سرش درد میکنه برای نجات دادن دیگران . شری رابط ویروس G و آدمهای پشت پرده با داستانه
آره حالا اومدن کلیر بازی رو از این رو به اون رو میکرد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-o

آخرین بار باشه ببینم وگرنه
35491739621154261665.jpg
 
آخرین ویرایش:

نیما ردفیلد

کاربر سایت
Sep 22, 2009
454
نام
نیما
آره.تو شاید تو درست میگی.من نمی فهمم.ولی من یادم نمیاد که توی پست قبلیم،از لفظ توهین آمیزی استفاده کرده باشم!من فقط خیلی عادی جوابت رو دادم.همونطور که به پست های بقیه جواب میدم.قصد کل کل هم نداشتم.
تو فقط یک دلیل برای من بیار که اگه کلیر نبود،کریس باز هم می رفت به جزیره ی راکفورت!کریس و جیل تا سال 2006 دنبال وسکر می گشتن.اصلا به خاطر اینکه سرنخی از وسکر گیر بیارن،رفتن دنبال اسپنسر.این رو خود کریس توی RE5 میگه.همش هم به خاطر این بود که کریس توی جزیره ی راکفورت فهمید که وسکر زنده است.علت رفتنش به جزیره ی راکفورت هم فقط و فقط کلیر بود نه چیز دیگه ای!در رزیدنت اویل 2 هم اون شخصیتی که هم داستان رو به رزیدنت اویل 1 ربط میداد و هم داستان رو ادامه داد و رسوند به کد ورونیکا کلیر بود.لیون نقشش توی همون قسمت (بدون هیچ ارتباطی به رزیدنت اویل 1) شروع شد و توی همون قسمت هم می تونست تموم بشه.در حالی که داستان کلیر نیمه کاره موند.خودش هم آخرش میگه:کریس،من باید تو رو پیدا کنم!سناریوی لیون کلا روی ایدا می چرخید.تو که خودت این چیزا رو بهتر از من می دونی.
در مورد نجات شری هم باید بگم که در رزیدنت اویل 2،کلا طرف حساب لیون،ایدا بود و طرف حساب کلیر هم شری.اون موقعی که شری به محبت دلسوزانه ی کسی نیاز داشت که جای خالی والدینش رو پر کنه یا اون وقتی که به ویروس G آلوده شده بود،لیون کجا بود؟اگه اینجوری باشه،پس اگه لیون نبود،کلیر جون ایدا رو نجات میداد.!چه ربطی داره؟هر شخصیتی جای خودش رو داره!بعدش هم درسته.کلیر شخصا سرگذشت ناتمومی نداره.ولی این شخصیت های وابسته به اون هستند که کلیر رو به داستان برمی گردونن.مثل شری و استیو.همونطور که خود لیون هم داستان ناتمومی نداره.هر بار میان همینجوری یک ماموریتی براش درست می کنن و که توی همون قسمت هم تموم میشه.ولی در اصل این ایدا هست که باعث میشه لیون به داستان برگرده!
علاوه بر اینکه رزیدنت اویل بدون کلیر یک داستان خشن و اکشنه.کلیر باعث میشه که داستان خانوادگی و احساساتی بشه.کلا کلیر،حال و هوای رزیدنت اویل رو عوض کرد!
 
آخرین ویرایش:

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
ظاهرا در مورد گیم‌پلی نظرات یکسان نیست.
ایدا هم توی داستان نقش خیلی خیلی خیلی زیادی داره. یعنی تا همین الان به ایدا این همه توجه نشده بود.
 

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
داستان اویل خیلی وقت تموم شده بقیه اش آب بستن به داستان
اویل هم خیلی داستان محور نیست برای طرفداراش درسته داستان پچیده ای داره ولی همین الان بین شماره های قدیمی اویل 3 خیلی طرفدار داره که داستان خیلی خاصی هم نداره
کپکام گند زده چون نه داستانی داره این بازی نه گیم پلی ترسناک
 

نیما ردفیلد

کاربر سایت
Sep 22, 2009
454
نام
نیما
کاملا با Judi موافقم.این بازی نه داستان داره نه گیم پلی.البته دیروز یک ذره از گیم پلی خوشم اومد.ولی تریلرهای جدید رو که دیدم،کلا نظرم عوض شد.این بازی هیچ حری برای گفتن نداره!

لینک تمام تریلرهایی که در E3 نمایش داده شد.ولی حجمشون زیاده:

اولين گيم پلي Resident Evil 6 در E3 2012 (+ تريلر جديد!)
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
ا
29730328323565649504.jpg


اطلاعاتی در مورد سیستم Crossover در بازی Resident Evil 6 همچنین Hud بازی و گرین هرب یا گیاه سبز !

همونطور که میدونید در رزیدنت اویل 6 هرکدوم از کرکترها با پرتنراشون داستان مخصوص به خودش رو دارن اما در یک قسمت های خاصی از بازی داستانها بهم برخورد میکنند و شما مجبورید تا برای چند لحضه چهار پلیر رو در عملیات مشترک co-op داشته باشید به عنوان مثال وقتی شما در حال بازی کردن سناریو لیان هستید ممکنه شما در یه لحظه خاصی از داستان کرس و پرتنرش Piers Nivans یا جیک و شری بیرکین رو ملاقات کنید حتی ممکنه شما اصلا انتظار دیدن اونا رو هم نداشته باشید وقتی که شما هر کدوم از سناریو ها رو بازی میکنید شما خواهید دید که چطور و چرا در یک زمان کرکتر های دیگه با پرتنرهاشون میاد به مکان مشابه جایی که شما هستید این چیزی هست که سیستم “Crossover” نامیده میشه و به شما کمک میکنه که ببنید چطور داستانها به هم ربط پیدا میکنه! و صحنه های منحصر بفردی رو بوجود میاره.

اما Hud بازی - هر کرکتر در هر سناریو هود مخصوص به خودش رو داره که در این هود اطلاتی از قبیل میزان استقامت خط سلامتی نوع سلاح مهمات و غیره مشخص شده که قابل آپگرید کردن هستند. شما فقط با فشار دادن یک دکمه میتونید در مواقع اضطراری سریع اسلحتونو عوض کنید!

گیاه های سبز یا Gree Herb در بازی وجود داره و از ترکیب آنها میتونید یک قرص بسازید و یا فشار یک دکمه سلامتی کامل خودتون بدست بیارید!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر