بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

شما رزیدنت اویل های کلاسیک رو هم رو بازی کردید ریمیک و زیرو رو هم بازی کردید ؟ حتما این از اونا هم قشنگ تره آره ؟ یکی از مشکلات بازی همون مسوله پول پیدا کردن و امتیاز گرفتن و ایناست که یه نفر رو میکشی بعد پولاش میمنوه حالا فرقی نمیکنه اون آدم باشه یا هیولا این واقها مسخرس. حالا چه تو 5 چه 4 . یا این که اشیائی که میخوای برداری ازشون نور میاد بیرون نور آبی و قرمز که اصلا جالب نیست همون سیستم برق زدن خیلی قشنگ تر بود من اینجور چیزارو رو تو بازی های کارتونی مثل کرش دیدم.که دور ابجکت ها هاله نور باشه. البنه میدونم شاید به نظر شما هیچ کدوم از این دلایل منطقی نباشه اما من بازی رو هر چه به واقیت بیشتر نزدیک باشه بیشتر میپسندم تا این حالتی .ضمنا من هیچ وقت نگفتم از رزیدنت اویل 4 یا 5 بدم میاد من همه ی رزیدنت اویل ها رو دوست دارم حتی ORC فقط بیشتر کمتر داره.بهترین رزیدنت اویلی هم که تا حالا بازی کردم ریمیک هست که اصلا قابل مقایسه با 4 5 نیست.
معذرت میخوام ولی همون طور که گفتم اصلا مشکلاتی که ذکر کردید منطقی نبود.
شما خیلی از موارد غیر منطقی رو تو سری RE زیر سؤال نمی‌برید حالا دست گذاشتید رو سیستم امتیاز گیری و جمع کردن credit؟! مثلا شما به من بگو در نسخه‌های کلاسیک روی چه منطقی هر آیتمی رو که در صندوق ذخیره می‌گذاشتیم چندین کیلومتر جلوتر در صندوقچه در دسترس بود؟یا مواردی از این قبیل؟ببینید مواردی که ذکر کردید یک قسمتی از گیم پلی بازی‌های این نسل رو تشکیل میده، قابلیت جمع کردن اعتبار و آپگرید کردن اسلحه‌ها و خرید تجهیزات.مثلا به غیر از این مورد همه چیز در سری RE منطقی و طبیعی به نظر میرسه؟!الآن من بگم چرا REهای کلاسیک طبیعی نبود؟به خاطر هوش مصنوعی پایین.شما با شلیک گلوله نمیتونستید نظر دشمن رو به خودتون جلب کنید!ولی در شماره 4 و 5 هوش مصنوعی به طبیعی شدن بازی کمک میکرد.من خودم عاشق سری‌های کلاسیک هستم ولی نسخه‌های جدید هم دوست دارم چون نسبت به استانداردهای بازی‌های هم نسل خودشون پیشرفت قابل قبولی داشتند و بهترین‌های نسل خودشون بودند.ترسناک نبودن تو 5 یک ضعف هست ولی نسخه 4 با طراحی محیط عالی به بهترین نحو عمل کرد، زاویه دروبین هم که بهترین حالت رو در نسخه‌های چهارم و پنجم داشت، کلیشه‌هایی مثل ماشین تایپ هم که توسط شخص استاد میکامی در نسخه چهارم اعمال شده بود ولی در نسخه پنجم به نظرم همچین مواردی منطقی نبود.داستان هم که به بهترین نحو روایت می‌شد، در هر دو نسخه!حالا اگر بازهم ایرادی در دو نسخه 4 و 5 میبینید بگید!
قشنگیش که قشنگ بود و فقط برای این ساخته شده که سبک جدیدی از بازی RE رو نشون بده همین . مشکلی خاصی هم نداشت ولی داستانش جالب نبود .
RE5 بر عکس داستانش عالی بود اما فقط یک شوتر سوم شخص بود که یک بچه 2 ساله هم می تونست خیلی راحت تمومش کنه . به خاطر همین lost in nighmares رو توی Gold Edition اوردن چون طرفدارای بازی از re5 ناراضی بودند . پس داستان و جوی که توی سری کلاسیک بودند اگه با هم توی re قرار بگیرند یک RE واقعی رو می سازند . پس به عنوان RE جالب نبودند .
برای این نبود که صرفاً سبک جدید رو نشون بدند، برای موفقیت مجبور بودند که در سبک بازی و گیم پلی یک تحول اساسی ایجاد کنند تا در برابر بازی‌های هم نسل خودشون توان رقابت داشته باشند و گرنه درجا زدن در یک سری کلیشه هیچگونه موفقیتی برای نسخه جدید از یک سری بازی نمیاره!RE4 هم روایت داستان فوق العاده‌ای داشت، چطور شما از ضعفش صحبت میکنید؟!با نظرتون در مورد RE5 کاملاً موافقم.درسته به استثنای نسخه چهارم، RE5 عنوان زیبایی بود ولی در حد و اندازه نام پرآوازه سری RE نبود.
 
آخرین ویرایش:
شنگیش که قشنگ بود و فقط برای این ساخته شده که سبک جدیدی از بازی RE رو نشون بده همین . مشکلی خاصی هم نداشت ولی داستانش جالب نبود .
RE5 بر عکس داستانش عالی بود اما فقط یک شوتر سوم شخص بود که یک بچه 2 ساله هم می تونست خیلی راحت تمومش کنه . به خاطر همین lost in nighmares رو توی Gold Edition اوردن چون طرفدارای بازی از re5 ناراضی بودند . پس داستان و جوی که توی سری کلاسیک بودند اگه با هم توی re قرار بگیرند یک RE واقعی رو می سازند . پس به عنوان RE جالب نبودند .

قشنگ بود اما نه خیلی . نه به اندازه رزیدنت اویل ریمیک و رزیدنت اویل 3. دقیقا واسه همین بود که یه سبک جدید رو تست کنن ببینن چطوری اژ آب در میاد .

معذرت میخوام ولی همون طور که گفتم اصلا مشکلاتی که ذکر کردید منطقی نبود.
شما خیلی از موارد غیر منطقی رو تو سری RE زیر سؤال نمی‌برید حالا دست گذاشتید رو سیستم امتیاز گیری و جمع کردن credit؟! مثلا شما به من بگو در نسخه‌های کلاسیک روی چه منطقی هر آیتمی رو که در صندوق ذخیره می‌گذاشتیم چندین کیلومتر جلوتر در صندوقچه در دسترس بود؟یا مواردی از این قبیل؟ببینید مواردی که ذکر کردید یک قسمتی از گیم پلی بازی‌های این نسل رو تشکیل میده، قابلیت جمع کردن اعتبار و آپگرید کردن اسلحه‌ها و خرید تجهیزات.مثلا به غیر از این مورد همه چیز در سری RE منطقی و طبیعی به نظر میرسه؟!الآن من بگم چرا REهای کلاسیک طبیعی نبود؟به خاطر هوش مصنوعی پایین.شما با شلیک گلوله نمیتونستید نظر دشمن رو به خودتون جلب کنید!ولی در شماره 4 و 5 هوش مصنوعی به طبیعی شدن بازی کمک میکرد.من خودم عاشق سری‌های کلاسیک هستم ولی نسخه‌های جدید هم دوست دارم چون نسبت به استانداردهای بازی‌های هم نسل خودشون پیشرفت قابل قبولی داشتند و بهترین‌های نسل خودشون بودند.ترسناک نبودن تو 5 یک ضعف هست ولی نسخه 4 با طراحی محیط عالی به بهترین نحو عمل کرد، زاویه دروبین هم که بهترین حالت رو در نسخه‌های چهارم و پنجم داشت، کلیشه‌هایی مثل ماشین تایپ هم که توسط شخص استاد میکامی در نسخه چهارم اعمال شده بود ولی در نسخه پنجم به نظرم همچین مواردی منطقی نبود.داستان هم که به بهترین نحو روایت می‌شد، در هر دو نسخه!حالا اگر بازهم ایرادی در دو نسخه 4 و 5 میبینید بگید!

حالا میگیم اینا به کنار آره اینا شاید منطقی نباشه و کاریشم نمیشه کرد . این دلایلی که گفتی کاملا قابل قبوله هوش مصنوعی هم قبول دارم خیلی بالا رفته ما تو رزیدنت اویل های کلاسیک میتونستیم دشمنا رو دور بزنیم. حتی پشت سرشون راه بریم بدون اینکه متوجه بشن. بهر حالا هر بازی نه تنها رزیدنت اویل حالا تو رزیدنت اویل چه کلاسیک چه قدیمی نقص ها و نقطه ضعف هایی هایی داره ولی از نظر من حالا میدونم غیر منطقیم هست ولی باید این سیستم نوری رو بردارن و یه سیستم جدید بزارن .در مورد اون صندوق اینونتوری تو سری های کلاسیک که شما گفتی هر آیتمی رو میزاشتیم چند کیلومتر جلوتر در دسترس بود این کار باید انجام میشد و جور دیگه اصلا نمیتونست باشه شما بگو به غیر از این راه دیگه ایم بود ؟ منظور من این نیست که دقیقا باید رزیدنت اویل مثل سری های کلاسیک ساخته میشد منظور من اینه که باید مثلا بعضی از المان های کلاسیک رو تو سری های جدید هم میزاشتند . ترس و معما که خودش یه مقاله هست که باید تو رزیدنت اویل باشه ولی تو 4 و5 نبود.باز تو 4 چند تا معما بود 5 که هیچی. ولی هیچکدومشون ترسناک نبود.

نیما جان اگه اشتباه نکرده باشم شما درخواست چند تا ویدئو از رزیدنت اویل مرسناریس 3D با کرکتر های مختلف کرده بودی . اینم خدمت شما .

xails08z20xxel1azbj.jpg
دانلود
uh5c6nd85tw0utx4vb0.jpg
دانلود



ir7pre9ud4xczp5k56ft.jpg
دانلود
o5j53ag1cyje6frxzxnu.jpg
دانلود

14btcnco13w9vktr9jsg.jpg
دانلود



7audunm1v20y5uvw4sar.jpg
دانلود

bohh19jd7k8xe9shz5xh.jpg


دانلود



 
آخرین ویرایش:
با اجازه
بحث چی میکنید. سبک های رزیدنت اویل ها همشون بجز 4 و 5 survival horror بوده. هیچ کس نمیتونه این تغییر اساسی سبک از survival horror رو به Action منکر بشه. حالا سوال اینجاست که کدوم سبک پر طرفدار تره؟ خوب همه میدونن که survival horror پر طرفدار تره ولی به نظر شما چرا کپکام 2 شماره هست که داره رزیدنت اویل Action میده بیرون؟(به نظر من مرض داره. میخواد حرص طرفدار هارو در بیاره)
بعدش هم با حمید موافقم. توی رزیدنت اویل به نظر منم امتیاز و پول گرفتن مسخرس. همون خشاب یا اسلحه هایی که بعد از کشتن غولاش میگرفتیم کافی بود و کلی حال می داد. آخه یعنی چی یک کلتی که 10 تا تیر میخوره یهو میشه 100 تا تیر؟ این منطقیه؟؟؟
رزیدنت اویل بازیی هست که نیازی به EXP تو بازی نداره. باید بازیش فسفر سوزون باشه. نه مثل گیرز آو وار مثل اسب بیوفتی وسط میدون هی جک و جونور بکشی!
 
با اجازه
بحث چی میکنید. سبک های رزیدنت اویل ها همشون بجز 4 و 5 survival horror بوده. هیچ کس نمیتونه این تغییر اساسی سبک از survival horror رو به Action منکر بشه. حالا سوال اینجاست که کدوم سبک پر طرفدار تره؟ خوب همه میدونن که survival horror پر طرفدار تره ولی به نظر شما چرا کپکام 2 شماره هست که داره رزیدنت اویل Action میده بیرون؟(به نظر من مرض داره. میخواد حرص طرفدار هارو در بیاره)
بعدش هم با حمید موافقم. توی رزیدنت اویل به نظر منم امتیاز و پول گرفتن مسخرس. همون خشاب یا اسلحه هایی که بعد از کشتن غولاش میگرفتیم کافی بود و کلی حال می داد. آخه یعنی چی یک کلتی که 10 تا تیر میخوره یهو میشه 100 تا تیر؟ این منطقیه؟؟؟
رزیدنت اویل بازیی هست که نیازی به EXP تو بازی نداره. باید بازیش فسفر سوزون باشه. نه مثل گیرز آو وار مثل اسب بیوفتی وسط میدون هی جک و جونور بکشی!

دقیقا بحث سر اینه که میگن رزیدنت اویل 4 خیلی قشنگ بود . قشنگ بود اما نه خیلی نه به اندازه سری های کلاسیک.

سلام
دوستان من دیر به دیر میام اینجا برای همین درست تو بحثاتون نیستم فقط یه سوال تریلر re6 اومده اگه اومده میشه لینکش رو بزارین؟!

سلام. نه متاسفانه نیومده یه تریلر فیک فقط اومده بود .فکر نکنم تا بعد رزیدنت اویل اپریشن راکون سیتی حتی کوچکترین خبری از رزیدنت اویل 6 بیاد تریلر که دیگه اصلا جزو مهالاته. میره واسه E3 2012 احتمالا.
 
دقیقا بحث سر اینه که میگن رزیدنت اویل 4 خیلی قشنگ بود . قشنگ بود اما نه خیلی نه به اندازه سری های کلاسیک.
البته از نظر شما قشنگ بود ولی از نظر بنده خیلی قشنگ بود، ولی خوب هر دومون دلایلمون رو گفتیم، درسته؟
 
دقیقا بحث سر اینه که میگن رزیدنت اویل 4 خیلی قشنگ بود . قشنگ بود اما نه خیلی نه به اندازه سری های کلاسیک.

من تو رزیدنت اویل 4 فقط از جاهایی که وسکر رو نشون میداد خوشم اومد و مرسنریزش رو هم دوست داشتم و گرنه هیچ قشنگیه دیگه ای واسه من نداشت.و از خود بازی اصلا خوشم نیومد. تا آخره بازی دنبال معما میگشتم. به خودم میگفتم حتما جولوتر یه خبرایی میشه. بعد که رفتم تا آخرش گفتم شاید چون نرمال بود معما نداشت. بازی رو جویدم ولی جز کشت و کشتار چیزی نسیبم نشد که نشد.
با یک چیز دیگشم حال میکردم. هی میرفتم جولو جونورای با اره برقی تا سرمو قطع کنن. خیلی حال میداد وقتی میدیدم لیان در حال قطع شدن سرش داره نعره میزنه!>:)>:)>:)

---------- نوشته در 09:04 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 09:01 PM ارسال شده بود ----------

البته از نظر شما قشنگ بود ولی از نظر بنده خیلی قشنگ بود، ولی خوب هر دومون دلایلمون رو گفتیم، درسته؟
یک سوال خودمونی: شما رزیدنت اویل های کلاسیک رو بازی کردین؟ کدوماشون رو بازی کردید؟ چند بار بازیشون کردید؟(البته این شد سه تا سوال:d)
 
البته از نظر شما قشنگ بود ولی از نظر بنده خیلی قشنگ بود، ولی خوب هر دومون دلایلمون رو گفتیم، درسته؟

بله . سلیقه ها متفاوت هست دیگه ! حالا از نظر شما رزیدنت اویل ریمیک چطور بود ؟

راستی 3DS اونطرف قیمتش 170 $ هست اینجا 300 تومن !
 
آخرین ویرایش:
باز RE4 يه ذره از RE5 ترسناكتر بود.ولي بازم ميگم كه هيچكدوم او ن 3تاي اولي نميشن.بهترينشونم شماره 3 بود و بس.
اما يه نظر:
دقت كردين كه اگر جاي ليان و كريس رو عوض ميكردين,هيچ كدومشون نميتونستن زنده بيرون بيان.
اون از ليان كه توي افريقا لهش ميكردن.
اون از كريس كه از نظر سرعت عمل صفر بود و توي اسپانيا لهش ميكردن.
 
درود.
دوستان هم حمید درست میگه.هم اون دوستمون علی(شرمنده دیگه من زود پسر خاله میشم).به دلایل جفتتون هم به نظر من درسته.اختالف شما اختلاف صلیغه هست.وگرنه هردوتون دلایل خوبی رو گفتین به غیر از دلایلی که برای منطقی بودن بازی میوردین.بیش از 90%بازی های رایانه ای گیم پلی غیر منطقی(واقعی) دارن.اگه واقعی بودن بازی ملاک باشه باید همه بازی هارو اشغال دونست .
 
درود.
دوستان هم حمید درست میگه.هم اون دوستمون علی(شرمنده دیگه من زود پسر خاله میشم).به دلایل جفتتون هم به نظر من درسته.اختالف شما اختلاف صلیغه هست.وگرنه هردوتون دلایل خوبی رو گفتین به غیر از دلایلی که برای منطقی بودن بازی میوردین.بیش از 90%بازی های رایانه ای گیم پلی غیر منطقی(واقعی) دارن.اگه واقعی بودن بازی ملاک باشه باید همه بازی هارو اشغال دونست .

نه مثلا بازی اسپلینتر سل هیچ چیز غیر منطقی نداشت.
 
نه مثلا بازی اسپلینتر سل هیچ چیز غیر منطقی نداشت.
خب منم گفتم 90%بازی ها.بابا تو چه قدر گیری.ببینم تو پست هارو فقط نگاه میندازی یا میخونی:d.
الان میخوای بگی من اسپلینتر بازی نکردم:(
راستی شماها چرا اینقدر مثل اون مربیه معذرت خواهی میکنید از هم.بابا ما چندتا دوستیم داریم با هم بحث میکنیم .ممکنه یکیمون با نظر اون یکی موافق نباشه واین طبیعیه
 
آخرین ویرایش:
خب منم گفتم 90%بازی ها.بابا تو چه قدر گیری.ببینم تو پست هارو فقط نگاه میندازی یا میخونی:d.
الان میخوای بگی من اسپلینتر بازی نکردم:(
راستی شماها چرا اینقدر مثل اون مربیه معذرت خواهی میکنید از هم.بابا ما چندتا دوستیم داریم با هم بحث میکنیم .ممکنه یکیمون با نظر اون یکی موافق نباشه واین طبیعیه

چه ربطی به بازی کردن تو داره احمد آخه ! من پست ها رو میخونم بعد نگاه میندازم.;) بستگی داره که کار دیگه ای داشته باشم سریع میخونم اگه نه با دقت بیشتری.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or