Heart Broken
کاربر سایت
معذرت میخوام ولی همون طور که گفتم اصلا مشکلاتی که ذکر کردید منطقی نبود.شما رزیدنت اویل های کلاسیک رو هم رو بازی کردید ریمیک و زیرو رو هم بازی کردید ؟ حتما این از اونا هم قشنگ تره آره ؟ یکی از مشکلات بازی همون مسوله پول پیدا کردن و امتیاز گرفتن و ایناست که یه نفر رو میکشی بعد پولاش میمنوه حالا فرقی نمیکنه اون آدم باشه یا هیولا این واقها مسخرس. حالا چه تو 5 چه 4 . یا این که اشیائی که میخوای برداری ازشون نور میاد بیرون نور آبی و قرمز که اصلا جالب نیست همون سیستم برق زدن خیلی قشنگ تر بود من اینجور چیزارو رو تو بازی های کارتونی مثل کرش دیدم.که دور ابجکت ها هاله نور باشه. البنه میدونم شاید به نظر شما هیچ کدوم از این دلایل منطقی نباشه اما من بازی رو هر چه به واقیت بیشتر نزدیک باشه بیشتر میپسندم تا این حالتی .ضمنا من هیچ وقت نگفتم از رزیدنت اویل 4 یا 5 بدم میاد من همه ی رزیدنت اویل ها رو دوست دارم حتی ORC فقط بیشتر کمتر داره.بهترین رزیدنت اویلی هم که تا حالا بازی کردم ریمیک هست که اصلا قابل مقایسه با 4 5 نیست.
شما خیلی از موارد غیر منطقی رو تو سری RE زیر سؤال نمیبرید حالا دست گذاشتید رو سیستم امتیاز گیری و جمع کردن credit؟! مثلا شما به من بگو در نسخههای کلاسیک روی چه منطقی هر آیتمی رو که در صندوق ذخیره میگذاشتیم چندین کیلومتر جلوتر در صندوقچه در دسترس بود؟یا مواردی از این قبیل؟ببینید مواردی که ذکر کردید یک قسمتی از گیم پلی بازیهای این نسل رو تشکیل میده، قابلیت جمع کردن اعتبار و آپگرید کردن اسلحهها و خرید تجهیزات.مثلا به غیر از این مورد همه چیز در سری RE منطقی و طبیعی به نظر میرسه؟!الآن من بگم چرا REهای کلاسیک طبیعی نبود؟به خاطر هوش مصنوعی پایین.شما با شلیک گلوله نمیتونستید نظر دشمن رو به خودتون جلب کنید!ولی در شماره 4 و 5 هوش مصنوعی به طبیعی شدن بازی کمک میکرد.من خودم عاشق سریهای کلاسیک هستم ولی نسخههای جدید هم دوست دارم چون نسبت به استانداردهای بازیهای هم نسل خودشون پیشرفت قابل قبولی داشتند و بهترینهای نسل خودشون بودند.ترسناک نبودن تو 5 یک ضعف هست ولی نسخه 4 با طراحی محیط عالی به بهترین نحو عمل کرد، زاویه دروبین هم که بهترین حالت رو در نسخههای چهارم و پنجم داشت، کلیشههایی مثل ماشین تایپ هم که توسط شخص استاد میکامی در نسخه چهارم اعمال شده بود ولی در نسخه پنجم به نظرم همچین مواردی منطقی نبود.داستان هم که به بهترین نحو روایت میشد، در هر دو نسخه!حالا اگر بازهم ایرادی در دو نسخه 4 و 5 میبینید بگید!
برای این نبود که صرفاً سبک جدید رو نشون بدند، برای موفقیت مجبور بودند که در سبک بازی و گیم پلی یک تحول اساسی ایجاد کنند تا در برابر بازیهای هم نسل خودشون توان رقابت داشته باشند و گرنه درجا زدن در یک سری کلیشه هیچگونه موفقیتی برای نسخه جدید از یک سری بازی نمیاره!RE4 هم روایت داستان فوق العادهای داشت، چطور شما از ضعفش صحبت میکنید؟!با نظرتون در مورد RE5 کاملاً موافقم.درسته به استثنای نسخه چهارم، RE5 عنوان زیبایی بود ولی در حد و اندازه نام پرآوازه سری RE نبود.قشنگیش که قشنگ بود و فقط برای این ساخته شده که سبک جدیدی از بازی RE رو نشون بده همین . مشکلی خاصی هم نداشت ولی داستانش جالب نبود .
RE5 بر عکس داستانش عالی بود اما فقط یک شوتر سوم شخص بود که یک بچه 2 ساله هم می تونست خیلی راحت تمومش کنه . به خاطر همین lost in nighmares رو توی Gold Edition اوردن چون طرفدارای بازی از re5 ناراضی بودند . پس داستان و جوی که توی سری کلاسیک بودند اگه با هم توی re قرار بگیرند یک RE واقعی رو می سازند . پس به عنوان RE جالب نبودند .
آخرین ویرایش: