بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

alfisisili

کاربر سایت
Mar 19, 2011
420
نام
محمد
كندي عزيز،حداقل تو همين پست يكي مونده به آخرت ازليون طرفداري كردي!
چراميگي داشتن امكانات كمتر امتياز نيست؟آيافقط بايدمخالفت كنيم بانظرات هم؟
خوب اين يه چيزمسلمه كه وقتي يه نفرامكاناتش كمتره كاربراش خيلي سخت تره تااوني كه امكانات بيشتري داره!اين يه دليل كه ماموريتهاي كرس خيلي سخت تراز ليون بوده.
اون دوستومون كه ميگه اين منطقو ازكجااوردي خودش به من بگه موتورسواري كلر يازوبين زدنش رومگه خودش مطرح نكرد؟خوب من كه جواب حرفهاي خودشو دادم!پس اگه قرارباشه كسي بخنده به موضوعي ميخنده كه اول طرح ميشه!نه به دليل ردش!
بهتربه جاي بستن چشماتون كمي روگفته هافكركنيد!
تكرارحرف هاي قبلي كه صدبار ردشدن نشونه ي كامل بودن اطلاعات نيست!
 

kenedy

کاربر سایت
May 28, 2010
223
نام
احمد
كندي عزيز،حداقل تو همين پست يكي مونده به آخرت ازليون طرفداري كردي!
چراميگي داشتن امكانات كمتر امتياز نيست؟آيافقط بايدمخالفت كنيم بانظرات هم؟
خوب اين يه چيزمسلمه كه وقتي يه نفرامكاناتش كمتره كاربراش خيلي سخت تره تااوني كه امكانات بيشتري داره!اين يه دليل كه ماموريتهاي كرس خيلي سخت تراز ليون بوده.
اون دوستومون كه ميگه اين منطقو ازكجااوردي خودش به من بگه موتورسواري كلر يازوبين زدنش رومگه خودش مطرح نكرد؟خوب من كه جواب حرفهاي خودشو دادم!پس اگه قرارباشه كسي بخنده به موضوعي ميخنده كه اول طرح ميشه!نه به دليل ردش!
بهتربه جاي بستن چشماتون كمي روگفته هافكركنيد!
تكرارحرف هاي قبلي كه صدبار ردشدن نشونه ي كامل بودن اطلاعات نيست!
کی. کو .کجا.من؟!
اگه منظورت اون جمله یکی مونده به اخریه که یه شوخی بود.
اما من وقتی میگم اسلحه فقط منظورم شما نیست.
بعدش هم اگر تحلیلی نگاه کنی چند تا چیز به چشم میاد:
1.خب شما اگه اویل2 رو اورجینال بازی کنی خیلی اسلحه های معمولی رو در بازی داری.
2.موجوداتی که توی اویل2 بودن به مراتب بیشتر و قوی تر بودن.شما تایرانت اویل 1رو اولین باری که میبینی میتونی با 3تیر شات گان یا بازوکا راحتش کنی.ولی ویلیام بریکین که به همین راحتی نمرد.تازه کلی موجودات دیگه هم توی اویل2 اضافه شده بودن.
3.کریس هم اگر میرفت وسط ایستگاه پلیس شهر مطمئنا کلی اسلحه با خودش داشت.
به خاطر همیناس که میگم اسلحه فاکتور مهمی نیست.
دراینکه کریس از لیون به مراتب مهمتره شکی نیست.ولی اینکه اسلحه هاشونو مقایسه کنیم جالب نیست .حرف من فقط همینه.
 

نیما ردفیلد

کاربر سایت
Sep 22, 2009
454
نام
نیما
لطفا همه بخونن!

اتفاقا به نظر من آقای کندی یکی از منطقی ترین بچه های تاپیکه و قبول دارم که اسلحه نباید ملاک برتری شخصیت ها باشه.چون کلا مربوط به گیم پلی است و داستان و گیم پلی دو تا مقوله ی کاملا مجزا هستند!
در مورد جیل و کلیر هم من خودم قبول دارم که از لحاظ رسمی،جیل قهرمان نقش اول زن داستان محسوب میشه.ولی میگم که کپکام روی هر دوی اینا به یک اندازه حساب باز کرده و نقششون داره دقیقا با هم پیش میره.جیل توی RE1 بود و کلیر توی RE2.بعدش جیل رفت توی RE3 و کلیر رفت توی کدورونیکا.بعد جیل رفت توی ماجراهای آمبرلا و کلیر هم رفت توی دارک ساید.بعدش دوباره نوبت جیل شد و رفت توی RE5.الآن هم که نوبت کلیره.رولیشن رو هم میشه با دیجنریشن مقایسه کرد.(البته رولیشن بعد از RE5 اومد.ممکنه بعد از RE6 هم یک بازی دیگه برای کلیر بسازن.) بنابراین از لحاظ حضورشون در با داستان با هم مساوی هستند.ولی من این رو قبول ندارم که کلیر زیر مجموعه ی کریس هست.چون کلا شما منظور من از زیر مجموعه رو متوجه نشدید.ببینید.وقتی میگیم یک شخصیتی زیر مجموعه ی یک شخصیت دیگه است،منظور این نیست که از اون کم اهمیت تره یا به خاطر اون وارد داستان شده.بلکه منظور اینه که ما به وسیله ی فلان شخصیت با یک شخصیت دیگه و سرگذشتش آشنا میشیم.بذارید یک مثال براتون بزنم.همه ی ما قبول داریم که مارکوس یکی از ارکان داستانه و اصلا با ربکا قابل مقایسه نیست.ولی همین مارکوس زیر مجموعه ی ربکا محسوب میشه.چون روایتگر اصلی داستان ربکا بوده و ما به وسیله ی اون با مارکوس و سرگذشتش آشنا میشیم.نمونه ی دیگرش هم لیون و ایدا است.ایدا به خاطر لیون وارد داستان نشده،ولی ما به وسیله ی لیون با ایدا آشنا میشیم.حالا متوجه منظور من شدید؟ولی در مورد کلیر اوضاع فرق می کنه.درسته که کلیر به خاطر کریس وارد داستان شد.ولی بعدا خودش به تنهایی درگیر مسائل مربوط به آمبرلا شد و تبدیل به یک شخصیت مستقل شد که خودش چند تا شخصیت زیر مجموعه مثل:شری،استیو،ویلیام بیرکن،آلفرد آشفورد و.... داره.به علاوه الان کلیر عضو تراسیوه و اگه توی رزیدنت اویل 6 توسط این سازمان در یک ماموریت قرار بگیره،نمی تونیم بگیم که این به کریس ربط داره.چون درسته که کلیر در ابتدا به خاطر کریس وارد داستان شد،ولی بعد از داستان کد ورونیکا مسیر زندگیش رو تغییر داد و راهش رو از کریس جدا کرد.کریس وارد B.S.A.A شد و کلیر هم به عضویت تراسیو دراومد.بنابراین یک شخصیت کاملا مستقل است.درست برعکس جیل.جیل در ابتدا به خاطر کریس وارد داستان نشد و مستقل بود.ولی بعدا بخشی از سرگذشت کریس شد.نمونه ی بارزش هم رزیدنت اویل 5 است.واقعه ی عمارت هم بیشتر با کریس ادامه پیدا کرد و کلا کسی که بعد از واقعه ی عمارت با وسکر به مبارزه پرداخت در درجه ی اول کریس بود نه جیل.حتی در نسخه ی ماجراهای آمبرلا هم وسکر همیشه فقط کریس رو خطاب قرار میده (با اینکه جیل هم همراه کریس بوده).به علاوه جیل همیشه همراه کریس بوده و داستانش با اون مشترک بوده.ولی کلیر با اینکه به خاطر کریس وارد داستان شد،مسیرش از اون جدا بود و داستان های جداگانه و مستقلی رو پیش می برد.کلا خط داستانی کریس و کلیر از هم جداست.
ما در رزیدنت اویل 3 تا داستان اصلی داریم:
1-سرگذشت کریس ردفیلد،جیل والنتاین و آلبرت وسکر-
2-سرگذشت کلیر ردفیلد-
3-سرگذشت لیون اسکات کندی-
ماجرای کریس،جیل و وسکر با هم مشترکه و یک خط داستانی محسوب میشه.ولی کلیر کلا داستانش مستقله.هر چند که در ابتدا به خاطر کریس وارد داستان شد،ولی بعدا راهش از اون جدا شد.دیگه فکر می کنم که این رو همه قبول داشته باشند.گرفتین چی شد؟;)
منظور من هم از شخصیت زیر مجموعه،داستان هایی است که هر شخصیت پیش می بره،نه نحوه ی ورودش به داستان.چون اگه اینجوری بخواهیم حساب کنیم،پس کریس هم زیر مجموعه ی بری بوده.چون به پیشنهاد اون وارد تیم استارز شده.(به فایل های بازی و کتاب Archives مراجعه شود.)
در ضمن حمید جان!اینکه گفتم کلیر در هر دو داستان حضور داره،منظورم این نیست که از اول بوده.جیل از اول توی خط داستانی اول حضور داشته.ولی کلیر از کد ورونیکا وارد شد و در مثلث کریس،جیل و وسکر جای جیل رو به عنوان قهرمان زن داستان گرفت.البته به صورت موقتی!ولی این قابل انکار نیست که در هر دوداستان حضور داشته و با هر دو قهرمان مرد اصلی داستان (کریس و لیون) هم رابطه داشته.اصلا ارتباط دهنده ی این دو داستان با هم کلیره.وگرنه کلا از هم جدا بودند.در ضمن هنوز سر حرفم هستم که کد ورونیکا به خاطر کلیر ساخته شد.چون خود کپکم هم گفته که اول اصلا قرار نبود وسکر زنده بشه.وسکر هم در رزیدنت اویل 1 کلا مرده بود و جسدش هم در بازی پیدا میشه.(در اتاق راه اندازی آسانسور کنار سیستم نابود سازی خودکار ساختمان) بنابراین هیچ نکته ی مجهولی در سرگذشتش وجود نداشت.در حالی که داستان کلیر در رزیدنت اویل 2 کلا نیمه تموم موند.
باز هم میگم.من قبول دارم که رسما جیل قهرمان نقش اول داستانه.ولی میگم اهمیت نقش کلیر هم اگه بیشتر نبوده کمتر هم نبوده.این رو هم اضافه کنم که جیل بعد از کلیر قهرمان مورد علاقه ی من در رزیدنت اویله.در ضمن هیچ تعصبی هم به کلیر ندارم!

http://up.residentevil.ir/viewer.php?file=3hcf91pz7ebejidfr2.jpg
 
  • Like
Reactions: Soheil

alfisisili

کاربر سایت
Mar 19, 2011
420
نام
محمد
مسئله ي سلاح رو من مطرح نكردم،فقط جواب دادم!
راجع به وسكرهم ميگيم قبول!وسكر قرارنبوده زنده بشه!فرض كنيم كه وسكرمرده!همه چيزمجهول ميمونه!
ورونيكايي ساخته نميشه،اويل4داستانش عوض ميشه،خيلي ازاهداف آمبرلاناتموم ميمونه و...
 

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
I have return

مسلما کلیر ردفیلد.
و از اونجایی که نویسندگان میدونستند کلیر به تنهایی از راکون سیتی نمیتونه جون سالم بدر ببره
و نقش داستانی خودشو ادامه بده..فرشته نگهبان و سرشار از استعدادی بنام لیان اسکات کندی رو برسر راهش قرار دادند.!:d
کسی که در روز اول کاریش تونست تایرنت و برکن و اون همه لیکرو ...از بین ببره.
یعنی اگر کریس روز اول تو همچین جهنمی رها میشد ..با دیدن همون لیکر اول قبض روح میشد!
چرا؟
لیان واسه نجات کلیر نیومده بود تو بازی. تنها جیزی که این 2 نفر رو بهم مربوط کرد ملاقات ناگهانیشون بود. اصلا قرار نبود. ایان هم تو شماره ی دوم یه جوان کاملا بی تجربه بود که به خاطر ایدا نزدیک بود جونش رو از دست بده و فقط به خاطر دلایل شخصی این کار ها رو میکرد. کلا بی تجربگی توی چهره ی لیان موج میزد اون موقع.
اون استدلال هم در مورد روز اول کاری اصلا قابل قبول نیست :D اگه بخوایم این مدلی حساب کنیم ربکای پرستار :D هم زد مارکوس رو کشت :D

اگر کریس روز اول تو همچین جهنمی رها میشد ..با دیدن همون لیکر اول قبض روح میشد!
کریس از اون بدترش رو تجربه کرده بود. The Mansion Incident

وسکر که مهارتش بقول شما تو تیراندازی کمتره باید نجاتش بده!
کی گفته اینو؟ دی

اینارم گفتم که میزان مهارت و هوش لیان مشخصتر باشه.
یعنی performance لیان در روز اول کاری خیلی سرتر از کریس بود با اون همه تجربه..!
چون لیان هم مثل استارز که از عمارت هیچ اطلاعی نداشت نمیدونست تو شهر چه خبره..و توی عمارت هم اینهمه موجود غول پیکر نبود.!
تو هوش لیان که شکی نیست :D همیشه بازیچه ی دست ایدا هست :D
به هیچ وجه نباید عمارت رو با راکون سیتی مقایسه کنی. عمارت وضعش وحشتناک تر از کل راکون سیتی بود. همه چی تازگی داشت. افراد استارز مرده بودن. لیزا ترور شکست ناپذیر رها شده بود. وسکر خیانت کرده بود به گروه. بری تحت تاثیر وسکر به گروه خیانت کرده بود. حالا اینا رو مقایسه کن با اون حوادثی که توی شهر افتاده بود :D

لیان..چون در پایان اویل 2 لیان میخواد بره برای نابودی آمبرلا ...ولی کلیر میخواد بره پیش داداشش!
حالا شما بگو کدوم مقوله مهمتره؟:d
و عنوان شماره دار هم که رسمی تر هست نصیب لیان شد!
بخشی از اون آمبرلا مال خاندان آشفرد بود. لیان تو هر شماره بوده فقط یه مامور بوده. هیچ وقت تو دل داستان نبوده. در ضمن قطعا نقش کلیر توی کدورونیکا مهمتره چون باعث میشه یک بخش آمبرلا کلا نابود بشه. از 3 قدرت آمبرلا فقط اسپنسر موند. به عبارتی تو اون شماره 1/3 آمبرلا منهدم شد.
عنوان شماره دار هم مهم نیست. اون موقع میخواستن داستان ویروس تی تموم بشه واسه همین نکردنش رزیدنت ایول 4. والا از نظر داستانی جزو 3 شماره ی اول هست.


این اسلحه ها رو هم مقایسه نکنین هر کارکتری استایل خاص خودش رو داره :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Biohazard

RockIT

کاربر سایت
Apr 29, 2010
2,314
نام
افشین
جووونم بچه ها:x
می گم من نیستم خوب تاپیکو می برین جلوها :D


دلیلش دقیقا سخت بودن حالت کریس نسبت به جیل هست یه دلیلش اسلحه هست و دلایل دیگه هم دوستون اشاره کردند



منم سوال کردم که چیکار باید میکرد که بهش بگی باهوش؟


نظر سنجی بالا چه ربطی به مطلب شما داره؟
من گفتم صداگذاری خوب بود و با گذشت زمان بهتر شد
چه چیز تو نظرسنجی بالا هست که نقض میکنه این گفته منو؟


خوب وقتی کسی قادر به کاری نباشه 100% یه ضعف بزرگ داره که نمیتونه دیگه
این ضعف میتونه جسمی یا روحی باشه
که کریس تو هیچ کدوم مشکلی نداره


اگه درباره ""قرار بودها"" بیاییم بحث کنیم که نه منطقی هست نه به نتیجه میرسیم
شما اون چیزایی رو معیار قرار بده که اتفاق افتاده نه اینکه قرار بود اتفاق بیوفته و نیوفتاد



هیکل کریس تو Re5 ناقصه؟
پس اسکلتی که باهاش آناتومی تدریس میکنن کاملترینه
اینکه برای انجام یه کاری تغییراتی داشته چه ایرادی داره؟
جز اینکه نشون میده مصمم بوده تو هدفش و اون تغییرات اتفاق افتاده؟


دقیقا موضوع همینه
شما بدت میاد از کریس و یه کلمه همینو بگی کافیه
قرار هم نیست نظرت عوض شه(اصلا کی گفته نظر همه باید یکی باشه؟)
بحث من اینکه تمام مواردی که اشاره میکنی منطقی نیست
حالا من هیچی ولی یه نفرم از Re بازها حرفتو تایید نمیکنن
کسی که هر شماره رو یک بارم بازی کرده باشه این نتیجه های تخیلی رو نمیگیره


من کم احترامی نکردم اگه از نوشته هام اینجوری برداشت کردی همینجا میگم که قصدم تو هیچ کدم از پستها بی احترامی نبود
در مورد بحث کردن با دلیل که من فقط دلیل خواستم و بس
ولی شما به جا اوردن دلیل منطقی خیال پردازی میکنی
مثلا میگی اگه وسکر نبود کریس رو یه سگ گاز میگرفت میمرد
همین آلبرت وسکر از ابتدا همینطوری بود که تو Re5 دیدیم؟
یعنی طی این مدت هیچ تغییری نکرد و از آغاز فعالیتش همینجور قدرتمند بود؟
به طور قطع و یقین که اینطوری نبود از اول و طی گذشت زمان کاملتر و کاملتر شد. حالا ما بیاییم بگیم نه آلبرت در این حد و اندازه نیست چون تو Re1 (یا قبل اون) اینجوری نبود؟
1-می گم خوب جوک می گیا طرف هنوز 10 ثانیه نشده وارد بازی شده می خواد شخصیت انتخاب کنه بعد از کجا می فهمه که با کی سخت تره!!!!
2-منم می گم تا کسی از خودش ذکاوت نشون نده با هوش نیست
3-آره دیگه اگه خیلی خوب شده بود که کلی رای میاورد دیگه
بعدم من نمی دونم چی دیالوگ های کریس بهتر بوده اصلا کلا 4 خط بیشتر دیالوگ نداشت که قبل از شماره 5
4- آقا من که فحش ندادم که ترول می کنی!!!
چون کریس هیکلش گندست بقیه لاغرا خوبن نه عزیز کریس هیکلش تو شماره 5 طبیعی نیست
منو قبول نداری برو 4تا سایت خارجی حست و جو کن
5&6 -الان می خوای چیو ثابت کنی که من اصلا هیچی حالیم نیستو هیچ شماره ای رو بازی نکردم
اینکه حرفی رو بزنی و با صداقت بگی من بی احترامی نکردم که قبول نیست برادر جان
به نقل از ویکی پدیا
ترول در تالار گفتگوی اینترنتی اصطلاحاً به افرادی گفته می‌شود که سعی در جلب نظر و ایجاد تشنج با بیان مطالب محرک و توهین‌آمیز می‌کنند. ترول معمولاً پیام‌هایی ارسال می‌کند که در پاسخ به پرسشی عادی و یا به طور فی‌البداهه حاوی مطالبی ناراحت‌کننده یا توهین‌آمیز است.

ترول‌های اینترنتی معمولاً در بدو ورود خودشان را می‌شناسانند. دلیل ترول‌وری می‌تواند هر چه باشد، اما نهایتاً هدف جلب نظر سایرین است. ترول‌وری لزوماً بیان مطلب توهین‌آمیز نیست. بلکه ایراد سخن خلاف واقع و مخالفت ناگهانی با هنجار عمومی بدون دلیل خاص هم ترول‌وری محسوب می‌شود.


جالبه كه كل ماجراي اويل داره رو تحقيقات و پيگيري هاي كرس ميچرخه.خط اصلي اويل1 بازي باكرسه.تواويل2و3شماكمبودشو حس ميكني.
تو3كاملامتوجه اين هستي كه داري دنبال كرس ميگردي!
توورونيكا،كرسه كه ميادويهو ورق برميگرده.تو5هم كه كلاكرسه!فقط4هستش كه اثري ازكرس نيست.اونم به خاطراينه كه داستان4حاشيه اييه!
بعددوستمون ميگه كرس خنگه!!!چه جلب!!!
بابا!شماهااگه بااويل4،اويلو شناختين معنيش اين نيست كه مبدا اويل4!به خدامبداويل1!
اين حرفاچيه؟!سخت ترين قسمت هاي بازي جاهاييه كه كرس كاراكتربازيه!اينواصلانميتونيدانكاركنيد.
بيخيال...
دوستان يه راهنماييم كنيد:من اويل1و2رو براي پي اس1،ميخوام.ازكجاميتونم بگيرم؟اين بازيهاممنوعن!وحتي توپخونه هم پيدانشد!كسي ميتونه كمك كنه؟
1-عجب؟؟؟!!!!!!!!
که شما تو شماره 3 دنبال کریس می گشتی؟؟؟؟
خوب بعدش ؟؟؟؟
پیداشم کردی ؟؟؟؟
داداش می گم می خوای یه بار دیگه بشین بازی کن سری رو فک کنم کلا یادت رفته
یا می خوای بشین یه چند صفحه از تاپیک رو بخون ببین قضیه چی بوده؟؟
چون با این اوصاف فک کنم همه چی رو یادت رفته کلا واسه همین می گم که بتونیم راحت تر بحث کنیم
2- WTF
بابا جون من همین جوری نپرونین
حداقل دو صفحه قبل رو می خوندی ؟
من از شماره 4 شروع کردم ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا من الان بت چی بگم ؟!!!!
ولی اینو بدون من رزیدنت اویل رو هون موقع که اومد بازی کردم ;)
موافقم


هم از این سایت میتونی دانلود کنی http://romhustler.net/roms/ هم از Torrentz

اوه اوه قضیه جالب تر شد !!!
شمام با ایشون موافقید !!!!
یعنی موافقی که جیل تو شماره سه دنبال کریس می گشت؟؟؟
الان جا داره یه ترول مشتی ولی من اهلش نیستم;)
 

{The Phenom}

تاجر
کاربر سایت
Sep 4, 2007
3,695
نام
حاج حامد صف آرا
سلام
میگم این کل کل کردناتون خیلی حال میده g-virus (هادی) کجایی بیا یکم گیر بدیم به همدیگه البته تخصصی نباشه ها کمدی باشه یکم جو این تاپیک عوض بشه
عشق است وسکر کبیر
 

RockIT

کاربر سایت
Apr 29, 2010
2,314
نام
افشین
سلام
میگم این کل کل کردناتون خیلی حال میده g-virus (هادی) کجایی بیا یکم گیر بدیم به همدیگه البته تخصصی نباشه ها کمدی باشه یکم جو این تاپیک عوض بشه
عشق است وسکر کبیر

به به آقا حامد شما قرار بود یه چیز جالبی واسه بفرستیا
چی شد ؟
چی بود؟
 

Biohazard

کاربر سایت
Dec 16, 2008
927
نام
مجتبی
I have return

لیان واسه نجات کلیر نیومده بود تو بازی. تنها جیزی که این 2 نفر رو بهم مربوط کرد ملاقات ناگهانیشون بود. اصلا قرار نبود. ایان هم تو شماره ی دوم یه جوان کاملا بی تجربه بود که به خاطر ایدا نزدیک بود جونش رو از دست بده و فقط به خاطر دلایل شخصی این کار ها رو میکرد. کلا بی تجربگی توی چهره ی لیان موج میزد اون موقع.
اون استدلال هم در مورد روز اول کاری اصلا قابل قبول نیست :D اگه بخوایم این مدلی حساب کنیم ربکای پرستار :D هم زود مارکوس رو کشت :D

کریس از اون بدترش رو تجربه کرده بود. The Mansion Incident

کی گفته اینو؟ دی

تو هوش لیان که شکی نیست :D همیشه بازیچه ی دست ایدا هست :D
به هیچ وجه نباید عمارت رو با راون سیتی مقایسه کنی. عمارت وضعش وحشتناک تر از کل راکون سیتی بود. همه چی تازگی داشت. افراد استارز مرده بودن. لیزا ترور شکست ناپذیر رها شده بود. وسکر خیانت کرده بود به گروه. بری تحت تاثیر وسکر به گروه خیانت کرده بود. حالا اینا رو مقایسه کن با اون خوادثی که توی شهر افتاده بود :D

بخشی از اون آمبرلا مال خاندان آشفرد بود. لیان تو هر شماره بوده فقط یه مامور بوده. هیچ وقت تو دل داستان نبوده. در ضمن قطعا نقش کلیر توی کدورونیکا مهمتره چون باعث میشه یک بخش آمبرلا کلا نابود بشه. از 3 قدرت آمبرلا فقط اسپنسر موند. به عبارتی تو اون شماره 1/3 آمبرلا منهدم شد.
عنوان شماره دار هم مهم نیست. اون موقع میخواستن داستان ویورس تی تموم بشه واسه همین نکردنش رزیدنت ایول 4. والا از نظر داستانی جزو 3 شناره ی اول هست.


این اسلحه ها رو هم مقایسه نکنین هر کارکتری استایل خاص خودش رو داره :D
دقیقا با تک تک حرفات موافقم!:d
به بهترین وجه ممکن جواب دادی:d.
 

Javidmojallal

کاربر سایت
Nov 4, 2006
562
نام
جاوید
ببخشیدا ولی یا من جملاتم درست نیست که معنی نمیده یا شما نمیخوای بگیری مطلبو

1-می گم خوب جوک می گیا طرف هنوز 10 ثانیه نشده وارد بازی شده می خواد شخصیت انتخاب کنه بعد از کجا می فهمه که با کی سخت تره!!!!

شما Remake رو کی بازی کردی؟همون موقع که ریلیز شد؟
کسی که اولین بار میخواد بازی رو شروع کنه جیل رو برمیداره چون کریس کنده؟
به قول خودت وقتی هنوز وارد بازی نشده از کجامیدونه کنده یا نه؟
ما گفتیم تمایل به جیل هست تو remake چون هر دوتا رو تجربه کردیم.زیادم طول نکشید 10 min با هر کدوم بازی کنی معلوم میشه

2
-منم می گم تا کسی از خودش ذکاوت نشون نده با هوش نیست

کدوم کاراکتر قابل بازی ذکاوت نشون داده تو سری از خودش؟
یه چیز میگیا.وقتی کنترل طرف دسته خودته ذکاوت این وسط چیه دیگه

3
-آره دیگه اگه خیلی خوب شده بود که کلی رای میاورد دیگه
بعدم من نمی دونم چی دیالوگ های کریس بهتر بوده اصلا کلا 4 خط بیشتر دیالوگ نداشت که قبل از شماره 5

این جملم دیگه واضح واضح بود شما باید بگم مشکل داری تو معنی کردن
من گفتم شمارههای قبلی تو زمان خودشون صداگذاری خوبی داشتن ولی رفته رفته بهتر شد
حالا اگه انتظار داری به جای بهتر , خوب رو انتخاب کنن باید بگم انتظار بی جایی هست
تو اون دوران کدوم بازی مثل الان دیالوگ داشت؟

4
- آقا من که فحش ندادم که ترول می کنی!!!
چون کریس هیکلش گندست بقیه لاغرا خوبن نه عزیز کریس هیکلش تو شماره 5 طبیعی نیست
منو قبول نداری برو 4تا سایت خارجی حست و جو کن

شما گفتی هیکل ناقصه.پستتم هست برو بخون.ناقص با غیر طبیعی خیلی فرق داره(از اختلاف زمین تا آسمونم بیشتره فرقشون)


اوه اوه قضیه جالب تر شد !!!
شمام با ایشون موافقید !!!!
یعنی موافقی که جیل تو شماره سه دنبال کریس می گشت؟؟؟
الان جا داره یه ترول مشتی ولی من اهلش نیستم;)
من احساس میکنم بحث کردن بیهودس با شما
چون جمله ها رو یه جوری تفسیر(حتی معنی هم نه همون تفسیر)میکنی که کاملا ماهیتشو از دست میده
کدوم قسمت دوستمون گفت جیل دنبال کریس بود تو 3؟
برا شما که فرقی نداره میای تفسیر خودتو مینویسی ولی برا سایرین عین جمله رو میذارم

""جالبه كه كل ماجراي اويل داره رو تحقيقات و پيگيري هاي كرس ميچرخه.خط اصلي اويل1 بازي باكرسه.تواويل2و3شماكمبودشو حس ميكني.
تو3كاملامتوجه اين هستي كه داري دنبال كرس ميگردي!
توورونيكا،كرسه كه ميادويهو ورق برميگرده.تو5هم كه كلاكرسه!فقط4هستش كه اثري ازكرس نيست.اونم به خاطراينه كه داستان4حاشيه اييه!""

منظور از جمله اول و دوم من و تو مخاطب هست نه جیل
یعنی من شما و هر کی که Re1 و Re2 رو بازی کرده بود براش سوال بود که کریس چی شده
این مورد وقتی اولین فایل رو میگیری بعد تموم کردن تو مود هارد بیشتر سوال میشه برا مخاطب

5
&6 -الان می خوای چیو ثابت کنی که من اصلا هیچی حالیم نیستو هیچ شماره ای رو بازی نکردم
اینکه حرفی رو بزنی و با صداقت بگی من بی احترامی نکردم که قبول نیست برادر جان
قرار نیست چیزی ثابت بشه
تاپیک برای تبادل نظر و افزایش اطلاعات هست
همون طور که گفتم قرار هم نیست نظر همه یکی باشه
ولی وقتی به جای استدلال بریم سراغ داستان پردازی و یا تفسیر کردن جملات به حالت نا مفهوم
بحث به بیراهه میره و نتیجه گیری نمیشه کرد
اگه هر کدوم از جملاتم هم غلط یا اشتباهه دوستان لطف کنن بگن من متوجه اشتباهم بشم
 

RockIT

کاربر سایت
Apr 29, 2010
2,314
نام
افشین
تو هوش لیان که شکی نیست همیشه بازیچه ی دست ایدا هست
احد جان السلام علیکم بر تو
برادر من عزیز من شما احیانا کجایی؟؟؟ :D
بابا حداقل ماهی یکبار که پست بده دلمون تنگ میشه
خب در مورد لیان بگم که لیان بیشتر از اینکه با هوش باشه خیلی سرعت بالایی داره در مورد رابطه اش با ایدا هم بگم لیان قربانی عشقش به ایدا شده
اصلا چیزی که از ابتدا لیان رو محبوب می کنه و کریس فاقد این بود تا شماره 5 احساسات بود
پس در عوض اینکه از ایدا فریب خورده بار احساسی در داستان ایجاد کرده که البته به محبوبیت خودش هم اصافه کرده
به هیچ وجه نباید عمارت رو با راکون سیتی مقایسه کنی. عمارت وضعش وحشتناک تر از کل راکون سیتی بود. همه چی تازگی داشت. افراد استارز مرده بودن. لیزا ترور شکست ناپذیر رها شده بود. وسکر خیانت کرده بود به گروه. بری تحت تاثیر وسکر به گروه خیانت کرده بود. حالا اینا رو مقایسه کن با اون حوادثی که توی شهر افتاده بود
تو مورد اول اصلا نباید عمارت رو با راکون سیتی مقایسه کنی چون همون طور که تو داستان هم گفته شده راکون سیتی تراژدی یا فاجعه بود ببین احد می دونیم بی حساب چیزی نمی گی یکم بیشتر توضیح بده
ولی نظرم خودم اینه که کریس و اعضا تیم برای انجام عملیات اومده بودن تو جنگل که هنوز که هنوز نمی دونم چرا شب رفته بودن ؟؟؟؟ :D
ولی کلیر و لیان مثل بچه آدم رفته بودن دنبال کارشون و زندگی آیندشون
جمعیت کل عمارت و آزمابشگاه مخفی آمبرلا کلا چقدر بود؟؟؟ که تبدیل به زامبی شدن
ولی راکون سیتی خودش به تنهایی 100,000+ شهروند داشت که اکثرا تبدیل به زامبی شده بودن یعنی وقتی از کنار هر چیزی رد می شدی توش یه زامبی میدیدی
گفتی لیزا و کبابم کردی
ولی انصافا نمیسیس و تایرانت های 103 و تمام bow هایی که تو شهر پخش شده بودن با اضافه خود بریکین و لیکرهای گرامی واقعا جهنم بزرگی رو پدید آورده بودن

در کل فارق از بحثم با احد جان
لیان شخصیت کاملیِ و انصافا تو شماره 4 هم از اون خامی در اومده بود امیدوارم این شخصیت هم بیشتر تو داستان اصلی وارد بشه چون واقعا چیزی کم نداشته ام و حیف که یخواد فقط ماموریت انجام بده در کل من فکر می کنم چون کریس قسم خورد و آمبرلا رو نابود کرد حق لیان هم هست که چون گفت من این ویروس رو از روی سطح زمین پاک می کنم به هدفش برسه و اون رو پاک کنه
 

RockIT

کاربر سایت
Apr 29, 2010
2,314
نام
افشین
شما Remake رو کی بازی کردی؟همون موقع که ریلیز شد؟
کسی که اولین بار میخواد بازی رو شروع کنه جیل رو برمیداره چون کریس کنده؟
به قول خودت وقتی هنوز وارد بازی نشده از کجامیدونه کنده یا نه؟
ما گفتیم تمایل به جیل هست تو remake چون هر دوتا رو تجربه کردیم.زیادم طول نکشید 10 min با هر کدوم بازی کنی معلوم میشه

2

کدوم کاراکتر قابل بازی ذکاوت نشون داده تو سری از خودش؟
یه چیز میگیا.وقتی کنترل طرف دسته خودته ذکاوت این وسط چیه دیگه

3

این جملم دیگه واضح واضح بود شما باید بگم مشکل داری تو معنی کردن
من گفتم شمارههای قبلی تو زمان خودشون صداگذاری خوبی داشتن ولی رفته رفته بهتر شد
حالا اگه انتظار داری به جای بهتر , خوب رو انتخاب کنن باید بگم انتظار بی جایی هست
تو اون دوران کدوم بازی مثل الان دیالوگ داشت؟

4

شما گفتی هیکل ناقصه.پستتم هست برو بخون.ناقص با غیر طبیعی خیلی فرق داره(از اختلاف زمین تا آسمونم بیشتره فرقشون)



من احساس میکنم بحث کردن بیهودس با شما
چون جمله ها رو یه جوری تفسیر(حتی معنی هم نه همون تفسیر)میکنی که کاملا ماهیتشو از دست میده
کدوم قسمت دوستمون گفت جیل دنبال کریس بود تو 3؟
برا شما که فرقی نداره میای تفسیر خودتو مینویسی ولی برا سایرین عین جمله رو میذارم

""جالبه كه كل ماجراي اويل داره رو تحقيقات و پيگيري هاي كرس ميچرخه.خط اصلي اويل1 بازي باكرسه.تواويل2و3شماكمبودشو حس ميكني.
تو3كاملامتوجه اين هستي كه داري دنبال كرس ميگردي!
توورونيكا،كرسه كه ميادويهو ورق برميگرده.تو5هم كه كلاكرسه!فقط4هستش كه اثري ازكرس نيست.اونم به خاطراينه كه داستان4حاشيه اييه!""

منظور از جمله اول و دوم من و تو مخاطب هست نه جیل
یعنی من شما و هر کی که Re1 و Re2 رو بازی کرده بود براش سوال بود که کریس چی شده
این مورد وقتی اولین فایل رو میگیری بعد تموم کردن تو مود هارد بیشتر سوال میشه برا مخاطب

5
قرار نیست چیزی ثابت بشه
تاپیک برای تبادل نظر و افزایش اطلاعات هست
همون طور که گفتم قرار هم نیست نظر همه یکی باشه
ولی وقتی به جای استدلال بریم سراغ داستان پردازی و یا تفسیر کردن جملات به حالت نا مفهوم
بحث به بیراهه میره و نتیجه گیری نمیشه کرد
اگه هر کدوم از جملاتم هم غلط یا اشتباهه دوستان لطف کنن بگن من متوجه اشتباهم بشم
1- ببین عزیزم شما برای اینکه متوجه بشی که معما ها و موانع با کدوم شخصیت سخت تره باید حداقل نیم ساعت بازی کنی دیگه حالا شاید من خیلی ضعیف بازیم و شما بزنم به تخته خیلی بازیت خوبه ولی برای اینکه ببینی سرعت نشونه گیری یا دویدن یه شخصیت چقدر
کمتر از یک دقیقه زمان می بره
در ضمن ریمیک رو سال 82 یا 83 بود که با دیسک اورجینال بازی کردم
2-بابا منظورم حالت داستانی دیگه بعدم بر فرض محال چون بقیه کاری نکردن این هم مبرا؟؟
اصلا مگه داریم مقایسه می کنیم
3- حالا یه درصد احتمال بده خودت مشکل داری
ها؟؟؟
شایدم تو انتقال مفهوم مشکل داری؟؟
بعدم گفتی بازی های اون دوران مگه متال گیر رو یادت رفته البته من متاسفانه نمی دونم شما چند سالتونه؟؟؟
4- حالا چرا به شما بر خورد
حالا برای اینکه من به تمام طرفداران کریس ردفیلدعلیه.... توهین نکرده باشم اینجا عذر می خوام بله هیکل کریس ردفیلد ناقص نیست غیر طبیعیه!!!
5-چی بگم والا اصلا من ناتوان مغزی به قول تو خودت که فارسیت از من بهتره بگو این یعنی چی؟
تو3كاملامتوجه اين هستي كه داري دنبال كرس ميگردي!
بت می گم برو شماره های قبل رو بازی کن گوش کن تو همون 2 وقتی نامه کریس رو می خونی می فهمی که اعضای استارز رفتن پاریس
پس مخاطب می دونه که کریس اینجا نیست از طرفی جیل هم که میدونه چون اگر یادت باشه! جیل میمونه تو راکون سیتی تا اونجا با امبرلا مبارزه کنه
6-اگر فقط یکم منطقی باشی احتمال میدی که خودت در اشتباهی
نیازی به فاشیست بازی نیست که
بعدم اگر من رو دوست خودت میدونی من بت می گم حداقل با من خوب صحبت نمی کنی
از بحث کردن باهات خیلی خیلی لذت می برم
جدا می گم بی تملق ولی یکم واژه های نرم تر استفاده کن می دونم قصدت تبادل اطلاعات و آگاه کردن دیگران
در ضمن دوستان من رفتم تا هفته دیگه لطفا خیلی نبرین جلو این تاپیک رو که منم بتون برسم :D
 
آخرین ویرایش:

SAEED VS DARK

کاربر سایت
Jan 8, 2007
169
نام
Saeid
>:d<
با سلام به استاد احد.!
خود آقای پرسشگر که جوابای منو همونجور که گفت نخوند!:d
لیان واسه نجات کلیر نیومده بود تو بازی. تنها جیزی که این 2 نفر رو بهم مربوط کرد ملاقات ناگهانیشون بود. اصلا قرار نبود.
درسته..منم گفتم سازندگان با یه همچین بهانه ای لیانو گذاشتن در کنار کلیر..تو داستان نه..قرار نبود.
لیان هم تو شماره ی دوم یه جوان کاملا بی تجربه بود که به خاطر ایدا نزدیک بود جونش رو از دست بده و فقط به خاطر دلایل شخصی این کار ها رو میکرد. کلا بی تجربگی توی چهره ی لیان موج میزد اون موقع.
خب همین!
منم دارم میگم همین جوان بی تجربه واقعا شاهکار کرد تو راکون سیتی..آیا این نشان از استعداد و هوش یک مامور تازه کار نیست؟
لیان ایدا رو دوست داشت و داره..تو بازیم(اویل2) چندبار بهش تذکر میده من یه پلیسم باید همش کنارت باشم ازت محافظت کنم!(شیطون:d)
یکبارم زن برکن نزدیک بود مغز ایدا رو بپاشه زمین که لیان خودشو سپر گلوله کرد..(قابل توجه اونایی که میگن ایدا همیشه مواظب لیان بوده)
ولی به نظر شما کل فعالیت لیان تو اویل 2 فقط بخاطر ایدا و دلایل شخصی بود؟
اگه اینجوری بود به نظرم لیان هم باید خودشو از پل مینداخت پایین که در کنار محبوبش بمیره!:d
نه..نجات کلیر و شری از راکون..دستیابی به حقیقت در مورد اون اتفاق وحشتناک در شهر..و نابودی مسببین اون....از آرمانهای این جوان ماهر و خوشتیپ: لیان اسکات کندی بود!>:d<
اون استدلال هم در مورد روز اول کاری اصلا قابل قبول نیست:d اگه بخوایم این مدلی حساب کنیم ربکای پرستار:d هم زد مارکوس رو کشت:d
خب..دستش درد نکنه.اونم جوون پر استعدادیه!
شاید بشه گفت از کلیر ردفیلد مهارتش بیشتره!!:d
(عاقبت عشاق کلیر ردفیلد سر بریدمو میذارن تو تاپیک!)
کریس از اون بدترش رو تجربه کرده بود. The Mansion Incident
قطعا..ولی کریس کلی سابقه و تجربه داشت وقتی که هراسان و سفید شده پرید داخل عمارت!بحث همون روز اول کار هستش...که من با قاطیت میگم اگر کریس ردفیلد در نخستین شب کاریش! وارد عمارت میشد..همون زامبیه اول اویل 1 سال 96 ...میومد کریس بیهوش شده رو میبرد کنار اون یکی دوستش تو همون اتاقه...میخوابوند و میشست میخوردش!
به هیچ وجه نباید عمارت رو با راکون سیتی مقایسه کنی. عمارت وضعش وحشتناک تر از کل راکون سیتی بود. همه چی تازگی داشت. افراد استارز مرده بودن. لیزا ترور شکست ناپذیر رها شده بود. وسکر خیانت کرده بود به گروه. بری تحت تاثیر وسکر به گروه خیانت کرده بود. حالا اینا رو مقایسه کن با اون حوادثی که توی شهر افتاده بود
به نظرم اینجوری نیست..
راکون سیتی هم برای کلیر و لیان کاملا ناشناخته بود و اون وضعیت تازگی داشت..و پر از موجودات متنوع و خطرناکتر..نجات از راکون به مراتب سخت تر از عمارت بود.
کی گفته اینو؟
دقیقا کدومو؟
اینکه وسکر مهارتش در تیراندازی کمتر بوده؟ اینو آقا نیما گفته!:d
یا اینکه وسکر کریسو نجات داد؟
دموی اول اویل 1 وقتی سگه میخواست بپره روی کریس و وسکر با تیر میزنتش.
تو هوش لیان که شکی نیست همیشه بازیچه ی دست ایدا هست
بسوزه پدر عشق!
ولی لیان همیشه ماموریتشو انجام داده ...این وسطم ایدای بیشعور هی میاد یه سواستفاده ای میکنه و میره:))
یعنی ایدا هم نبود لیان بازم باید همه این کارایی که کردو میکرد..حالا ایشالله در رزیدنت اویل 6
وقتی که لیان ایدا رو خلع سلاح کرده و نمونه یک زهر مار دیگر ! تو دستشه...به ایدا یک عبارت:
Not Again Sweetie!! خواهد گفت..!b-)
بخشی از اون آمبرلا مال خاندان آشفرد بود. لیان تو هر شماره بوده فقط یه مامور بوده. هیچ وقت تو دل داستان نبوده. در ضمن قطعا نقش کلیر توی کدورونیکا مهمتره چون باعث میشه یک بخش آمبرلا کلا نابود بشه. از 3 قدرت آمبرلا فقط اسپنسر موند. به عبارتی تو اون شماره 1/3 آمبرلا منهدم شد.
درسته ...کلیر این کار مهمو انجام داد..ولی الان باز بخوام بگم این شخصیت مهم زندگیشو مدیون لیان هست..ترور خواهم شد!
با ارفاق قبوله.!:d
کلیر ردفیلد فقط و فقط بخاطر موقعیت داستانی مهمتر میشه..ولی ابدا به اندازه لیان توانایی نداره...نه کلیر و نه کریس ونه هیچ شخصیت مثبت دیگه ای..
که اونم تا الان مهمتر بوده..ممکنه در آینده داستان تغییر کنه و حق به حقدار برسه!>:d<
 

alfisisili

کاربر سایت
Mar 19, 2011
420
نام
محمد
حرفي رو اگه مابزنيم دوستان هرهرميكنن بدون اينكه هيچ دليل درست وحسابي بيارن!مثلاميگيم تواويل3بازي جوريه كه شماهمش دنبال كرسي،طرف ميگه كرس توپاريسه!انگارماگفتيم توترن كنارميخاييل بوده!
ظاهرامااينجابا سوپرمن هاي روبه رو هستيم كه سرقفلي رزيدنت اويل به نامشونه!حرف اون هادرسته ويك درصدهم مولاي درزش نميره!
پس بايدقبول كردكه ليون اگرنبود رزيدنت اويل به دردنميخورد!چون كه اين دوستان ميگن!
منطقشون هم كه بهترين منطقه.وقتي ليون شات گان ميزنه يعني اينكه اگرليون نباشه اويل يعني پشم!
پس حرفهاي ماجكه وخنده دارو حرفهاي اين دوستان دلايل محكم وقانع كننده!
 

kenedy

کاربر سایت
May 28, 2010
223
نام
احمد
بابا من خودم ديدم دو سه بار جيل كريس رو ديد ولي نمسيس نزاشت به هم برسن:d.
نه ولي جدا ميگم موضوع خيلي پيچيده شد خود كپكام هم اين انتظار رو ازما نداشت كه داستانو اينطور عوض كنيم.دم خودمون گرم. ميگم ميتونيم از اول داستانو بنويسيم كي به كيه.نيما رو هم با اون تاريخچه كذايش(البته ببخشيدها)بفرستيم بره برا بچه ها قصه بگه چطوره؟ موافقيد؟
بابا بيايد بيرون از اين بحث.هممون داريم دور خودمون ميچرخيم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر