بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

A M I R 1 1 0

کاربر سایت
Apr 2, 2010
153
نام
AmIr
ارین خیر سرش دیگه جیل حرفه ای 4 ساعت با کریس اینجوری کرده 2 ثانیه با وسکر حالا از شوخی در رفته محیطش شبیه بازی داینو کرایسس بود اخرین مرحله ی بازی و دموی اخر بازی !
 

aryan_17_bahal

کاربر سایت
Mar 7, 2009
172
نام
آرین
ممنون امیرجان و بقیه دوستان .... :x :)
امیر من روی جیل جونم تعصب دارم اینطوری نگو دیگه ...... :D
منم فکر میکنم یکی این صحنرو خیلی حرفه ای تغییر داده چون اصلا چنین صحنه ای من توی بازیها ندیدم ......
ولی بازم مشکوکه ها ..... :d
 

نیما ردفیلد

کاربر سایت
Sep 22, 2009
454
نام
نیما
من اون دمو رو دیدم.بابا شما چطور متوجه نشدید؟مگه رزیدنت اویل 2 رو بازی نکردید؟همونطور که جان کوچولو گفت این دمو مربوط به صحنه ی مرگ ایدا در سناریوی Leon B است که یک از خدا بی خبر اومده و با استفاده از ترفندهای ساده ی رایانه ای جای لیون و ایدا رو با وسکر و جیل عوض کرده.من قبلا برای کلیر و استیو هم دیدم که البته حالا هیتلر شده.هیچ ربطی هم به داینو کرایسیس نداره.
در ضمن امیر جان اینها همشون هینجوریند.این جیل 10 سال با کریس روی کار بوده و خدا می دونه وقتی که از پنجره سقوط می کنه و وسکر مغزش رو کنترل می کنه چقدر ازش سو استفاده می کنه! :d
کلیر هم که جلوی داداشش با استیو روی کار (البته زیر کار) بوده و تازه توی دیجنریشن هم که میگه دوست پسر جدیدم نمی ذاشته بخوابم که هزاران معنی در همین یک جمله نهفته است.(فکر کنم داداشش هنوز این فیلم رو ندیده.چون اگه دیده بود تا حالا کلیر و نیما دیگه وجود نداشتند.به علاوه در اون مصاحبه ای که قبلا از کلیر گذاشتم هم گفته بود که شب کاره. (منظورش این بود که شب روی کاره!) :x
ایدا هم که به همین چیزها معروفه.لیون و وسکر و جان هم براش فرقی نمی کنه.
شوا هم که با جاش و آفریقایی های سیاهپوست بوده.(گرچه اگه یک سگ رو هم بیاریحاضر نمی شه با اون....
ربکا هم که ارزشش رو نداره.چون همون اول کار جونش در میره یا اینقدر سر و صدا می کنه که خدا بیامرز مارکوس هم از توی قبر می شنوه و از اینکه قاتلش داره درد می کشه خوشحال میشه.
اکسلا هم که دیگه نیازی به گفتن نداره.گر چه فکر کنم که اون اصلا درد رو حس نمی کنه.
(به خاطر رعایت کردن مقررات سایت از هیچ واژه ی زشتی استفاده نکردم و سر بسته حرف زدم.)
 

A M I R 1 1 0

کاربر سایت
Apr 2, 2010
153
نام
AmIr
نیما امریکا هنوز تو رو کشف نکرده ! وگرنه بدل کار واسه فیلمهاش میبرد :D ولی وجدانن وسکر خودمون بدجور اکسلا گیوین را ضایع کرد که فکر هایی تو سرش بود .
 

aryan_17_bahal

کاربر سایت
Mar 7, 2009
172
نام
آرین
اه اه اه اه چه خبرایی بوده من نمیدونستم ..... نیما افشاگری خفنی کردی ..... البته بعضی هاش خب میدونستم اما باحال بود ..... بابا اینقدر در مورد جیل جونم بد حرف نزنید ... من بهش اطمینان کامل دارم میدونم اینطوری نیست ..... من میخوام باهاش مزدوج بشم ...... :">
 

A M I R 1 1 0

کاربر سایت
Apr 2, 2010
153
نام
AmIr
ای بابا جیل را ولش کن خودت از الات مردانگی کریس خبرداری که چی سرش اورده :D جیل دیگه وسات زن نمیشه همون روز اول طلاقش میدی ! نمیا تو هم خودتو به زحمت ننداز که لیون مو قشنگ قبل از تو اقدام به حملات مرگبار به سوی کلیر کردند . این ربکا هم که نمیدونم توی واگن داشت چکار میکرد با بیلی :D ایدا هم متسافانه پیش عرب ها تشریف داشتند گویی :D شوا هم که پیش یاروهایی که الان میزبان جام جهانی هستند واویلا :D
 

aryan_17_bahal

کاربر سایت
Mar 7, 2009
172
نام
آرین
نه نگو امیر .... من بخاطرش کلی صبر کردم کلی ضربه خوردم از این و اون کشیدم ..... من به همین راحتی ها جیلمو ول نمیکنم .... اگر بفهمم کریس لعنتی سمتش رفته یا کاری کرده خودم میدونم چه بلایی سر اونجا و خودش بیارم ....
ولی خودمونیما .... چه اتفاقاتی در پشت پرده افتاده و افشاگری نشده .... واقعا این قضایا خیلی تاریک هستند . یکی بیاد روشنشون کنه ..... :d
 

نیما ردفیلد

کاربر سایت
Sep 22, 2009
454
نام
نیما
بله.آرین جان.از این قضایا زیاده.ولی یک چیزی بهت می گم.هیچ وقت به هیچ کس تعصب نداشته باش.چون می بینی یک وقت خورد تو پرت.من که اگه به روابط هز کس شک داشته باشم به روابط کریس و جیل شک ندارم.(بی شوخی گفتم.) چون این ذو همیشه با هم همکار بودند.ولی لیون و کلیر فقط دو روز با هم بودند.البته اولین برخورد لیون و کلیر در دیجنریشن طوری بود که انگار در طول این مدت با هم رابطه داشتند که بعید هم نیست.ولی در اینکه لیون و ایدا در کل عمرشون فقط 2 روز با هم بودند شک ندارم.و اما یک نکته ی جالب که شاید ندونید:ورود لیون و کلیر به راکون سیتی درست در زمانی بود که جیل توسط نمسیس ویروسی شد و کارلوس به بیمارستان رفت تا واکسن بیاورد!
حالا راهی نیست که بشه Gold Edition رو توی رایانه بازی کرد؟
 

crash000

کاربر سایت
Nov 17, 2008
892
سلام
ای بابا من هی تاپیکو می بینم هیچی نمیگم بابا دیگه خیلی جو گرفتتون ها کلیر هم تو دیجنریشن که دیدید اون زنه میگه به اخبارهای فلان شبکه می گی (دوست پسرت) اون گفت نه اون یکی شبکه.
در ضمن به لیان هم چپ نمیگید چقدر بهش پیشنهاد شد و رد کرد اگه دقت کنین تو اویل 4 اونجا که لیان انگلش میزنه بالا ایده فکر میکنه که!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟به حرکات ایدا خوب دقت کنید در نهایت هم که اشلی پیشنهاد میده و رد میشه.در دیجنریشن هم بابا خودشون میگن که خیلی وقته همدیگرو ندیدن.لیان جزو مثبت ترین هاست دیگه از این حرفا نزنیدا.
ببخشید لیان و کلیر نمسیس رو دیدن؟؟؟؟
درضمن وسکر هم اینقدر ابهت داره که اصلا این کارا تو مرامش نیست.
کریس منفی میزنه اما نیا به تحقیق داره/
بیلی هم که به نظر این کاره نیست اگه هم بود کی وقت کرد از این کارا بکنه/
در نهایت جو نگیرتتون تا تاپیک قفل نشده.دیگه از این بحث بیاید بیرون.
خدا حافظ.
 

نیما ردفیلد

کاربر سایت
Sep 22, 2009
454
نام
نیما
نه دوست عزیزم.نمسیس توی قسمت دیگر شهر بود و ماموریتش هم فقط کشتن اعضای تیم استارز بود.در ضمن الآن من دارم برای بار دوم رزیدنت اویل زیرو رو بازی می کنم و باید بگم که از نظر گیم پلی بهترین رزیدنت اویل است!مخصوصا این ویژگیش که میشه در دو نقطه ی مختلف بازی کرد و ربکا و بیلی رو در ذئ جای دور از هم گذاشت.(من نمی دونم چرا رزیدنت اویل 5 رو اینجوری نساختند؟) سبکش هم که همون سبک مورد علاقه ی رزیدنت اویل بازها است.یعنی ترسناک و معمایی با دوربین ثابت.در کل بازیش حرف نداره.از نظر داستان هم که عالیه.
در ضمن من مدتیه که با احد تماس می گیرم.ولی گوشیش رو برنمی داره.نمی دونم چرا؟پیامک هم می دم.ولی جواب نمی ده.توی تاپیک هم که نمیاد.خیلی نگرانش هستم.
و اما یک خبر جدید:
اگه یادتون باشه من مدتی بود که با شما در مورد اینکه کدوم شخصیت ها اصلی هستند بحث می کردم.الآن سه چهار سالی هست که راجع به این موضوع تحقیق می کنم و چند بار هم نظرم رو تغییر دادم.تا اینکه دیروز بالاخره به نتیجه ی نهایی رسیدم که بهش مطمئنم.از جناب شینجی میکامی هم به خاطر راهنماییشاش تشکر می کنم.
شخصیت های اصلی رزیدنت اویل:(به ترتیب اهمیت نقش)
1-آلبرت وسکر-
2-کریس ردفیلد-
3-جیل والنتاین-
4-کلیر ردفیلد-
5-لیون اسکات کندی-
6-ربکا چیمبرز-
البته شینجی فقط چهار نفر اول رو اصلی حساب می کنه و میگه که لیون همیشه در نقش های فرعی بوده که میشه اونا رو از داستان حذف کرد.(مثل داستان رزیدنت اویل 4 و عملیات جاوییر) من هم قبول دارم.ولی با تحقیقات من لیون و ربکا 100 درصد اصلی هستند.(شینجی خیلی کلی حساب کرده.) ایدا هم که هیچ جا نقش اول نبوده و تازه همیشه هم در پشت صحنه ی داستان بوده نه در خط اصلی.اسپنسر-بیرکن-مارکوس و....هم بیشتر داستان سازند و فقط توی همون قسمت خودشون اصلی به حساب میان.در حالی که این 6 نفر اصلی های کل مجموعه ی رزیدنت اویل هستند.
در ضمن این لیست حاصل سال ها مطالعه و تحقیق است و مو لای درزش نمی ره.مطمئن باشید.حتی توی سایت ویکی پدیا هم تایید شده:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Resident_Evil_characters

البته من خودم اول این سایت رو قبول نداشتم.ولی وقتی که خودم هم به همین نتیجه رسیدم فهمیدم که این سایت درست نوشته بوده.البته این طبقه بندی رو برای همه ی بازی ها داره.این صفحه ی رزیدنت اویلش هست.امیدوارم که به دردتون خورده باشه.
 

aryan_17_bahal

کاربر سایت
Mar 7, 2009
172
نام
آرین
نیما جان در مورد مطلبی که در موردش تحقیق کردی و نوشتیی ممنونم ......
فقط یه چیزی .... اینکه وسکر مهمترین شخص و کاراکتر در رزیدنت اویل هستش شک ندارم اما اگر به ترتیب اولویت هستش کریس ردفیلد و ربکا به چه دلیل اینهمه مهم هستند ؟؟؟؟ کریس که یکبار فقط توی رزیدنت اویل 1 اومد و یکبار هم در رزیدنت اویل 5 ..... این کجاش اینهمه مهمه ؟؟؟؟؟
در ثانی اگر جیل والنتاین واقعا اینهمه مهمه
پس چرا در رزیدنت اویل 5 کشته شد ؟؟؟؟؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر