^Democracy
در اون پستم (که مربوط به شما نمیشه،)
اینجا فروم هست دوست عزیز. اگر میخواهید مطلب خصوصی بنویسید از پیام خصوصی استفاده کنید. با سپاس
^Democracy
در اون پستم (که مربوط به شما نمیشه،)
نه من پیچیده نکردم, اتفاقا این دو تا وجه رو از هم جدا کردم که برداشت اشتباهی صورت نگیره و اگه میگم باس فایت ها معمولی بودن اینطور تلقی نشه که منظورم معمولی بودن داستان یا شخصیت پردازی باس هاست. در مورد انتخاب یه شخص خاص هم به نظر من ساختار کلی بازی, تشریح وضعیت قبل و بعد شهر, یادداشت هایی که تو گوشه کنار پیدا میکردیم و خیلی داستان وار و توصیفی نوشته شده بودن, انواع شخصیت ها(چه اصلی چه شخصیت های خیلی فرعی و گذرا که تو کات سین ها میدیدیم یا حتی فقط سرگذشتشونو تو مموها میخوندیم) همه در کنار هم این هویت رو تشکیل داده بودن که میشد یه داستان خیلی بزرگ که دوس داشتی هی پیش بری و رازش رو بفهمی. نمیتونم بگم یه شخصیت به تنهایی شده عامل این جریان. اتفاقا من با اون جنبه هایی که زیادی رو شخصیت ها مانور,داده شد و به طرز مسخره ای شدن ابر انسان (چه منفی مانند وسکر و چه مثبت مانند لیون و کریس) مشکل دارم (در مورد منفی ها منظورم زمانی که تبدیل به یه هیولا میشزن نیست, منظورم انسان بودن و دارای فرم فرا انسانیه)^Democracy
Mario
من اگه میگم بهترین باس فایت منظور من مکانیزم نبرد ومبازره هست، حالا اگه از منظر شخصیت پردازی و روایت بخوام نگاه کنم انتخاب من آلبرت وسکر خواهد بود.
در ضمن هیچوقت یه مسئله ساده پیچیده نکن.
چرا دیگه, نبرد لیان و کراوزر و مکانیزم مبارزات با نمسیس در اون عمارت و مبارزه ی پایانی در اون لابراتوریMario
حرفت اینکه از نظر مکانیزم نبرد باس فایت شاخصی مدنظر نداری ؛شخصیت های منفی در دل حوادث بازی و روایت داستان می پسندی، و از فرم ساده بدون تغیر شخصیت ها بیشتر لذت می بری، و پیش زمینه ایی که پشت هر کاراکتر هست میگی همه این فاکتور ها یه داستان رو بزرگ و به یادموندی میکنه، خب این درست، ولی بحث اصلا داستان بازی نیست،
بحث ارزیابی شخصیت های بازی و تاثیر اون بر روند داستانی نیست، من با شروع و معرفی شخصیت ها و رسیدن به بلوغ فکری وشخصیتیش وجایگاهش کاری ندارم،حرف من فقط یک انتخاب هست، که شما هم مورد شاخصی نداری...
م
کد ورونیکا رو کدوم کنسول بهتر بود؟
dreamcast
ps2
gc
درود
خب بعد از مدت ها به تاپیک رزیدنت خوش امدم. بالاخره یک مقاله اختصاصی راجع به شینجی میکامی نوشتم و مقاله رفت روی صفحه اصلی سایت پردیس گیم:bighug:
پردیس گیم - گذری بر دوران بازیسازی شینجی میکامی
مطلب گذاشته شده تو پردیس گیم کمی متفاوت با اینجا هست که ان هم برمیگرده به قوانین ان سایت
تو سایت هم قرار دادم. میتونید در رابطه با استاد کمی بیشتر بدونید
http://forum.bazicenter.com/thread98961/
برای اینکه از بحث تاپیک عقب نباشم بهترین باس فایت سری البرت وسکر هست. چه از نظر مبارزه چه از نظر شخصیت پردازی.:d
من میخواستم از غول های شماره چهار اسم ببرم که تک تکشون به یادماندنی هستند. همان طور که خودت گفتی جک کرازر عالی بود. من البرت وسکر و درگیری با ان را از چپتر ۱۳ بازی در نظر میگیرم
احسان قبول کن فوق العاده بود. به خصوص ان قسمت تو هواپیما و ان موسیقی متن و ان لحظه که البرت میخواد شیوا را ببره با خودش بعد یک دفعه کریس یاد اشتباهی میفته که سر جیل کرد و ان اهنگ. واقعا ادم گریش میگیره. چون من به شدت احساساتی ام. بعدم که تو مواد مذاب و.... .. .
تازه درگیری با البرت تو رزیدنت اویل کد ورونیکا هم فوق العاده بود. هر چند کات سین بود. پایان بازی را یادته چه بلایی سر کریس اورد و چه دیالوگ ها و خنده هایی میکرد
استاد میکامی کجایی که یادت بخیر
قضیه اینجاس که من کلا با اون بحث فراانسانی کریس و وسکر مسکل دارم و اون نبرد توی,هواپیما که بیشتر,شبیه فیلم ماتریکس بود خیلی به نظرم مسخره و فرسنگ ها با روح رزیدنت اویل فاصله دار بود! بله, توی کد ورونیکا عالی بود هنه چیز, اما مکانیزم نبرد و به اصطلاح گیم پلی باس فایت شاهکار نبود, داستان, شخصیت ها, دیالوگ ها, شاهکار بودن اما اگه بحث سر مکانیزم نبرد باشه نه. اصلا اون نبرد پایانی با نمسیس یه چیز شاهکاری بود.
سلام
دوستان برای من خاطره انگیز ترین رزیدنت اویل، کد ورونیکا روی کنسول دریم کست بود، تک تک اتفاقاتش برام خاطره شده
شما کدوم شماره رو بیشتر از همه دوست دارید؟
Sent from LG_G4
سریال واکینگ دد نشان داد که چطور میشه با یک اتمسفر عالی و شخصیت پردازی و رابطه ی عمیق بین ان ها یک داستان تکراری را تبدیل به یک شاهکار کرد. نه! رزیدنت اویل تمام نشده و میتونه ادامه داشته باشه.
در حال حاضر رزیدنت احتیاج به یک شخصیت منفی داره. یک اتمسفر عالی و یک گیم پلی نرم و روان. اگه تم داستان را هم بتونند مثل 4 تغییر بدند و ایده های جدید داشته باشند همه چی حل هست.