COH master
کاربر سایت
خیلی جالب من اینجا یه موضوعی رو مطرح کردم ولی به جز چند تن هیچکس به انگشتاش زحمت لمس کیبورد نداد؛ولی اگه تو اون پستم از یه واژه استفاده میکردم که زیر خط استاندارد ادبیات بود مطمعا پست های زیادی شاهد بودیم....
اااااااه پس بگو, عاملی که باعث نابودی دماغ جیل بعد از اویل سه شد این بود!مدل اصلی صورت جیل در رزیدنت ایول ریمیک Julia Vothبا چند کاسپلی جدید
توی فیلمهای رزیدنت اویل دو تا مورد هست که باعث شده فیلمها ارزش خود رو از دست بدن
1-شخصیتها و قهرمانان فیلم هیچ شباهتی به بازیها ندارن حتا یک در صد
2- مورد دوم که مهمتره اینه که داستان فیلمها با خود بازیش انگار بیگانه هست.شخصیت الیس شخصیت محوری هست.ولی هیچ جایگاهی توی خود بازی نداره
اگه این دو ورد توی فیلمها نبود از نظر من فیلمها ارزششون از بازیهاش نه تنها کم نبود بلکه بیشتر بود
اااااااه پس بگو, عاملی که باعث نابودی دماغ جیل بعد از اویل سه شد این بود!
بنده واقعا غیر از نمسیس نمیتونم بگم مکانیزم جنگیدن با باس فایت ها کدومش خیلی شاخص بود, باس ها تو دل داستان خویب شخصیت پردازی میشدن و داستانشون جذاب و مرم ز بود اما خود لحظه ی جنگ پایانی مورد خاص و خفنی یادم نیست, غیر از نمسیس که درگیری ها استرس زایی باش داشتیم و موردی که نودتم اشاره کردی: مبا زه کرازر و لیون روش خیلی کار شده بود. اما هموچطور که گفتم بقیه باس ها داستانشون بود که خیلی زیبا بود اما تو لحظه جنگ پایانی از لحاظ گیمپلی مورد قاببل ذکری به ذهنم نمیرسه
بنده واقعا غیر از نمسیس نمیتونم بگم مکانیزم جنگیدن با باس فایت ها کدومش خیلی شاخص بود, باس ها تو دل داستان خویب شخصیت پردازی میشدن و داستانشون جذاب و مرم ز بود اما خود لحظه ی جنگ پایانی مورد خاص و خفنی یادم نیست, غیر از نمسیس که درگیری ها استرس زایی باش داشتیم و موردی که نودتم اشاره کردی: مبا زه کرازر و لیون روش خیلی کار شده بود. اما هموچطور که گفتم بقیه باس ها داستانشون بود که خیلی زیبا بود اما تو لحظه جنگ پایانی از لحاظ گیمپلی مورد قاببل ذکری به ذهنم نمیرسه
واقعاً یعنی هیچی!!!!!!!!!!!!!!!!!
نم فراتر از یه باس فایت بود یه کابوس بود ؛رزیدنت اویل باس فایت خیلی زیادی داره و تمامشون هم طراحی خوبی دارن ؛ولی حالا کارمون به جایی رسیده که از نم به عنوان باس فایت مطلق نام می بریم البته جوحاکم بر اینجا جز این هم نمی طلبه...
IMANOKA&coh master
این عکس هارو اسپویل کنین جای دوری نمیره..
نه واقعا فکر نمیکردم بحث دماغ جیل انقدر جذاب باشه تبریک میگم.
اگه منظورتون شهصیت منفی هست بله موافقم, شهصیت های منفی هم اتفاقا خیلی خوب طراحی شده بودن, حتی شخصیت های منفی فرعی. منظورم بیشتر به سری های کلاسیکه که داستان های واقعا گیرا و زیبایی داشتن که توش غرق میشد ادم. باس ها خوب بودن, اما باس فایت؟ نمیتونم مور خیلی ممتازی بگم, به عبارت بهتر به اون اندازه که رزیدنت های کلاسیک در بین سایر بازی های هم عصرشون شاخص بودن باس فایت ها این فاصله چشمگیر رو نداشتن, یعتی مبارزات پایانی مکانیزم های خوبی بودن, اما عالی و خیلی شاخص که الات همه ازش یاد کنن نه,
اگه منظورتون شهصیت منفی هست بله موافقم, شهصیت های منفی هم اتفاقا خیلی خوب طراحی شده بودن, حتی شخصیت های منفی فرعی. منظورم بیشتر به سری های کلاسیکه که داستان های واقعا گیرا و زیبایی داشتن که توش غرق میشد ادم. باس ها خوب بودن, اما باس فایت؟ نمیتونم مور خیلی ممتازی بگم, به عبارت بهتر به اون اندازه که رزیدنت های کلاسیک در بین سایر بازی های هم عصرشون شاخص بودن باس فایت ها این فاصله چشمگیر رو نداشتن, یعتی مبارزات پایانی مکانیزم های خوبی بودن, اما عالی و خیلی شاخص که الات همه ازش یاد کنن نه,
آره دقیقا منظورم شخصیت منفی هست، فرقی نمیکنه کلاسیک و یا مدرن فقط بگو کی؟، اگه فارغ از این قید و بندها باز به چیزی نرسیدی...پس نرسیدی، اهمیتی نداره،ولی سر هر چیز داستان نکشید وسط لوسش نکنید خواهشا.
آره دقیقا منظورم شخصیت منفی هست، فرقی نمیکنه کلاسیک و یا مدرن فقط بگو کی؟، اگه فارغ از این قید و بندها باز به چیزی نرسیدی...پس نرسیدی، اهمیتی نداره،ولی سر هر چیز داستان نکشید وسط لوسش نکنید خواهشا.