بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

65pq67gfzsys7x7fcjj1.jpg
 
خیلی جالب من اینجا یه موضوعی رو مطرح کردم ولی به جز چند تن هیچکس به انگشتاش زحمت لمس کیبورد نداد؛ولی اگه تو اون پستم از یه واژه استفاده میکردم که زیر خط استاندارد ادبیات بود مطمعا پست های زیادی شاهد بودیم....

بنده واقعا غیر از نمسیس نمیتونم بگم مکانیزم جنگیدن با باس فایت ها کدومش خیلی شاخص بود, باس ها تو دل داستان خویب شخصیت پردازی میشدن و داستانشون جذاب و مرم ز بود اما خود لحظه ی جنگ پایانی مورد خاص و خفنی یادم نیست, غیر از نمسیس که درگیری ها استرس زایی باش داشتیم و موردی که نودتم اشاره کردی: مبا زه کرازر و لیون روش خیلی کار شده بود. اما هموچطور که گفتم بقیه باس ها داستانشون بود که خیلی زیبا بود اما تو لحظه جنگ پایانی از لحاظ گیمپلی مورد قاببل ذکری به ذهنم نمیرسه
 
توی فیلمهای رزیدنت اویل دو تا مورد هست که باعث شده فیلمها ارزش خود رو از دست بدن
1-شخصیتها و قهرمانان فیلم هیچ شباهتی به بازیها ندارن حتا یک در صد
2- مورد دوم که مهمتره اینه که داستان فیلمها با خود بازیش انگار بیگانه هست.شخصیت الیس شخصیت محوری هست.ولی هیچ جایگاهی توی خود بازی نداره
اگه این دو ورد توی فیلمها نبود از نظر من فیلمها ارزششون از بازیهاش نه تنها کم نبود بلکه بیشتر بود
 
توی فیلمهای رزیدنت اویل دو تا مورد هست که باعث شده فیلمها ارزش خود رو از دست بدن
1-شخصیتها و قهرمانان فیلم هیچ شباهتی به بازیها ندارن حتا یک در صد
2- مورد دوم که مهمتره اینه که داستان فیلمها با خود بازیش انگار بیگانه هست.شخصیت الیس شخصیت محوری هست.ولی هیچ جایگاهی توی خود بازی نداره
اگه این دو ورد توی فیلمها نبود از نظر من فیلمها ارزششون از بازیهاش نه تنها کم نبود بلکه بیشتر بود

فیلماش واقعا جوکه!
غیر دو نسخه اول که میشد متوسط حسابشون کرد بقیه فاجعه بودن همشون.اصلا کپکم نباید حق ساخت فیلم ها رو می فروخت!
این دو نسخه اخر ادم نمیدونست گریه کنه یا بخنده:|

- - -ویرایش - - -

اااااااه پس بگو, عاملی که باعث نابودی دماغ جیل بعد از اویل سه شد این بود!

اینم بد نیست:-":d
این الان 30 سالشه ریمیک هم 2002 اومد.یعنی تو 16 سالگی مدل جیل شده:|:d
 
آخرین ویرایش:
البته مدل جیل توی ریمیک خیلی هم خوب بود حتا میتونم بگم شبیه ترین طراحی به مدل RE3 همین جیل ریمیکه
دماغش از RE5 شروع به بزرگ شدن کرد
این جولیا اگه نقش جیل رو توی فیلمها بازی میکرد خیلی بهتر بود:d
 
بنده واقعا غیر از نمسیس نمیتونم بگم مکانیزم جنگیدن با باس فایت ها کدومش خیلی شاخص بود, باس ها تو دل داستان خویب شخصیت پردازی میشدن و داستانشون جذاب و مرم ز بود اما خود لحظه ی جنگ پایانی مورد خاص و خفنی یادم نیست, غیر از نمسیس که درگیری ها استرس زایی باش داشتیم و موردی که نودتم اشاره کردی: مبا زه کرازر و لیون روش خیلی کار شده بود. اما هموچطور که گفتم بقیه باس ها داستانشون بود که خیلی زیبا بود اما تو لحظه جنگ پایانی از لحاظ گیمپلی مورد قاببل ذکری به ذهنم نمیرسه
بنده واقعا غیر از نمسیس نمیتونم بگم مکانیزم جنگیدن با باس فایت ها کدومش خیلی شاخص بود, باس ها تو دل داستان خویب شخصیت پردازی میشدن و داستانشون جذاب و مرم ز بود اما خود لحظه ی جنگ پایانی مورد خاص و خفنی یادم نیست, غیر از نمسیس که درگیری ها استرس زایی باش داشتیم و موردی که نودتم اشاره کردی: مبا زه کرازر و لیون روش خیلی کار شده بود. اما هموچطور که گفتم بقیه باس ها داستانشون بود که خیلی زیبا بود اما تو لحظه جنگ پایانی از لحاظ گیمپلی مورد قاببل ذکری به ذهنم نمیرسه

واقعاً یعنی هیچی!!!!!!!!!!!!!!!!!
نم فراتر از یه باس فایت بود یه کابوس بود ؛رزیدنت اویل باس فایت خیلی زیادی داره و تمامشون هم طراحی خوبی دارن ؛ولی حالا کارمون به جایی رسیده که از نم به عنوان باس فایت مطلق نام می بریم البته جوحاکم بر اینجا جز این هم نمی طلبه...
IMANOKA&coh master
این عکس هارو اسپویل کنین جای دوری نمیره..
نه واقعا فکر نمیکردم بحث دماغ جیل انقدر جذاب باشه تبریک میگم.
 
واقعاً یعنی هیچی!!!!!!!!!!!!!!!!!
نم فراتر از یه باس فایت بود یه کابوس بود ؛رزیدنت اویل باس فایت خیلی زیادی داره و تمامشون هم طراحی خوبی دارن ؛ولی حالا کارمون به جایی رسیده که از نم به عنوان باس فایت مطلق نام می بریم البته جوحاکم بر اینجا جز این هم نمی طلبه...
IMANOKA&coh master
این عکس هارو اسپویل کنین جای دوری نمیره..
نه واقعا فکر نمیکردم بحث دماغ جیل انقدر جذاب باشه تبریک میگم.

اگه منظورتون شهصیت منفی هست بله موافقم, شهصیت های منفی هم اتفاقا خیلی خوب طراحی شده بودن, حتی شخصیت های منفی فرعی. منظورم بیشتر به سری های کلاسیکه که داستان های واقعا گیرا و زیبایی داشتن که توش غرق میشد ادم. باس ها خوب بودن, اما باس فایت؟ نمیتونم مور خیلی ممتازی بگم, به عبارت بهتر به اون اندازه که رزیدنت های کلاسیک در بین سایر بازی های هم عصرشون شاخص بودن باس فایت ها این فاصله چشمگیر رو نداشتن, یعتی مبارزات پایانی مکانیزم های خوبی بودن, اما عالی و خیلی شاخص که الات همه ازش یاد کنن نه,
 
سلام اول عذر میخوام اگه بی ارتباط با تاپیک هست من خیلی گشتم ولی پیدا نکردم

دوستان بخش مشاوره واسه تهیه بازی کجای فروم هست ینی اگه بخوایم پیشنهاد بگیریم تو یه سبک خاص چه بازی تهیه کنیم به کجا باید مراجعه کنیم حالا خود من در مورد پی سی سوا داشتم ولی همچین بخشی پیدا نکردم

ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن
 
اگه منظورتون شهصیت منفی هست بله موافقم, شهصیت های منفی هم اتفاقا خیلی خوب طراحی شده بودن, حتی شخصیت های منفی فرعی. منظورم بیشتر به سری های کلاسیکه که داستان های واقعا گیرا و زیبایی داشتن که توش غرق میشد ادم. باس ها خوب بودن, اما باس فایت؟ نمیتونم مور خیلی ممتازی بگم, به عبارت بهتر به اون اندازه که رزیدنت های کلاسیک در بین سایر بازی های هم عصرشون شاخص بودن باس فایت ها این فاصله چشمگیر رو نداشتن, یعتی مبارزات پایانی مکانیزم های خوبی بودن, اما عالی و خیلی شاخص که الات همه ازش یاد کنن نه,
اگه منظورتون شهصیت منفی هست بله موافقم, شهصیت های منفی هم اتفاقا خیلی خوب طراحی شده بودن, حتی شخصیت های منفی فرعی. منظورم بیشتر به سری های کلاسیکه که داستان های واقعا گیرا و زیبایی داشتن که توش غرق میشد ادم. باس ها خوب بودن, اما باس فایت؟ نمیتونم مور خیلی ممتازی بگم, به عبارت بهتر به اون اندازه که رزیدنت های کلاسیک در بین سایر بازی های هم عصرشون شاخص بودن باس فایت ها این فاصله چشمگیر رو نداشتن, یعتی مبارزات پایانی مکانیزم های خوبی بودن, اما عالی و خیلی شاخص که الات همه ازش یاد کنن نه,

آره دقیقا منظورم شخصیت منفی هست، فرقی نمیکنه کلاسیک و یا مدرن فقط بگو کی؟، اگه فارغ از این قید و بندها باز به چیزی نرسیدی...پس نرسیدی، اهمیتی نداره،ولی سر هر چیز داستان نکشید وسط لوسش نکنید خواهشا.
 
خدمت همه بچه های گل سلام

توی این چند وقت خیلی درگیر کارهای تحریریه بودم. تمام کامنت‌ها رو دنبال کردم ولی خب نشد به خیلی ها پاسخ بدم که سر فرصت راجع به خیلی ها صحبت میکنیم. دلم برای صحبت با شما تنگ شده بود

@COH master
دمت گرم با این کامنت‌های نوستالژی که میگذاری. روحمون رو شاد کردی

آره دقیقا منظورم شخصیت منفی هست، فرقی نمیکنه کلاسیک و یا مدرن فقط بگو کی؟، اگه فارغ از این قید و بندها باز به چیزی نرسیدی...پس نرسیدی، اهمیتی نداره،ولی سر هر چیز داستان نکشید وسط لوسش نکنید خواهشا.

دوست عزیز مشکل چی هست؟ توی این کامتهای اخیرتون فقط عصبانی و طلبکار هستید؟ لحنتون یه جوری هست انگار مالکیت معنوی کل سری و سایت در اختیار شماست !!
اگر مشکلی هست بگید ما هم در جریان باشیم

- - -ویرایش - - -

راستی اون کاسپلی‌های جیل چی شد؟ کامنتش پاک شد؟
 
آره دقیقا منظورم شخصیت منفی هست، فرقی نمیکنه کلاسیک و یا مدرن فقط بگو کی؟، اگه فارغ از این قید و بندها باز به چیزی نرسیدی...پس نرسیدی، اهمیتی نداره،ولی سر هر چیز داستان نکشید وسط لوسش نکنید خواهشا.

فکر کنم منطورمو واضح گفتم, باس ها تو دل داستان جالب بودن, چون نمیدونستی جریانشون چیه, ماجرراها غنی و مرموز بودن, شخصیت پردازی ها عالی, حتی اون روزنامه نگاری که تو 2 زندانی یود. داستان خیلی خوب بود, خصوصا جو حاکم بر داستان 2. اما باس فایت شاخصی به نطرم نمیرسه, منظورم مکانیزم مبترزه پایانی هست.تنها صحنه ی مبارزه ی عالی مبارزه کرازر و لیون بود. مکانیزم مبارزه با نمسیس هم خصوصا اخرین مرحلس به خاطر نوع حرکات نمسیس و البته زمان محدود تا انفجار بمب جالب بود. اگه این نظر مدابق میل جنابعالی نیست مشکل بنده نیست ;)
 
آخرین ویرایش:
^Democracy
منو دوست عزیز صدا می زنی و لحن صبحتت اصلا دوستانه نیست
به دلایلی که برام نا معلوم هست در مقابلم جهبه گرفتی و سوال میکنی چه مرگمه!در اون پستم (که مربوط به شما نمیشه،) خیلی با آرامش نوشتم و اصلا عصبی و طلبکار نبودم من چون بلد نیستم از استیکر ها استفاده کنم شایددر تصورات تو و خیلی ها اینطورجلوه کنه که من اعصابنیم، که مطلقاً نیست، اگه اعصبانی باشم حتماً قید می کنم که ناراحتم و بس...
با سپاس از لطف و نظر شما
Mario

من اگه میگم بهترین باس فایت منظور من مکانیزم نبرد ومبازره هست، حالا اگه از منظر شخصیت پردازی و روایت بخوام نگاه کنم انتخاب من آلبرت وسکر خواهد بود.

در ضمن هیچوقت یه مسئله ساده پیچیده نکن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or