بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

آره همینطوره

ولی اون گندی زدن Evil 6 ترکوندن ,حالا بیان Evil 7 معرفی کنن و انجین گرافیکی بازیرو به رخ بکشن که چی ,میخوام ببینم اون گندی رو زدن چه جوری میخوان جمع کنن


نمی دونم اهالی فن چه گیری دادن به Re3 خب مطلقا وقتی نسخه 2 بیاد و موفق باشه نسخه های بعدی هم میاد دیگه.

می‌خوان Rev2 رو برای جبران ضعف‌های داستانی و افتضاحات 6 عرضه کنن اما گرافیکش بیشتر از همون 6 نیست. برای همین احتمالش می‌ره RE7 تنها از منظر گرافیک فقط برای جبران این ضعف معرفی شه.
 
مگه رزیدنت ایول HD ریمستر عرضه شده که اومدن رولیشنز 2 رو معرفی کردن چند هفته بعدش؟

خب اره
البته من بد منظورم رونوشتم
مننظورم این بود که اول میان rev2 رو عرضه میکنن بعد سنجیدن جوانب و اینا تازه یه شایعه ای از بازی به بیرون درز میشه
وگرنه re 7 بعید نیست معرفی بشه چون این دوبازی توسط دو تیم مختلف ساخته میشن
 
خب اره
البته من بد منظورم رونوشتم
مننظورم این بود که اول میان rev2 رو عرضه میکنن بعد سنجیدن جوانب و اینا تازه یه شایعه ای از بازی به بیرون درز میشه
وگرنه re 7 بعید نیست معرفی بشه چون این دوبازی توسط دو تیم مختلف ساخته میشن

شایعش که خیلی وقت درز پیدا کرده از سال قبل فکر کنم.
 
آهان.الآن این آرمینی نروزی یعنی آرمین؟خب چرا همین رو عین درست ننوشتی؟:d

سرا کاملا با حرفات موافقم.هیچ بازی ای مثل رزیدنت اویل نمیتونه کپکام رو بترکونه!

رولیشنز 3 هم قطعا میاد و 100 درصد با ربکا چیمبرز به عنوان قهرمان اصلی و بیلی کوئن به عنوان پارتنرش طرف خواهیم بود!
 
یادش که نرفته ولی اخه وجود بیلی بعد از زیرو چه اهمیتی داره یا مگه خیلی کاراکتر جذابی بوده؟
اگر هم نیازی به وجودش نباشه، دست کم شما خودت به شخصه دلت نمیخواد که بدونی بعد از خداحافظی Billy و Rebeca چه اتفاقاتی برای Billy افتاده...؟ من یکی که برام جالبه بدونم. Capcom یه زمانی عادت داشت برای هر کاراکتری که خلق میکنه یه Background قوی ارائه بده و بعد از اون به سرنوشت شخصیت می پرداخت! بماند که Billy یکی از اشخاصی بود که مستیماً با James Marcus برخورد داشته. اهمیت James Marcus که احیاناً کم نیست؟
در مورد جذاب بودنش که اصلاً بحثی ندارم. من اصولاً کاراکتری رو به خاطر جذابیتش (چه ظاهری و چه از هر لحاظ دیگه ای) بهش علاقمند نمیشم!
 
اگر هم نیازی به وجودش نباشه، دست کم شما خودت به شخصه دلت نمیخواد که بدونی بعد از خداحافظی Billy و Rebeca چه اتفاقاتی برای Billy افتاده...؟ من یکی که برام جالبه بدونم. Capcom یه زمانی عادت داشت برای هر کاراکتری که خلق میکنه یه Background قوی ارائه بده و بعد از اون به سرنوشت شخصیت می پرداخت! بماند که Billy یکی از اشخاصی بود که مستیماً با James Marcus برخورد داشته. اهمیت James Marcus که احیاناً کم نیست؟
در مورد جذاب بودنش که اصلاً بحثی ندارم. من اصولاً کاراکتری رو به خاطر جذابیتش (چه ظاهری و چه از هر لحاظ دیگه ای) بهش علاقمند نمیشم!

دقیقا با حرفات موافقم.دنی،تو تا الآن کجا بودی؟:dمعلومه که از اون فن های درست و حسابی هستی.یعنی همین یک پستت که به دلم نشست.خدا کنه طرز فکرت در سایر موارد هم همینطوری باشه!;)

اسماعیل،دیگه تو که باید این چیزا رو بهتر بدونی.سرنوشت بیلی مهم نیست؟اتفاقا بیلی یکی از کسانیه که سرنوشتشون در هاله ای از ابهام به سر میبره و داستانش کاملا ناتموم موند.از نظر من ابهام بیلی به اندازه ی استیو و شری (قبل از RE6) هست و خیلی بیشتر از ربکا،بری و حتی کلیر.واقعا بیشتر.(ابهامش رو میگم نه اهمیتش رو.) بنابراین قطعا باید بهش پرداخته بشه که در این صورت،100 درصد پای ربکا هم میاد وسط.احتمالا در رولیشنز 3 اونا رو خواهیم دید!
 
دستان به ترتيب ميشه عنوان هاي اين بازي و كنسول ارائه شده ش رو بگيد !؟ به همرا ريميك ها ...
كدوم سري ها بعد ا اتمام بازي داستان پشت صحنه و bonus scene هم دارن ؟! ( مثلا نسخه 4 كه بعد از اتمام با ليون با ادا وانگ هم ميشه يه سري مراحل رو رفت )
ميشه يه منبعي برايداستانكمل و سرگذشت تمام كاركتر ها و امبرلا و... لطف كنيد.
ممنون.
الان يه چيزي توي ويتيوب ديدم رزي ينت اويل دو و سه udk project نوشته بود و بازي از پشت سر به صورت سوم شخص بود ! همون نماي كلاسيك رو نداشت!اين قصيهش چيه ! فن ها ساختن !؟
 
دقیقا با حرفات موافقم.دنی،تو تا الآن کجا بودی؟:dمعلومه که از اون فن های درست و حسابی هستی.یعنی همین یک پستت که به دلم نشست.خدا کنه طرز فکرت در سایر موارد هم همینطوری باشه!;)

اسماعیل،دیگه تو که باید این چیزا رو بهتر بدونی.سرنوشت بیلی مهم نیست؟اتفاقا بیلی یکی از کسانیه که سرنوشتشون در هاله ای از ابهام به سر میبره و داستانش کاملا ناتموم موند.از نظر من ابهام بیلی به اندازه ی استیو و شری (قبل از RE6) هست و خیلی بیشتر از ربکا،بری و حتی کلیر.واقعا بیشتر.(ابهامش رو میگم نه اهمیتش رو.) بنابراین قطعا باید بهش پرداخته بشه که در این صورت،100 درصد پای ربکا هم میاد وسط.احتمالا در رولیشنز 3 اونا رو خواهیم دید!
منظور از جذابیت که جذابیت ظاهری نیست .. چرا این طور فکر میکنی؟ جذابیت میتونه به ظاهر هم باشه ولی منظور من جذابیت داستان پردازی و شخصیت پردازی کاراکتر هست نه فقط ظاهر.اتفاقا ظاهر برای من اهمیت زیادی نداره
توی یه فایل هم میشه ابهامات یه شخصیت فرعی رو رفع کرد.
کلیر که جزو شخصیت های اصلی بوده خیلی کپکام بهش پرداخته؟
بعد 15 سال اونم به خاطر اینکه پشت سرش بیش از این فحش ندن اومده رولیشنز 2 رو برا کلیر ساخته
مارکوس هم شخصیت کم اهمیتی نیست درست ولی روبرو شدن بیلی با مارکوس هم به خاطر ربکا بوده که عضو استارز بوده و بیلی هم که پارتنرش بوده خواه نا خواه با اهاش روبرو شده
شوا هم چون یار کریس بود با وسکر ربورو شد و بزرگترین شخصیت منفی رزیدنت اویل رو کشت ولی اصلا کسی شوا رو سر پیاز یا ته پیاز حسابش میکنه؟

عه نیما با تو نبودم با Daniبودم

 
آخرین ویرایش:
می‌خوان Rev2 رو برای جبران ضعف‌های داستانی و افتضاحات 6 عرضه کنن اما گرافیکش بیشتر از همون 6 نیست. برای همین احتمالش می‌ره RE7 تنها از منظر گرافیک فقط برای جبران این ضعف معرفی شه.

کپ کام Re 2 عرضه میکنه چون بازی گرفت و فن ها دوس دارن ادامش بیاد خودم به Evil 7 امید ندارم ولی اگه این نسخه نتونه گندی که سر Evil 6 زدن جبران کنه(اصن یاد اون نبرد نمایشی لیون و کریس می یوفتم حالم به.....دوتا از بهترین کارکتر سری رو انداختن به جون هم که چی مثلا) رسما فاتحه این سری خوندس و به کپ کام به خاطر این حماقتش باید تبریک گفت
کلا این شماره دارها نیان بهتره و بصورت عنوانی بیاد جذاب تره

اگه Re3 دوباره با جیل باشه برا من خوبه ولی اگه نه ایدا میتونه گزینه خوبی باشه شخصیت مرموزی داره وقتشه در مورد ناگفته ها چیزهایی گفته شه
 
دقیقا با حرفات موافقم.دنی،تو تا الآن کجا بودی؟:dمعلومه که از اون فن های درست و حسابی هستی.یعنی همین یک پستت که به دلم نشست.خدا کنه طرز فکرت در سایر موارد هم همینطوری باشه!;)

اسماعیل،دیگه تو که باید این چیزا رو بهتر بدونی.سرنوشت بیلی مهم نیست؟اتفاقا بیلی یکی از کسانیه که سرنوشتشون در هاله ای از ابهام به سر میبره و داستانش کاملا ناتموم موند.از نظر من ابهام بیلی به اندازه ی استیو و شری (قبل از RE6) هست و خیلی بیشتر از ربکا،بری و حتی کلیر.واقعا بیشتر.(ابهامش رو میگم نه اهمیتش رو.) بنابراین قطعا باید بهش پرداخته بشه که در این صورت،100 درصد پای ربکا هم میاد وسط.احتمالا در رولیشنز 3 اونا رو خواهیم دید!

نیما جان یه نسخه از یه بازی با سنجیدن محبوبیت و خواست مردم بیرون میاد. با توجه به آیکون زیرو درتم RE HD برای PS4، می‌دونیم نسخه‌ی ریمستر بعدی زیرو هست و احتمال این‌که Rev3 با شخصیت‌های اون باشه قویه.
اما از نظر من هر ابهامی مهم نیست. نیازی به رفع کل ابهامات هر داستان نیست! در واقع "نباید" هر ابهامی رو رفع کرد! این ابهامات بهانه‌ی زیرو هم بود که الان همه می‌دونیم آخرین تیر کپ کام برای سری کلاسیک بوده. (که جواب هم نداد و مسیر سری عوض شد.)
ربکا و بیلی برای خودشون حرکت می‌کردن و ما سینماتیک‌هایی رو می‌دیدیم که تنها وجه اشتراک‌شون با این شخصیت‌ها، نزدیک بودن لوکیشن‌هاشون بود!!! دست آخر هم این بیرکین بود که سیستم خودتخریبی بخشی از تأسیسات رو فعال کرد و ربکا و بیلی چند دقیقه زودتر و برای نجات جون خودشون و هیجان ما(!) مارکوس رو از بین بردن! این دو توی داستان هیچ کاره بودن! مثل لیان و کلیر نبودن که به داستان گره خورده باشن.
این شماره بدون فکر و با یه داستان پایه بیرون اومد و بدترین ضعف‌های سری رو به جا گذاشت. ربکایی که کرس بدون اسلحه دید، اون هم به اون شکل ناتوان، جیمز مارکوس رو نابود کرده بود! از این قضایا هم چیزی به کرس نمی‌گه! چرا؟ برای محافظت از بیلی!! کاری نداریم که چطور برای محافظت چنین داستان عظیمی رو مخفی می‌کنه، جالب این‌جاست که در زیرو انریکو از رابطه‌ی اون و بیلی باخبر می‌شه! در حدی که ربکا برای پیدا کردن بیلی همراهش نمی‌ره!
تنها یک حالت برای توجیه یک نسخه برای رفع ابهام وجود داره: این‌که با یک داستان زیبا، به بهترین شکل پرداخت بشه. نه که مثل زیرو تبدیل یه یک "مگا پلات هول" بشه!
البته این شماره از نظر گیم‌پلی بهترین RE تا به حال تولید شده هست.
تیم رولیشنز از نظر داستان سازی بسیار عالی عمل می‌کنن. شاید توی Rev3 این کاراکترها با یک داستان زیبا روی کار بیان. اما...؛ اگر کپ کام اجازه‌ی استفاده از کاراکترهای زیرو رو بده. شاید Zero HD بتونه محبوبیت اونا رو بالا ببره!
 
دقیقا با حرفات موافقم.دنی،تو تا الآن کجا بودی؟:dمعلومه که از اون فن های درست و حسابی هستی.یعنی همین یک پستت که به دلم نشست.خدا کنه طرز فکرت در سایر موارد هم همینطوری باشه!;)
شما لطف داری ;) من با بازی Resident Evil بزرگ شدم ولی ماسفانه این Capcom لعنتی عملاً گند زد به خاطراتمون...

منظور از جذابیت که جذابیت ظاهری نیست .. چرا این طور فکر میکنی؟ جذابیت میتونه به ظاهر هم باشه ولی منظور من جذابیت داستان پردازی و شخصیت پردازی کاراکتر هست نه فقط ظاهر.اتفاقا ظاهر برای من اهمیت زیادی نداره
توی یه فایل هم میشه ابهامات یه شخصیت فرعی رو رفع کرد.
کلیر که جزو شخصیت های اصلی بوده خیلی کپکام بهش پرداخته؟
بعد 15 سال اونم به خاطر اینکه پشت سرش بیش از این فحش ندن اومده رولیشنز 2 رو برا کلیر ساخته
مارکوس هم شخصیت کم اهمیتی نیست درست ولی روبرو شدن بیلی با مارکوس هم به خاطر ربکا بوده که عضو استارز بوده و بیلی هم که پارتنرش بوده خواه نا خواه با اهاش روبرو شده
شوا هم چون یار کریس بود با وسکر ربورو شد و بزرگترین شخصیت منفی رزیدنت اویل رو کشت ولی اصلا کسی شوا رو سر پیاز یا ته پیاز حسابش میکنه؟

عه نیما با تو نبودم با Daniبودم

در مورد جذابیت، اصولاً وقتی این واژه به کار میره بیشتر مرتبط به ظاهر و جسم هستش... سوء برداشت نشه ;)
در مورد رفع کردن ابهامات توی یه فایل، قطعاً اگه شخصیت سطحی باشه، حرف شما درسته. با یه فایل میشه ابهامات رو برطرف کرد ;) اما وقتی توی RE 5 برای تک تک کاراکتر ها یه طومار مینویسن و اونوقت خبری از Billy نیست... این یعنی بی اهمیتی این کاراکتر برای Capcomـه خیره سر :p
در مورد کلیر، دست کم یه بازی کاملاً جداگونه، البته بعد از RE 2 که براش ساخته شد!!! RE: Code Veronica... غیر از اینه؟ من همین یه بازی رو با شماره های 5 و 6 و Rev هم عوض نمیکنم. به غیر از اون هم دست کم Clair تو انیمیشن ها و کمیک استریپ های RE بود، نبود؟ ;)
در مورد Rebeca و پارتنرشیپ و Sheva و این چیزهایی که شما میگی، with all due respect ;) دوست من این حرف ها یه مقدار جنبه سفسطه داره تا بحث :d خود Rebeca هم با اینکه عضو S.T.A.R.S بود اما در ابتدا عملاًَ یه عضو کم اهمیت بود و اولین تجربه in fieldـش از حادثه Train Derailmentشروع شد دیگه... که بعد از Mansion Incident و حوادث اون تبدیل به یه عضو مرتبط شد. Sheva که بحثش کلاً جداست. فکر نمیکنم که جاش هم اینجا باشه. اما تا همین اندازه بدون که پدر و مادر Sheva هم بی ارتباط به U نبودن. هر چند... من خودم هم با حضور Sheva زیاد موافق نیستم ;) بگذریم...
اما Sheva و Billy از هیچ نظر قابل مقایسه با هم نیستن. دست کم Game Playـی که با Billy تجریه کردیم دلنشین تر بود!
دستان به ترتيب ميشه عنوان هاي اين بازي و كنسول ارائه شده ش رو بگيد !؟ به همرا ريميك ها ...
زیاااااااااااااادن :p ممکنه درست نگم ولی فعلاً اینا رو داشته باش:
RE Remake برای Game Cube و PC با شبیه ساز
RE Zero برای Game Cube و PC با شبیه ساز
RE 2 برای PS1 و PC
RE 3 برای PS1 و PC
RE Code Veronica برای PS2 و PC با شبیه ساز
RE 4 برای PS 2 و هر کنسول دیگه ای که فکرشو بکنی :d کم مونده که برای کنسول های نسل دایناسور ها هم ریلیز شه :))
RE 5 و RE 6 و RE Rev برای PS 3 و X-360 و PC فکر کنم!
یه چند تا هم مثل Dead aim, Umbrella chronicles, Dark Side Chronicles, Out reak1&2 و ... و ... و ... هست که برای PS2 و N-Wii اومده که بعدش برای PC و PS 3 هم اومده...
دیگه یادم نمیاد :d
 
در مورد جذابیت، اصولاً وقتی این واژه به کار میره بیشتر مرتبط به ظاهر و جسم هستش... سوء برداشت نشه
;)
در مورد رفع کردن ابهامات توی یه فایل، قطعاً اگه شخصیت سطحی باشه، حرف شما درسته. با یه فایل میشه ابهامات رو برطرف کرد
;)
اما وقتی توی RE 5 برای تک تک کاراکتر ها یه طومار مینویسن و اونوقت خبری از Billy نیست... این یعنی بی اهمیتی این کاراکتر برای Capcomـه خیره سر
:p
در مورد کلیر، دست کم یه بازی کاملاً جداگونه، البته بعد از RE 2 که براش ساخته شد!!! RE: Code Veronica... غیر از اینه؟ من همین یه بازی رو با شماره های 5 و 6 و Rev هم عوض نمیکنم. به غیر از اون هم دست کم Clair تو انیمیشن ها و کمیک استریپ های RE بود، نبود؟
;)
در مورد Rebeca و پارتنرشیپ و Sheva و این چیزهایی که شما میگی، with all due respect
;)
دوست من این حرف ها یه مقدار جنبه سفسطه داره تا بحث
:d
خود Rebeca هم با اینکه عضو S.T.A.R.S بود اما در ابتدا عملاًَ یه عضو کم اهمیت بود و اولین تجربه in fieldـش از حادثه Train Derailmentشروع شد دیگه... که بعد از Mansion Incident و حوادث اون تبدیل به یه عضو مرتبط شد. Sheva که بحثش کلاً جداست. فکر نمیکنم که جاش هم اینجا باشه. اما تا همین اندازه بدون که پدر و مادر Sheva هم بی ارتباط به U نبودن. هر چند... من خودم هم با حضور Sheva زیاد موافق نیستم
;)
بگذریم...
اما Sheva و Billy از هیچ نظر قابل مقایسه با هم نیستن. دست کم Game Playـی که با Billy تجریه کردیم دلنشین تر بود!
برا شما جذابیت به ظاهره ولی برا من و اکثر بچه های اینجا شخصیت پردازی;)
بیلی سطحیه دیگه خودتم داری حرف منو تایید میکنی.واسه کپکام هم زیاد اهمیت نداشته توی فایلهای نسخه 5 ازش صحبتی بشه چون فایلها مجال پرداختن به جزئیات کم اهمیت رو ندارن .
در مورد کلیر من بعد از کد ورونیکا عرض کردم عزیز:p
انیمیشن رو حساب نکردم چون حرف من روی محور بازی ها بود وگرنه قبول دارم کلیر توی دجنریشن بود
ربکا هم به مرور شخصیت ش مهمتر میشه جیل هم به مرور زمان مهمتر میشه و حتی کریس با اون عظمتش به مرور زمان مهمتر میشه ربکا که دیگه باید این باشه
در مورد شوا ظاهرا به نظر میاد هیچ گونه تحقیقی نکردی و به ظاهر بازی نگاه میکنی
شوا به خاطر مسائل متفرقه نظیر نژاد پرستی وارد بازی شد وگرنه میتونستن بجاش از فرد دیگه استفاده کنن نظیر بری و ربکا (همون طور که توی گلد ادیشن هم قابل بازی بودن در بخش مرسنریزش)البته نه همیشه که دم به دم همراه کریس باشن .تازه با حضور بری و ربکا خیلی بهترم میشد بازی.بد نیست بری تریلر رزیدنت اویل 5 بتا رو ببینی.که خبری از شوا نیست درونش
تازه اینم بگم وقتی شوا وارد بازی شد هرچند وجودش صدقه سری بود ولی توقع داشتی پدر و مادرشو به آمبرلا ربط ندن؟این طوری که بازی اشکال داستانی پیدا میکرد؟نمیکرد؟
چو ن اونوقت خودت نمیپرسیدی چطور و با چه انگیزه ای شوا وارد بی اس ای ای شد؟
ولی با این وجود بازم هرچند به قول تو طبق فایلها شوا بی ارتباط به بی اس ای ای و امبرلا نیست اما این دلیل بر اهمیت داستانی شوا نمیشه .
چون این از ریز بینی نویسندس که سعی کرده گذشته کاراکتر حتی پاتنری مثل شوا رو به فاکتور مهم داستان نظیر بی اس ای ای ربط بده تا گیمر ها بتونن شخصیتشو تحمل کنن وگرنه شوا که نه پیشنه ای داشت نه کاراکتر شاخی بود.دیگه این حد اکثر لطفی بود که کپکام در حقش کرد .
ولی هنوزم من معتقدم شوا تنها پاتنری بود که میتونس جایگزین داشته باشه .بر خلاف هلنا.
و همون طور که گفتم اگرم جایگزین میشد خیلی به نظرم بهتر میبود .فکرشو بکن بجز کریس و جیل و وسکر که حضورشون ثابت بود.ربکا و بری برتون هم توی نسخه 5 میبودن اونوقت بعد چند سال از وقایع رزیدنت اویل ریمیک حضور مجدد اون در کنار کریس و جیل و وسکر چقدر داستان زیباتر میشد
اون یکی راکت لانچر رو هم بهتر بود جیل بجای شوا میزد تا بازی زیباتر بشه.نه اینکه جیل مثل ادم فلج فقط بشینه نگاه کنه و شوا که حتی تا اخرای بازی چهره وسکرو نمیشناخت بشه قاتل وسکر!
دوست عزیز پیشنهاد میکنم اگه میخوای دوباره نقل قول بگیری با تحقیق و ریز بینی بیشتر جواب بدی وگرنه من ضرورتی نمیبینم با هتون بحث کنم
 
آخرین ویرایش:
برا شما جذابیت به ظاهره ولی برا من و اکثر بچه های اینجا شخصیت پردازی;)
بیلی سطحیه دیگه خودتم داری حرف منو تایید میکنی.واسه کپکام هم زیاد اهمیت نداشته توی فایلهای نسخه 5 ازش صحبتی بشه چون فایلها مجال پرداختن به جزئیات کم اهمیت رو ندارن .
در مورد کلیر من بعد از کد ورونیکا عرض کردم عزیز:p
انیمیشن رو حساب نکردم چون حرف من روی محور بازی ها بود وگرنه قبول دارم کلیر توی دجنریشن بود
ربکا هم به مرور شخصیت ش مهمتر میشه جیل هم به مرور زمان مهمتر میشه و حتی کریس با اون عظمتش به مرور زمان مهمتر میشه ربکا که دیگه باید این باشه
در مورد شوا ظاهرا به نظر میاد هیچ گونه تحقیقی نکردی و به ظاهر بازی نگاه میکنی
شوا به خاطر مسائل متفرقه نظیر نژاد پرستی وارد بازی شد وگرنه میتونستن بجاش از فرد دیگه استفاده کنن نظیر بری و ربکا (همون طور که توی گلد ادیشن هم قابل بازی بودن در بخش مرسنریزش)البته نه همیشه که دم به دم همراه کریس باشن .تازه با حضور بری و ربکا خیلی بهترم میشد بازی.بد نیست بری تریلر رزیدنت اویل 5 بتا رو ببینی.که خبری از شوا نیست درونش
تازه اینم بگم وقتی شوا وارد بازی شد هرچند وجودش صدقه سری بود ولی توقع داشتی پدر و مادرشو به آمبرلا ربط ندن؟این طوری که بازی اشکال داستانی پیدا میکرد؟نمیکرد؟
چو ن اونوقت خودت نمیپرسیدی چطور و با چه انگیزه ای شوا وارد بی اس ای ای شد؟
ولی با این وجود بازم هرچند به قول تو طبق فایلها شوا بی ارتباط به بی اس ای ای و امبرلا نیست اما این دلیل بر اهمیت داستانی شوا نمیشه .
چون این از ریز بینی نویسندس که سعی کرده گذشته کاراکتر حتی پاتنری مثل شوا رو به فاکتور مهم داستان نظیر بی اس ای ای ربط بده تا گیمر ها بتونن شخصیتشو تحمل کنن وگرنه شوا که نه پیشنه ای داشت نه کاراکتر شاخی بود.دیگه این حد اکثر لطفی بود که کپکام در حقش کرد .
ولی هنوزم من معتقدم شوا تنها پاتنری بود که میتونس جایگزین داشته باشه .بر خلاف هلنا.
و همون طور که گفتم اگرم جایگزین میشد خیلی به نظرم بهتر میبود .فکرشو بکن بجز کریس و جیل و وسکر که حضورشون ثابت بود.ربکا و بری برتون هم توی نسخه 5 میبودن اونوقت بعد چند سال از وقایع رزیدنت اویل ریمیک حضور مجدد اون در کنار کریس و جیل و وسکر چقدر داستان زیباتر میشد
اون یکی راکت لانچر رو هم بهتر بود جیل بجای شوا میزد تا بازی زیباتر بشه.نه اینکه جیل مثل ادم فلج فقط بشینه نگاه کنه و شوا که حتی تا اخرای بازی چهره وسکرو نمیشناخت بشه قاتل وسکر!
دوست عزیز پیشنهاد میکنم اگه میخوای دوباره نقل قول بگیری با تحقیق و ریز بینی بیشتر جواب بدی وگرنه من ضرورتی نمیبینم با هتون بحث کنم

اسماعیل جان،کاملا حرفاتو تایید میکنم.به شوا هیچ نیازی نبود و فقط به خاطر یک سری مسائل حاشیه ای و سیاسی اعمال شد.در واقع اگه ربکا و بری به جای شوا و جاش میومدن،بعد از سالها دوباره تمام بازماندگان استارز دور هم جمع میشدن و باهم به این ماجرا خاتمه میدادند.علاوه بر اینکه اینطوری ربکا میشد پارتنر کریس (به جای شوا) و بری هم میشد پارتنر جیل (و به جای جاش) که دقیقا میشد مثل RE1.

شوا درست برعکس هلناست که بیشتر از خود لیون از همه چیز خبر داشت و حتی خودش باعث شد که لیون پاش به ماجرا کشیده بشه و حقیقت شخصیت سیمونز رو بفهمه.علاوه بر اینکه خودش هم در شکل گیری اون ماجرا دست داشت.در واقع از لحاظ داستانی،من اون رو قهرمان اصلی اون سناریو میدونم.البته مویرا هم احتمالا همینطوره و حضورش بی اهمیت نیست.چون اولا اسمش توی فایل های RE1 اومده و یک شخصیت نسبتا ریشه داره و ثانیا خودش باعث ورود بری به داستان میشه.علاوه بر اینکه نسبت به هلنا،در داستان به شدت مهمتری حضور پیدا کرده.البته شوا هم نسبت به هلنا این حسن رو داره که در داستان به شدت مهمتری حور پیدا کرد.ولی خب خودش شخصا هیچ تاثیری در این داستان نداشت!

در مورد جیل هم کاملا باهت موافقم و این چیزیه که خودم هم بارها در صفحات مختلف تاپیک گفتم.نه تنها جیل باید وسکر رو میکشت،بلکه در همون قسمتی که کریس و شوا،جیل رو ترک می کنند،شوا باید میرفت و جیل پیش کریس میموند.در این صورت اولا مبارزات نهایی وسکر با کریس و جیل میشد،نه کریس و شوای مسخره و بی ربط و ثانیا شوا با جاش روبرو میشد و باهم هلیکوپتر رو میاوردن که اینطوری پارتنرهای قدیمی باهم میفتادن.یعنی کریس و جیل باهم و شوا و جاش هم باهم.واقعا این بهتر نبود؟

در مورد بیلی هم کاملا قبول دارم که میشه توی یک فایل هم ازش رفع ابهام کرد.ولی مطمئن باش که در صورت حضور ربکا (که قطعیه) بیلی هم حضور خواهد داشت.حداقل به خاطر جذابتر شدن داستان و حس نوستالوژی.خب در کنار اینها،همون مختصر ابهامش هم رفع میشه.چه بهتر!فقط اینو اضافه کنم که از نظر من،شخصیت پردازی بیلی اونقدرها هم که میگی ضعیف نبود.اتفاقا یک آدم کم حرف و سنگین بود و شخصیتی مرموز و حتی تا حدودی فلسفی که هیچی از گذشتش مشخص نبود.به عبارت دیگه مثل شخصیت هایی مثل شوا نبود که هیچ ویژگی شخصیتی خاص و منحصر به فردی نداشته باشه و صرفا نقش یک صندوق متحرک رو ایفا کنه.در واقع در کنار داستان اصلی،خود بیلی هم باعث جذابیت و کشش بیشتر داستان میشد و به ابهام و پیچیدگی داستان اضافه میکرد.در واقع یک سر داستان،خود بیلی بود!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or