بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

دوستان کسی رو PS3 بازی کرده بیاد در مورد گرافیکش بگه ؟

چون منتقدها خیلی ها گفتم نسخه 360 تو بخش گرافیک خراب کردن سازنده ها
آخه برادر من کی پول داره بره 250هزار تومن بده بالای این بازی؟؟؟


حالا مگه چقدر گرافیکش فکر میکنید بهتر هست رو پی اس3
وقتی این همه ملت از بازی ناراضی هستن حالا 360 با پی اس 3 چه فرقی میکنه؟؟
 
آقایون و خانمها...پس با این حساب فرضیه و حدس و گمان پر پر شدن یکی از سوپراستارهای RE ملغی شده؟؟:-b

راستی محمد جون کارت شارژ دو تومنی که سهله ...واست 30 درصد سهام ایران**سل رو میارم تا شاهد اون ریمیکت باشیم داداش>:d
 
یادتون هست قبل از عرضه بازی من و یکسری از دوستان به گرافیک بازی تو تریلرها اعتراض کردیم ولی شما میگفتید نمیدونم کپکام همیشه در بخش گرافیک سربلنده واز این حرفا:|
علی جون جدا بازی از نظر داستان انی قدری که تو میگی ضعیفه؟
اخه من چندتا از نفد های سایت هارو خونده بودم گفتن که داستان جزو نقاط قوت سری هست و منم به همین موضوع امیدوار بودم.
 
دوستان منم بازي رو به اتمام رسوندم وبا سناريو ليون شروع كردم و با سناريو كريس به اتمام رسوندم...
گرافيك:وقتي با سناريو ليون شروع كردم همون اوايل بازي بود كه به افتضاح بودن بازي پي بردم در درجه اول گرافيك بازي خورد تو ذوقم مخصوصا سناريو ليون از لحاظ گرافيكي تفاوت چنداني با RE4 نداره تكسچرها بسيار بي كيفيت در سطح RE4 فيزيك بازي هم كه در بخش ليون كاملا تعطيله و عملا چيزي به نام فيزيك وجود نداره از لحاظ انيميشن هم كه انيميشن ها با RE4 مو نميزنه وخيلي زجر آوره شخصا 3 چپتر اول سناريو ليون رو با زور تحمل كردم از بس كه گرافيك بازي آشغال بود از لحاظ سطح جزئياتم كه قربونش برم زير صفر...
ولي سناريو جيك و كريس گرافيك بهتري نسبت به سناريو ليون داشتن ولي تفاوت آنچناني ديده نميشه...در زمينه گرافيك هنري وجو واتمسفر بازي قابل قبوله همچنين طراحي چهره كاراكترها و انيميشن هايه صورت ونورپردازي قابل قبوله...
گيم پلي :ميرسيم به گيم پلي كه واقعا براي من غير قابل تحمل بود و كاملا با ايده اي اجمقانه ساخته شده بود چون دقيقا همون فرمولي كه در رزيدنت اويل 4و5 استفاده شده بود در اين نسخه بصورت خيلي ضعيفتر پياده شده بود و عملا به نظرم اين مدل از گيم پلي براي رزيدنت اويل كاملا خز شده است و واقعا غير قابل تحمل است...وكپكام بايد دست به نوآوري وخلاقيت بزنه تا دوباره بتونه يك گيم پلي ايده آل براي سري خلق كنه كه عملا هم بدون استاد ميكمي اين امر غيرممكن و محال به نظر ميرسه چون با همين روند, بازي به نابودي كشيده ميشه.
دروربين بازي هم كه كاملا با ايده اي احمقانه ساخته شده وبسيار روي اعصاب هست مخصوصا بخش ليون كه انيميشن هاي ضعيف تري هم داره...به نظرم دوربين بازيرو كمي بالاتر ميبردن و دورتر ميكردن خيلي بهتر بود چون دوربين بيش از حد نزديك و مستقيم هست..
در سناريو ليون كه گيم پلي تعطيله و بعضي از جاها شبيه LEFT FOR DEAD هست... در بخش جيك هم كه خنده دار و بيشتر شباهت به بازي هاي فايتينگ داره...در بخش كريس هم كه با بتل فيلد و كال آف مو نميزنه و تقليدي بسيار بد از اين بازي هاي شوتر شده...

موزيك و صدا گذاري:قسمت موزيك بازي هم كه چنگي به دل نميزنه و خيلي معمولي هست و در القاي حس بازي به مخاطب ضعيف عمل كرده وتاثير گذار نيست...اما بخش صداگذاي خوبه ولي مكالمات بازي جالب نيست و از محتواي كمي رنج ميبره...

داستان:داستان بازي هم مانند بقيه قسمت هاي بازي حرفي براي گفتن نداره و در اين زمينه گيج ميزنه و به نظرم هيچ سوپرايز و غافلگيري براي بازيكن نداره يه داستان ساده با نحوه روايت بسيار معمولي كه از ابتداي بازي ته داستان مشخصه وبه قول علي جان شبيه سريال هاي تلويزيون كه جذابيتي هم نداره...بازي در اين بخش هم لنگ ميزنه...
نمرات من به بازي:
گرافيك هنري:7 گرافيك تكنيكي:5 در كل گرافيك :6
گيم پلي:5
موزيك وصداگذاري:6
داستان:5
نمره كل:5.5
ودر آخر كاش هيچوقت اين نسخه از بازي منتشر نميشد كه شاهد همچين گندي در بازي نباشيم و كپكام براي چپاول بيشتر اين نسخه از بازي رو منتشر كرد.
شخصا همون رزيدنت اويل هاي كلاسيك رو با اون معماهاي سخت و كنترل سنگينش و گرافيك دو نسل قبليش صد هزار مرتبه به همچين اويل آشغالي ترجيح ميدم.
 
دوستان منم بازي رو به اتمام رسوندم وبا سناريو ليون شروع كردم و با سناريو كريس به اتمام رسوندم...
دوست عزیز فکر کنم بازی رو تموم نکردی کمپین ادا وانگ مونده
نظر من در مورد کمپین ادا وانگ تنها چپتر2 ترسناک بود یک مقدار کمی:|
 
یادتون هست قبل از عرضه بازی من و یکسری از دوستان به گرافیک بازی تو تریلرها اعتراض کردیم ولی شما میگفتید نمیدونم کپکام همیشه در بخش گرافیک سربلنده واز این حرفا:|
علی جون جدا بازی از نظر داستان انی قدری که تو میگی ضعیفه؟
اخه من چندتا از نفد های سایت هارو خونده بودم گفتن که داستان جزو نقاط قوت سری هست و منم به همین موضوع امیدوار بودم.

یادمه من گفتم گرافیکش با توجه به تریلرا از 5 کمتره وبه 4 نزدیکه یکی از بچه ها پرید گفت مطمعنی؟!
 
سلام به دوستان عزیز، کارگردان بازی رزیدنت اویل 6 در مورد اکشن شدن بازی توضیح داده، گفته که می خواد هم اکشن بودن و هم ترس رو تو بازی قرار بده ولی کار ساده ای نیست.:d
ببخشید بعضی جا ها متن خوب دیده نمیشه.

متن سخنان گهربار آقای کارگردان:
رزیدنت اویل ۶ در سراسر جهان منتشر شده و بازتاب‌های متفاوتی را در پی داشته است. برخی آن را دوست داشته و برخی دیگر آن را یک بازی بی ارزش خوانده‌اند. همین مسئله، باعث شده تا کارگردان بازی، Hiroyuki Kobayashi توضیح دهد که چرا تیم ساخت بازی، اکشن‌تر شدن آن را به بازگرداندن بازی به سمت ریشه‌های سبک وحشت بقا ترجیح داد.ابتدا برای این‌که یک نظر کلی در مورد بازی پیدا کنید، بد نیست لیست نمرات آن را -اگر تا الان ندیده‌اید- یک بار مرور کنید.در گفتگویی با ۱UP کارگردان بازی رزیدنت اویل ۶ آقای «کوبایاشی» توضیح داد که “با رزیدنت اویل، ما سعی می‌کنیم که تا حد ممکن فراگیر باشیم. سعی می‌کنیم به هر تعداد بازی‌باز ممکن دست یابیم.”
“این‌که احساس «ترس» را توامان با تلاش برای فراگیر شدن حفظ کنید کار دشواری است. چالش ما همین‌جا است و من از قبول آن ترسی ندارم. ما داریم سعی می‌کنیم نوعی از اکشن را بیابیم که بتوان آن را وارد بازی کرد و در کنار آن احساس ترس را نیز حفظ نمود. و تلاش برای ادغام این دو چیز آن قدر که فکر می‌کنید آسان نیست.”​
همین‌جا بود که تهیه کننده‌ی بازی Yoshiaki Hirabayashi ناغافل گفت:
“مطمئنم که تو می‌تونی. تو می‌توانی یک بازی ترسناک بسازی که اکشن زیاد هم داشته باشد. ولی، مسئله این‌جاست که مردم پیش‌روی ما به دو عده تقسیم می‌شوند که اولی سبک وحشت بقا را دوست دارند و دیگران، بازی و یا رزیدنت‌ اویل را.”
وی ادامه داد:
“وقتی این دو به هم می‌رسند … من فکر می‌کنم که تو می‌توانی یک بازی ترسناک واقعا خوب بسازی؛ ولی وقتی که یک بازی ترسناک خالص باشد؛‌ اکشن قوی نیاز ندارد. متاسفانه این اتفاق برای بازی افتاد و قضاوت‌ها در مورد آن به دور از انصاف شد.”کوبایاشی ادامه داد:
“ما بازی می‌سازیم و نیاز داریم تا بازی‌هایمان در بازار به فروش روند تا دوام بیاوریم. چقدر غرق دنیای وحشت شویم و قبل از آن حمایت بازی‌بازان متوسط را از دست دهیم؟ چقدر می‌توانیم از المان‌های وحشت‌زا کم کنیم و ریسک از دست دادن فن‌های اصلی سری را به جان بخریم؟ چالش اصلی این‌جاست که سعی کنیم هر دو طرف را به اندازه نگه داریم، بدین ترتیب، ما می‌توانیم هر دو گروه از مردم را راضی کنیم. من فکر می‌کنم می‌توانیم این کار را بکنیم. شخصا از سبک وحشت خیلی خوشم می‌آید، و با بیشتر و بیشتر شدن المان‌های این سبک و حتی رد کردن از مرزها هم مشکلی ندارم. ولی شاید این چیزی نیست که برای قابل فروش ماندن باید انجام داد.”​
وی در ادامه‌ی سخنان خود افزود:
“برای مثال، اگر شما چند بخش ترسناک داشته باشید، و آن‌ها را یکی بعد از دیگر نشان دهید، بعد بازی را به یک طرفدارا دو آتشه‌ی رزیدنت اویل بدهید، او ممکن است اول با این بازی حال کند، اما بعد از مدتی از آن خسته می‌شود. بعد از مدتی این صحنه‌ها دیگر ترسناک نخواهد بود. این‌جاست که جذابیت بازی از بین می‌رود.”​
وی در پایان گفت:
“همین اتفاق با بازی‌بازان تازه‌کار هم می‌افتد. اگر همان مثال قبلی را به آن‌ها بدهید، این صحنه‌ها واقعا برای آن‌ها زیادی ترسناک هستند و بنابراین آن‌ها بازی را ادامه نمی‌دهند و از آن دست می‌کشند. بله … زیاد از حد ترسناک است. برای ساخت یک بازی مناسب برای هر دوی این گروه‌ها، باید یک قدم به عقب برویم. اگر چند بخش ترسناک در بازی هست آن‌ها را با چند بخش اکشن ادغام کنید و نتیجه بگیرید.”​
این روزها همه‌جا صحبت از رزیدنت اویل ۶ است و دعوای اصلی سر همین نکته است. طرفداران قدیمی یک بازی ترسناک خالص می‌خواهند و بازی‌بازان جدید از همین وضع فعلی راضی و خشنود هستند. مسئله این‌جاست که حق با کدام گروه است؟ به نظر می‌رسد حق با آقای کوبایاشی و تیم ۶۰۰ نفره‌اش بوده باشد.
مرجع:
 
وقتی می گین داستان بازی خیلی سعی می کنم جلوی خودمو بگیرم :)

---------- نوشته در 12:53 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:41 AM ارسال شده بود ----------

@ Heart Broken
منم همینا را گفتم گفتن شما نسخ باگ دار بازی کردی
خدا را شکر تنها کسی نبودم که نسخم باگ داشته :دی
من که گفتم از بازی مخصوصا مراحل ابتدایی باگ می پاشه :دی
 
من که گفتم از بازی مخصوصا مراحل ابتدایی باگ می پاشه :biggrin1:
سلام
وای منم اومدم همینو بگم، چرا اینقدر باگ گرافیکی داره بازی ؟! من فکر کردم فقط مال من اینجوریه ولی باگاش واقعا افتضاحه!!!
 
امیدوارم اون تیمی که داره برای نسخه PC کار میکنه یه چیزی در حد RE5 ارائه بده که فوق العاده تر و تمیز بود.
اگرچه زهی خیال باطل. مطمئن نیستم کپکام بتونه حتی از پس این بر بیاد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or