بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

:|
خوب این یعنی اینکه دوربین کلاسیک هم میشه انتخاب کرد .. یا ..؟.

عمرا بشه .. با اون جفتک بالانسی که جیک میزنه و اون حرکاتی که لیان میکنه و اون بازاره شامی که تو بخش کریس هست و سناریوی 4ام هم که خدا رحم کنه .. فکر نکنم چیزی به عنوان دوربین کلاسیک قابله انتخاب باشه ..


دوستان یه سوال کسی لینکی چیزی برا دانلود resident evil outbreak file 2 داره ?.. سی دیش داغون شده iso شم نمیتونم تو سیستم پیداش کنم و دیگه نمیتونم ازش iso بگیرم گیر میکنه ...
خیلی دلم هوس مرحله ی مترو رو و باغ وحششو کرده .. ممنان میشم ..:-bd
اگه کسی لینک گذاشت
لینک شماره 1 رو هم برا من بذاره :دی
 
خوب این یعنی اینکه دوربین کلاسیک هم میشه انتخاب کرد .. یا ..؟.

هنوز فقط دوربین قابل تنظیم میشه دوربین کلاسک حسابش جداست و من پیشنهادشو تو ف بوک رسمی رزیدنت اویل و کپکام ژاپن دادن دیکه نیمدونم اصلا در موردش فکر میکنن یا نه!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
55784612289241063907.jpg



اخیرا CVG مصاحبه ی جالبی رو با آقای شینجی میکامی بنیانگذار بازی رزیدنت اویل انجام داده که بخشی از اون رو که راجع به Resident Evil 6 هست براتون میگم

CVG : آقای میکامی همونطور که مطلع هستید رزیدنت اویل 6 مدتی هست که معرفی شده آیا شما از این که سری بازی های رزیدنت اویل که شما اونو ساختید بدون شما ادامه پیدا کنه راضی هستید؟

Mikami : من نمیگم که دقیقا خوشحالم یا غمگینم.من فکر میکنم که اونا به سختی دارن روی اون کار میکن بچه های کپکام

CVG : آیا شما اونو بازی میکنید ؟

Mikami : من نمیدونم تا زمانی که بازی عرضه بشه! من رزیدنت اویل 5 رو تا همین یکسال پیش هنوز بازی نکرده بودم که زمان طولانی هست بعد از عرضه بازی. اونا یک کپی از بازی رو برای من فرستادند ولی من در بسته رو برای مدت طولانی حتی باز نکردم . حالا بازی خوب یا بد اما من میدونستم که یه نفر به غیر از من بازی رو ساخته و اون با سبک مورد علاقه ی من فرق داشت و من ایده ی اونو دوست نداشتم.

CVG :بعضی از افراد دیگه از بازیها و فیلم های زامبی حالشون بهم میخوره

Mikami : بله درسته! این یک مشکله.وقتی من تریلر رزیدنت اویل 6 رو دیدم بیشتر شبیه فیلم های اکشن هالیوودی بود تا یک بازی زامبی . خب با این حال اون فقط یک تریلر بود.

CVG : میدونستید که رزیدنت اویل اخیرا تو PSN امده؟

Mikami : من نمیدونستم :))نظری ندارم من خیلی دوست دارشتم تا ادامه رزیدنت اویل رو بسازم اما کپکام IP رو مال خودش کرد بنابراین نمیتونم :))
 
آخرین ویرایش:
دوستان من خیلی امیدوارم یعنی از همون اول امیدم زیاد بود برای سری 6

اگر تریلر Comic Con 2012 Re6 رو بببینید متوجه میشوید خلی زیباست و واقعا حس ترس توی این نسخه هست
 
سلام

اخیرا CVG مصاحبه ی جالبی رو با آقای شینجی میکامی بنیانگذار بازی رزیدنت اویل انجام داده که بخشی از اون رو که راجع به Resident Evil 6 هست براتون میگم

آقای شینجی میکامی نظر ندند بهتره، اگر خیلی هنر داشت، یه IP جدید خلق می‌کرد تا RE رو کاملاً به خاک سیه بنشونه :d (هر چند خود به خود نشسته) این وسط ما هم یه فیضی می‌بردیم. خودش هم به اکشن و فیلم‌های هالیوودی علاقه وافری داره، مثلاً وقتی از کپکام بیرون رفت چی ساخت؟
 
سلام



آقای شینجی میکامی نظر ندند بهتره، اگر خیلی هنر داشت، یه IP جدید خلق می‌کرد تا RE رو کاملاً به خاک سیه بنشونه :d (هر چند خود به خود نشسته) این وسط ما هم یه فیضی می‌بردیم. خودش هم به اکشن و فیلم‌های هالیوودی علاقه وافری داره، مثلاً وقتی از کپکام بیرون رفت چی ساخت؟

حالا من اصلا دلم نمیخواد رزیدنت اویل نابود شه هر چند میکامی رفته ولی بازم بازی مورد علاقه ی منه! اما میکامی داره روی یک بازی کاملا Survivor - Horror بنام Project Zwei کار میکنه. و اینجور که معلومه اتمسفر بازی که شبیه رزیدنت اویل های کلاسیک هست اما کانسپت آرت ها داستان تازه ای رو روایت میکنند. که فکر نمیکنم زامبی توش باشه حالا باید صبر کرد و دید! شابد تو TGS یک خبرایی بشه همونطور که تو TGS دو سال قبل Shadows of the Damned نمایش داده شد!

راستی افشین الان که فکر کردم مبینیم حالا مبفهمم که اون زنه عنکبوت مانند که یکی از باس های بازی هست و لخته و چه ارتباطی به لوگوی رزیدنت اویل 6 داره که تار دورشه!
 
آخرین ویرایش:
حالا من اصلا دلم نمیخواد رزیدنت اویل نابود شه هر چند میکامی رفته ولی بازم بازی مورد علاقه ی منه! اما میکامی داره روی یک بازی کاملا Survivor - Horror بنام Project Zwei کار میکنه. و اینجور که معلومه اتمسفر بازی که شبیه رزیدنت اویل های کلاسیک هست اما کانسپت آرت ها داستان تازه ای رو روایت میکنند. که فکر نمیکنم زامبی توش باشه حالا باید صبر کرد و دید! شابد تو TGS یک خبرایی بشه همونطور که تو TGS دو سال قبل Shadows of the Damned نمایش داده شد!

منم نگفتم که RE رو نابود بکنه، این وظیفه خود کپکامه :d مطمئناً همه طرفدارها دوست دارند این IP تو هر شماره پیشرفت بکنه، و منظورم این بود که کسی که خالق یک اثر بزرگ و به یاد ماندنیه، پتانسیل این رو داره که بتونه کارهای بهتری انجام بده.
 
هنوز فقط دوربین قابل تنظیم میشه دوربین کلاسک حسابش جداست و من پیشنهادشو تو ف بوک رسمی رزیدنت اویل و کپکام ژاپن دادن دیکه نیمدونم اصلا در موردش فکر میکنن یا نه!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
55784612289241063907.jpg



اخیرا CVG مصاحبه ی جالبی رو با آقای شینجی میکامی بنیانگذار بازی رزیدنت اویل انجام داده که بخشی از اون رو که راجع به Resident Evil 6 هست براتون میگم

CVG : آقای میکامی همونطور که مطلع هستید رزیدنت اویل 6 مدتی هست که معرفی شده آیا شما از این که سری بازی های رزیدنت اویل که شما اونو ساختید بدون شما ادامه پیدا کنه راضی هستید؟

Mikami : من نمیگم که دقیقا خوشحالم یا غمگینم.من فکر میکنم که اونا به سختی دارن روی اون کار میکن بچه های کپکام

CVG : آیا شما اونو بازی میکنید ؟

Mikami : من نمیدونم تا زمانی که بازی عرضه بشه! من رزیدنت اویل 5 رو تا همین یکسال پیش هنوز بازی نکرده بودم که زمان طولانی هست بعد از عرضه بازی. اونا یک کپی از بازی رو برای من فرستادند ولی من در بسته رو برای مدت طولانی حتی باز نکردم . حالا بازی خوب یا بد اما من میدونستم که یه نفر به غیر از من بازی رو ساخته و اون با سبک مورد علاقه ی من فرق داشت و من ایده ی اونو دوست نداشتم.

CVG :بعضی از افراد دیگه از بازیها و فیلم های زامبی حالشون بهم میخوره

Mikami : بله درسته! این یک مشکله.وقتی من تریلر رزیدنت اویل 6 رو دیدم بیشتر شبیه فیلم های اکشن هالیوودی بود تا یک بازی زامبی . خب با این حال اون فقط یک تریلر بود.

CVG : میدونستید که رزیدنت اویل اخیرا تو PSN امده؟

Mikami : من نمیدونستم :))نظری ندارم من خیلی دوست دارشتم تا ادامه رزیدنت اویل رو بسازم اما کپکام IP رو مال خودش کرد بنابراین نمیتونم :))

:(
چی بگم آخه ؟!
جز اینکه به کپکام لعنت بفرستم
این خبر واقعا منو ناراحت کرد خیلی الانه که واقعا گریه کنم
این نشون میده میکامی هنوز رزیدنت ایول رو دوست داره و اینکه ساخته شما رو با هزار جور ترفند ازتون بدزدند واقعا کاره کثیفیه



سلام



آقای شینجی میکامی نظر ندند بهتره، اگر خیلی هنر داشت، یه IP جدید خلق می‌کرد تا RE رو کاملاً به خاک سیه بنشونه :d (هر چند خود به خود نشسته) این وسط ما هم یه فیضی می‌بردیم. خودش هم به اکشن و فیلم‌های هالیوودی علاقه وافری داره، مثلاً وقتی از کپکام بیرون رفت چی ساخت؟
ای بابا علی این حرفت خیلی خام بود
هرکسی تو زندگیش مگه چند بار می تونه یه چیز با عزمت خلق کنه که بتونه انقد بهش شاخ و برگ بده !
همه چیز , همه چیز تو دنیا climax داره و بعد از اون شروع به افول کردن می کنه حتی آدم های معمولی حالا ببین این آدم چه مغزی داشته که دوبار با رزیدنت ایول تغییر ایجاد کرده تو بازی های دنیا !!!
تو فک می کنی میکامی پول برای تاسیس استدیوش رو از کجا آورد
خوب همه چیز منتهی میشه به پول در صورتی که همون بازی که بعد جدا شدن از کپکام ساخت کلی طرفدار پیدا کرد ولی گفت علاقه ای به ادامه اش نداره
الانم که قول داده بازی با سبک pure survival horror بسازه
دیگه چی می خوای ازش ؟!
---
این خبر دلیل دیگه ای شد که من Re6 نخرم :(
همون دانلود کردنش برام کافیه
کلی حالم گرفته شد
 
:(
ای بابا علی این حرفت خیلی خام بود
هرکسی تو زندگیش مگه چند بار می تونه یه چیز با عزمت خلق کنه که بتونه انقد بهش شاخ و برگ بده !
همه چیز , همه چیز تو دنیا climax داره و بعد از اون شروع به افول کردن می کنه حتی آدم های معمولی حالا ببین این آدم چه مغزی داشته که دوبار با رزیدنت ایول تغییر ایجاد کرده تو بازی های دنیا !!!
تو فک می کنی میکامی پول برای تاسیس استدیوش رو از کجا آورد
خوب همه چیز منتهی میشه به پول در صورتی که همون بازی که بعد جدا شدن از کپکام ساخت کلی طرفدار پیدا کرد ولی گفت علاقه ای به ادامه اش نداره
الانم که قول داده بازی با سبک pure survival horror بسازه
دیگه چی می خوای ازش ؟!

حالا من یه پستی دادم شما منظور رو نفهمیدید، باید هزارتا پست دفاعیه بدم :d

شینجی میکامی رو به عنوان یه انسان خلاق میشناسم، یک انسان خلاق همیشه ایده‌های جدید و ناب داره، خلاقیت چیزی نیست که ته بکشه!
منظورم این بود که بهتره شینجی ایده‌های رزیدنت اویلیش رو که نتونست بالفعل کنه، در قالب یک بازی جدید به نمایش بگذاره، وسلام. حالا ببینیم تو کار جدیدش چقدر موفق میشه.
 
حالا من یه پستی دادم شما منظور رو نفهمیدید، باید هزارتا پست دفاعیه بدم :d

شینجی میکامی رو به عنوان یه انسان خلاق میشناسم، یک انسان خلاق همیشه ایده‌های جدید و ناب داره، خلاقیت چیزی نیست که ته بکشه!
منظورم این بود که بهتره شینجی ایده‌های رزیدنت اویلیش رو که نتونست بالفعل کنه، در قالب یک بازی جدید به نمایش بگذاره، وسلام. حالا ببینیم تو کار جدیدش چقدر موفق میشه.
دقیقا اون چیزی که ته می کشه خلاقیته و هزار دلیل براش وجود داره و همه ازش رنج می برن نه فقط میکامی ! گفتم هر آدمی تو زندگیش فقط یه بار climax داره و می تونه یه کار عظیم انجام بده
میکامی دیگه یه جوون 25 ساله نیست که ;)
 
دقیقا اون چیزی که ته می کشه خلاقیته و هزار دلیل براش وجود داره و همه ازش رنج می برن نه فقط میکامی ! گفتم هر آدمی تو زندگیش فقط یه بار climax داره و می تونه یه کار عظیم انجام بده
میکامی دیگه یه جوون 25 ساله نیست که ;)

اصلاً این حرفت رو قبول ندارم، خلاقیت چیزی نیست که با گذر زمان و کهولت سن از بین بره، حرفا میزنیا :d اتفاقاً گذر زمان برای یک فرد خلاق فقط باعث بالاتر رفتن تجربش میشه. هیچ چیز مانع از پیشرفت یک انسان خلاق نمیشه، مگر اینکه هیچ انگیزه‌ای برای فرد باقی نمونه که بحثش جداست.

طرز تفکرمون فرق میکنه، حالا اگر این بنده خدا عنوان جدیدی درست کرد که بهتر از RE ظاهر شد حرفت رو پس میگیری؟ :d

مثال‌های خیلی زیادی وجود داره از افراد یا گروهی از افراد (حداقل در زمینه بازی سازی) که در طول زمان به ایده‌های جالب تری رسیدند و پیشرفت کردند.

مثلاً همین جناب دیوید کیج رو در نظر بگیر، وقتی که عنوان فارنهایت رو ساخت زیاد اسمش بر سر زبان‌ها نبود، با ساخت HR توانایی‌ها و خلاقیتش رو به همه نشون داد، طوری که همه با چشم دیگه‌ای به کارهای این فرد نگاه می‌کنند.
یا فردی مثل کوجیما، با ایده‌های خوبش همیشه موفقه.
یا گروه بازی سازی ND که متشکل از افراد خلاقه، تو هر یک از کارهاشون پیشرفت رو میشه دید و مثال‌هایی از این دست.

پ.ن: از بحث تاپیک خارج شدیم، بیخیال :d
 
آخرین ویرایش:
به نظرم تو اين نسل اگه اين اساتيد به خوبي از لحاظ مالي حمايت نشن نميتونن خلاقيت واقعيشون رو به نمايش بگذارن مسلما ساخت يك بازي با كيفيت بالا تو اين نسل مستلزم هزينه بالاست فقط اميدوارم به اين بازي جديد استاد ار لحاظ مالي بهايه كافي داده بشه تا بتونه بار ديگر خلاقيتشرو به رخ جهانيان بكشد...
 
اصلاً این حرفت رو قبول ندارم، خلاقیت چیزی نیست که با گذر زمان و کهولت سن از بین بره، حرفا میزنیا :d اتفاقاً گذر زمان برای یک فرد خلاق فقط باعث بالاتر رفتن تجربش میشه. هیچ چیز مانع از پیشرفت یک انسان خلاق نمیشه، مگر اینکه هیچ انگیزه‌ای برای فرد باقی نمونه که بحثش جداست.

طرز تفکرمون فرق میکنه، حالا اگر این بنده خدا عنوان جدیدی درست کرد که بهتر از RE ظاهر شد حرفت رو پس میگیری؟ :d

مثال‌های خیلی زیادی وجود داره از افراد یا گروهی از افراد (حداقل در زمینه بازی سازی) که در طول زمان به ایده‌های جالب تری رسیدند و پیشرفت کردند.

مثلاً همین جناب دیوید کیج رو در نظر بگیر، وقتی که عنوان فارنهایت رو ساخت زیاد اسمش بر سر زبان‌ها نبود، با ساخت HR توانایی‌ها و خلاقیتش رو به همه نشون داد، طوری که همه با چشم دیگه‌ای به کارهای این فرد نگاه می‌کنند.
یا فردی مثل کوجیما، با ایده‌های خوبش همیشه موفقه.
یا گروه بازی سازی ND که متشکل از افراد خلاقه، تو هر یک از کارهاشون پیشرفت رو میشه دید و مثال‌هایی از این دست.

پ.ن: از بحث تاپیک خارج شدیم، بیخیال :d
سلام صب بخیر :دی
اینم بگم دیگه بسه :دی
ببین علی
اشتباهت همین جاست دیگه
ببین دیوید کیج که مثال خودته یکبار در طول زندگیش یه نوآوری بزرگ کرده و حالا اونو گسترش داده و یه سبک و مکانیزم مورد نظر خودش رو ایجاد کرده قطعا تو دنیای بازی ها نو آوری و تحول فقط در گیم پلی ایجاد میشه و تغییر داستان به منزله ایجاد سبک جدید نیست
یا کوجیما بازی متال گیر رو ساخته و گسترشش داده و هنوز هم همون رو ادامه میده
با اینکه ما داریم در مورد یک فرد صحبت می کنیم باز هم میشه این موضوع رو در مورد ND هم مطرح کرد
اگه اوج بازی سازی این شرکت سری آنچارتد و مخصوصا شماره 2 باشه اونا به یه چیز ثابت رسیدن و از اون تو بازی جدیدشون هم استفاده می کنن تمام المان های آنچارتد تو Last of us هم هست اما به خاطر تم بازی و داستانش واقع گرایانه تر و بهتر شده
ینی اینکه تمام این افراد که گفتی مغلوم نیست که اگه بخوان این مکانیزم رو ازشون بگیرن و بههشون بگن مثلا یه بازی اول شخص بساز چقدر توش موفق خواهند بود
---
اما در مورد اون بخش قرمز
ببین حتی اگه ip بهتری خلق کنه زیر سایه رزیدنت ایول خود تو با اینکه هنوز هیچی از این عنوان معلوم نیست داری با re مقایسه اش می کنی و استقلالی براش قائل نمی شی

---------- نوشته در 07:43 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 07:23 PM ارسال شده بود ----------

بچه ها چندتا نکته رو هم من از منبعی که حمید گذاشته بگم در مورد بازی بعدی میکامی :
1- بازی با بودجه اندازه بازی های آمریکایی داره ساخته میشه
2- اگه عرضه بازی تو نسل بعد به بهتر شدنش کمک کنه حتما اینکارو می کنن
 
آقای شینجی میکامیمثلاً وقتی از کپکام بیرون رفت چی ساخت؟
علی...
واقعاً تو از SHoD خوشت نیومد. من که خیلی باهاش حال کردم...
همش داشتم به خودم تلقین میکردم دارم یه RE با درون مایه های Demon خفه کنی بازی میکنم.
:p


مثال‌های خیلی زیادی وجود داره از افراد یا گروهی از افراد (حداقل در زمینه بازی سازی) که در طول زمان به ایده‌های جالب تری رسیدند و پیشرفت کردند.

مثلاً همین جناب دیوید کیج رو در نظر بگیر، وقتی که عنوان فارنهایت رو ساخت زیاد اسمش بر سر زبان‌ها نبود، با ساخت HR توانایی‌ها و خلاقیتش رو به همه نشون داد، طوری که همه با چشم دیگه‌ای به کارهای این فرد نگاه می‌کنند.
یا فردی مثل کوجیما، با ایده‌های خوبش همیشه موفقه.
یا گروه بازی سازی ND که متشکل از افراد خلاقه، تو هر یک از کارهاشون پیشرفت رو میشه دید و مثال‌هایی از این دست.
یا همین CapCom ی ها که دارن جون میکنن تا یه RE خفن بدن بیرون آخرشم میخورن تو دیفال بس که لعن و نفرین میشن :d
------------
آقا میگفتن یه دموی قابل بازی تو DVD بازی Dragon's Dogma هست... پس چی شد؟ نبود که...!
 
05522914137421338320.jpg



سونی پیکچرز کاور دی وی دی و بلو ری Resident Evil: Damnation را برای US منتشر کرد که البته به نظر میرسد کاور نهایی Resident Evil: Damnation باشد . همچنین قیمت ورژن DVD این انیمیشن $26.99 و قیمت Blue - Ray آن در حال حاضر $30.99 میباشد که دارای 1080p video, a Dolby TrueHD 5.1 soundtrack میباشد و همچنینی دارای کانسپت آرت های The DNA of Damnation behind-the-scenes featurette, Las Plagas: Organisms of War, Gag reel on English version و همچنین یک ultraviolet digital copy خواهد بود.

این لیان داره پیر تر میشه هی خشگل تر میشه عوض که زشت تر بشه ایدا چه تیپی زده اونوقت لیان میخواسته عاشقش نشه:)) چه ماهی بشه این سپتامبر :x و یک ماه بعدش هم رزیدنت اویل 6 .
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or