من یه توضیحی برای اون چشم مصنوعی اسنیک یا solid eye system بدم که نظر شخصی من هست و جالبه که چرا تا حالا کسی بهش اشاره نکرده بود.حتی دارکفیلد که خیلی روشنفکرتره و من احترام زیادی براش قائلم.
در تمامی متالگیرهای قبلی غیر 3 مساله ای منو آزار میداد و اون رادار بازی بود که از واقع گرایی بودن بازی میکاست و به نوعی بازی خیلی ساده شده بود و حس stealth رو به آدم منتقل نمیکرد.
البته چیزهای دیگری مثل میدان دید و...هم هست که فعلا کاری بهش نداریم.
وقتی که در دمو اسنیک دستگاه رو روشن میکنه ما دقیقا همون صحنه ای رو که در صفحه بازی های قبلی میدیدیم شاهد هستیم.راداری که اینبار به صورت منطقی تنها مختصات اشیا و افراد رو بدون میدان دید نشون میداد.
همچنین همون تصویر سنتی status سلاح که نوع سلاح و تعداد گلوله را نشان میدهم.
من فکر میکنم(نظر شخصی من ) که این سیستم توضیحی است برای وجود رادار .چرا؟میتونستن رادار رو به کل حذف کنند.
شاید یا با نظر سنجی یا به نظر خود کوجیما نبود رادار بازی رو بسیار مشکل میکرد.یا اگه رادار نباشه بازی بیمزه میشه یا نظراتی از این قبیل.
البته این هم خودش نویدی برای وجود رادار در بازیست!
درباره پیر بودن اسنیک هم نظری بدم.
اگر کوجیما میخواست که قدرت گرافیکی را نشان بدهد نیازی به استفاده از اسنیک پیر نبود.
من چند بار دمو رو با دقت نگاه کردم.چین و چروکهای اسنیک انقدر زیاد نبود که بتوان راجع به آن نظر داد.چین و چروکهای که حتی در فرد چهل ساله هم دیده میشود.در واقع جزییات صورت اسنیک چینهایی در غبغب و دور دهن و کمی در پیشانی.همچنین چند زخم.
پس نیازی نیست از اسنیک پیر استفاده شود.اسنیک جوان کار را راه می انداخت.
نظر من:همان نظریه پیر شدن زودرس قابل قبول تر است.
سلام به دوستانه عزيز فکر کنم كه اين همون اسله اي باشه كه تو metal gear 4 snake دستش گرفته حسابش رو بکنيد اگه همچين چيزاي هم تويه بازي بشه به اسلهه اضافه کرد خيلي بازي به واقعيت نزديک ميشه راستي اگه دوست داشتيد نظرتتن رو در مورده عکس بديد فعلن يا علي
مطمئنا همون اسلحه است.یه سیاست خوبی که کوجیما داره اینه که همه اسلحه ها در بازی واقعی هستند و وجود دارند.البته به غیر از چند عدد که به اندازه انگشتهای یک دست هم نیست مثل m9 و...
و صد البته اون قابلیتی که شما گفتی خواهد داشت.قبلا هم داشته البته کوچیک.مثل صدا خفه کن.
من یه نظری دارم تورو خدا به دل نگیرین.همین الان توبه میکنم و دهنم رو آب میکشم!!!!فقط گیر ندین جون من.اگه بد بود بگین بد میگی.همین و بس.
به نظر من توی این دمو چند جا از اسپلینتر سل تقلید شده بود مثل:
محل قرار گرفتن چاقو که البته مهم نیست.چون جاش خوبه.اینو بیربط گفتم
عوض کردن دست.اونجا که میخواد اسلحه رو به سمت چپ منتقل کنه.قبلیتی مفید که در اسپلینتر بود.
و عوض کردن حالت اسلحه.اونجا که یک لانچر launcher به اسلحه متصل میکنه.دقیقا عین همین کار توی اسپلینتر سل بود که شما میتونین از حالت foregrip به launcher sniper shotgun تغییر بدین که توی متال به لانچر بود.
از همین الان جوابهاتون قابل حدسه:
بینیم بااا!!!!
فقط متال!!!
اسپلینتر سل *****متال هم نیست!!!
سم فیشر ......
اسنیک.....
اما شاید منطقی تر.مثلا:
یک قابلیت خوب رو نمیشه تقلید به شمار آورد.مثلا جای چاقو که شما گفتی.پس اگه اینطوره همه بازیهای وسترن از نوع قرارگیری اسلحه تقلید کردند.
مطمئنا کو جیما نیازی به این تقلیدها ندارد و بس.
و.....
با تشکر....