بحث و تبادل نظر در مورد سری Metal Gear Solid

در ادامه تازه با سایکو منتیس مبارزه کردم و یچیزی بگم نمیدونم میدونستین یا نه ولی کرک و پشم من شدید ریخت! سایکومنتیس میدونین که میتونه ذهن ادم رو بخونه و میتونه راحت موقع تیر اندازی جاخالی بده و نتونید بهش شلیک کنید از طرفی مخفی هم میتونه بشه و شما با دوربین حرارتی میتونید ببینیدیش، من دوربین حرارتی نداشتم اما این به کنار. نزدیک ١٠ باری شاید بیشتر نمیدونم چقدر ولی خیلی هی شکست میخوردم و هرکاری میکردم این بر من غالب میشد تا اینکه یهو یه تماس از colonel شد که گفت اسنیک فهمیدم باید چیکار کنی باید از کنترل پنل ( یعنی کیبورد ) استفاده کنی تا نتونه ذهنتو بخونه. چون من داشتم بازی رو با pc میزدم و بجای کیبورد از دسته استفاده میکردم، باید دسته رو میذاشتم کنار و با استفاده از کیبورد اسنیک رو کنترل میکردم تا سایکومنتیس نتونه حرکت هام رو پیش بینی کنه! فهمیدین چی شد :D دسته چون کنترلر اصلی بود ولی کیبورد دیگه خارج از ذهن خونی سایکومنتیس بود یا یه همچون چیزی. یعنی مادر بگردید الله اکبر از اینهمه خلاقیت واویلا کوجیما واویلا :D و همینکه با کیبورد شروع به مبارزه کردم راحت میتونستم بهش شلیک کنم سایکومنتیس میگفت چرا نمیتونم ذهنت رو بخونم :Dو اخرم تونستم اینطوری شکستش بدم.

View attachment 213208

پ.ن: دوستان لطفا اگه رپلی کردین چون تازه دارم سری رو میرم حواستون باشه چیزی از بازی لو ندین چون شدید دنیای بازیش جذابه و اصلا دوست ندارم چیزی از بازی برام لو بره :-bd
یکار دیگه هم میتونی کنی :D, دوتا مجسمه توی اتاق هست, اگه اونا رو بزنی سایکو منتیس دیگه نمیتونه ذهنت رو بخونه, بخاطر این روش دوم رو گذاشتن که شاید پلیر پورت 2 نداشته باشه, گیر کنی کلونل باهات تماس میگیره و میگه پورت 2 نداری؟ مشکلی نیست مجسمه ها رو بزن :D.
 
  • Like
Reactions: stanley and BehzaDG
یکار دیگه هم میتونی کنی :D, دوتا مجسمه توی اتاق هست, اگه اونا رو بزنی سایکو منتیس دیگه نمیتونه ذهنت رو بخونه, بخاطر این روش دوم رو گذاشتن که شاید پلیر پورت 2 نداشته باشه, گیر کنی کلونل باهات تماس میگیره و میگه پورت 2 نداری؟ مشکلی نیست مجسمه ها رو بزن :D.
نمیدونستم :D. نسخه ی یک واقعا بازی بینظیری بود یعنی منی که تو سال ٢٠٢١ داشتم بازی رو میرفتم کلی شگفت زده ام میکرد. :D
 
نمیدونستم :D. نسخه ی یک واقعا بازی بینظیری بود یعنی منی که تو سال ٢٠٢١ داشتم بازی رو میرفتم کلی شگفت زده ام میکرد. :D
منم اولین بار 2 سال پیش بازیش کردم, داستانش به کنار, رسما کرک و پرم از صحنه های اکشنش ریخت :D
اصلا یه چیز خفنی بود بازیش, واسه همین بنظرم فقط خود کوجیما باید ریمیکش کنه, یا دست کم زیر نظرش باشه:-".
 
ازونجایی که اون تاپیک تغییر جهت داده گفتم بهتر اینجا جواب بدم :D

MGS V بهترین مرحله ش(و به یاد موندنی ترینش برای من)، اون مرحله ی قرنطینه ی بیس خودمون بود...
که از اون مرحله خطی تر وجود خارجی نداره:-"

بقیه مراحل اونقدر برای من جذاب نبود!

آره یک سری چیزای خوب داره که میتونه تو خیلی از بازی های OW استفاده بشه، مثل همون رفتن یک راه و سخت تر شدنش، که نمونه ی خیلی ساده ش هدشات کردن بود که کلاه میزاشتن دشمن ها
ولی با این حال با اینکه خیلی چیزا در خدمت گیم پلی بودن، خیلی متنوع میشد بازی کرد و ...

اما برای من جذابیت RDR چندین برابر MGS V بود :-"
میژنی که پایین آپلود کردم بیشتر از ۹۹ درصد بازی های دیگه تو ذهن من موند. تازه این میژن یکی از اونایی که همه ازش شاکی بودن که چرا تکراری ولی زیباییش به این بود که تو رو تو یه شرایط سخت تر از میژن اصلی قرار میداد و این یعنی ترغیب کردن به خلاق بودن گیمر و کاری که من تو این مرحله انجام دادم این حس بالاخره بعد از مدت ها گیمر بودن به من داد که من واقعا تو کنترلم و خودم این صحنه ها رو خلق کردم. (ویدیو از دقیقه ۲ به بعد شروع میشه)


و هیت شدن این شاهکار حتی توسط فن های سری و ارزش قائل نشدن برای بازیایی که جرئت تغییر داشتن به نظرم چیزی که راجع به این صنعت غلط.‌ (و البته باید تأکید کنم نظرم همچنان unpopular حساب میشه:D)
 
هر کاری کردم MGS V رو تموم کنم نشد که نشد! الان مرحله دوازده هستم... نجات دادن امریک...
متاسفانه سیستم گیم پلی بازی دقیقا مثل پیس واکر هست که ازش متنفر بودم... کوجیما برداشته سختی بازی میکرو هم روش گذاشته تو بازی که مخفی کاریه... همین مرحله که عرض کردم باید رسما کل بیس رو ناک اوت کنی بشه راحت طرفو برداشت رفت بیرون...
در کمال ناباوری برای حفظ اعصابم چاره ای جز دراپ کردنش ندارم...
 
هر کاری کردم MGS V رو تموم کنم نشد که نشد! الان مرحله دوازده هستم... نجات دادن امریک...
متاسفانه سیستم گیم پلی بازی دقیقا مثل پیس واکر هست که ازش متنفر بودم... کوجیما برداشته سختی بازی میکرو هم روش گذاشته تو بازی که مخفی کاریه... همین مرحله که عرض کردم باید رسما کل بیس رو ناک اوت کنی بشه راحت طرفو برداشت رفت بیرون...
در کمال ناباوری برای حفظ اعصابم چاره ای جز دراپ کردنش ندارم...
داداش شما خیلی یک طرفه و تک بعدی به گیم پلی بشدت باز MGS5 نگاه میکنی :D, اگه یه مقدار تلاش کنی میفهمی که بازی نه تنها سخت نیست بلکه خیلی جذابم هست
در کل هرکاری که دوست داری توش بکن, حتما لازم نیست مخفی کاری کنی, اتفاقا من همین مرحله رو با ناک اوت کردن یکی دو نفر کامل رد کردم :-".
 
داداش شما خیلی یک طرفه و تک بعدی به گیم پلی بشدت باز MGS5 نگاه میکنی :D, اگه یه مقدار تلاش کنی میفهمی که بازی نه تنها سخت نیست بلکه خیلی جذابم هست
در کل هرکاری که دوست داری توش بکن, حتما لازم نیست مخفی کاری کنی, اتفاقا من همین مرحله رو با ناک اوت کردن یکی دو نفر کامل رد کردم :-".
این سیستم گیم پلی کاملا broken و سوهان روح هست حساب رد کردن مراحل نیست باید از بازی لذت برد نه اینکه اعصابت خرد بشه. دقیقا مشکل من با همون اینه که لازم نیست مخفی کاری کنی چون این بازی مخفی کاریه. آره میشه chicken hat گذاشت اصلا ببیننت هم آلارم نزنن و...
بزرگترین اشتباه کوجیما استفاده از این گیم پلی مزخرف پیس واکر بود و در وهله دوم اپن ورلد کردن بازی. تو محیط بی حساب کتاب اسپات میشی. درجه سختی هم که نداره. بدتر از همه سیو دستی هم نداره
خدا رو شکر همون موقع ریلیز نرفتم سمتش وگرنه کلا از کوجیما زده میشدم
اینم مثل پیس واکر متاسفانه مجبورم از یوتیوب تماشا کنم.
همون سر پیس واکر منتقدا باید جلوش درمیومدن... افسوس. انرژیشو سر توسعه این سیستم گیم پلی خراب نمیذاشت احتمالا بازی رو کامل هم تحویل میداد
 
  • Like
  • Poker Face
Reactions: Ali.jangi and GGK
این سیستم گیم پلی کاملا broken و سوهان روح هست حساب رد کردن مراحل نیست باید از بازی لذت برد نه اینکه اعصابت خرد بشه. دقیقا مشکل من با همون اینه که لازم نیست مخفی کاری کنی چون این بازی مخفی کاریه. آره میشه chicken hat گذاشت اصلا ببیننت هم آلارم نزنن و...
بزرگترین اشتباه کوجیما استفاده از این گیم پلی مزخرف پیس واکر بود و در وهله دوم اپن ورلد کردن بازی. تو محیط بی حساب کتاب اسپات میشی. درجه سختی هم که نداره. بدتر از همه سیو دستی هم نداره
خدا رو شکر همون موقع ریلیز نرفتم سمتش وگرنه کلا از کوجیما زده میشدم
اینم مثل پیس واکر متاسفانه مجبورم از یوتیوب تماشا کنم.
همون سر پیس واکر منتقدا باید جلوش درمیومدن... افسوس. انرژیشو سر توسعه این سیستم گیم پلی خراب نمیذاشت احتمالا بازی رو کامل هم تحویل میداد
خیلی فاجعس mgsv واقعا
 
این سیستم گیم پلی کاملا broken و سوهان روح هست حساب رد کردن مراحل نیست باید از بازی لذت برد نه اینکه اعصابت خرد بشه. دقیقا مشکل من با همون اینه که لازم نیست مخفی کاری کنی چون این بازی مخفی کاریه. آره میشه chicken hat گذاشت اصلا ببیننت هم آلارم نزنن و...
بزرگترین اشتباه کوجیما استفاده از این گیم پلی مزخرف پیس واکر بود و در وهله دوم اپن ورلد کردن بازی. تو محیط بی حساب کتاب اسپات میشی. درجه سختی هم که نداره. بدتر از همه سیو دستی هم نداره
خدا رو شکر همون موقع ریلیز نرفتم سمتش وگرنه کلا از کوجیما زده میشدم
اینم مثل پیس واکر متاسفانه مجبورم از یوتیوب تماشا کنم.
همون سر پیس واکر منتقدا باید جلوش درمیومدن... افسوس. انرژیشو سر توسعه این سیستم گیم پلی خراب نمیذاشت احتمالا بازی رو کامل هم تحویل میداد
شما دقیق نگفتی که چیه گیم پلی بازی بروکن هست؟ :-" و البته باید بگم که فلسفه پشت طراحی گیم پلی بازی رو درک نکردی
درسته که اصلش مخفی کاری هست, اما بخاطر اینکه مخفی کاری این روزا دیگه فن بیس بزرگی نداره اومدن باز طراحی کردنش, دو چپتر اول MGS4 هم همین بود :D

اسپات شدن بی حساب و کتاب نیست, اتفاقا AI سربازها یکی از بهترین بخش های بازی هست, اگه صبر داشته باشی و درست عمل کنی خب نمیبیننت, من به همین راحتی اکثر مراحل S رنک گرفتم, تازه آخرا بجای خزیدن مثل یک فوک شناور تند تند مربع میزدم :D

در کل قبل از اینکه مراحل اصلی رو بری بنظرم برو Free Roam یکم ریسورس جمع کن و چک پوینت های فست تراول رو آنلاک کن
یا اصلا برو FOB چون خیلی ریسورس بیشتری بهت میده, اینجوری ابزار میسازی و باز برات هزار برابر راحت تر میشه :-"

خیلی فاجعس mgsv واقعا
آقا بازی ناقص هست یکم باهاش مهربون باشید :D, هرکی GZ رو بازی کرده باشه میفهمه که TPP تو خیلی چیزا کمبود داره
نه اتمسفر خاصی که سری بخاطرش معروف هست رو داره, نه فیلتر سینماتیک گراند زیروز رو داره, انیمیشناش کمتر و باگی هست, شتاب اسلحه هاش به خوبی گراند زیروز نیست, لول دیزاینشم به اون خوبی نیست و باا کات سین های اپیک شروع و تموم نمیشه :-"

کات کانتنتش رو هم در نظر نگیریم اصلا :D.
 
شما دقیق نگفتی که چیه گیم پلی بازی بروکن هست؟ :-" و البته باید بگم که فلسفه پشت طراحی گیم پلی بازی رو درک نکردی
درسته که اصلش مخفی کاری هست, اما بخاطر اینکه مخفی کاری این روزا دیگه فن بیس بزرگی نداره اومدن باز طراحی کردنش, دو چپتر اول MGS4 هم همین بود :D

اسپات شدن بی حساب و کتاب نیست, اتفاقا AI سربازها یکی از بهترین بخش های بازی هست, اگه صبر داشته باشی و درست عمل کنی خب نمیبیننت, من به همین راحتی اکثر مراحل S رنک گرفتم, تازه آخرا بجای خزیدن مثل یک فوک شناور تند تند مربع میزدم :D

در کل قبل از اینکه مراحل اصلی رو بری بنظرم برو Free Roam یکم ریسورس جمع کن و چک پوینت های فست تراول رو آنلاک کن
یا اصلا برو FOB چون خیلی ریسورس بیشتری بهت میده, اینجوری ابزار میسازی و باز برات هزار برابر راحت تر میشه :-"


آقا بازی ناقص هست یکم باهاش مهربون باشید :D, هرکی GZ رو بازی کرده باشه میفهمه که TPP تو خیلی چیزا کمبود داره
نه اتمسفر خاصی که سری بخاطرش معروف هست رو داره, نه فیلتر سینماتیک گراند زیروز رو داره, انیمیشناش کمتر و باگی هست, شتاب اسلحه هاش به خوبی گراند زیروز نیست, لول دیزاینشم به اون خوبی نیست و باا کات سین های اپیک شروع و تموم نمیشه :-"

کات کانتنتش رو هم در نظر نگیریم اصلا :D.
شما مشکلت اینه فکر کنم اونطور که من پستات رو اینجا خوندم متال گیر رو از آخر به اول بازی کردی. ببین متال گیر از اول یه بازی جهان باز نبوده و اصلا جهان باز شدن این سبک مساوی با نابودیش بوده. چرا؟ چون گیم پلی مخفی کاری تاکتیکال و داستان محور هست. نتیجه جهان باز شدنش میشه همین V بدون حساب کتاب باید جلو بری ممکنه تلفنچی ارتش سرخ یهو داره برای خودش یورتمه میره تو مپ شما رو ببینه. هیچ جای مخفی شدن حسابی ای تو محیط باز نیست که در عین حال تو جریان بازی هم بمونی (سرویس بهداشتی یا سطل آشغال تو جریان بازی نیستی) برخلاف شماره های قبلی که تو فضای بسته خوراک مخفی کاری بود یعنی پشت یه کارتنی کانتینری گوشه دیواری جایی مخفی میشدی کارتو میکردی و درعین حال چون بازی شدیدا کم بهت فرجه میده گند میخوره تو گیم پلی مخفی کاری. همین مرحله که گفتم کلی سرباز جلوی جایی که امریک هست هستن یکی رو بزنی اون یکی می بینه یا مشکوک میشه چون فضای بازه!!! دقیقا چی بسازی تنها گره گشای این گیم پلی مزخرف اسنایپر بیهوش کننده هست که اونم پدر آدم درمیاد تا بسازه. اصلا تو بیس ها و روستاها میری عین مور و ملخ سرباز ریخته فرق نداره ناک اوت کنی یا با تفنگ بیهوش کننده بزنی اول و آخر ردتو میزنن چون محیط بازه و نبود سیو هم بدتر روانیت میکنه. میشه جلو رفت ولی با کلی اتلاف وقت و اعصاب خردی و این وسط هیچ کات سین و داستانی نیست حتی گیم پلی مرتبط با داستان کمه مثلا مراحلی به سبک پیس واکر (لعنته الله علیه) هست بیخود باید بری تانک و... بترکونی. متال گیر هر قدم میرفتی کات سین و داستان بود!
الان درک میکنم چرا ملت انقدر علیه Death Stranding گارد گرفته بودن. این بازی واقعا فاجعه هست. به زور که هر بازی رو نمیشه جهان باز کرد!!! حتی بیای سیستم سیوم خودکار کنی این چه حماقت محضی بود آخه کرده قدم به قدم بازی مخفی کاری مهمه اصلا به چه حقی ورداشته باید میشد مثل شماره های قبل هر وقت با کدک حرف میزنی بازی هر جایی هستی سیو بشه!!!
جلو رفتنش که اعصابت خرد نشه فقط یا با همون کلاه که بهت میخندن میشه یا اسنایپر بیهوش کننده یا لباس که اصلا نبیننت
غیر اون باید همه رو باید بری تو بیس و جایی که هستن رصد کنی با دوربین و آخرم احتمالا ده بار خفت شی بس که سربازا تو هم چپیدن و محیط بازه. همون بهتر با کونامی قطع رابطه کرد این سری خراب تر نشد تیشه زده به ریشه بازی خودش.
 
آخرین ویرایش:
شما مشکلت اینه فکر کنم اونطور که من پستات رو اینجا خوندم متال گیر رو از آخر به اول بازی کردی. ببین متال گیر از اول یه بازی جهان باز نبوده و اصلا جهان باز شدن این سبک مساوی با نابودیش بوده. چرا؟ چون گیم پلی مخفی کاری تاکتیکال و داستان محور هست. نتیجه جهان باز شدنش میشه همین V بدون حساب کتاب باید جلو بری ممکنه تلفنچی ارتش سرخ یهو داره برای خودش یورتمه میره تو مپ شما رو ببینه. هیچ جای مخفی شدن حسابی ای تو محیط باز نیست که در عین حال تو جریان بازی هم بمونی (سرویس بهداشتی یا سطل آشغال تو جریان بازی نیستی) برخلاف شماره های قبلی که تو فضای بسته خوراک مخفی کاری بود یعنی پشت یه کارتنی کانتینری گوشه دیواری جایی مخفی میشدی کارتو میکردی و درعین حال چون بازی شدیدا کم بهت فرجه میده گند میخوره تو گیم پلی مخفی کاری. همین مرحله که گفتم کلی سرباز جلوی جایی که امریک هست هستن یکی رو بزنی اون یکی می بینه یا مشکوک میشه چون فضای بازه!!! دقیقا چی بسازی تنها گره گشای این گیم پلی مزخرف اسنایپر بیهوش کننده هست که اونم پدر آدم درمیاد تا بسازه. اصلا تو بیس ها و روستاها میری عین مور و ملخ سرباز ریخته فرق نداره ناک اوت کنی یا با تفنگ بیهوش کننده بزنی اول و آخر ردتو میزنن چون محیط بازه و نبود سیو هم بدتر روانیت میکنه. میشه جلو رفت ولی با کلی اتلاف وقت و اعصاب خردی و این وسط هیچ کات سین و داستانی نیست حتی گیم پلی مرتبط با داستان کمه مثلا مراحلی به سبک پیس واکر (لعنته الله علیه) هست بیخود باید بری تانک و... بترکونی. متال گیر هر قدم میرفتی کات سین و داستان بود!
الان درک میکنم چرا ملت انقدر علیه Death Stranding گارد گرفته بودن. این بازی واقعا فاجعه هست. به زور که هر بازی رو نمیشه جهان باز کرد!!! حتی بیای سیستم سیوم خودکار کنی این چه حماقت محضی بود آخه کرده قدم به قدم بازی مخفی کاری مهمه اصلا به چه حقی ورداشته باید میشد مثل شماره های قبل هر وقت با کدک حرف میزنی بازی هر جایی هستی سیو بشه!!!
جلو رفتنش که اعصابت خرد نشه فقط یا با همون کلاه که بهت میخندن میشه یا اسنایپر بیهوش کننده یا لباس که اصلا نبیننت
غیر اون باید همه رو باید بری تو بیس و جایی که هستن رصد کنی با دوربین و آخرم احتمالا ده بار خفت شی بس که سربازا تو هم چپیدن و محیط بازه. همون بهتر با کونامی قطع رابطه کرد این سری خراب تر نشد تیشه زده به ریشه بازی خودش.
شما تا موقعی که عینک بازی mgs های قبلی رو چشمت نمیتونی از این بازی لذت ببری. محیط باز ولی ازونور هزار و یک راه حل هست که دیده نشی و این همه جای مخفی شدن هست. تگ کردن از طریق سونار و سگ و کوایت و... هست تا بتونی محل دشمن هارو پیدا کنی و حواست بهشون باشه. هزار و یک آیتم هست که دشمن ها رو دیسترکت کنی یه سری هست که میتونی با هم از بین ببریشون. دیگه انتظار نداری که کسی رو بیهوش میکنی بقیه جلو چشمشون بگیرن؟ :D چلنج گیم پلی داری به عنوان عیب مطرح مکنی. من تقریبا 350 ساعت گیم پلی دارم رو V یه بارم چیکن هت نذاشتم. دفعه دوم که بازی تموم کردم شاید 5 بار آلرت نخوردم. شما باید اول درست بازی کنی بعد بیای بگی بازی این قسمتش مورد داره.
وقتی همه تو صنعت تمام بازی ها رو کپی پیست شماره قبلی ها میسازن دیگه واقعا انتظاری هم نیست گیمر ها در مقابل تغییر مقاومت نشون ندن. این پتک OW شدن هم هر کی نمیتونه با بازی ارتباط برقرار کنه هم میزنه تو سرش. این بازی به خاطر OW شدنش که گیم پلیش اینقدر پویا و شاهکار.
 
شما تا موقعی که عینک بازی mgs های قبلی رو چشمت نمیتونی از این بازی لذت ببری. محیط باز ولی ازونور هزار و یک راه حل هست که دیده نشی و این همه جای مخفی شدن هست. تگ کردن از طریق سونار و سگ و کوایت و... هست تا بتونی محل دشمن هارو پیدا کنی و حواست بهشون باشه. هزار و یک آیتم هست که دشمن ها رو دیسترکت کنی یه سری هست که میتونی با هم از بین ببریشون. دیگه انتظار نداری که کسی رو بیهوش میکنی بقیه جلو چشمشون بگیرن؟ :D چلنج گیم پلی داری به عنوان عیب مطرح مکنی. من تقریبا 350 ساعت گیم پلی دارم رو V یه بارم چیکن هت نذاشتم. دفعه دوم که بازی تموم کردم شاید 5 بار آلرت نخوردم. شما باید اول درست بازی کنی بعد بیای بگی بازی این قسمتش مورد داره.
وقتی همه تو صنعت تمام بازی ها رو کپی پیست شماره قبلی ها میسازن دیگه واقعا انتظاری هم نیست گیمر ها در مقابل تغییر مقاومت نشون ندن. این پتک OW شدن هم هر کی نمیتونه با بازی ارتباط برقرار کنه هم میزنه تو سرش. این بازی به خاطر OW شدنش که گیم پلیش اینقدر پویا و شاهکار.
خوب شد mgs های قبلیو وسط کشیدی یه نکته یادم اومد به این رفیقمون ج ندادم گفت mgs4 دو مرحله اولش اینطوری بود. به هیچ وجه، یکیش که conflict zone بود اون یکیم تو مایه های mgs3 حساب شده بود
تگ کردن که گفتی مسئله ای نداره اره میشه تگ کرد مساله دیده شدنه به علت باز بودن محیط + این که گیم پلی درجه سختی نداره و اینطوری یه الارم بخوره بیخیال نمیشن اسمش چلنج نیست عزیز من.
بحث آلرت شد وقتی آلرت زده میشه اون سیگاره که عملا فقط تو مرحله اول میشد استفاده کرد الان 12 تا مرحله رفتم، آلرت زده شه فاتحه دیگه مثل mgs های قبل تمومی نداره عملا پیشرویت پشم میشه.
من نمیدونم کجای گیم پلی این شاهکار و پویا هست با این تفاسیر
آیتم برای دیسترکت کردن خب چی دقیقا یه خشاب میشه پرت کرو و وقتی ده تا سرباز تو فاصله کم گارد میدن چیو دسترکت کنی. آخرش دیده میشی احتمال زیاد.
این مشکل سختیش اگه درجه سختی میشد تعیین کرد و manual سیو داشت شاید قابل تحمل میشد ولی اونموقع هم میرسیدیم به پای بحث فرجه ندادن گیم پلیش که نمود بارزش تو همون قضیه آلارمهاست. یعنی حتی بخوای دیده شی و یلخی هم بری جلو جوریه نمیشه، چون کل base به صورت نامحدود وارد آلرت شدن.
 
آدم یه چیزایی میخونه اینجا در مورد mgs V که پشماش میریزه. جل الخالق :| V با اختلاف بهترین لول دیزاین و گیم پلی سری رو داره. اصلا قابل مقایسه نیست با بقیه
اگه این فاجعه بهترین لول دیزاین تاریخه من گیمینگ رو میبوسم میذارم کنار
ایراد از همین هندونه لای بغل گذاشتن بعضی فنهای کوجیماست به خدا نمیدونم چه لذتی از این بردید؟ 🤔 من باز میگم کار خدا بود تا الان بازی نکردم وگرنه تاپیک death stranding یکی بدتر از سردسته های هیترها میشدم جوری میدونم دیدم رو خراب میکرد. حالا پیس واکر رو تحمل کردیم ولی انصافا این دیگه چه کابوسیه! عینک mgs رو چطور برداریم من دارم حرفای عجیب میشنوم اینجا!!! 😵
بازی نه کات سین داره نه داستان صرفا همون اوایلش اینا رو داشت بعدش دیگه نه اسلات دو کلوم حرف میزنه و نه هیچ... فقط گیم پلیش هست که اونم سوهان روحه سگ و اسب و کوآیت هم مشکلی حل نمیکنن! بازی tactical espionage action نیست و بخوای با اون فرمون پیش بری میشه سوهان روح!
 
اگه این فاجعه بهترین لول دیزاین تاریخه من گیمینگ رو میبوسم میذارم کنار
ایراد از همین هندونه لای بغل گذاشتن بعضی فنهای کوجیماست به خدا نمیدونم چه لذتی از این بردید؟ 🤔 من باز میگم کار خدا بود تا الان بازی نکردم وگرنه تاپیک death stranding یکی بدتر از سردسته های هیترها میشدم جوری میدونم دیدم رو خراب میکرد. حالا پیس واکر رو تحمل کردیم ولی انصافا این دیگه چه کابوسیه! عینک mgs رو چطور برداریم من دارم حرفای عجیب میشنوم اینجا!!! 😵
بازی نه کات سین داره نه داستان صرفا همون اوایلش اینا رو داشت بعدش دیگه نه اسلات دو کلوم حرف میزنه و نه هیچ... فقط گیم پلیش هست که اونم سوهان روحه سگ و اسب و کوآیت هم مشکلی حل نمیکنن! بازی tactical espionage action نیست و بخوای با اون فرمون پیش بری میشه سوهان روح!
برادر 200 ساعت پلی تایم دارم. بازیو پلات کردم و 2 بار هم بخش داستانی رو تموم کردم. تو این مدت به ندرت یه مرحله رو به همون روش قبلی رفتم. انقدر گجت، اپگرید و انعطاف پذیری داره که 10 بار هم بری بازم خیلی بعیده به یه شکل بازیو تموم کنی. کات سین هم واقعا به اندازه داشت. نه زیاد بود که هی گیم پلی رو قطع کنه و نه کم که بگی هیچی نداشت. اپگرید motherbase هم خودش عملا بازی جدا بود و به شدت اعتیادآور بود. در کل 90% بخش های بازی انقدر بی نقص کار شدن که یه سری ایراد مثل باس فایت های کم و پرداخت کم به یک سری از بخش های داستانی اصلا به چشم نیان.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or