چرا انقدر بی سر و صدا؟
درود.حالا این موارد به کنار سازنده ها برای اینکه بتونم کیفیت تصاویر رو در این حد نگه دارن بازی رو به یه بازی خطی تبدیل کردن. مگه میشه آخه JRPG خطی باشه؟
گفتند در آینده و فعلا برای بازسازی ffvii همه مصاحبه های که من خوندم رد کردند. حالا حالا خبری نیست.پس کی منتظر بازسازی VII باشیم؟
البته خوشحال شدم اون رو تایید نکردن...میخواست روی این پی اس پی ضعیف بیاد همون بهتر که نیاد یا روی پی اس 3 بیاد یا روی پی اس پی دو....
درود.
JRPG یعنی بازی نقش آفرینی با داستان خطی. این یکی از اساسی ترین المانهای بازیهای نقش آفرینی ژاپنیه. بنابراین خطی بودن داستان اصلا در بازیهای JRPG تعجب نداره. اما در مورد گیم پلی هم عرض کنم، بسیاری از JRPG های بزرگ و ماندگار تاریخ دارای گیم پلی خطی هستند (حداقل 70 درصد ابتدای بازی دارای گیم پلی خطی هستند :برای مثال Xenogears, Suikoden, Legend of Dragoon, FFX, Grandia, Star Ocean و ...)
البته در انتهای بازی های JRPG آزادی عمل بیشتری به بیازیباز داده میشه و خطی بودن گیم پلی معمولا در اواخر بازی کاملا از بین میره !
گفتند در آینده و فعلا برای بازسازی ffvii همه مصاحبه های که من خوندم رد کردند. حالا حالا خبری نیست.
اما هنوز پروژه ffxiii بازه.
توی کنفراس آینده se تایید شدن یک بازی قوت گرفته. شاید ffxiii-2!
دقیقا داری اشتباه میکنی ! اکثر اینایی که گفتی به هیچ وجه خطی نیستند . خصوصا Xenogears که یه جورایی نماد تنوع توی JRPGـیهاست و به هیچ وجه خطی نیست . از کجا این لیست رو آوردی ؟!بسیاری از JRPG های بزرگ و ماندگار تاریخ دارای گیم پلی خطی هستند (حداقل 70 درصد ابتدای بازی دارای گیم پلی خطی هستند :برای مثال Xenogears, Suikoden, Legend of Dragoon, FFX, Grandia, Star Ocean و ...)
تمام عناوینی که نام بردید رو من رفتم و صراحتا میگم هیچکدوم مثل ۱۳ خطی نیستند
لطفا فاینال ۱۳ رو تجربه کنید بعد برداشت نهاییتون رو اینجا قرار بدید
دوست عزیز مشخصه که اصلا نخوندی بنده چی نوشتم ! (در ضمن من هنوز نمیدونم شما گیم پلی بازی هایی رو که نام بردم خطی نمیدونی یا داستانشونو ؟)دقیقا داری اشتباه میکنی ! اکثر اینایی که گفتی به هیچ وجه خطی نیستند . خصوصا Xenogears که یه جورایی نماد تنوع توی JRPGـیهاست و به هیچ وجه خطی نیست . از کجا این لیست رو آوردی ؟!
هیچ کس با خطی بودن داستان مشکل نداره. همه میدونیم jrpg داستان خطی داره. نمیخوایم که fallout بازی کنیم! مشکل خطی بودن گیم پلی هست. در مورد FF XIII دیگه شورش دراومده! شاید حتی خطی هم نشه بهش گفت. شما بازی کنی خودت متوجه میشی. تو قسمت عمده ی بازی فقط باید روی یک خط حرکت کنی و مبارزه کنی! دریغ از یک ماموریتی، NPC و گردش آزادی و کلا هیچی. حتی لول-اپ هم به دلخواه خودت نمیتونی بکنی! آزادی عمل بازیهایی که مثال زدی (البته اونایی که من بازی کردم) غیر قابل مقایسه با FF XIII هست.
به قول یکی از دوستان تو یه مجله ای ، JRPG برای موفق بودن باید خطی باشه ! FFXIII اومد و گفت من گفتم خطی باشه اما نه انقدر! طوری ِ که من 2 ماه یه بارم میرم یه 2 ساعت میگردم بعد دیگه بازی نمیکنم ! چون اعصابم خورد میشه و میخوام دستگاه رو خرد کنم بس که حوصله سربر هست این بازی !
آخرای بازی چرا ! البته اونم به صورت خیلی خیلی محدود و تنوع کم که به نظر خود ِ من بود و نبودش خیلی فرقی نمیکرداینور که از حرفهای شما برداشت کردم، این بازی دیگه خیلی فاجعه اس (یعنی از اول تا آخر بازی همینطوره ؟ حتی آخرای بازی هم امکان گردش آزاد و ماموریتهای مختلف نمیده ؟)
سلامدرود.
JRPG یعنی بازی نقش آفرینی با داستان خطی. این یکی از اساسی ترین المانهای بازیهای نقش آفرینی ژاپنیه. بنابراین خطی بودن داستان اصلا در بازیهای JRPG تعجب نداره. اما در مورد گیم پلی هم عرض کنم، بسیاری از JRPG های بزرگ و ماندگار تاریخ دارای گیم پلی خطی هستند (حداقل 70 درصد ابتدای بازی دارای گیم پلی خطی هستند :برای مثال Xenogears, Suikoden, Legend of Dragoon, FFX, Grandia, Star Ocean و ...)
البته در انتهای بازی های JRPG آزادی عمل بیشتری به بیازیباز داده میشه و خطی بودن گیم پلی معمولا در اواخر بازی کاملا از بین میره !
متاسفانه هنوز فاینال 13 رو تجربه نکردم و اصلا در موردش نمیتونم نظری بدم. پس اینطور که شما میگید فاینال 13 باید خیلی تابلو باشه که اینقدر در موردش صحبت میشه ! (بنظر شما ارزش داره که وقتمو برای این بازی بذارم ؟ چون میخوام چند روز دیگه بگیرمش)