یه نکته در مورد QTE ها تو Bayo...
QTE هایی که تو بازی منجر به مرگ می شدن (یعنی اگه اشتباه می زدینشون، گیم اور می شدین) خیلی انگشت شمار بودن و تو یه سری صحنه های اسکریپت شده وجود داشتن (مثلا وقتی اون برج ساعت داشت میفتاد تو اون مرحله مواد مذاب ) بقیه QTE ها فقط برای هایپ و بالابردن لذت بود. یعنی مثلا هرچی بیشتر و سریعتر X رو بزنی حلقه بیشتری می گیری. مثل GOW نبود اصلا QTE هاش که به شدت رو اعصاب باشن QTE های MGR رو من خیلی خیلی بیشتر از Bayo دوست دارم چون همون مقدار کم اجباری بودن رو برداشتن و کلا QTE ها تو بازی فقط برای هایپ و لذت بود (به جز اون روبات مرحله آخر که فقط دو سه تا QTE منجر به مرگ و ناگهانی داشت ) به قول کامیا، اگه QTE ها رو به موقع استفاده کنین، خیلی هم میتونن جذاب باشن
====
خب حالا بریم سراغ ماراتن
دوستان، از امروز به مدت یک هفته، وقت دارین DMC4 رو یک بار تمومش کنید. یعنی تو این یه هفته باید تمرین کنین و تمام حرکاتی که مورد نیازه برای استایلیش بازی کردن رو بخرید.
در طول این یک هفته هم با هم توی این تاپیک تصمیم می گیریم که زمان بازی کردن کی باشه و امتیاز ها رو چطور حساب کنیم
QTE هایی که تو بازی منجر به مرگ می شدن (یعنی اگه اشتباه می زدینشون، گیم اور می شدین) خیلی انگشت شمار بودن و تو یه سری صحنه های اسکریپت شده وجود داشتن (مثلا وقتی اون برج ساعت داشت میفتاد تو اون مرحله مواد مذاب ) بقیه QTE ها فقط برای هایپ و بالابردن لذت بود. یعنی مثلا هرچی بیشتر و سریعتر X رو بزنی حلقه بیشتری می گیری. مثل GOW نبود اصلا QTE هاش که به شدت رو اعصاب باشن QTE های MGR رو من خیلی خیلی بیشتر از Bayo دوست دارم چون همون مقدار کم اجباری بودن رو برداشتن و کلا QTE ها تو بازی فقط برای هایپ و لذت بود (به جز اون روبات مرحله آخر که فقط دو سه تا QTE منجر به مرگ و ناگهانی داشت ) به قول کامیا، اگه QTE ها رو به موقع استفاده کنین، خیلی هم میتونن جذاب باشن
====
خب حالا بریم سراغ ماراتن
دوستان، از امروز به مدت یک هفته، وقت دارین DMC4 رو یک بار تمومش کنید. یعنی تو این یه هفته باید تمرین کنین و تمام حرکاتی که مورد نیازه برای استایلیش بازی کردن رو بخرید.
در طول این یک هفته هم با هم توی این تاپیک تصمیم می گیریم که زمان بازی کردن کی باشه و امتیاز ها رو چطور حساب کنیم
آخرین ویرایش: