بحث و تبادل نظر در مورد سری Devil May Cry (خلاصه داستان در پست اول)

  • Thread starter Thread starter alprh
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

دوست دارین نسخه‌ی بعدی DMC رو چه استودیویی بسازه؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    313
اگه به خواست کامیا بود که الان دیگه اصلا ما این بحثا رو نمیکردیم ! اصلا ورجیلی وجود نمیداشت :| همه هم خیلی زود DMC رو فراموش میکردن میرفت پی کارش :| مثل GOD HAND که الان از هر 10 نفر شاید یکیشون هم این بازی رو یادش نیاد :|:دی

البته کامیا هم نمیخواست بازی رو به طور کامل بیخیال بشه :دی کامیا میخواست یه چیزی بسازه مثل FF ولی توی سبک HnS :دی خودش هم همین چندوقت پیش گفت که اگه DMC2 رو خودش میساخت داستان دانته رو ادامه نمیداد و میرفت سروقت یه شخصیت جدید :دی

نلو آنجلو اونجا پشمک بود ؟ :دی خدا رو چه دیدی شاید میومد DMC 2 رو می ساخت با شخصیت اصلی ورجیل ! :دی الان همین ورجیلی که میبینی کار خاصی جز موهاش روش انجام نشده صورت همون دانته ـس دیگه چه بسا خود استاد یه چیز خفن ناک تری خلق میکرد همونطور که دانته خلق شد :دی
 
جدی عجب بحث جالبی ، اگر قرار بود کامیا DMC رو ادامه می داد ، چطور میشد ؟! :دی
از نظر من فوق العاده میشد، تصور کن، بعد از DMC 1 ما ماجرای ورجیل رو از بچگی تا تبدیل شدنش به نلوآنجلو داشتیم، بعدش دویل 3 ماجرای لیدی رو داشتیم، بعد استاد می رفت سر وقت اسپاردا یه داستان ژاپنی اصیل :دی از اسپاردا می داد بیرون و وااااااااااای اصلا همه چیز فوق العاده میشد >:d<
ببینم خود کامیا نظرش در مورد این DmC چیه ؟ :دی
 
کامیا کلا تو کار Sequel نیست. نمونش همین Bayonetta 2. :دی "با نظارت" استاد داره ساخته میشه. :دی یه نفر تو سایت PG یه چیز گفته بود در مورد استاد، خود جمله چیز باحالی نیست اما لحنش باحاله! :دی :

The Dude Never Made a Sequel

نمی دونم چرا خنده م میگیره از این جمله! =)) :دی

ببینم خود کامیا نظرش در مورد این DmC چیه ؟

از هر 5 تا پیام توییتر کامیا، 4 تاش اینه که "به نظرم DmC خیلی خوبه! اینقدر نظرمو در موردش نپرسین! 100000 بار تا الان اینو گفتم!" :دی
 
جدی عجب بحث جالبی ، اگر قرار بود کامیا DMC رو ادامه می داد ، چطور میشد ؟! :دی
از نظر من فوق العاده میشد، تصور کن، بعد از DMC 1 ما ماجرای ورجیل رو از بچگی تا تبدیل شدنش به نلوآنجلو داشتیم، بعدش دویل 3 ماجرای لیدی رو داشتیم، بعد استاد می رفت سر وقت اسپاردا یه داستان ژاپنی اصیل :دی از اسپاردا می داد بیرون و وااااااااااای اصلا همه چیز فوق العاده میشد >:d<
ببینم خود کامیا نظرش در مورد این DmC چیه ؟ :دی
یه نفر دیگه هم ایمان آورد :دی
یحتمل همون نظری که میکامی در مورد RE های جدید داره :دی
 
جدی عجب بحث جالبی ، اگر قرار بود کامیا DMC رو ادامه می داد ، چطور میشد ؟! :دی
از نظر من فوق العاده میشد، تصور کن، بعد از DMC 1 ما ماجرای ورجیل رو از بچگی تا تبدیل شدنش به نلوآنجلو داشتیم، بعدش دویل 3 ماجرای لیدی رو داشتیم، بعد استاد می رفت سر وقت اسپاردا یه داستان ژاپنی اصیل :دی از اسپاردا می داد بیرون و وااااااااااای اصلا همه چیز فوق العاده میشد >:d<
ببینم خود کامیا نظرش در مورد این DmC چیه ؟ :دی

لیدی؟ :d کامیا که لیدی رو آدم حساب نمیکنه. :d اصلا وقتی اینجوری که میگی میشد دیگه لیدی وجود نداشت.

---------- نوشته در 08:11 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 08:08 PM ارسال شده بود ----------

یه نفر دیگه هم ایمان آورد :دی
یحتمل همون نظری که میکامی در مورد RE های جدید داره :دی

حالا شدیم 3 نفر :d

کامیا کلا تو کار Sequel نیست. نمونش همین Bayonetta 2. :دی "با نظارت" استاد داره ساخته میشه. :دی یه نفر تو سایت PG یه چیز گفته بود در مورد استاد، خود جمله چیز باحالی نیست اما لحنش باحاله! :دی :

نمی دونم چرا خنده م میگیره از این جمله! =)) :دی

از هر 5 تا پیام توییتر کامیا، 4 تاش اینه که "به نظرم DmC خیلی خوبه! اینقدر نظرمو در موردش نپرسین! 100000 بار تا الان اینو گفتم!" :دی

اینو استادش بهش یاد داده :d (میکامی)

اشتباه لپی بود! منظورم تریش نبود نه لیدی :دی
بازم اشتباه لپی کردی :d
 
آخرین ویرایش:

خوبه باز فهمیدیم کی میدن 25 january هم زیاد دیر نیست فقط ده روز از انتشار نسخه xbox باید بگذره ! \m/ \m/

---------- نوشته در 09:01 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 08:47 PM ارسال شده بود ----------

راستی علی از Greg خبر خاصی نشد ؟! نفهمیدی گیم پلی در چه حدی هست ؟
 
احسان دیگه بی انصافی نکن. اگه ادامه پیدا نمیکرد، سبک H&S اینقدر غنی نمیشد. از نظر گیم پلی، نسخه چهارم توی اوجش بود.
علی منظورم از خشت اول، منظورم داستانی بود وگرنه همه چی عالی بود.
 
احسان دیگه بی انصافی نکن. اگه ادامه پیدا نمیکرد، سبک H&S اینقدر غنی نمیشد. از نظر گیم پلی، نسخه چهارم توی اوجش بود.
علی منظورم از خشت اول، منظورم داستانی بود وگرنه همه چی عالی بود.

واقعا گیم پلی 4 از همه سری ها بهتر بود یکی از اصلی ترین مشکلات سری 3 این بود که فقط میشد دو تا Devil Arm و دو تا تفنگ برداشت . علاوه بر اون style هم فقط یکی بود ولی در سری 4 کمبو ها بهتر شد و میشد سریع اسلحه ها و style رو عوض کرد که خیلی قابلیت های دانته رو افزایش داد نرو هم که با devil bringer کار boss های هر مرحله رو راحت می ساخت . کلا از نظر گیم پلی به نظرم سری 4 کامل ترین سری بود البته در مقایسه با 1 و 2 و 3 . این DmC رو نمیدونم ولی با تریلرهایی که ازش دیدم مطئنم در زمینه گیم پلی حرف های زیادی برای گفتن داره . از نظر داستان هم اگه بخوایم هر سری رو جدا در نظر بگیریم خوب بود ولی ارتباطی بین همه قسمت ها نمی شد زیاد پیدا کرد .
 
احسان دیگه بی انصافی نکن. اگه ادامه پیدا نمیکرد، سبک H&S اینقدر غنی نمیشد. از نظر گیم پلی، نسخه چهارم توی اوجش بود.
علی منظورم از خشت اول، منظورم داستانی بود وگرنه همه چی عالی بود.

یعنی الان غنی بودن سبک HnS به خاطر شماره های بعدی DMC ـه ؟ :دی بی خیال بابا :دی سبک HnS از معدود سبک هاییه تفاوت و نوآوری توش بیداد میکنه الان مثلاً توی این سبک بین 4 بازی GOW , DMC , BAYONETTA , NINJA GAIDEN با اینکه هر 4 تا هم سبک هستن ولی هر چهارتاشون 4 نوع گیم پلی کاملاً متفاوت از همدیگه ارائه میدن که هیچ کدوم وام دار اون یکی نیست :دی
 
یعنی الان غنی بودن سبک HnS به خاطر شماره های بعدی DMC ـه ؟ :دی بی خیال بابا :دی سبک HnS از معدود سبک هاییه تفاوت و نوآوری توش بیداد میکنه الان مثلاً توی این سبک بین 4 بازی GOW , DMC , BAYONETTA , NINJA GAIDEN با اینکه هر 4 تا هم سبک هستن ولی هر چهارتاشون 4 نوع گیم پلی کاملاً متفاوت از همدیگه ارائه میدن که هیچ کدوم وام دار اون یکی نیست :دی
احسان اصلا منظورم این نبود که ارزش GOW (^:)^) رو بیارم پایین. منظورم اینه که نوع H&S بازی DMC متفاوت بود. به همون دلیل که سرش بحث کردیم. یعنی از لحاظ کمبوهایی میلیونی و هر کسی کمبوی خودش رو میتونه بسازه.
ولی مثلا GOW یا NG یه جور کمبوی پیش فرض داشتن ولی با این حال میشد تا حدی شخصی سازی کرد. بایونتا هم رده DMC هست.
در کل قصدم این نیست بگم فقط DMC داره این سبک رو پیش میبره. خود GOW هم به خاطر وحشی گری ها و ضربات کوبنده و از ته دل و جون کریتوس همیشه عشق خودم بوده>:d
 
احسان اصلا منظورم این نبود که ارزش GOW (^:)^) رو بیارم پایین. منظورم اینه که نوع H&S بازی DMC متفاوت بود. به همون دلیل که سرش بحث کردیم. یعنی از لحاظ کمبوهایی میلیونی و هر کسی کمبوی خودش رو میتونه بسازه.
ولی مثلا GOW یا NG یه جور کمبوی پیش فرض داشتن ولی با این حال میشد تا حدی شخصی سازی کرد. بایونتا هم رده DMC هست.
در کل قصدم این نیست بگم فقط DMC داره این سبک رو پیش میبره. خود GOW هم به خاطر وحشی گری ها و ضربات کوبنده و از ته دل و جون کریتوس همیشه عشق خودم بوده>:d


بلی بلی :دی دقیقاً دویل به خاطر اون شیوه ی کمبو زنیش اومد و این شد و گرنه روی حتی ps1 هم سبک HnS دقیقاً به همین سبک و سیاق و با همین نوع دوربین و ... داشتیم :دی در واقع استاد با دویل نشون داد توی این سبک هر روش گیم پلی دلخواهی میشه درست کرد در واقع اومد خط رو به سازنده ها داد :دی بیونتا هم درسته شبیه به دویل هست ولی در اصل گیم پلی اش چند مرحله پیشرفته تر از دویله :دی اگر توی دویل میشه کمبو ها رو شخصی سازی کرد و از یه سری ضربات یه سری کمبوی شخصی و طولانی ساخت , بیونتا کلاس کمبو سازیه خودش :دی یعنی بیونتا گیم پلی اش جوریه که حتی مثل دویل برات ضربه ی پیش فرض هم نذاشته برای کمبو سازی و همه چیز دست خودته مثلاً اگر توی دویل دکمه ی مثلث همیشه یه تیپ ضربه رو میزنه و ترکیبش با سایر دکمه ها چیزهای جدید در میاد , توی بیونتا خود مثلث دهها نوع ضربه ی مختلف رو شامل میشه که بسته به نحوه ی فشردن دکمه سرعت تایمینگ و هزاران عامل دیگه متغیره :دی کلاً بیونتا گیم پلی ـش چند پله بالاتره :دی
 
الان که بحث کمبوهاست ولی یه مطلبی میخواستم در مورد اون بحث قبلی و کامیا و این حرفا بگم :دی دوستان مثل اینکه دقت نکردن چی شد ، اگه کامیا DMC2 رو میساخت کلا داستان دیگه در مورد اسپاردا و خانواده اش نمی بود :دی کلا میخواست بره سروقت یه ماجرای جدید و کاری به دانته و خانواده اش نداشته باشه

احسان اون نلو آنجلو بود نه ورجیل ، کامیا حتی اسم برادر دانته هم توی نسخه یک قرار نداده بود دیگه بیاد براش یه بازی جدا بسازه :|
=============================
خب خوشبختانه نسخه PC هم خیلی زود منتشر میشه >:d< خوبیش اینه که نسخه PC بازی 60 فریمه و اونایی که میخوان فریم بالا بگیرن میتونند اون نسخه رو بگیرن
=============================
@امین
هنوز استریم بازی شروع نشده :دی
 
آخرین ویرایش:
الان که بحث کمبوهاست ولی یه مطلبی میخواستم در مورد اون بحث قبلی و کامیا و این حرفا بگم :دی دوستان مثل اینکه دقت نکردن چی شد ، اگه کامیا DMC2 رو میساخت کلا داستان دیگه در مورد اسپاردا و خانواده اش نمی بود :دی کلا میخواست بره سروقت یه ماجرای جدید و کاری به دانته و خانواده اش نداشته باشه

احسان اون نلو آنجلو بود نه ورجیل ، کامیا حتی اسم برادر دانته هم توی نسخه یک قرار نداده بود دیگه بیاد براش یه بازی جدا بسازه :|

علی ببینم خالق بازی DMC کی بود ؟ یعنی خالق بازی نمی تونه یه چیزی در همون حد یا حتی بهتر از اون خلق کنه ؟ :دی همین الان بیونتایی که ساخته از لحاظ گیم پلی باقی بازیهای این سبک رو در ابعاد موجودات تک سلولی در جیب مبارک قرار میده :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or