بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

من چی بگم آخه
بابا اینا چقد عوضی هستن
به خیال خودم گفتم بزنم از این تعرفه یه روزه یک گیگا بایتی فعال کنم، تا ساعت 2 شد علامت E ظاهر شد!!! H+ بودا، یهو شد E، تازه اونم قطع و وصلی داره!!!!!
 
دوستان من تونستم بالاخره به 3g وصل شم ولی یه مشکلی هست. من بدون یه دی پی ان نمیتونم هیچ سایتی رو باز کنم یا حتی تست بگیرم ولی به محض اینکه به اون برنامه مثل چیز اسپات که وصل میشم سرعتم میره در حد یک یکو نیم مگ. چه طوری میشه درستش کرد؟
 
آقا من بسته ی 10 تومنی 1 ماه 2گیگ رو فعال کردم بعد پیامک زیر برام اومده :


Screenshot-2014-10-10-12-07-32.png

حالا میخوام بدونم این متن یعنی اینکه من بعد از 2 صبح، میتونم با همین بسته 1 گیگ دانلود داشته باشم؟

یا باید این بسته رو غیر فعال کنم و اون بسته ی 24 گیگ رو بگیرم ؟؟؟؟

اگه میشه آقا مسعود راجع به این یه توضیحی بده من الان هنگم :|

-----------------------------------------------------------
اینم تست سرعت (توی اتاق خوابم :d - محله شهرآرا تهران)

Screenshot-2014-10-10-12-15-22.png

----------------------------------------

و 1 سوال دیگه. من روی یه سیم کارت دیگه که داخل گوشی iPhone 5S هست همین بسته رو فعال کردم منتها یه مشکلی هست. من روی گوشی خودم از داخل تنظیمات می تونم حالت WCDMA Only رو انتخاب کنم که مجبورش کنم 3G بگیره اما روی آیفون فقط اتو سوئیچ هست. می خواستم بدونم از جایی میتونم اینکار رو بکنم؟

IMG-20141010-WA0000.jpg
 
آخرین ویرایش:
[h=1]واعظی: پهنای باند ۳G داخلی است[/h]محمود واعظی در حاشیه همایش "استاندارد و فناوری اطلاعات و ارتباطات" درباره افزایش ورود تجهیزات الکترونیکی طی سال های گذشته به کشور, اظهار کرد: این افزایش وجود داشته است و از این جهت نیازمند همکاری نزدیک تری با وزارت صنعت, سازمان استاندارد و گمرک هستیم.

به گزارش تسنیم، واعظی افزود: برای ورود کالاهای پیچیده الکترونیکی اگر کمرگ تخصصی داشته باشیم, بسیاری از مشکلات حل خواهد شد زیرا هم اکنون کالاهای الکترونیکی تولیدی خوبی داخل کشور داریم.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که گفته شده بیشتر استفاده از پهنای باند مربوط به دریافت محتوای ویدئویی می شود و از این جهت نباید پهنای باند بین الملل را افزایش داد گفت: آنچه امروزه در موبایل و نسل های سوم و چهارم ارتباطی شاهد هستیم مربوط به پهنای باند داخلی است.

وی افزود: سال گذشته این پهنای باند 500 گیگا بیت بر ثانیه بوده که اکنون به 1250 رسیده است. از این حیث نیازمند مقررات خاصی در این زمینه نیستیم زیرا پهنای باند داخلی است.

او خاطر نشان کرد: میزان پهنای باند بین الملل تغییری نداشته است زیرا زیرساخت های آن هم اکنون فراهم نیست.

واعظی درباره اینکه آیا صحت دارد که برخی تجهیزات از استاندارد مجوز نمی گیرند اما از طرق دیگر وارد چرخه کشور می شوند و علاوه بر این شورای شهر هم در این زمینه گفته است که 90 درصد دکل های ارتباطی مجوز گرفته اند؟, گفت: نمی دانم شورای شهر این اطلاعات را از کجا آورده است زیرا طی بررسی های ما از دکل های مخابراتی به این نتیجه رسیده ایم که به اندازه ای موج پایین دارند که تهدیدی برای شهروندان به حساب نمی آیند.

وی گفت: در تمام دنیا این دکل ها وجود دارد و ما هم راه ارتباطی دیگری جز استفاده از اینها نمی بینیم.

وزیر ارتباطات یادآور شد: اگر هم منظور این شورا, جانمایی دکل ها بوده که ارتباطی به ما ندارد زیرا این کار با هماهنگی اپراتورها صورت می گیرد. سازمان تنظیم مقررات بخشی را دارد که تشعشعات را اندازه گیری می کند و در صورتیکه جایی خلاف استانداردها باشد با آن برخورد می کند.
 
اشتباه بسیار بزرگی کردم بسته یکماه فعال کردم 2 گیگابایت 10 هزار تومن سرعت اینترنت افتضاحه مدام روی 2G , 4Gسوییچ میشه نت گوشیم سرعت هم فوقش 10 kb ما که خیری ندیدیم همون نت قدیمی ایرانسل بهتر بود والا
برا باز کردن یه عکس کوچیک تو beetalkنیم ساعت باید صبرکنم
 
اشتباه بسیار بزرگی کردم بسته یکماه فعال کردم 2 گیگابایت 10 هزار تومن سرعت اینترنت افتضاحه مدام روی 2G , 4Gسوییچ میشه نت گوشیم سرعت هم فوقش 10 kb ما که خیری ندیدیم همون نت قدیمی ایرانسل بهتر بود والا
برا باز کردن یه عکس کوچیک تو beetalkنیم ساعت باید صبرکنم

نزن این حرفو اتفاقاً خیلی خوبه. شاید جاهایی استفاده میکنی که آنتنت کمه.
توی خیابون که واقعا خوبه. این دو روزه من توی اتوبوس بسیار استفاده های مفید کردم :))
 
نزن این حرفو اتفاقاً خیلی خوبه. شاید جاهایی استفاده میکنی که آنتنت کمه.
توی خیابون که واقعا خوبه. این دو روزه من توی اتوبوس بسیار استفاده های مفید کردم :))
باو تو خونه تو مرکز شهر اونم شهری مثل اهواز انتن نده که دیگه باید انداختش سطل اشغال 99% مواقع رو 2G که با همونم صفحه باز نمیکنه فقط Beetalk ,واساپ تو همونم سرعت نداره شانس اوردم نرفتم سراغ طرح 20 تومنیش#:-sخیری از ایرانسل به ما نرسید قبلا وایمکسشو داشتم دهنمو سرویس کرد
رایتل چطوره سرعتش؟
 
سیمکارتهای ویژه نسل چهارم LTE ایرانسل بزودی وارد بازار خواهند شد.
شمارش معکوس برای عرضه تجاری انبوه 4G ایرانسل

برای استفاده هرچه بهتر از پهنای باند شبکه و ارائه خدمات نوین بر بستر نسل چهارم، شرط استفاده از 4G ایرانسل دارا بودن این نوع سیمکارت هست. Usim قابلیت تبدیل به میکرو سیم و نانو سیم را دارد و منطبق با آخرین فناوری تولید سیمکارت روز در جهان می باشد.
اگر در جست و جوی دستی شبکه Irancell LTE را مشاهده می کنید برای اتصال و استفاده از پهنای باند حجیم 4G باید سیمکارت Usim را استفاده کنید.

لازم به ذکر هست فعلا هزینه 4G همانند 3G و 2G می باشد. همچنین امکان استفاده از حداکثر پهنای باند 4G برای همه مشترکان فعلا آزاداست زیرا بنا به سیاست اپراتور و شرایط قانونی کشور و همچنین پهنای باند نجومی 4G امکان دارد تغییراتی در این زمینه صورت گیرد.


نحوه تعویض سیمکارت و هزینه بسته بازگشت Usim به زودی اعلام می شود.


دقت داشته باشید که پوشش 4G در فاز فعلی در مناطق پرجمعیت و پر تراکم فعال می شود. بنابراین قبل از اقدام به تعویض سیمکارت از وجود پوشش 4G در منطقه خود مطمئن شوید.

اگر قصد استفاده از 3G ایرانسل را دارید نیازی به تغییر سیمکارت نیست و با سیمکارتهای فعلی می توانید بدون محدودیت از خدمات 3G ایرانسل استفاده کنید.
سیمکارتهای Usim نیز از نسل های پایین تر پشتیبانی می کنند و سازگار با نسل چهارم LTE هستند.

IMG_7108.jpg


مشترکان ایرانسل اولین مشترکان تلفن همراه در ایران هستند که می توانند از خدمات نسل چهارم 4G LTE استفاده کنند.
 
تمام آن چیزی که 3G دارد + اینفوگرافیگ

ارتقای نسل‌های ارتباطی موبایل به 3G و بالاتر موجب شکل‌گیری سوالات متفاوتی در ارتباط با مزایای آن نسبت به گذشته و استانداردهای قدیمی شبکه موبایل شده که اپراتور دوم ارتباطی تا حدی به این مزایا جواب داده است.
با فراگیر شدن نسل‌های سوم و بالاتر ارتباطی در استانداردهای شبکه‌ای اپراتورهای موبایل، همواره این سوال در ذهن به وجود می‌اید که عمده مزیت این نسل‌های نسبت به نسل‌های گذشته در چیست و چه کارآمدی را در 3G می‌توان لمس کرد که نسل‌های گذشته فاقد آن بوده‌اند.
افزایش کیفیت صدا و امکان استفاده از باند پهن برای ارتباطات مبتنی بر شبکه (آنلاین) از جمله کلیدی‌ترین مزایای این نسل‌های جدید به شمار می‌رود اما در کنار آن مزیت‌های دیگری نیز وجود دارد که رغبت کاربران برای بهره‌ بردن از خدمات مربوط به آن را بر می‌انگیزد.
اپراتور دوم ارتباطی اقدام به تهیه اینفوگرافیکی در راستای فرهنگ‌سازی و آشنایی هر چه بیشتر کاربران در ارتباط با نسل‌های ارتباطی موبایل کرده که می‌تواند تا اندازه‌ای جوابگوی نیاز ذهنی برخی باشد.

 
هر کی اصفهان هست و همراه اول داره حتما از 3G استفاده کنه.. عالیـــه !!!
تو دانشگاه فول آنتن هست و با سرعت 1.1 مگابایت در ثانیه میشه دانلود کرد!! پینگش هم با اینکه خیلی متغیره ولی با سرورای ایرانی 60 - 90 هست... سرعت آپلود هم 300 - 400 هست!!
تازه حجم استفاده شدتون هم کمتر نشون میده :)) !! من 5 - 6 گیگ دانلود کردم، تازه پیامک زد که 2.5 گیگتون تموم شد !! :دی
اینم تست سرعت تو خونه که 3 تا آنتن میده از 5 تا ! :دی

ed88psavvnractf23xvk.png
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or