سلام
من دیشب اینترنت شبانه نامحدود همراه اول گرفتم ١ تا ١١ صبح اما ساعت ٣ شب برام پیامک اومد که بخاطر حجم استفاده غیرطبیعی اینترنت شما قطع شده! قبض رو که نگاه کردم دیدم که بعله با اینکه بسته فعال بوده اینترنت تعرفه عادی رفته و قبض اومده ۵٠٠ هزار تومن! بهمین خاطر هم تاریخ خرید بسته و هم ریز استفاده ای که از اینترنت انجام دادم رو از طریق همراه من چک کردم. همه چیز درست بود هم بسته ثبت شده بود و هم اینترنت رو از ساعت ١ شروع به استفاده کرده بودم. پشتیبانی که زنگ زدم پشت خط چند لحظه که معطلم کرد تا چک کنه بعدش که برگشت هیچی نگفت فقط اینکه شکایت نامه ای پر کرد و گفت جوابش ٣ تا یک هفته میاد و باید خط بررسی بشه. من بهش گفتم همه چیز ثبت شده و مشخصه چی رو باید بررسی کنید که یک هفته زمان لازمه؟ گفت این روندشه و در صورت ضرر هزینه پرداخت میشه! و هیچ حرفی از اینکه اشتباه رخ داده نزد! حالا نمیدونم تا حالا کسی شده همچون مشکلی براش پیش بیاد و هزینه هاش رو براش برگردونن؟ کار دیگه ای هم میشه انجام داد یا روندش همینه؟