بحث در مورد بازی هاي Psp

The Joly Joker

کاربر سایت
Aug 7, 2007
164
نام
فرشید
Kill Zone : Liberation

2005148627127883004_rs.jpg


با سلام به بروبچز PSP باز!
من تازه واردم :blushing:ولی وقتی این تاپیک رو خوندم دیدم جای این بازی بزرگ :excited: خیلی خالیه !!!!:(
شاید قدیمی باشه و خیلی ها قورتش دادن ولی واقعاً فوق العادس این بازی!:love:

یه Shooter فوق العاده با دوربین ایزومتریک که خیلی کم دیدم.
ناشر بازی Guerrilla از زیر مجموعه های SONY SCE هستش که قراره Kill Zone رو برای PS3:love: بسازه و این ورژن PSP پیش درآمد و به قول معروف جا باز کن و معرف اون بازیه و البته یه بازی تقریبن مزخرف:sick: هم واسه :love:PS2 ساخته!!!
گرافیک خیلی خوب کار شده و ابجک ها خیلی زیادن ، افکت های انفجار عالین و هر بار که انفجاری رخ میده کل ضفحه تکون میخوره انگار که زلزله اومده!:blushing:
صدا گذاری خوبه و گیمر رو راضی نگه میداره ، هر چند دیالوگ دشمن گاهی تکراری میشه;) ولی هر وقت یه دشمن داد میزنه ISA Scum ، آدرنالین خونتون به شدت بالا میره !!!:cheesygri
داستان جالبی داره این بازی:sick: ولی میتونین ازش صرفنظر کنین چون واسه اینجور بازی ها داستان کلا چیز خوبی نیست!!!:laughing:
گیم پلی بازی نقطه قوت اونه که با توجه به کنترل خوب :-" زود بهش عادت میکنین و اون موقع دیگه تا بازی رو نخورین PSP از دستتون زمین نمی افته...:love:
روایت بازی و دوربین خیلی خوب کار شده و از نظر سختی معتدل و بالانس هستش ؛ هر چند هر کی بتونه مرحله روبات رو رو درجه سخت بگذورنه من یه صد آفرین براش میفرستم!:biggrin1:
هوش مصنوعی دشمن خیلی خوبه و با دیدن شما فورن سنگر میگیرن و دوستاشون رو صدا میزنن تا شما رو دور بزنن و چند نفره حمله کنن ! سگ روبات ها و عنکبوت رباتهای انفجاری خیلی هوش بالایی دارن و از نقاط دوردست مستقیم به طرف شما میان و اذیت میکنن ، حتی کمین هم میکنن !!!ماموریت ها نسبتاً متنوع هستن و کمتر تکراری میشن و مراحل خوب طراحی شدن. در بعضی از مراحل کنترل یک تانک و هاورکرافت هم به شما داده میشه که میتونین کنترلش کنین و با کنترل کلاً خوب بازی این مراحل خیلی لذت بخشن. هرچند دشمن معمولاً موشک انداز داره و حسابی از خجالت وسیله نقلیه !!!:blushing: در میاد...:biggrin1:
تو بعضی از مراحل میتونین یک زیردست داشته باشین و بهش فرمان بدین که هوش مصنوعی خوب کار شده و تو بازی به شما کمک میکنن. با پیشرفت در بازی و اتمام درجه سختی ها و ماموریت های جانبی Champion ، اسلحه ها و قابلیت های جدید Unlock میشن و میشه ازشون استفاده کرد که تعدادشون هم خیلی زیاده . با اتمام بازی در حالت تکنفره و در تمامی درجه سختیها ، تازه 48 درصد از بازی تکمیل میشه !!!:eek: و بقیه بازی در حالت چند نفره دنبال میشه که عالی کار شده و من خودم با دوستام ، 3 نفره بازی کردیم که خیلی حال داد و مراحل جدید و unlockable های متنوعی داره.
اگه بتونین با PSP تون به اینترنت:cool: هم وصل بشین (ما که نداریم:() میتونین به سایت بازی وصل بشین و آنلاین بازی کنین و آیتم ها و مراحل جدید دانلود کنین.
کلا با این بازی خیلی حال کردم و به نظرم از بهترین های PSP هستش، یکی از دوستام وقتی با دستگاه من یکی دو مرحله کیلزون زد تو رگ ، فرداش رفت یه PSP به عشق کیلزون خرید.:eek: اگه کسی نظیر این بازی رو سراغ داره لطفاً معرفی کنه.
من به این بازی نمره 9 از 10 میدم.
این نظر من در مورد این بازی بود. اگه قدیمی یا تکراری بود من معذرت میخام.

یه عکس از چند wallpaper قابل unlock در بازی:
2004004826987594808_rs.jpg


اینم چند تا Screen shot از بازی :
2004059954521969421_rs.jpg

 
آخرین ویرایش:

slip_knot

کاربر سایت
Jun 6, 2006
2,502
نام
سپهر
مرسی از نقدتون ولی این بازی خیلی وقته اومده اما بازم خیلی خوبه شما اگه توی تهران هستی میتونی بیای به مسابقه ی بروبچ Pspباز
راستی این بازیه کراش رو کسی کرده؟؟؟؟جدیده که اومده رو میگم
 

nemesis12

کاربر سایت
Aug 30, 2006
570
نام
علیرضا
The Joly Joker جان به نظر من syphone ******: dark mirror هم عالیه و اگر بازی کنی میفهمی فقط killzone این ویژگی ها رو نداره!
مثل: گرافیک عالی کنترل روان و...... این بازی هم اگر چه قدیمیه ولی عالیه!
 

tatupsp

کاربر سایت
Feb 4, 2007
205
کسی Crush رو بازی کرده ؟

خیلی باحاله.

تو یه محیطی هستی که می تونی هم محیط رو 2 بعدی و هم 3 بعدی کنی و این کار برای حرکنت کردن و رسیدن به در خروج استفاده می شه در هر مرحله باید یه سری چیز میز جمع کنی تا در با ز شه و بتونی به مرحله بعد بری.

گرافیک خاصی نداره اما گیم پلیش باحاله.

Smash Court Tennis هم خیلی باحاله به نظر من از VT3 خیلی قشنگ تره کسانی که تنیس دوست دارن حتما بازی کنن.
 

The Joly Joker

کاربر سایت
Aug 7, 2007
164
نام
فرشید
crush بازی باحالیه و تصمیم دارم بزودی بازی کنم !
نقد بازی تو کلیک چاپ شده بود و خیلی وسوسه کنندس.
راستی تو DVD این ماه بازی نما هستش، اگه مجله رو میخرین دیگه بابت بازی پول ندین!:cool:
nemesis جان syphon رو بازی کردم ولی دوربینش جالب نبود و جلوی دید رو میگیره ؛ البته اگه کنترلش رو حالت کلاسیک تنظیم بشه میشه یه کارایی کرد ولی بازم به دلم نمی چشبه، نمی دونم چرا!;)
 

The Joly Joker

کاربر سایت
Aug 7, 2007
164
نام
فرشید
مرسی از نقدتون ولی این بازی خیلی وقته اومده اما بازم خیلی خوبه شما اگه توی تهران هستی میتونی بیای به مسابقه ی بروبچ Pspباز
راستی این بازیه کراش رو کسی کرده؟؟؟؟جدیده که اومده رو میگم


خواهش میشود.:love: قابلی نداشت ‍ خیلی مشتاقم که بیام دور هم Multiplayer بزنیم . هر موقع خواستید بیاید روی ما هم حساب کنید .:love: ضمنن با پارک لاله و گیشا شدیداً موافقم چون به خونمون نزدیکه!:biggrin1:
 

tatupsp

کاربر سایت
Feb 4, 2007
205
ميكن تو اين بازيgod of war اين شخص با خدا ميخواهد بجنكد
من بغیر از psp با کنسول های دیگه بازی نکردم (اونجوری بازیکن خفن نیستم و فقط بعضی موقعه ها که حوصلم سر می ره ...و کار دیگه ای نمی تونم بکنم می رم سراغ گیم)
برای همین هم زیاد اطلاع برباره god of war ندارم.جریانش چیه ؟
یعنی تو جای شخصیتی هستی که باید با خدا بجنگی؟
اگه اینجوری باشه خیلی حاله حداقل یه بار هم تو بازی هم که شده ما خدا رو اذیت کنیم به جای اون :cheesygri (شوخی کردم از برادران معتقد خواهشن مرا ببخشین:-")
حالا اگه می شه یه توضیحی بدین ببینیم ارزش داره بگیریم؟
 
Last edited by a moderator:

slip_knot

کاربر سایت
Jun 6, 2006
2,502
نام
سپهر
بابا گاد آف وار به این مشهوری نمیشناسین؟
توی این بازی شما یک انسان هستید که توی یک ارتش یونانی مبارزه میکنید و آرس و زئوس خدایان جنگ به شما دستور میدن
کم کم همه ی خدایان از این آرس عصبانی میشن که اینقدر همه جارو قتل عام میکنه و یک روز آرس به شما فرمان میده زن و بچه هاتون رو بکشید و شما هم که کت بسته در اختیار اون بودید با کشتن اون 2تا وفاداریتون رو اثبات میکنید ولی دیگر خدا ها شما رو نمیبخشن و خاکستر مرده ی اونهارو به بدن شما میزنن و هیچوقت هم پاک نمیشه تا زمانی که خدایان بگن
این نصفه ی داستان قسمت اول این بازیه که برای PS2اومد و الان یک نیمچه داستانش هم برای PSPداره میاد
هرکسی این بازی رو کرده گفته از بس توی بازیcomboمیشه زد همه کپ میکنن
شما هم تا رسید دستتون بگیری که بهترین بازیه PSPهستش
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر