Jenova Chen از شرکای پایه گذار استودیو اعلام کرده بازی بعد thatgamecompany در دامنه وسیع تری از پلتفورم ها منتشر خواهد شد تا موفقیت مالی آن تضمین شود.
Chen در صحبت هایش با Polygon عنوان کرده اگرچه Journey توسط منتقدان ستایش شد ولی از پرسپکتیو تجاری چندان موفق نبود.
"من نمیگویم ساخت Journey یک نمونه موفق در بازیسازی بود. ما کمپانی را ورشکست کردیم. من به موفقیت مالی فکر میکنم. چیزی خیلی بزرگتر از یک بازی روی پلتفورم Playstation."
وی اضافه کرد: بازی بعدی به دنبال "موفقیت مالی بزرگ" خواهد بود. همینطور بروی "ارتباطات تمرکز خواهد داشت". و تلاش خواهد کرد "یک پله بالاتر از عنوان قبلی باشد." "هرچند که غیرممکن بنظر برسد."
Chen اشاراتی به سیر تفکر سازندگان در پروژه بعدی نیز میکند: "ما می خواهیم بازیهای هنری بیشتری بسازیم. کیفیت بالا. بازیهای احساسی. من به دانش آموزان ناامیدی برخورد کردم که بازیها را برای کارهای هنری بزرگ مطالعه می کنند، اما متوجه شده اند که جایگاهی برای آنها وجود ندارد. من در برابر آنها احساس مسئولیت میکنم. من به آنها نشان دادم که این ممکن است. اما جایگاهی برایشان وجود ندارد."
منبع
Last edited by a moderator: