بازیهای کنسل شده Rare برای Xbox 360 !!!

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
300x-1


Chris Seavor در 17 ژانویه سال 2011 کمپانی Rare سازنده افسانه ای دنیای گیم رو ترک کرد. این مقاله گوشه ای از گفته گوهای انتخاب شده وی به نقل از سایت Video Gamer هست که از مصاحبه مفصلی که با سایت یورو گیمر انجام داده انتخاب شده متن کامل این مصاحبه رو با سایت یورو گیمر میتونید از این لینک بخونید:

سایت کلمه adu-lt رو فیل-تر میکنه ! به جای ستاره ها کلمه ad-ult رو بدون خط فاصله تایپ کنید!! به خدا الان دیگه مخابراتم این دوتا کلمه رو فیل-تر نمیکنه.
Code:
http://www.eurogamer.net/articles/2012-11-22-the-man-who-made-conker-rares-most-*****-game


آن طور که توسعه دهنده سابق Rare میگوید Perfect Dark کنسل شده بر روی 360 بازی ای با خمیر مایه های Open-World و چیزی شبیه به Deus EX بوده , مراحل ساخت تا قبل از اینکه مایکروسافت پروژه را متوقف کند در حدود یکسال ادامه داشته و داستان پیچیده تر و تاریکتری رو هم نسبت به قسمتهای قبلی این سری روایت میکرده.


Chris Seavor میگوید :
"همه چیز بسیار خوب بود و فن آوریهای زیادی وجود داشت و من سعی میکردم کاری کاملا متفاوت ارائه دهم"

"من میخواستم [از ساخت بازی ای که صرفا] رفتن به گوشه و کناره ها و تیر اندازی کردن و درگیر شدن با کلیشه های از قبل تعیین شده که سبک و سیاق معمول بسیاری از بازیهاست فاصله بگیرم اگر شما برگردید به عقب و به بازیهایی مثل Golden eye و Perfect dark یا اکثر بازیهای قدیمی مثل Deus Ex نگاه کنید و [با بازیهای حال حاضر] مقایسه کنید [متوجه میشید که] که چقدر پیچیدگی در انتخاب مسیرهای متعدد در اونها وجود داشته پس به این نتیجه میرسید که بازیهای اول شخص تیراندازی فعلی از نظر طراحی دچار یک عقب گرد شدن و تنها از نظر گرافیکی پیشرفت داشتن و این تا حدودی شرم آوره اما من در تلاش بودم تا این بازیها رو به همان شکل قبل و بیشتر متمایل به بازیهای Open-world ارائه کنم "
Savor اضافه میکند که بیشتر دوست داشته بازی المانهای first-person/action-RPG مثل Deus Ex را القاء کند و تمایلی نداشته که چیزی به محدودیت Call of duty که دارای یک پروسه تکراری راه رفتن- cut scene و دوباره راه رفتن- cut scene میشود بسازد.
او ادامه داد" Deus EX یکی از بازیهای مورد علاقه من است و من واقعا این بازی رو دوست دارم و فکر میکنم اگر شما بتوانید چیزی شبیه به اون اما به شکلی که از نظر ظاهری هم خارق العاده باشد درست کنید احتمالا در مسیر درستی برای ارائه یک چیز تاثیر گذار حرکت کرده اید."

طرحهای هنری و مفهومی ای از بازی که نام آن Perfect dark core بوده بر روی اینترنت Leak شده که میتونید از اینجا مشاهده کنید و اینطور که در ویدئو ها پیداست بازی حالت واقع گرایانه بیشتری نسبت به نسخه های قبلی داشته.

34211248414050858524.jpg


وقتی از Seavor در مورد علت کنسل کردن بازی از سوی مایکروسافت سوال میشود او به فروش کمتر از انتظار Perfect dark zero به عنوان یک بازی Lunch و محبوبیت سری Halo اشاره میکند.
و میگوید که مایکروسافت فکر میکند که تا زمانیکه آنها عنوان موفقی مثل Halo رو در دست دارند چرا باید به ساخت بازی دیگری در همان سبک اقدام کنند!

Seavor اضافه میکند که علاوه بر Perfect dark core عناوین دیگری مثل Kameo 2 و Conker's Bad Fur Day 2 نیز در حال توسعه در Rare بوده اند همچنین Rare بر روی IP های جدیدی به نام Ordinary Joe و Urchin که بازی ای به سبک Fable بوده و یک عنوان موشن کنترلر به نام Savannah نیز کار میکرده.



29239416194513542171.jpeg


Urchin عنوان کنسل شده ای در استایل Fable


78885516887040901729.jpg


تصویری از Savannah عنوانی که برای بازی با موشن کنترلر در حال طراحی بوده.

منبع:
Cancelled Perfect Dark Core was 'like Deus Ex' - Perfect Dark Zero for Xbox 360 News
 
آخرین ویرایش:

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
یه توضیحی در مورد این اسمبلی میدی؟
من این طور تلفظ اشتباه می کنم ولی خوب دیگه
Crunch culture killed Ensemble Studios News • News • Eurogamer.net
....

^^ اون اِنسـِـمبـِـل هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اسم استودیوئیه که یه زمانی برای مایکروسافت بازیهای استراتژیک می ساخت. Halo Wars هم همینا ساختن.
اسمبلی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منم گفتم اشتباه تلفظ کردم.
 
آخرین ویرایش:

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
^^ اون اِنسـِـمبـِـل هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اسم استودیوئیه که یه زمانی برای مایکروسافت بازیهای استراتژیک می ساخت. Halo Wars هم همینا ساختن.
اسمبلی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر