بازیهای موجود در بازار برای PC

Halo 3 منتشر شد ...

I3e92695.jpg

HALO 3




سلام
بازی تو ایران هم ریلیز شد و میتونین نسخه نهایی رو تجربه کنید . این بازی به طور حتم یکی از بهترین بازیهای امسال خواهد بود پس به هیچ عنوان از دستش ندید ! این بازی عنوان انحصاری X360 هست و حتی روی PC هم پورت نخواهد شد(حداقل تا یکی دو سال آینده !) .


سازنده:Bungie Software
تهیه کننده و ناشر: Microsoft Game Studios
سبک: اکشن اول شخص - فضایی و تخیلی
پلتفرم: Xbox 360
تاریخ انتشار: 9.25.2007
سایت رسمی بازی: halo3.com

تصاویر جدیدی از بازی :



تریلر گیم پلی بازی از سایت GT

nov95495.jpg


 
چرا همه دارن واسه 3 Halo سر و دست میشکنن مخصوصا تو آمریکا ؟

z0K92695.jpg


وقتی میگن Xbox 360 جولانگاه بازیهای اکشن بیراه نمیگن !

uWN95495.jpg

1- نماد و سمبل Xbox از سایت gamespot امتیاز عالیه 9.5 گرفت !

2- به جرات میشه گفت اگر بازی halo نبود xbox قبلی مفتضحانه شکست میخورد ولی این بازی یک تنه جور این کنسول رو کشید تا مایکروسافت در نسل قبل بالاتر از نینتندو و در مقام دوم قرار بگیره و تصمیم به ساخت کنسول جدیدش یعنی Xbox360 بگیره .

5ef99724.jpg


3- مستر چیف بازم برگشته تا یکبار دیگه داستان غنی و گیم پلی منحصر به فرد سری بازیهای هیلو(هالو) رو به رخ دیگر بازیهای FPS بکشه !
MASTER CHIEF با نام واقعی John-117 آخرین جنگجوی به جا مانده از Spartan II و سرآمد گروه genetically است. مستر چیف یا فرمانده کل یا اسپارتان 117 مهارت استفاده از همه سلاح ها و ادوات جنگی را داراست . MASTER CHIEF میتونه خیلی سریع بدود و قادر به انجام پرش های بلندی است. مستر چیف طی سالها نبرد و درگیری در بزرگ ترین میدان های جنگ کاملا آبدیده شده . استعداد ذاتی مستر در مدیریت و جنگاوری او رو از دیگران متمایز کرده. به همین خاطره که همگان مستر چیف رو آخرین امید میدونن ! و هم اکنون محبوب میلیون ها قلب آمریکایی است !!!

4- 5 عناوینی که بیشترین فروش رو در نسل قیل بازیها داشته اند:
GTA 3,GTA: VC,GTA: SA و HALO CE1 و HALO 2
میبینید که 2 عنوان از5تا مربوط به HALO میشه !

5- اکثر سایتهای بازی و فروشگاههای اینترنتی از مدتها قبل مشغول پیش فروش این بازی هستن !

6- در عالم سینما کمتر پیش میاد که فیلم های تخیلی و فانتزی جوایز سینمایی رو کسب کنند و منتقدهارو راضی. در دنیای بازیها هم تقریبا همینطوره و بازیهای اکشن و مخصوصا FPSها کمتر صاحب جوایز و عنوان های برتر میشن که دلیلش کثرت زیاد و کلیشه ای شدن اونهاست و بیشتر بازیهای RPG و استراتژی(فیلمهای هنری و با محتوا) امتیازهای برتر رو از منتقدان و صاحبان قلم کسب میکنن. ولی پدیده HALO تمامی این معادلات رو بر هم زده و با کسب امتیازات بالا از سایتها و مجلات معتبر خودش رو به عنوان یکی از بهترین FPSها مطرح کرده :

GameSpot: 9.5/10
IGN: 9.5/10
game informer: 9.75/10
Gamespy: 5/5
yahoo games: 4.5/5
Gametrailers: 9.8/10


7 - اکثر ما جولانگاه بازیهای FPS یا همون first-person shooter رو پلتفرم PC میدونیم . به دلیل اینکه اولین بازیها در این سبک برای این پلتفرم ساخته شد(Doom) و اصولا کنترل این بازیها با موس و صفحه کلید راحت تر از دسته و ... است. ولی جالبه که HALO باز هم معادلات مرسوم رو به هم زد .

8- اولین شماره این بازی با نام Halo: Combat Evolved در تاریخ 14 نوامبر 2001 منحصرا برای Xbox روانه فروشگاهها شد. تا اون موقع همه اونجوری فکر میکردن(7) ولی وقتی با فروش خوب هیلو و نقدهای مثبت این بازی مواجه شدن یکم در این قضیه شک کردن ... . البته این بازی تقریبا 2 سال بعد روی PC هم پورت شد که واقعا چیزی از نسخه کنسولی کم نداشت(من همون سال اونو بازی کردم).

9- نوامبر 2004 باز هم به صورت انحصاری HALO 2 بر روی Xbox ریلیز شد که رکورد فروش افتتاحیه ی محصولات سرگرمی(به صورت خرده فروشی) رو شکست. اون زمان فروش افتاحیه ی این بازی رو با بلاک باسترهایی چون Spider Man 2 یا Harry Potter and the Prisoner of Azkaban مقایسه میکردن که در نوع خودش عجیب بود ! فروش افتتاحیه 125 میلیون دلاری(2.5 میلیون نسخه) این بازی دنیای بازی رو انگشت به دهان کرد . خبر صف های طویل گیمرها در جلوی فروشگاهای شب قبل از انتشار بازی رو خوب یادمه(ولی از کجا خوندم تلویزیون بود یا ... یادم نیست) . فکرشو بکنید فروش هیلو 2 در یک روز از فروش سه روز اول افتتاحیه ی انیمیشن Incredibles بیشتر شده بود !!!
Halo 2 Sale Record

10- اینو میذارم واسه وقتی بازی رو تست کردم (امروز) ...

خب از 9 نوشته بالا چی دست گیرتون شد ؟ اینکه HALO رقابت بین صنعت بازی و فیلم رو داغ تر کرده ؟ اینکه هیلو یکی از بهترین FPSهای تاریخه ؟ اینکه بعد از gta هیلو پول سازترین بازیه ؟ براتون عجیبه که بهترین FPS امسال مخصوص یه کنسوله ؟
بله همه این رویاهارو HALO برای مایکروسافت به واقعیت تبدیل کرده !
 
از اطلاعات مفیدی که دادی ممنون ( گرچه بیشترش رو میدونستم )
این رو هم ذکر کنم که تبلیغات Ms برای این بازی سر به فلک میکشه و یکی از دلایل شهرت این بازی هم همینه
من که شماره 1 و 2 رو تموم کردم بی صبرانه منتظرم 3 رو بازی کنم ولی چه کنم Xboxم سوخته
باید تا 1 سال صبر کنم :(
 
با سلام به همه دوستان، من به تازگی یه سیستم گرفتم با این مشخصات
cpu 3.6, Ram 256, Geforce 7300 GS
خواستم یه سری بازی توپ بهم معرفی کنید.
من خیلی به بازی معتاد نیستم ولی علاقه خاصی به بازی های استراتژیکی دارم.
از بازی های قدیمی که خیلی بهشون علاقه داشتم دوران امپراتورها (نخندید میدونم قدیمیه)، کواک 3، دوران اساطیر (Age of mythology) و ولف اشتاین بودند.
 
اینجا اختصاص به بازیهای جدید کامپیوتر دارد.

------------

لیست رو کامل میکنم :

The Chosen : Well of Souls به سبک RPG فقط برای PC هم هست.

Enemy Territory : Quake Wars که FPS تاکتیکی-تیمی است و بیشتر بخاطر مدهای آنلاینش معروف شده که مالتی پلتفرمر خواهد بود و بجز PC ، برای PS3 , X360 هم عرضه می شود.

Flatout : Ultimate Carnage که قبل از این برای X360 اومده و چیزی توی مایه های Stuntman خواهد بود.

The Settlers : Rise of an Empire که استراتژی است اشاره بهش کردند.

CSI: Crime Scene Investigation - Hard Evidence هم ادونچر است.

History Channel: Great Battles of Rome که استراتزی است علاوه بر PC روی PSP , PS2 هم خواهد اومد.

Ducati World Championship هم موتور سواری است.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or