بازگشت CAPTAIN TSUBASA

محبوب ترین شخصیت های مورد نظر شما در سری CAPTAIN TSUBASA

  • Tsubasa Ozara ( سوباسا اوزارا )

  • Kojiro Hyuga ( کاکرو یوگا )

  • Genzo Wakabayashi ( واکیبایاشی )

  • Taro Misaki ( تارو میساکی )

  • Jan Misugi ( جان میسوگی )

  • Hikaru Matsuyama ( ماتسوياما هيكارا )

  • Masao & Kazuo Tachibana ( برادران تاچیبانا )

  • vakashi zoma ( واکاشی زوما )

  • ishizaki ( ایشی زاکی )


Results are only viewable after voting.

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
CAPTSU_GameBanner_1920x650.jpg

10 سال بعد از انتشار رسمی بازی CAPTAIN TSUBASA از دوباره شاهد بازگشت این سری بر روی کنسول های نسل هشتمی و همچنین PC خواهیم بود .

طرفداران غربی سرانجام می توانند برای اولین بار کنترل شخصیت Captain Tsubasa و یارانش را در PlayStation 4 و Nintendo Switch و رایانه های شخصی به دست بگیرند و صحنه های هیجان انگیز و لذت بخشی را مشاهده خواهند کرد . Captain Tsubasa: Rise of New Champions از گرافیک های انیمه مانند و گیم پلی قابل دسترسی بهره می برد و در کنار آن دارای چند مد گوناگون است تا بتوانید طرفداران فوتبال را در زمین و کنار نیمکت با خود به همراه داشته باشید .

آقای Hervé Hoerdt مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال و محتوای BANDAI NAMCO Europe می گوید : مجوز در اختیار گرفتن Captain Tsubasa برای آوردن یک بازی فوتبال به بازار غربی رویایی است که به حقیقت پیوسته است . شخصیت Captain Tsubasa و قهرمانان جدید داستان فقط برای طرفداران مانگا ایجاد نشده است بلکه ما باور داریم قهرمانان داستان مورد علاقه طرفداران فوتبال در سراسر جهان خواهد بود .

کمپانی BANDAI NAMCO در بخش اروپا مفتخر است که بازی فوتبال جدید خود را که براساس لایسنس خریداری شده سری جدید CAPTAIN TSUBASA به نام Captain Tsubasa: Rise of New Champions را اعلام کند و این بازی در سال 2020 برای Nintendo Switch ، PlayStation 4 و PC منتشر خواهد شد .

عکس های بازی

Newhero_Screenshot1.jpg Newhero_Screenshot2_new.jpg Newhero_Screenshot3.jpg Newhero_Screenshot4.jpg
Newhero_Screenshot5.jpg Newhero_Screenshot8.jpg Newhero_Screenshot19.jpg Newhero_Screenshot6.jpg
Newhero_Screenshot17.jpg Newhero_Screenshot9.jpg Newhero_Screenshot11.jpg Newhero_Screenshot13.jpg
Newhero_Screenshot10.jpg Newhero_Screenshot12.jpg
تریلر بازی :Arrowd:















منبع : CAPTAIN TSUBASA: RISE OF NEW CHAMPIONS
 
آخرین ویرایش:

Vortex 777

کاربر سایت
Feb 15, 2020
28
تارو فقط تارو! من خودم همیشه شخصیتی بودم تو زندگی که با تمام شایستگی ها در سایه نفر اول قرار داشتم. برای همین با تارو همزادپنداری میکنم.:D

باید بگم تماشای زبان اصلی این سری هیچ لُطفی نداره. بیشتر جذابیت این سری به دوبله زبان زیبای هندو-اروپاییِ پارسی هست. :x بازی هم همونطور که چندتا از دوستان گفتن فقط اون شماره 2 میکرو. هر چی دیگه بسازن خاک اونم نمیشه.

ولی خودمونیم با بالا رفتن سن و پیدا کردن پرسپکتیو (جهان بینی) متفاوت نسبت به دوران بچگی، سری از چشم آدم میافته. مخصوصا اینکه بدونی زیر دسته بندی انیمه (کلا انیمه ژانریه که مرزهای تخیل رو به شکل پوچ و افراطی شخم میزنه) قرار داره.

جان میسوگی رو فراموش کردید ! این با استعداد ترین بازیکن ژاپن بود ! حتی استعدادش از سوباسا هم بیشتر بود ولی به خاطر ناراحتی قلبیش نتونست به فوتبالش ادامه بده . تو اون بازی هوای بارونی اگه یادتون باشه سوباسا جلوش کم آورده بود ( هر چند خود سوباسا مصدومیت هایی داشت تو اون بازی ) و میسوگی واقعا بهترین بازیکن فوتبال ژاپن بود . اون بازی تو هوای بارونی اگه میسوگی قلبش اذیتش نمیکرد تیم سوباسا رو شکست میداد و سوباسا خودش تو اون بازی صحبت هایی که میکرد اعتراف کرد که استعداد میسوگی ازش بیشتر هستش . میزوگی خیلی زود هم از فوتبال خداحافظی میکنه . در بد بینانه ترین حالت از لحاظ استعداد از سوباسا کم که نداشت هیچ حتی از لحاظ فنی تو یه سری از موارد از سوباسا قوی تر بود .
دقیقا. توی نسخه ی میکرو هم قدرت دریبلش به لحاظ عددی از سوباسا بیشتر بود. امیدوارم یه روزی با اختراع قلب مصنوعی درمان بشه. :D:D
 

dooste.man83

کاربر سایت
Nov 20, 2008
3,907
گیم پلی آخری هم تفاوت خیلی خاصی با قبلی نمیکرد.
اتفاقا من فکر میکنم همون رابط کاربری نسخه NES و انتخاب شوت، پاس، یک دو ... در حالت Pause برای بازی بهترین گزینست، بی نهایت عمق میداد به گیم پلی.
تو اون نسخه دروازه بان خیلی وقتها مستقیم گل میخورد، اینجا همه توپها اول میگیره و بعد میره تو دروازه، خیلی عجیبه.
خیلی از موارد جزئی کاملا کنار گذاشته شده ، مثلا وقتی که مهاجم شوت میزنه یکی از مدافعین سعی کنه توپ بگیره، مثلا ایشی زاکی.
بازی خطا نداره!
و... میشه کلی مورد ردیف کرد.

نمیدونم رنگ و بوی انیمه توی بازی نیست، تو نسخه های قدیمی همه چی در خدمت القای اون حس خاص انیمه بود، یجورائی بازی مکمل انیمه حساب میشد.
اینجا کاملا بیروح .

نمیتونم تصور کنم کسی که اون نسخه بازی کرده بتونه به این نسخه مثلا مدرن هم بگه بازی خوب.
فکر کنم سازنده ها یک چیزی فراموش کردن، قرار نیست ما وقتی خواستیم یک بازی فوتبال روی کنسول انجام بدیم بین PES/Fifa و این بازی یکیو انتخاب کنیم.
من اگه بخوام فوتبال بازی کنم هیچوقت سمت Tsubasa نمیام.

خیلی تکرار کردم ولی بازم میگم گیم پلی که برای بازی انتخاب شده بنظرم کاملا اشتباست و بهتر بخوام بگم از سر خود باز کردن بوده.
چه بازیهائی واقعا بودن اون دوره، کمتر از نیم مگابایت حجم و چقدر خلاقیت.
کاملا موافقم
بنظرم زمین بازی نسبت به تعداد آدمی که توشه خیلی کوچک هست یعنی خر تو خر واقعیه
نکته اصلی اینه به بازیکن اجازه فکر کردن نمیده بر عکس بازی اورجینال میکرو که اجازه تصمیم گیری میداد
داستان این بازی اینه هرکی بیشتر شوت کنه برنده هست !!! اما توی بازی اصلی میکرو دقیقا تیم ها تاکتیک و چینش داشتن و کاپیتان یک تیم مهره اصلی و تعیین کننده بود و مثل انیمه شما باید کاپیتان و اونایی که حرکت قدرتی خاصی داشتن رو کنترل میکردی تا برنده باشی و شما زده حمله هم میتونستی با یک بازیکن از وسط زمین بزنی نه مثل این پاس میده معلوم نیست پاس اش به کی میرسه شوتش به کی میخوره .
بنظرم یک سری افکت تصویری بوده که به یک بازی پرهرج و مرج اضافه شده !!! بنظرم باید زمین بازی رو خیلی بزرگتر در نظر میگرفتن و اجازه مانور به بازیکن میدادن و وقتی هم رودررو میشدن اجازه تصمیم گیری میدادن و کاپیتان ها هم نقش اصلی و تعیین کننده داشتن نه اینکه یک بازیکن وسط بقیه بازیکن های معمولی ( حداقل به انیمه وفادار میموندن )

بازی ارزش خرید داره اما وقتی 70 درصد آف بخوره
 

dooste.man83

کاربر سایت
Nov 20, 2008
3,907
دوستان من این بازی رو روی تبلت انجام دادم و بسیار سخت بود یعنی عملا هر کاری کنی آخرش میبازی...تا گل میزنی سریع بهت گل میزنن ...
آیا روی کنسول هم همینطوره و درجه سختی نداره ؟ اگر نداشته باشه خیلی روی اعصابه
کلا کسی چند ساعت بازی کرده روی کنسول نظرش رو بگه
ممنون
 

dooste.man83

کاربر سایت
Nov 20, 2008
3,907
دوستان من این بازی رو روی تبلت انجام دادم و بسیار سخت بود یعنی عملا هر کاری کنی آخرش میبازی...تا گل میزنی سریع بهت گل میزنن ...
آیا روی کنسول هم همینطوره و درجه سختی نداره ؟ اگر نداشته باشه خیلی روی اعصابه
کلا کسی چند ساعت بازی کرده روی کنسول نظرش رو بگه
ممنون
دوستان کسی نظری نداره ؟
 
  • Like
Reactions: reza51

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر