اولین سالگرد Kojima Productions شعبه LA

  • Thread starter Thread starter Boss
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Boss

Loyal Member
درود



همانطور که اطلاع دارید قرار است در مراسمی که به مناسبت اولین سال تاسیس Kojima Productions شعبه Los Angeles که در این مراسم گیم پلی بازی Metal Gear Solid V هم به نمایش گذاشته خواهد شد. این مراسم جمعه ساعت 12:01 ظهر به وقت لوس آنجلس برگزار خواهد شد. ( Friday 9/6 @ 12:01 AM )
در این همایش Yuji Korekado, Hideo Kojima, Yoji Shinkawa and Stefanie Joosten حضور خواهند داشت، Stefaine Joosten در واقع طرح واقعی و بازیگر نقش " Quiet " در MGSV است که او هم در این مراسم حضور دارد. گیم پلی که در این مراسم به نمایش در خواهد آمد 30 دقیقه خواهد بوده به همراه 45 دقیقه مصاحبه که متاسفانه فیلمبرداری و عکسبرداری از این مراسم ممنوع است.
در این همایش اطلاعات زیادی در مورد شخصت Quiet در MGSV گفته خواهد شد و همچنین مدل CG این شخصیت هم منتشر خواهد شد. ( به علت مشکلاتی که در عکس های مدل CG شخصیت Quiet هست عکس ها رو در سایت MGS.NL مشاهده کنید ) هیجان بازگشته و فردا به اوج خود خواهد رسید.
عکس های از توئیتر هیدئو کوجیما ( قبل از مراسم ) :

ویدیویی در مورد شخصیت Quiet :


گیم پلی نمایش داده شده با یک PC با مشخصات سخت افزاری نسل حاضر اجرا شده، قرار است در نمایشگاه TGS دمو نسل بعد بازی که 60 فریم هم هست رو به نمایش بگذارند. ( 19 سپتامبر )

اطلاعاتی که سایت های مختلف در مورد گیم پلی پخش شده اشاره کردند، زحمت ترجمه رو هم بهروز عزیز ( Behrooz ) کشیده.
تولبار سلامتی به نظر میاد حذف شده باشد و به جای آن زمانی که به اسنیک تیراندازی و زخمی میشه تصویر قرمز و خونی می شود. در این صورت اگر به اسنیک به اندازه ی کافی در جایی سنگر بگیرد سیستم خودکار پر کردن سلامتی وارد عمل میشود (باید گفت که این ویژگی در شماره های قبلی سری هم وجود داشت، اگر اسنیک خم میشد و یا بر روی زمین میخوابید این سیستم وارد عمل میشد)

از مقدار رابط کاربری موجود در صفحه به شدت کاسته شده است که در نتیجه ی حذف تولبار سلامتی و تصویر آیتم های مورد استفاده و اطلاعات موجود در صفحه می باشد.

بازیکن ها می توانند با استفاده از دوربین دشمنان و وسایل نقلیه را علامت گذاری کنند و با این کار مکان و حرکت آن ها در نقشه مشخص خواهد شد.

حلقه ی تهدید و شناسایی شدن که در MGS4 بود نیز به بازی بازخواهد گشت، البته این بار به جای اینکه دور اسنیک باشد به صورت خودکار هرجا که دشمن باشد قرار خواهد گرفت.

در صورتی که اسنیک توسط دشمن شناسایی شود، بازی برای چند لحظه به صورت صحنه آهسته در خواهد آمد، در این زمان اسنیک همچنان این فرصت را دارد که دشمن را (بی سر و صدا) از پای درآورد تا تهدید به مرحله ی فول آلرت وارد نشود. البته این مورد به نظر میرسه برای موقعی کارساز است که تنها توسط یک دشمن شناسایی شوید. این کار به این منظور صورت گرفته تا جبران اون درجه سختی (اضافی) که طراحی یک جهان Open World باعث بوجود آمدنش میشه رو کاهش بده. البته حذف شدن رادار هم در بوجود همچنین ویژگی ای موثر بوده.

در طی قسمت های رانندگی با وسایل نقلیه، بازیکن ها میتونند از دو دید اول و سوم شخص استفاده کنند.

دشمن ها می تونند تایر وسلیه ی نقلیه شما را در هنگام رانندگی سوراخ کنند.

بازیکن ها میتونند برای جابجایی و انتقال با هلی کوپتر تماس برقرار کنند (همینطور که قبلا میدانستیم). بعد از رسیدن هلی کوپتر تا زمانی که سوار آن نشده اید و از منطقه دور نشوید همچنان در خطر دشمنان قرار خواهید داشت.

زمانی که با دوربین خود مکان ها یا چیزای مخصوص و مشخصی را ببنید اطلاعاتی از طریق کدک در آن مورد به اسنیک گزارش می شود، کوجیما توضیح میدهد که بیشتر مواقع صحنه های داستانی از دید شخص بازیکن روایت می شود (کم کردن کات سین و تعامل بیشتر با بازیکن).

استفاده از دکمه های مخصوص برای تعامل با آبجکت ها به مانند بازی های دیگر. مثلا برای باز کردن در و یا زمانی که از یک گارد بازجویی میکنید. بعد از بازجویی کردن از یک گارد و گرفتن اطلاعات از یک موضوع (ماموریت) و یک مکان، آن قسمت در مپ بازی به صورت اتوماتیک علامت گذاری خواهد شد.

اسنیک میتواند دشمن ها را به سبک Uncharted از نقطه ی بالای خودش بگیرد و به پایین بندازد (مانند زمانی که بر روی نردبان یک برجک دیدبانی هستید و دشمنی بر روی لبه ی آن قرار گرفته است).

دموی نمایش داده شده بسیار نزدیک به همان چیزی بود که در PAX پارسال دیدیم، اما این بار اسنیک باید یک نشان و برچسب قرمز رنگ فاکس هاند (مانند لوگوی استودیوی لس آنجلس کوجیما (البته با کلمه ی XOF)) بدست آورید. و بعد از آن اسنیک به سراغ چیکو و پاز می رود. همچین در دمو صداپیشگی اسنیک را کیفر ساترلند انجام داده است و جمله ی معروف ‘Kept you waiting, huh’ را نیز به زبان آورده است!

دمو بر روی آسان ترین درجه ی سختی، بازی شده بود. همچنین کوجیما قول دموی نسل بعدی و با 60 فریم در ثانیه را برای TGS داده است.

یکی از آیتم هایی که اسنیک در دمو از آن استفاده کرد یک تبلت هولوگرافیک (مجازی) با نام iDroid بود!

اسنیک میتونه از نورافکن و همچین چراغ اسلحه برای کور کردن لحظه ای دشمنان و یا پرت کردن حواس آن ها استفاده کند.

پرت کردن خشاب های اسلحه بر روی زمین تا اینکه حواس دشمنان را پرت کنید (به مانند MGSهای قبلی) نیز یکی دیگر از ویژگی های بازی است.

کات سین های کمتری در بازی وجود دارد و سویچ و انتقال بین گیم پلی و کات سین روان تر خواهد بود (تا تعامل بیشتر بوجود بیاد)

در زمان بازجویی از دشمنان، قابلیت پرسیدن و انتخاب چندین سوال وجود دارد.

اگر بر روی تبلت مسیری را علامت گذاری کنید نه تنها بر روی مپ بلکه در خود محیط بازی (صفحه) علامت گذاری خواهد شد.

انتخاب آیتم در وسط صفحه انجام خواهد گرفت (با گرفتن و یا زدن یک دکمه برای باز کردن صفحه ی آیتم ها).

افکت لنز فلیر که در ویدیوها تا حالا دیده اید تنها برای تزیین قرار نگرفته شده است. در واقع به نوعی سیستم هشدار را برای بازیکن ایفا میکنه و به شما این هشدار رو میده که در چه جاهایی احتمال شناسایی وجود دارد.
در صورتی که در دید دشمن قرار بگیرید یک دایره ای سفید رنگ در جهت دشمن و یا هرچیزی دیگری (مانند نورافکن ها آلارم) بر روی صفحه ظاهر میشود که مقدار دیتکت شدن شما را نشان خواهد داد. پس در واقع با آن میتوان فهمید از کجای نقطه ی بازی آلرت و شناسایی شدن انجام میشود.

موزیک بازی این مفهوم رو به اسنیک و بازیکن میرسونه که سیستم آلرت در کدام فاز قرار دارد، از اونجایی که دیگر هیچگونه راداری در بازی وجود دارد که به ما این این موضوع رو اطلاع بده، این ویژگی (موزیک با تن مختلف) جایگزین شده است.

رابط کاربری و سوییچ کردن بین اسلحه هاتون در فازهای مختلف سیستم هشدار، به نظرم میاد بسیار نرم و منطبق با آن کار شده است.

به نظر میاد Auto aim در بازی وجود دارد.

در انتهای دمو، یک کات سین پخش می شود و اسنیک نشان فاکس هاند قرمزی که را به دست آورده است بر روی سینه ی خود وصل میکند، سپس در این هنگام XOF به FOX تبدیل میشود

اسنیک حالا دیگر قابلیت دویدن سریع (Sprint) را نیز دارد.

وقایع GZ در سال 1975 به وقوع میپوندد، داستان TPP نیز در سال 1984 دنبال میشود. این تاریخ ها در واقع رفرنسی به رمان نویسنده ی معروف، Orwell دارد. رفرنس های دیگری نیز در بازی پیدا میشود.

بر طبق گفته ی کوجیما، MGSV قرار نیست و نبوده که یک عنوان "غربی شده" باشه. وی تنها در این تلاشه که مخاطب جهانی رو جذب کنه، مانند کازی که برای عنوان اول Metal Gear Solid انجام داد.

شعبه ی لس آنلجلس دخالتی در کمپین و مد داستانی بازی نخواهد داشت و تنها بر روی مالتی پلیر کار خواهد کرد.

برای ظاهر Quiet دلیلی وجود دارد.

در میان آیتم هایی که به بازی بر میگردند میتوان به دوربین حرارتی (thermal goggles) اشاره کرد.

زمانی که اسنیک با هلی کوپتر تماس برقرار می کنه قابلیت انتخاب چندین نقطه ی extraction point رو دارد.

علامت تعجب معروف و همچین صدای آن به بازی باز خواهند گشت.



عکس های منتتشر شده از مراسم :






این پست آپدیت خواهد شد


منبع :
Hideo Kojima Twitter, Neogaf, MGS.be, MGS.nl
 
آخرین ویرایش:
نگفتن گیمپلی بازی روی چه پلتفرمی اجرا شده؟!چون من دوتا عکس تو VG247 دیدم که نسبت به تصاویر قبلی وحشت کیفیت پایینتری داشتن.

ویرایش:مثل اینکه اجرای بازی روی PC با مشخصات X360/PS3 بوده.امیدوارم وضعیت برای نسخه این دوتا کنسول در آینده بهتر بشه.
 
آخرین ویرایش:
طراحی Quiet واقعا مضخرفه
موندم چه دلیلی داره که اینو اینجوری طراحی کردن کلا چیزی نمیپوشید بهتر بود درسته متال گیر همیشه فانتزی بوده اما طراحی این شخصیت دیگه واقعا مسخرست
روزی که ملت بخوان به خاطر این چرت و پرتا جذب متال گیر بشن باید فاتحه ی این سریو خوند
 
آخرین ویرایش:
از این پیش نمایش ها قبل از MGS4 هم بود که همه از گیم پلی ناامید بودند اما دیدیم که آخرش چی شد! :d کوجیما کم کم رو میکنه چیزاشو! اما به هر حال یه دو تا از موارد یه خورده نگران کنندست.

این مارک کردن دشمنا و مکان های مهم به نظرم خوبه. مثلا تو بازی هایی مثل Crysis (حتی تو خود Peace Walker هم بود) و باعث شده بود وقتی وارد یک محیط بشی، کلشو با دوربین بررسی کنی ببینی چیا میا هست! من خوشم میاد در کل! :d البته نمیدونم این الان دیگه به منزله ی اینکه رادار و موشن سنسور نیستن دیگه یا نه؟ احتمالا نیستند اما اشکال نداره! :|:d

خشاب پرت کردن روی زمین برای منحرف کردن دشمنا، فلش تفنگو میندازی رو صورتشون تا یه لحظه کور بشند. اینا خوبه. البته این چیزا تو MGSهای قبلی بوده. راستی موقع بالا رفتن از نردبون میتونی به سبک UC یارو رو از بالا بگیری پرت کنی پایین. بازجویی کردن و گرفتن اطلاعات از دشمنا هم هست.

وقتی تو دید دشمن باشی یه دایره سفید در جهت دشمن چشمک چشمک میزنه. موقعی که شناسایی بشی بازی برای چند لحظه اسلوموشن میشه و این فرصت رو داری یارو رو بکشی تا بازی تو فول آلارم نره. نمیدونم این چقدر میتونه بازی رو آسون کنه، کلا یه خورده نگران کنندست، کاشکی حداقل بشه تو درجه های سختی بالا آفش کرد یا حداقل نشه هر فرت فرت بکشیشون.
تو تریلر E3 هم همچین چیزی رو نشون دادند این تیکه که بولت تایم شد بعد با CQC یارو رو کشت:



reg Health? ای بابا! :| البته بازی رو حالت آسون بازی شده. معلوم نیست چقدر طول میکشه پر میشه. mgs3 و mgs4 هم همینجوری بودند اما خیلی طول میکشید تا پر بشه. یعنی دیگه نمیتونی آت و اشغال بخوری یا جونت پرشه و فقط خودکار شده؟ :|

و بدترین چیز صداگزاریه. صدای سانترلند مثل اینکه با بیگ باس جور نیست. این کوجیما بجای اینکه دیوید هایتر رو بیرون میکردی به اون کارگردان صدای الاغ و پشمک میگفتی که موقع صدابرداری به هایتر بگه چجوری صحبت کنه و اشتباهات رو گوشزد کنه تا کار به اینجا نکشه! :| :d

------------

ویرایش:مثل اینکه اجرای بازی روی PC با مشخصات X360/PS3 بوده.امیدوارم وضعیت برای نسخه این دوتا کنسول در آینده بهتر بشه.

قراره تو TGS دموی نسل بعدی رو با 60 فریم نشون بدن.


طراحی Quiet واقعا مضخرفه

م هیچ مشکلی ندارم! :-" :d
حالا کلا تغییراتی که رو صورت Joosten اوردند خیلی باحال کرده قیافش رو! :d

ویدوی موشن کپچر Stefanie Joosten ) Quiet ):

watch?v=DbPxvBbZAhs

این عکس هم باحاله: :d (یه خورده صمیمی تر نمیتونستن بایستند؟ :| :d)

 
آخرین ویرایش:
اتفاقا طراحی بصری شخصیت Quiet حرف نداره به نظر من. خیلی هم خوشگل و تو دل برو طراحی شده. حالا باید ببینیم اخلاق و رفتارش دقیقا چطوریاس ولی شخصیت بسیار جالبی به نظر می رسه .
 
آقا دیگه ترول الکی نکنید ! :biggrin1:

کوجیما به طراح گفته تا می تونی این شخصیت رو سک*ی درست کن ! و از نتیجه کار هم راضی بوده ! این چیز عجیبی نیست شما اگر متال گیرهای قبلی رو بازی کرده باشی مشخص ِ که همه نسخه ها یک زن با این مشخصات داره ! MGS1 اسنایپر ولف، MGS2 شخصیت Fortune و MGS3 اوا بود، MGS4 هم نائومی ! حالا دیگه تو این نسخه به اوج خودش رسونده این شخصیت رو ! بحث جذب مخاطبم نیست ! کسی نمیاد بخاطر ایشون 60 دلار پول بازی بده ! اونجا هم مثل اینجا نیست که مردم دنبال این چیزا باشن ! :biggrin1:

خلاصه این قضیه جزئی از متال گیر بوده و چون سنتی حساب میشه تو این قضیه فکر نمی کنم مشکلی داشته باشه ! طراح Halo هم بره به درک بابا ! :biggrin1: خواسته بگم ماهم هستیم ! :biggrin1:

در مورد گیم پلی هم باید صبر کرد و دید ! منم به کوجیما اعتماد دارم اما دوست ندارم کسی بیاد بگه بازی شبیه فلان بازی شده ! فقط تو این موندم این چه بازی Open World ـه که درجه بندی سختی هم داره ؟!؟ :biggrin1:

بعضی از این مواردی که هم اضافه شده جالبه ! بالاخره بابا رئیس بزرگ مثل اینکه ها باید با یه سرباز عادی فرق داشته باشه ! البته نباید باعث بشه بازی از مخفی کاری دور بشه که امیدوارم تو درجه سختی بدترین شرایط رو داشته باشه !

پ.ن : یه چند وقتی بود مقاله ننوشته بودم تو افسردگی بی خبری بعد از E3 بودم الان وقت تکون دادن انگشت هام ِ :دی:دی
 
این موارد هیچ گاه به خاطر جذب مخاطب و یا از این جور چیز ها نیست
توئیت صفحه قبل رو بخونید( #5 ) ! :d از قصد گفته اینکار رو کنند که Cosplay جذب کنه و فروش بالا بره. بخشی از اینکار کلا برای چنین هدفی بوده نه اینکه فقط چون سنت MG بوده بایدم بازم رعایت بشه. از نظر زیبایی و جذابیت در طراحی این بشر شکی نیست. اما برای یک بازی با چنین موضوعات جنگی سنگین و یک سرباز کارکشته قدیمی کار همچین چیزهایی اقرار و ضایع هستش. بابا Saints Row نیستش که بگیم بیخیال :d میدون جنگه!
البته درباره گذشته این بازی و کلا وجود چنین طراحی رو که دوستان اشاره کردم قبول دارم که طبق رسم گذشته آورده شده ولی خیلی دیگه ..... ول کنید.
موضوع دیگه ای اعلام نکردند؟ تریلری؟ چیزی؟ (بجز علامت تعجب) :d
 
من که با طراحی شخصیت quite مشکلی ندارم . و به نظرم این موارد همیشه جزء متال گیر بوده . مثلا دید زدن ایوا توسط اسنیک تو متال گیر 3 جزء fun ترین طنز های بازی بود . بالاخره همیشه اسنیک ها یه خورده درون مایه منحرف یا به قول ژاپنی ها هنتای بودن داشتن ( پدر و پسر تو این مورد هم کپ همند )
و اینکه خود کوجیما به طراح شخصیت گفته quite رو در حد ممکن جذاب طراحی کنه صد در صد به داستان بر میگرده و این موارد هیچ گاه به خاطر جذب مخاطب و یا از این جور چیز ها نیست

- - -ویرایش - - -

توئیت صفحه قبل رو بخونید( #5 ) ! :d از قصد گفته اینکار رو کنند که Cosplay جذب کنه و فروش بالا بره. بخشی از اینکار کلا برای چنین هدفی بوده نه اینکه فقط چون سنت MG بوده بایدم بازم رعایت بشه. از نظر زیبایی و جذابیت در طراحی این بشر شکی نیست. اما برای یک بازی با چنین موضوعات جنگی سنگین و یک سرباز کارکشته قدیمی کار همچین چیزهایی اقرار و ضایع هستش. بابا Saints Row نیستش که بگیم بیخیال :d میدون جنگه!
البته درباره گذشته این بازی و کلا وجود چنین طراحی رو که دوستان اشاره کردم قبول دارم که طبق رسم گذشته آورده شده ولی خیلی دیگه ..... ول کنید.
موضوع دیگه ای اعلام نکردند؟ تریلری؟ چیزی؟ (بجز علامت تعجب) :d
بله الان توئیت ها رو خوندم .:d
اما به نظرم بهتره مصاحبه ایی هم که عوامل باری با gamespot هم داشتن رو بخونید . که توش کوجیما گفته شما وقتی بازی رو انجام بدید میفهمید که این جور لباس پوشیدن quite علتی داره . حتی بازیگر نقش quite هم گفته دفعه اولی که این شخصت رو دیدم خیلی تعجب کردم . اما بعدا متوجه شدم این جور لباس پوشیدن این شخصیت یه دلیل قانع کننده ایی داره که اجازه ندارم بیشتر در رابطه باهاش توضیح بدم .
 
آخرین ویرایش:
در مورد اینکه اینا تو ژاپن عادیه باید بگم (بله) اما اینطور طراحی کردن کاراکترهای زن بازی از طرف کوجیما با دلیل صورت گرفته.
دیروز خبرشو زدم و حذف شد.

کوجیما در توییتش میگه:
من به یوجی سفارش کردم که هرچی میتونه مدلهای مدنظر را ero تر طراحی کنه.
اما هدف کوجیما اینه که مخاطب بیشتری جذب کنه که در نهایت به فروش بیشتر منجر میشه.
 
توئیت صفحه قبل رو بخونید( #5 ) ! :d از قصد گفته اینکار رو کنند که Cosplay جذب کنه و فروش بالا بره.
شایدم نه: :d
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain designer Jordan Amaro has spoken with VG247 to shed some light on today’s controversy surrounding the game’s character Quiet – specifically – her outfit and comments from Kojima on Twitter.
Speaking with VG247 today, Amaro said the nature of Quiet’s outfit “Will make sense in time. It’s not gratuitous. Trust the guy.”
Metal Gear Solid 5: Quiet’s design is not gratuitous, will make sense in time, says designer | VG247

پ.ن: :|
 
No more rations? F*ck off Kojima

من نمیدونم از یه طرف میگن بازی رو میخوان واقع گرایانه طراحی کنن، از یه طرف سلامتی خودکار میذارن تو بازی... کلا این خبرهای جدید اعصابم رو به هم ریخت.
 
سلامٌ علیکم و رحمة الله

من نمیدونم از یه طرف میگن بازی رو میخوان واقع گرایانه طراحی کنن، از یه طرف سلامتی خودکار میذارن تو بازی... کلا این خبرهای جدید اعصابم رو به هم ریخت.
خوب شدن زخم ها با خوردن پیتزا و مار و خرگوش، عمل واقع گرایانست؟ :-/ :d
 
اتفاقاً خیلی طراحی Quiet خوب و عالیه! چه مشکلی داره دقیقاً ؟!!!!
ترولرهای عزیز اگر میخواین ترول کنین اول بدونین که MGS چه نیازی داره به اینکه بخواد با استفاده از موارد س**ی طرفدار جذب کنه!!! MGS اونقدر پرطرفدار هست که برای جذب کردن نیازی به این چیزا نداشته باشه!
بعدشم در تمام MGSها تا این لحظه یک زن بوده که مشخصات این چنینی داشته و این اصلاً به یکی از سنتهای MGS تبدیل شده که همچین چیزی رو داشته باشه! اولین بار که نیست با همچین چیزی روبرو میشیم!!
در مورد انتقادهای IGN هم باید گفت که نمیشه وقتی بعضی چیزا در بازی عوض بشه اون رو به یه بازی دیگه تشبیه کنیم! نمایشهای بازی تا الآن که همه فوق العاده بودن و با توجه به سابقه ی Kojima هم نمیشه به هیچ عنوان بهش شک کرد. من که همیشه بهش اعتماد دارم.خیلی مواقع از این حرفا در مورد MGS بوده مثل جریان MGS 4 در اوایل کار( که دوستمون در بالا اشاره کردن) ولی وقتی بیشتر به عرضه ی بازی نزدیک شدیم و موقعی هم که بازی اومد فقط تعریف میشد از بازی و همه به به و چه چه میکردن!
صدای Hayter هم که خیلی راجع بهش بحث شد و به هر حال واسه ما طرفدارا خوب سخته و خیلی نمیشه زود با صدای ساترلند با چندتا تریلر اخت شد. باید یکمی بگذره و تریلرها و نمایشهای بیشتری ببینیم و بتونیم عادت کنیم به صداش چون صداش به شدت عالیه و بنظر هم میخوره به صدای اسنیک ولی الآن فقط واسه این نمیتونیم خیلی با صداش آخت شیم چون هنوزم صدای Hayter تو ذهن و گوشمونه! (توی اون تریلر مربوط به E3 هم واقعاً بنظر میومد صدای ساترلند خیلی به اسنیک میخوره! )
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or