امتیاز های STARFIELD

پیش بینی شما از امتیاز بازی در سایت Metacritic

  • +98

    رای‌ها: 10 2.8%
  • 95-98

    رای‌ها: 42 11.6%
  • 92-94

    رای‌ها: 124 34.3%
  • 90-91

    رای‌ها: 90 24.9%
  • 87-89

    رای‌ها: 71 19.7%
  • 84-86

    رای‌ها: 19 5.3%
  • 83-

    رای‌ها: 5 1.4%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    361
  • نظرسنجی بسته شده است .

Natural Killer

ناظم انجمن
1692284586133.jpeg

release date: September 6, 2023
Engine: Creation Engine 2
Platforms: Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows
Developer: Bethesda Game Studios
Genres: Action role-playing game


تاریخ و ساعت برداشته شدن امبارگوی نقد بازی

پنجشنبه ۳۱ آگوست (۹ شهریور)
ساعت ۷:۳۰ عصر به وقت ایران





metacritic


Screenshot (2032).png
Screenshot (2031).png


opencritic


Screenshot (1908).png




 

Attachments

  • 1693510278170.jpeg
    1693510278170.jpeg
    1.8 MB · مشاهده: 969
  • F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    798.3 KB · مشاهده: 429
آخرین ویرایش:
شما شرود ما گیمر بیسواد
کسی که به اسپایدر من میگه عنکبوت به حالت تمسخر مشخصه چند چنده نیازی به امضا و سند و دفتر خونه نیست
من خودم منتقد گاد رگناروک بودم گلم ما الکی دفاع نمی‌کنیم از چیزی مثل شما به خاطر استارفیلد به یکی از بهترین بازی هایی که نسل به خودش دیده بگیم عنکبوت
خیلی واضحه. چون وقتی صرفا برای اینکه یه بازیو از کنسولت بیاری جزو گوتی، اومدی اسپایدر من ۲ رو گذاشتی کنار چیزی مثل بالدورز گیت و در این حالت هم پس قطعا جز عنکبوت چیز بیشتری نیست عزیز.
بیخیال . ایشالله روتیل اتون گوتی میشه و پشت بالدورز رو به خاک میماله.
 
متاش 88ه، خوبه که، برا چی دعوا می کنید؟ :D مبارک ایکس باکس بازا، پلی استیشنیا حسودی میکنن بهتون:p:D منم که کنسول ندارم، کامپیوترمم که نمی کشه، مجبورم هیزوم بیارم بریزم تو آتیش، نخوابه:D
بحث اینه که چرا بازی 90 نشده فقط سر 2 نمره جنگه که بعد این همه هزینه و مدت ساخت 88 گرفته
البته بازی یه سری ایرادا داره که چیز مهمی نیست
کلا بیشتر حالت vs داره بحث
شده مثله فیلم gangs of new york با این تفاوت که شده gangs(fans) of bazicenter
فقط دوست دارم ببینم منتقد بازی از بازیسنتر کیه سونی فنه یا ماکرو فن
همون هم دوباره داستان ایجاد میکنه
 
مطمئنم 20 سال دیگه کسی تلو و گاو و... رو یادش نمیاد ولی هنوز هستند کسایی که استارفیلدو یادشون باشه، بس که لبخند آورد رو لبامون.لامصب کمدی و تراژدی رو باهم داره
من یکی از بهترین ویدیو هایی که دیدم از کانال internet historian در مورد fallout76 بود ، فکر کنم 30 دقیقه بود ، دوستانی که ندیدن حتما توصیه می کنم قشنگ 1 ساعت می خندید . امیدوارم برای این بازی هم یکی بسازه .

 
من یه سوالی ذهنم رو خیلی مشغول کرده ممکنه امشب خوابم نبره.
دوستانی که زحمت کشیدن شجره نامه خانوادگی منتقد IGN رو در آوردن و متوجه شدن طرف روانیه قاتل زنجیره ایه و سابقه چند فقره چیز به عنف تو پروندشه اینو پاسخ بدن
الان ما 7 IGN رو بکنیم 10 متای بازی +98 میشه بلاخره یا نه؟
 
عنکبوت بازایی که میان اینجا این حرفا رو میزن بعد میری تو نکسوس اکانت دارن فالوت و اسکایرم ماد شده دارن بازی میکنن اینم رو همونا - خوبه بازی متاش بالاست اینقدر فشار وارد شده بهشون اگر متاش پایین بود اینقد حرص میخوردن تلفات میدادند .مثال شیرین پارسی: گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف بوش میاد! حالا بازی بتسدا بد شد !؟ حالا دیگه rpg بتسدا با متای 87 حتی بده؟؟ بچه هم میفهمه که دلیل ناراحتی چیز دیگه است /
 
آخرین ویرایش:
یادمه سره Fallout 76 یک عده نامرد برداشتن ۳ تا بمب اتم همزمان زدن یک نقطه از بازی و بتسدا چنین چیزی پیش بینی نکرده بود و سرور قدرت پردازش چنین چیزی نداشت کلا سرور بازی داون شد :D
حالا استارفیلد هم الان وضعیتش اونه
خودم پیش بینیم ۸۶-۹۲ بود و از همین طراحی سیارات و وسعت بازی و تکراری بودن یکسری نقاط میترسیدم که متاسفانه ترسم درست بوده

اینکه منتقدان به فرمول قدیمی و تکراری Bethesda گیر دادن بذارید قبول نکنم، RDR2 ساختار مراحلش در حد نسل ۷، وضعیت فنی بازی رو کنسول ها از نظر فریم ریت بشدت ناپایدار بود که با گیمپلی واقع گرایانه و کند بازی واقعا سردرد بود، لودینک های چند دقیقه ای، طراحی منسوخ و فرسایشی از این نقطه به اون نقطه مپ برو
همه این مشکلات بالا استارفیلد داره حتی با شدت کمتر از RDR2، جفت بازیها هم از نظر زمان ساخت تقریبا یک مدت بودن
RDR2 میاد و متای +۹۵ میگیره ولی استارفیلد ۸۸، خلاصه پیدا کن پرتغال فروش رو
و بنظرم همین متا هم به لطف مایکروسافت و ساپورتی که ایجاد کرد مخصوصا اون استودیو که برای شوتینگ و بحث فنی و باگ ها برای کمک فرستاد وگرنه اگه بازی همون تاریخ پارسال ریلیز میشد بنظرم متاش نهایت ۸۴ میشد
 
دقیقا چرا انسان بابد خودش رو گول بزنه؟ کریتوس یک انسان هست و ویژگی ذاتی انسان ها فانی بودنشون هست.
چجوریه که یک انسان فانی میزنه یک تایتان رو، نه یک موجود عادی رو، که حتی خدایان یونانی نتونستن از بین ببرنشون و فقط زندانی کردنشون رو نابود میکنه؟
توی هورایزن چجوری میشه که با تیر کمان بزنی به قسمت های حساس و نابودشون کنی، ولی تیر ها و موشک های جنگی ای که به تو میخوره، باعث نشه که به هزاران تیکه کوچیک تقسیم بشی؟
چجوریه که با یک سلاح ساده میشه رباتی مثل هادس رو شکست داد ولی انسان های مدرن با تمام اون امکانات جنگی و غیر جنگی و قدرت برنامه نویسی ربات ها تا مرز انقراض پیش رفتن؟

حالا اصلا ربطى نداره ولى محض اطلاع كريتوس نيمه خدا بود از پدر خدا ( اونم خداى خدايان) و مادر انسان.
و حتى به درجه خدايي هم رسيد.
در ضمن بازى با تم اساطيرى تو دنياى افسانه هاى يونان باستان چه ربطى به نقش آفرينى غير فانتزى داره؟
 
لپ کلام این بود که فقط شیره و تریاک یوزر ها میتونن اسمایدر من ۲ رو بیارن کنار اسم بالدورز گیت و زلدا.
پیشبینی شخصی من اینه که از اسپایدی ۲ هم چیزِ خیلی خاصی بیرون نمیاد، حالا اون به کنار، و امیدوارم سخت در اشتباه باشم
فقط سوالم اینه: کسانی که استارفیلد رو میزاشتن کنار TOTK و BG3 و معتقد بودن با اختلاف برتره، دقیقاً از چی استفاده می‌کردن؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or