امتیاز های Death Stranding

میانگین نمرات بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    191
  • نظرسنجی بسته شده است .

Outer Heaven

کاربر سایت
121065


Directed by: Hideo Kojima
Writers: Hideo Kojima; Hitori Nojima
Initial release date: November 8, 2019
Composer: Ludvig Forssell
Genre: Strand
Engine: Decima
Platforms: PlayStation 4, PC​


Metacritic:82

Metacritic:86 pc version


Atomix:10/10
Digital Chumps:10/10
Remoteplay:10/10
InsideGamer:10/10
Famitsu:10/10
Bazicenter:10/10
TheSixthAxis:10/10
Digitally Downloaded.net:10/10
We Got This Covered:10/10
Trusted Reviews:10/10
Gaming Trend:10/10
GamingAge:10/10
GamePlanet:10/10
GamerSky:10/10
GameRevolution:10/10
PushSquare:10/10
ScreenRant:10/10
EGM:10/10
DailyStar:10/10
Millenium:9.8/10
IGN Italia:9.8/10
Areajugones:9.7/10
4Players.de:9.5/10
Playstation LifeStyle:9.5/10
Jeuxvideo.com:9.5/10
IGN Japan:9.5/10
Gaming Nexus9.5/10
Gamer.nl:9.5/10
CheatCC:9.4/10
SpazioGames:9.4/10
Hobby Consolas:9.3/10
COGconnected:9.3/10
Multiplayer.it:9.2/10
Vandal.net:9.2/10
Metro Montreal:9.1/10
Multiplayer.it:9.1/10
Worth Playing:9/10
DarkStation:9/10
3DJuegos:9/10
Post Arcade (National Post):9/10
Power Unlimited:9/10
Games.cz:9/10
‍Gryonline.pl:9/10
GameSpot:9/10
Shacknews:9/10
PSX-Sense.nl:9/10
PLAY! Zine:9/10
JeuxActu:9/10
God is a Geek:9/10
GameOver.gr:9/10
Eurogamer Italy:9/10
Everyeye.it:9/10
GamePro Germany:8.9/10
The Games Machine:8.8/10
IGN Spain:8.7/10
Gamers Heroes:8.5/10
LevelUp:8.5/10
XGN:8.5/10
GameCrate:8.3/10
Meristation:8/10
Merlin'in Kazanı (Turkey):8/10
VideoGamer:8/10
Easy Allies:8/10
Critical Hit:8/10
Guardian:8/10
ZTGD:8/10
Press Start Australia:8/10
PlayStation Universe:8/10
Gameblog.fr:8/10
Destructoid:8/10
Attack of the Fanboy:8/10
CGMagazine:7.8/10
Digital Trends:7/10
Game Informer:7/10
Vgames:7/10
USgamer:7/10
TrueGaming:7/10
Metro GameCentral:7/10
Hardcore Gamer:7/10
GamesRadar:7/10
IGN:6.8/10
GameCrirics:6.5/10
VG247:6/10
AusGamers:6/10
VGC:6/10
GiantBomb:4/10
GameRant:4/10
Stevivor:3.5/10
 
آخرین ویرایش:
میون تو سر و کله همدیگه زدناتون (:D!) یاد اون بنده خدایی افتادم که به بازی 3.5 داده ، تایتل نقدش اینه :



بازی واسش زباله بوده و خب نظرش رو گفته ( کما اینکه تهشم ترول ُ زیرمیزی رد کرده لول ) . من فقط از همون اول واسم سوال شد که چرا 3 و " نیم " داده ؟ یعنی نقد ُ میبینی میگی لطف کرده جای منفی ِ یک به بازی 3 داده ! فقط گیر ِ اون نیمم که چیه اونجا :D اصلاً دو شبِ بیدار میمونم و به اون نیم ِ فکر میکنم ولی دریغ از گشایش این گره ...
بخاطر decima لطف کرده این نمره رو داده
 
میون تو سر و کله همدیگه زدناتون (:D!) یاد اون بنده خدایی افتادم که به بازی 3.5 داده ، تایتل نقدش اینه :



بازی واسش زباله بوده و خب نظرش رو گفته ( کما اینکه تهشم ترول ُ زیرمیزی رد کرده لول ) . من فقط از همون اول واسم سوال شد که چرا 3 و " نیم " داده ؟ یعنی نقد ُ میبینی میگی لطف کرده جای منفی ِ یک به بازی 3 داده ! فقط گیر ِ اون نیمم که چیه اونجا :D اصلاً دو شبِ بیدار میمونم و به اون نیم ِ فکر میکنم ولی دریغ از گشایش این گره ...
فقط خواسته نمره پایین بده بازدید سایتش بره بالا!
 
  • Like
Reactions: mgs4
چند وقت پیش یه خبری اومده بود که توی نقد ها نمیتونن از یه سری قسمت های خاص حرفی بزنن.من خلاصه خیلی از نقدهارو خوندم و حتی خیلی از اونایی که 8 دادن هم ادعا میکنن که یه چیز فوق العاده یونیک و فراموش نشدنیه ولی برای هرکسی ساخته نشده !
آها راجع به این قضیه که منتقدا نمیتونن از یه جایی به بعد حرف بزنن، این قضیه فقط مربوط به DS نمیشه. معمولا وقتی سازنده ها کد نقد رو به سایت ها ایمیل میکنن، همراهش یه متن بلند و بالا هم میفرستن که چیزهایی که توی نقد باید رعایت بشه رو هم ذکر میکنن. مثلا میگن تا چپتر فلان گفته بشه، نقد ویدئویی فلان چیزا توش نباشه، راجع به باس ها صحبت نکنین و ...
 
بهترین بخش تاپیک دوستانی هستن که هنوز توی منوهای بازی هم بالا و پایین نرفتن و هر چند ساعت یه بار میان میگن «بعضی از منتقدها» به چه جرئتی به بازی ۹ و ۱۰ دادن و وقتی گیم‌پلی نداره و انقدر آشغاله، چطوری تونستن امتیاز بالا بهش بدن! :D
این وسط نکته‌ی جالب اینه که همین «بعضی از منتقدها» تعدادشون از اون یکی منتقدها بیشتره! آدم میره متاکریتیک رو می‌بینه، ۵۹٪ بالای ۹ دادن، یعنی عالی و فوق‌العاده! در مجموع هم ۸۲٪ بالای ۸ دادن، یعنی خوب تا خیلی خوب. ولی یه جوری برخورد میشه که انگار اکثراً گند زدن به بازی و اون وسط یه سری منتقد هم بودن که یا زیر میزی گرفتن یا ذوب‌شده در کوجیما هستن و از دستشون دررفته و یه امتیاز خوبی بهش دادن! :D
البته یه دسته دیگه هم وجود دارن وقتی گرز متاش 86 شد تا 70 صفحه ترول شد
اونموقع این دسته از افراد انقدر روشنفکر نبودن
منظورم شخص شما نیست
بعضی از افراد انقدر مظلوم بازی درمیارن ادم خندش میگیره
 
البته یه دسته دیگه هم وجود دارن وقتی گرز متاش 86 شد تا 70 صفحه ترول شد
اونموقع این دسته از افراد انقدر روشنفکر نبودن
منظورم شخص شما نیست
بعضی از افراد انقدر مظلوم بازی درمیارن ادم خندش میگیره
این ترول کردن‌ها از اولین روزهای تاریخ بشریت وجود داشته و چیز جدیدی نیست. :دی نسل قبل هم کلی از این بحث‌ها برای بازی‌های PS3 و 360 داشتیم. الآن هم مثلاً The Last of Us 2 و Halo Infinite در صورتی که امتیازهاشون در محدوده‌ی ۸ بشه، کلی از این جنجال‌ها پیش میاد و ملت میگن این بود بازی انحصاری‌تون؟! یعنی جوری صحبت می‌کنن که انگار با یه چیز داغون درپیت طرف هستن!
الآن بحث من در مورد افرادیه که از امتیازهای بالای بعضی منتقدها (یعنی بیشتر از نصف منتقدها) شاکی هستن و بدون تجربه‌ی بازی میگن کسی حق نداره این امتیازها رو بده. :D این قضیه‌ش با اون ترول‌های کلاسیک(!) فرق می‌کنه و کلاً یه مبحث جالب و متفاوتیه که کمتر دیده بودیم!
 
واقعا تعجب می‌کنم بازی هنوزم داره بهش حمله میشه، انحصاری که نیست، بازی بدیم نیست (یه بحث بود که گیم پلیش جذاب نیست و حوصله سر بره که ثابت شد همینطوره، تموم شد رفت) منتقد ها هم گفتن با وجود ایرادات آنقدر قوی و غنی هست که بشه یه بازی عالی حسابش کرد!
نمیشه فقط ایرادات و نکات منفی نقد ها رو به حساب آورد!

البته یه دسته دیگه هم وجود دارن وقتی گرز متاش 86 شد تا 70 صفحه ترول شد
اونموقع این دسته از افراد انقدر روشنفکر نبودن
منظورم شخص شما نیست
بعضی از افراد انقدر مظلوم بازی درمیارن ادم خندش میگیره
یه زمانی هوی رین 87 و گران توریسمو 84، ترول میشدن! اتفاق عجیبی نیست!، یادمه تا زمانی که هیلو 4 بیاد متاش 87بشه، کسانی بودن که متای 89 رو هم اشغال به حساب بیارن
 
82% بالای 8 داره یعنی خیلی خوب و عالی.
این مهم نیست که تو 15 ساعت اول تنها کاری که میکنی کاملا کولبریه.
مهم نیست کارگردان نتونسته بازی رو درست ارائه کنه و 2 ساعت فیلم سینمایی توش گذاشته مهم خیلی تعداد ده ای بود که به بازی دادن.
مهم نیست که کلا خالیه محیط بازی ،مهم حس تنهایی هست که فقط با خالی کردن محیط میشه القا کرد.
________________
اگه به درجه ای از عرفان رسیدی که با خوندن این همه مشکل ریز و درشت. بازم پز ده ها رو بدی که کسی که گیمر باشه میدونه یا اینا سبیلشون چرب شده یا ذوب کوجیما هستند کاری نمیشه کرد.
یه جمله داشت تو لوراکس،میگفت اگه در بطری پلاستیکی رو ببندی ،مهم نیست توش چی بزاری مردم میخرن.
________________________
مهم نیست کوجیما چی بسازه. یه سی دی خالی بزاره،بر میدارن میخرن . و به شاهکار کوجیما که به نیستی جهان پرداخته نظاره میکنند و جامه دران و یا کوجیما گویان به سمت جنگلهای شمال حرکت میکنند.
View attachment 121431
پر از تکرار و خرده کارهای طولانی. 90
متن نقد و نمره نقد یکیه.
یکی از این ایرادها رو rdr یا ویچر یا سایبرپانک در آینده داشته باشه.
با مخ میکوبنش زمین
متن نقد و نمره یکیه
121438

-----------------------------
این ایراد نیست سبک کار کوجیما همین
mgs 3 از لحظه دشت گل تا پایان بازی نیم ساعت کات سین با credits میشه 52 دقیقه
mgs 4 هم کات سین پایانی 71 دقیقه است
با این حال بسیاری دوستان اینجا بپرسی mgs 1/2/3/4 از بهترین بازی تاریخ
شما دوست نداری می تونی به نشانه اعتراض بازی نخری

خود استاد قبل از عرضه همه مشکلات گفته
Kojima reckons Death Stranding won't get "really fun" until about halfway through the story

"Some people say it’s almost like the movie Alien, where you are gradually finding out what the whole world is about, what you can do and not do", Kojima explained. "Maybe it gets really fun when you have completed 50 percent of the game

"The player, like in shooters and other genres, go into the game with a known rule and you think you know what a game is about. I didn’t want to have that feeling. Everyone should start from ground zero. Not knowing how to pick up and play the game. What I have shown makes you puzzled, but it all really makes sense when you play the game

کوجیما ایده در ذهنش داشته

اتصال و تلاش برای ایجاد اتحاد بین انسان ها

همه ای موارد بازی در خدمت همین ایده است
وقتی مضمون یه بازی نکشتن انسان هاست مشخص که گیم پلی بازی برای اکثر گیمر ها خسته کننده است
مثل tlou نیست که داستان در مورد عشق
اما گیم پلی دو تا ماشین کشتار که به فجیع ترین شکل ممکن همه رو سلاخی میکنن
شما دوست نداری می تونی به نشانه اعتراض بازی نخری
 
به شخصه توی ۵ سال اخیر متا خیلی برام مهم نبوده و سعی کردم بازیا رو خودم تجربه کنم و نظر خودم بگم تا اینکه بخوام اختیارم رو بدم دست متنقدا.
یادمه سر بازی beyond two souls هم که متاش ۷۷ شد ملت کلی ریختن گفتن چرته و اینا ولی یکی از بازیای خیلی خوب بود واسه من
یه بازی هایی مثل zelda botw و mgs5 هم به شدت نا امیدم کردن با وجود اینکه متاشون بالای ۹۰ بود
بازی جدید کوجیما هم خودم تموم میکنم و نظرم رو میگم ولی از اونجایی که میدونم کوجیما داستان سراییش خوبه به احتمال زیاد از بازی خیلی خوشم میاد
خلاصه اینکه خودتون رو درگیر عدد و رقم نکنید.خودتون تجربه کنید بازیا رو
 
متن نقد و نمره یکیه
View attachment 121438

-----------------------------
این ایراد نیست سبک کار کوجیما همین
mgs 3 از لحظه دشت گل تا پایان بازی نیم ساعت کات سین با credits میشه 52 دقیقه
mgs 4 هم کات سین پایانی 71 دقیقه است
با این حال بسیاری دوستان اینجا بپرسی mgs 1/2/3/4 از بهترین بازی تاریخ
شما دوست نداری می تونی به نشانه اعتراض بازی نخری

خود استاد قبل از عرضه همه مشکلات گفته
Kojima reckons Death Stranding won't get "really fun" until about halfway through the story

"Some people say it’s almost like the movie Alien, where you are gradually finding out what the whole world is about, what you can do and not do", Kojima explained. "Maybe it gets really fun when you have completed 50 percent of the game

"The player, like in shooters and other genres, go into the game with a known rule and you think you know what a game is about. I didn’t want to have that feeling. Everyone should start from ground zero. Not knowing how to pick up and play the game. What I have shown makes you puzzled, but it all really makes sense when you play the game

کوجیما ایده در ذهنش داشته

اتصال و تلاش برای ایجاد اتحاد بین انسان ها

همه ای موارد بازی در خدمت همین ایده است
وقتی مضمون یه بازی نکشتن انسان هاست مشخص که گیم پلی بازی برای اکثر گیمر ها خسته کننده است
مثل tlou نیست که داستان در مورد عشق
اما گیم پلی دو تا ماشین کشتار که به فجیع ترین شکل ممکن همه رو سلاخی میکنن
شما دوست نداری می تونی به نشانه اعتراض بازی نخری
نسخه pc الان عرضه نمیشه که بخوایم اعتراض کنیم یا نکنیم.
منم دنبال گیمپلی اکشن نیستم.زمان بازی هیچکدوم از این گیمها که گفتی به 20 ساعت نزدیک هم نمیشه.
اما تو کلی از نقدها گفته شده. 15 ساعت اول هیچی.چرا از این تایمها استفاده نشده برای روایت خط داستانی
______________
قشنگ حس سریالهای داخلی رو داره.کوجیما میتونست یه نقشه جمع و جورتر ارائه بده .
ایرادی که تو این نقد وارده ،ایراده فوق کلیدیه یه گیمه . تکراری بودن مراحل ،با همین ایراد jc4 به خاک و خون کشیده شد.
صحبت از بیش از 2 ساعت کات سنس انتهاییه.
تو گیمی که تو نقدهای مختلف گفته شده که باید یک ساعت راه بری تا به یه جایی برسی و یه اتفاقی بیوفته.
این مصداق همون غش در معامله هست.آب بسته به خیک بازی.
________________________
این بازی تو حد کوجیما نبوده از لحاظ یه کارگردان بزرگ،فصل دوم متال 5 ،بد بود. گفتیم بخاطر جدا شدن کوجیما از گروهه بوده.اونجا هم میشد کلا فصل دو تو چهار تا مرحله تموم کنه
نظر بازیکنا ،نشون خواهد داد.ولی اگر قرار باشه ،خودت و خودت باشی تو یه دنیای کاملا خالی از اینور بار بزنی و بری اونور ،کار بیهوده ای هست
________________________________
واقعا دوست دارم کوجیما یکمی دست از اینکاراش برداره و یه گروه قوی کنارش بزاره تا تو بازی دیزاین مراحلش از یه مشت کار تکراری فاصله باشه.
گیمسازی یه کار تیمیه.مسی و رونالدو رو هم بزاری تو مالدیو کار خاصی نمیتونن بکنن.چون کار تیمیه.
___________________________
اینکه بخوای تو محیط بازی از عناصر روانشناسانه و احساسی و عاطفی استفاده کنی خیلی خوبه. ولی اینکه کل بازیتو ،اونم نه یه بازی 10 ساعته ،60 ساعته رو اختصاص به این بدی مشکله.
__________________________________________________
5 روز دیگه بازی میاد. امیدوارم واقعا نظرتو بدون اینکه در نظر بگیرید اسم کوجیما پشت بازیه ،رو بگید. اسپویل فقط نکنید.
نقد خود کاربرا احتمالا 10 روز دیگه
 
واشنگتن پست بعد از اتمام بازی به یه سری سوال هوادارا جواب داده که خلاصش اینه ؛
خیلیا پرسیدن بازی واقعا یه ویدیو گیم هست ؟ واشنگتن پست گفته صد البته هر چند که بازی کات سینای طولانی داره اما کلی گیم پلی بین این کات سین ها نهفته هست که به عنوان پاداش نمایش داده میشه و حتی توصیه کرده هوادرای کوجیما روز اول این بازی رو تهیه کنن .
توی قسمت دیگه میگه بازی شبیه هیچ بازی نیست که تا الان بازی کردین اما خیلی از المانهاش بازیهای دیگه رو به یاد ادم میاره .بعدش هم گیم پلی مخفی کاری بازی رو تشبیه کرده به horizon که شما لای علف ها میتونید هیدن بشین اما بازم زیاد جاتون امن نیست و بازی کاور گرفتن و سینه خیز شدن نداره .
جای دیگه هم movement بازی رو تشبیه کرده به بازی فانتوم پین(خیلی هم عالی!) و حس تنهایی و گشت و گذار بازی هم به زلدا و شادو او کلاسس تشبیه کرده و مکانیزم انلاینم به دارک سولز !
یک نفرم پرسیده که علاقه مندها به انیمه رو هم راضی میکنه بازی ؟ و بازم پاسخ مثبت بوده .نکته بعدی در مورد زمان بازی که منتقد واشنگتن در عرض ۴۰ ساعت تموم کرده اما با انجام ماموریتای فرعی گفته بالای ۶۰ ساعت به طول می انجامه .
یک نفر هم در مورد اپگریدهای بازی پرسیده که در پاسخ واشنگتن گفته که هم اسلحه ها و هم قابهای مکانیکی و هم وسایل نقلیه حمل تو بازی هست .
در اخرم یه نکته مهم رو اشاره میکنه که کشتن افراد در بازی باعث سختر شدن بازی میشه و خودش سعی کرده این کارو نکنه .
Keep in mind: This game continues Kojima’s trend of prioritizing pacifism over violence. The game gets harder (and more annoying) the more you actually kill people.
 
آخرین ویرایش:
نسخه pc الان عرضه نمیشه که بخوایم اعتراض کنیم یا نکنیم.
منم دنبال گیمپلی اکشن نیستم.زمان بازی هیچکدوم از این گیمها که گفتی به 20 ساعت نزدیک هم نمیشه.
اما تو کلی از نقدها گفته شده. 15 ساعت اول هیچی.چرا از این تایمها استفاده نشده برای روایت خط داستانی
______________
قشنگ حس سریالهای داخلی رو داره.کوجیما میتونست یه نقشه جمع و جورتر ارائه بده .
ایرادی که تو این نقد وارده ،ایراده فوق کلیدیه یه گیمه . تکراری بودن مراحل ،با همین ایراد jc4 به خاک و خون کشیده شد.
صحبت از بیش از 2 ساعت کات سنس انتهاییه.
تو گیمی که تو نقدهای مختلف گفته شده که باید یک ساعت راه بری تا به یه جایی برسی و یه اتفاقی بیوفته.
این مصداق همون غش در معامله هست.آب بسته به خیک بازی.
________________________
این بازی تو حد کوجیما نبوده از لحاظ یه کارگردان بزرگ،فصل دوم متال 5 ،بد بود. گفتیم بخاطر جدا شدن کوجیما از گروهه بوده.اونجا هم میشد کلا فصل دو تو چهار تا مرحله تموم کنه
نظر بازیکنا ،نشون خواهد داد.ولی اگر قرار باشه ،خودت و خودت باشی تو یه دنیای کاملا خالی از اینور بار بزنی و بری اونور ،کار بیهوده ای هست
________________________________
واقعا دوست دارم کوجیما یکمی دست از اینکاراش برداره و یه گروه قوی کنارش بزاره تا تو بازی دیزاین مراحلش از یه مشت کار تکراری فاصله باشه.
گیمسازی یه کار تیمیه.مسی و رونالدو رو هم بزاری تو مالدیو کار خاصی نمیتونن بکنن.چون کار تیمیه.
___________________________
اینکه بخوای تو محیط بازی از عناصر روانشناسانه و احساسی و عاطفی استفاده کنی خیلی خوبه. ولی اینکه کل بازیتو ،اونم نه یه بازی 10 ساعته ،60 ساعته رو اختصاص به این بدی مشکله.
__________________________________________________
5 روز دیگه بازی میاد. امیدوارم واقعا نظرتو بدون اینکه در نظر بگیرید اسم کوجیما پشت بازیه ،رو بگید. اسپویل فقط نکنید.
نقد خود کاربرا احتمالا 10 روز دیگه
کوجیما بارها گفته این بازی برای همه نیست
دو بار گفتم
شما که فک میکنی خودت و خودت باشی تو یه دنیای کاملا خالی از اینور بار بزنی و بری اونور ،کار بیهوده ای هست زمان عرضه روی PC بهتره به نشانه اعتراض بازی نخری
کلیت بازی همین
مثل این که از تیراندازی و کشتار متنفر باشی بعد بخوای Call of Duty بازی کنی

کوجیما سعی کرده در دنیای گیم که پر شده از بازی های تکراری یه تجربه متفاوت خلق اگه بازی پر بود از NPC و فعالیت های فرعی و اکشن می شد Fallout

Death Stranding یه بازی ماجرایی که گیم پلی اش حول حمل بار در دنیای عظیم و خالی


یا این دوست دارین


121482
121477 121480 121478 121479 121481
:))Death Stranding makes me respect Hideo Kojima for convincing Sony to invest millions into a game that’s about a man delivering packages to holograms .

یا دوست ندارین

کارگردانی و نقشه و طراحی گیم پلی کوجیما ایرادی نداره شما اشتباهی بازی که به سلیقه ات نمی خوره دنبال میکنی
 
آخرین ویرایش:
کوجیما بارها گفته این بازی برای همه نیست
دو بار گفتم
شما که فک میکنی خودت و خودت باشی تو یه دنیای کاملا خالی از اینور بار بزنی و بری اونور ،کار بیهوده ای هست زمان عرضه روی PC بهتره به نشانه اعتراض بازی نخری
کلیت بازی همین
مثل این که از تیراندازی و کشتار متنفر باشی بعد بخوای Call of Duty بازی کنی

کوجیما سعی کرده در دنیای گیم که پر شده از بازی های تکراری یه تجربه متفاوت خلق اگه بازی پر بود از NPC و فعالیت های فرعی و اکشن می شد Fallout

Death Stranding یه بازی ماجرایی که گیم پلی اش حول حمل بار در دنیای عظیم و خالی


یا این دوست دارین


View attachment 121482
View attachment 121477View attachment 121480View attachment 121478View attachment 121479View attachment 121481
:))Death Stranding makes me respect Hideo Kojima for convincing Sony to invest millions into a game that’s about a man delivering packages to holograms .

یا دوست ندارین

کارگردانی و نقشه و طراحی گیم پلی کوجیما ایرادی نداره شما اشتباهی بازی که به سلیقه ات نمی خوره دنبال میکنی
خیلی سادس قضیه. کوجیما بازی ای ساخته که برا همه نیس و دنیای متفاوتی رو ارائه داده. ولی بر اساس خیلی از نقد ها همین.سیستم گیم پلی بازی مشکل داره. ایراد فنی و مشکل گیم.پلی ربطی به سلیقه و اینکه بازی برا ادمای خاصی مثل شماس نداره. مشکل مشکله. بعد کی گفته دنیای گیم.پر از شده از بازیای تکراری? شما یا گیمر نیسی یا صرفا گیم رو توی اکشن میبینی. بازیهای متفاوت به شدت زیادن. خیلیاشونم موفق بودن. به هر حال متای بازی نشون میده که بازی صرفا یه بازی خوب هست. نه بیشتر نه کمتر. اینو بالغ بر ۷۰ نقد تایید و تعیین کرده. ابنکه فلان بازی برا هنه نیس نمیدونم دیگه چه صیغه ایه. پس قطعا برودرلندز ۳ هم سبکش با بقبه ی اکشنا فرق داره پس قطعا عالیه و بی نقصه و هرکی خوشش نیومد یا امتیاز پایین داد به بازی قطعا جزو اون دسته ایه که سازندش بازیو برا اونا نساخته.
 
یه بنده خدایی بهم گفت احتمالا تا عرضه بازی به این مرحله میرسیم... ولی به نظر من تو BC روندش داره سریعتر رخ میده
امیدوارم کار به جایی نکشه که هر کی بعد عرضه بازی از بازی خوشش نیومد بره تو دسته "بازی براش ساخته نشده" و "بازی این همه نمره کامل داره و مشکل از شماست" و "چه انتظاری از یه IP جدید داشتی" و اینا، برعکسشم همین طور

متاکریتیک هم فقط از نمرات 10 تشکیل نمیشن، خودتون رو گول نزنید

...

کارگردانی و نقشه و طراحی گیم پلی کوجیما ایرادی نداره شما اشتباهی بازی که به سلیقه ات نمی خوره دنبال میکنی

8-|8-|8-|8-|8-|
 
شاید منظور کوجیما از ژانر جدید بازیهایی هست که قرار نیست توش شما فقط اتفاقهای مهم رو ببینی یا مثلا مسافتی که شخصیت بازی طی روزها و با سختی های فراوان طی میکنه و تو یه کات سین ۲۰ ثانیه ای ببینی بلکه قراره که این سختی هاشو بتونی درک کنی (البته اگه بشه واقعا درک کرد از این طریق)

شایدم کلا زده جاده خاکی و داره فرافه کنی میکنه :D
 
خیلی سادس قضیه. کوجیما بازی ای ساخته که برا همه نیس و دنیای متفاوتی رو ارائه داده. ولی بر اساس خیلی از نقد ها همین.سیستم گیم پلی بازی مشکل داره. ایراد فنی و مشکل گیم.پلی ربطی به سلیقه و اینکه بازی برا ادمای خاصی مثل شماس نداره. مشکل مشکله. بعد کی گفته دنیای گیم.پر از شده از بازیای تکراری? شما یا گیمر نیسی یا صرفا گیم رو توی اکشن میبینی. بازیهای متفاوت به شدت زیادن. خیلیاشونم موفق بودن. به هر حال متای بازی نشون میده که بازی صرفا یه بازی خوب هست. نه بیشتر نه کمتر. اینو بالغ بر ۷۰ نقد تایید و تعیین کرده. ابنکه فلان بازی برا هنه نیس نمیدونم دیگه چه صیغه ایه. پس قطعا برودرلندز ۳ هم سبکش با بقبه ی اکشنا فرق داره پس قطعا عالیه و بی نقصه و هرکی خوشش نیومد یا امتیاز پایین داد به بازی قطعا جزو اون دسته ایه که سازندش بازیو برا اونا نساخته.
ولی بر اساس خیلی از نقد ها همین.سیستم گیم پلی بازی مشکل داره ؟
مثلا چند تا ؟
11 نقد متوسط به گیم پلی ایراد گرفتن
11 تا از 74
این تصاویر فوتوشاپ :-?? مگه این ها نقد های بازی نیست ؟
121489
121488 121487 1572799607181.png 121492

-----------------------------
Borderlands 3 ادامه دو قسمت قبلی یه بازی جدید نیست
Borderlands 1 یه بازی متفاوت و اولین loot shooter متاش همین بود
121493

------------------------------------
حالا racing به لطف مایکروسافت میشه کلی فورزا پشت هم ردیف کرد
خوشحال می شم
10 تا شاهکار نه بازی خوب مخفی کاری
10 تا hack and slash
10تا شوتر داستانی
چند سال اخیر معرفی کنی


Atomix


Death Stranding is the birth of a new genre

Trusted Reviews


Death Stranding is unlike anything else out there right now

TheSixthAxis


Death Stranding is like nothing I have ever played
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or