امتیاز های بازی Senua's Saga: Hellblade II

  • Thread starter Thread starter amonre
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پیشبینی شما در مورد متاکریتیک بازی


  • مجموع رای دهنده‌ها
    294
  • نظرسنجی بسته شده است .

amonre

کاربر سایت
hellblade.jpg

Hellblade II

MEta hell.jpeg

حماسه سنوئا: هل‌بلید ۲ ( Senua's Saga: Hellblade II) یک بازی ویدئویی خیال‌پردازی تاریک در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط استودیوی انگلیسی نینجا تئوری توسعه یافته و به‌وسیلهٔ ایکس‌باکس گیم استودیوز در تاریخ May 21, 2024 برای ایکس‌باکس سری اکس/اس و مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد. این بازی در جوایز بازی ۲۰۱۹ توسط فیل اسپنسر به عنوان دنباله بازی هل‌بلید معرفی شد

بازی مثل یک تخم مرغ سربسته هست و هر متایی ممکنه بگیره پس لطفا انتقادها و تعاریف های خودتون در مورد بازی رو محترمانه و در راستای موضوع تاپیک بیان کنید، مخلصیم​
 
آخرین ویرایش:
من یک ساعتی رو ازش استریم دیدم.
یکی قبلا تو تاپیک بازی سوال کرده بود و دوست داشت بدونه چقدر تو بازی آزادی عمل وجود داره و می تونه محیط رو بگرده، من همونجا هم به طعنه گفتم که احتمالا آزادی خاصی نداری اما با دیدن استریمش متوجه شدم بازی سوپرخطی هست و حتی چندین مسیر هم سر راهت قرار نمی گیره اینجوری که من تو این یک ساعت دیدم. در مورد گرافیک که دوستان خیلی روش مانور می دن باید بگم اگه این گرافیک رو نداشت باید تعجب می کردیم چون تو این یه ساعت به جز یه صحنه بقیه اش همش تو تاریکی و محیط دارک اتفاق میفتاد و باتوجه به تایم کم بازی احتمالا بیشترش هم همینجوریه در واقع شما آنچنان هم با محیط های باز و با نور و رنگ و افکت نرمال رو به رو نمی شی که بخوای زیاد به گرافیک توجه کنی یا سازنده سختی زیادی تو این زمینه کشیده باشه. در مورد گیم پلی چیز خاصی نداره. در مورد صدا گذاری هم بیایید من ۱۰ تا آهنگ 3d بهتون بدم که همینطور صدا جا به جا می شه و هر دفعه از یه سمتی براتون می خونه! اینم چون تو سر سنوا صداهای مختلفی هست باید اینکارو می کردن و چیز عجیب و جدیدی به حساب نمیاد. می مونه داستان که اونو باید سر فرصت نگاش کنم (!!) چون گویا ۴-۵ ساعتی هم بیشتر نیست اون وقت داستانش هم برام مشخص می شه. نظرمم در مورد نمرات همین ۸۱-۸۲ بود.
 
  • Like
Reactions: Jaw and pouria.sh
@Cloud Strife

عرض نكرده بودم خدمتتون :D

صدرا خون ریزی نشد انصافی:دی

یعنی بازی همونی که تقریبا همه حدس میزدن شد. عین شماره قبل. بهتر نتونست عمل کنه، اما بدتر هم نشد. اینجوری کل کل ها که بای دیفالت فرومه:دی خون ریزی استارفیلد بود که تا 140 رفت:دی

ضمن اینکه HB اساسا بازی به شدت سلیقه ای هست. همین الان یورو گیمر بهش 10 داده، گیم اسپات (که البته شخصا ازش متنفرم) 6! یعنی یکی ممکنه تا حد یه بازی پرفکت عاشقش بشه، یکی هم بگه این آشغال چیه دارم میزنم؟ و قبل امدن امتیازها هم گفتم، این مشخصه بازی های یونیک و اکسپریمنتال طوره. صفر یکی میمونن، یکی ممکنه حال کنه، یکی بدش بیاد. کما اینکه من خودم هیتر درجه یک HB1 آم و اصلا خوشم نیومد ازش. اما مثلا تو استدیو دو سه نفر دیگه که رفتن میگفتن شاهکار بود! من سردرد گرفتم از بس بدم امد و مریض بود بازی.

الانم نظر منو بخوای HB2 هم خوب عمل کرده و هم ناامیدانه است. یعنی با توجه به این پلی تایم کوتاه و عجیب غریب بودنش متا بدی نگرفته. اما در عین حال انتظار میرفت بازی مفصل تری باشه، نه اینکه بدتر آب بره. در کل نمره قبولی رو میگیره از نظر من. ضمن اینکه یحتمل مایکروسافت از اینا یه بنچ مارک گرافیکی میخواسته که تحویل دادن، نه یه بازی اساسی پر و پیمون و +90!
 
حالا اینجا سریعا به آدم برچسب میزنن اما من قسمت‌هایی از بازی رو دیدم اصلا و ابدا ۱۰/۱۰ نمیتونه بگیره. واقعا موندم چطوری میان به بازی نمره کامل میدن. اصلا همه بخش های بازی رو فوق العاده در نظر بگیریم به خاطر گیم پلی به هیچ وجه نمیتونه نمره کامل بگیره حالا کوتاهی و کانتنت کم به‌کنار!
متای بازی الان میشد ۸۸-۸۹ برام قابل درک تر از این چندتا ۱۰ ای هست که گرفته.
 
حالا اینجا سریعا به آدم برچسب میزنن اما من قسمت‌هایی از بازی رو دیدم اصلا و ابدا ۱۰/۱۰ نمیتونه بگیره. واقعا موندم چطوری میان به بازی نمره کامل میدن. اصلا همه بخش های بازی رو فوق العاده در نظر بگیریم به خاطر گیم پلی به هیچ وجه نمیتونه نمره کامل بگیره حالا کوتاهی و کانتنت کم به‌کنار!
متای بازی الان میشد ۸۸-۸۹ برام قابل درک تر از این چندتا ۱۰ ای هست که گرفته.
نمره دادن به بازی رسما از ۷ تا ۱۰ شده، زیر ۷ رو دیگه فقط به بازیای نصفه نیمه و به معنای واقعی غیر قابل بازی میدن
۷ و ۱۰ هم عین همون لایک و دیسلایک عمل میکنن
 
  • Like
Reactions: MrElectricWizard
حالا اینجا سریعا به آدم برچسب میزنن اما من قسمت‌هایی از بازی رو دیدم اصلا و ابدا ۱۰/۱۰ نمیتونه بگیره. واقعا موندم چطوری میان به بازی نمره کامل میدن. اصلا همه بخش های بازی رو فوق العاده در نظر بگیریم به خاطر گیم پلی به هیچ وجه نمیتونه نمره کامل بگیره حالا کوتاهی و کانتنت کم به‌کنار!
متای بازی الان میشد ۸۸-۸۹ برام قابل درک تر از این چندتا ۱۰ ای هست که گرفته.
چون شما بحث تجربه رو در نظر نمیگیری
خیلی بازی ها هستن نسبت به یک بازی کامل تر، خیلی ناقص تر هستند ولی لذتی که از اون ها میبری قابل وصف نیست
جایی هم نوشته نشده، باید مثل خط کش، نمره داد

مثلا منتقد گیمزرادار نوشته من سر این بازی هفت بار گریه کردم! خب معلومه 10 میده
 
Washington Post:

کامبت، پازل ها و لول دیزاین نسبت به نسخه قبلی پسرفت کرده و ساده تر شده. محیط های بزرگ با ساختار های عمودی هم با محیط های خطی جایگزین شدند.

The sequel is a lesser game than its predecessor. There are fewer combat mechanics in play, removing the melee button and directional attacks and replacing them with nothing. Perspective puzzles to make background details match rune symbols return, unevolved from the 2017 model. The scale of the puzzles are also smaller, as the game's level design has shrunk. The former game had larger areas with vertical structures. This game's level design is mostly a straight line, with a few small puzzle areas to break up the pacing.
 
نمره بازیسنتر به اشتباه برای XSX ثبت شده در صورتی روی PC بررسی شده :D


View attachment 338001
آقا من هیت به بازی نمیدم
و معتقدم بازی نمره 8 بازی خوبی هست
شاهکار نیست ولی بد هم نیست، خوبه
ولی با این نمره واقعا جا خوردم به نظرم 10 دادن به این بازی یه کم زیادیه در حد 8 تا 8.5 خوبه
 
بنظرم 80-82 بشه سبک محبوب عام پسندی نداره نسخه یکم سر صدا گذاریش معروف شد الانم سر گرافیکش
مثل اینکه گیم پلی خاصی هم نداره که هیچی ازش نشون نمیدن.
درست گفتم تازه این سایتای خودشون هم نبود کمتر میشد.
باید خیلی بیشتر رو عمق گیم پلی و کامبت کار میکردن اکثر نقدا اشاره شده واقعا پتانسیل همچین گرافیک و صداگذاری حیف شده پتانسیل متا و فروش بالاتر رو داره.
 
من بر خلاف بعضی از کاربرا که مشخصه کیارو دارم میگم انتی گیم نیستم و دوست دارم هر بازی که اومد موفق بشه تا این صنعت هر روز پیشرفت کنه
اما دیگه خدایی 4 5 ساعت واسه یه بازی که این همه ساله دارن روش مانور میدن با قیمت 50 دلار اصلا منصفانه نیست
تازه تو حالت نرمال قرار نبود بازی فروش موفقیت امیزی داشته باشه دیگه انتشار day 1 ش رو گیم پس تیر خلاص به شرکت نینجا تئوریه حتی تعطیل هم نشه باید خود کارکنان دسته جمعی ازش خارج بشن
 
دلیل مارکتینگ ضعیف بازی مشخص شد ...... اینا 5 سال تمام حتی بیشتر وقت ساخت داشتن کلی بودجه از مایکروسافت گرفتن و استدیوشون یکی از بهترین محل های کار با بهترین تجهیزات بود . این خروجی اصلا انتظار نمی رفت
 
The Verge
Hellblade II’s stunning world is alive with horror. The latest title from Ninja Theory is brutal, unsettling, and unforgettable

The Sixth Axis
Just like its forbear, Senua’s Saga: Hellblade II is an oppressive, powerful and haunting example of the power of video games, and one that sets its own parameters for what a digital experience can be. It is a game that must be experienced, not least because, there’s nothing else quite like it

App Trigger 10/10
Saying anything really more will give the game away, so you truly must try it out for yourself. It's worth ten times its 10 hours of gameplay. Whether being free to you means beating your struggles, simply finding out how to live with them instead, or something entirely different, Senua's Saga: Hellblade II is one of the best overall immersive experiences I've had the joy of playing in a game.

Senua's Saga: Hellblade II sets the bar for what a sequel should be. A truly immersive and powerful story experience equipped with graphical and audio prowess never before experienced in a game
 
خوب اولین انحصاری مایکروسافت که نتونست +۹۰ بشه. ببینیم ایندیانا و avowed میتونن کاری کنن تا پایان سال یا نه. واقعا مایکروسافت بیشترین نیازش الان یه چند تا بازی تاپ و درجه ۱ هست. چیزی که پارسال با استارفیلد هم نتونست بهش برسه.
میدونم آف تاپیکه ولی اون دوتا هم دقیقا همین هستند.راجب avowed فکر کنم تو تاپیک همین هل بلید گفتم که از اونم آبی گرم نمیشه و عملا obsidian بهترین کار و اثرش (متاسفانه) همون new vegas هستش ظاهراً. بازی شاید نهایت طراحی محیط خوبی داشته ولی براساس همون یه ذره چیزی که نشون دادن ، واقعا گیم پلی داغونی داشت(یا دسته کم چنگی به دل نمیزد). Indiana هم همون حول و حوش ۷۰ تا ۷۵ احتمالا بشه . یه مقایسه با آنچارتد ۴ ازش دیدم راجب گرافیک و طراحی صورت و بازی ۲۰۱۶ از این به مراتب سر تر بود. به نظرم به اون دوتا + پرفکت دارک اصلا امید نداشته باشید . تهش هم دوستان دلشون خوشه که یک بازی ((رایگان)) در گیم پس هستش.البته من خودم این سرویس رو خیلی دوست دارم ولی از مایکرو با این وضع انحصاری‌ها آبی گرم نخواهد شد

هل بلید رو به وضوح همین نمرات کیلیویی برخی سایت های ظاهرا هوادار مایکرو بالا کشیده وگرنه به مراتب پایین تر میومد.(حالا میفهمم که نمرات استارفیلد هم اگه همین نمرات کیلویی نبود پایین تر میومد هنگام عرضه بازی). من چقدر دلم خوش بود بازی شاید بین ۱۵ تا ۲۰ ساعت گیم پلی داشته باشه و چقدر گسترده‌تر بشه و این حرفا که عملا همش دود شد.
 
اینکه نمرات بازی بعد ۵ سال مشابه شماره قبل باشه به خودی خود اشکالی نداره. ولی اینکه میگن هم کامبت و هم لول دیزاین آب رفته واقعا جای توجیح نداره. پس این همه سال با این همه سرمایه چیکار کردن؟
اتفاقا اولین نمایش های بازی یجوری بود که نوید یه گیم پلی گسترده تر نسبت به قبل میداد ( حضور npc های متعدد در کنار سنوئا، غول های عظیم الجثه و...) ولی در نهایت یه بازی خطی تر و کوتاه تر از قبل تحویل دادن!!
برای منی که فن شماره اول بودم این عدم پیشرفت در بعد گیم پلی کمی ضدحاله. بدبختی اینه که میگن حتی داستان هم آب رفته:|
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or