امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PS3

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,623
نام
Mehdi
یکی از دوستای توی مدرسم، خوره ی بازی هست، اما بازی سنتر نمیره، خبرارو توی GS , IGN و ... می خونه، ولی این بازی های زیر رو گفتم امتیاز بده و داد و منم میذارم :d

God of War: Ascension : 9.5 / 10

Crysis 3 : 8.5

Tomb Rider : 10
بنظرش TR یکی از بهترین بازی های این نسل هست.

Sniper: GW 2 : 6.5


با تشکر از دوستان PS3 باز :d البته من خودم بزودی روی PS3، برای خودم نیست، GOW A رو میزنم :d عشق و حال
 

HOSΣIN

کاربر سایت
Mar 15, 2012
2,932
نام
HOSΣIN
GT5

6.5 از 10

گرافیک بعضی ماشینا فوق العادس. هم پریمیوم ها. فیزیک 0 . گرافیک پیش ها و درختان و محوطش 0 . دوربین بیرون از ماشین 0 .

GOW III
10 از9.7.همه چیز فوق العاده. فقط محیط تاریک و دلگیرش خوب نیست.

Twistefmetal

7 از 10 . گرافیک خوب اما بازی به درد مولتی میخوره.

Killzone 3

10 از 10 . فوق العادس.

Gow Collection

10 از 10 برای قدیم .

6 از 10 برای الان.

GOW Ascension Coming soon
 

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
الان که خودم بی PS3 شدم X360 ـمو دادم به پسرخالم PS3 ـش رو ازش گرفتم:D
به بعضی ها قبلی نمره داده بودم:
Gran Turismo 5
7 از 10
ضعیف ترین نسخه این سری! اصلی ترین مشکلات گرافیک و فیزیک پایین!
God of War III
9.7 از 10
همه چی عالی ـه به جز Level Design که تقریبا هیچ محیط جدیدی نداره!
Uncharted 3
9.9 از 10
همه چی فوق العاده به جز بخش مخفی کاری
Uncharted 2
9.5 از 10
اگر U3 رو مبنا بذارم نمی‌تونم نسخه دوم رو بالاتر از اون ببینم!
Uncharted 1
6.5 از 10
دوربین موقع تیر اندازی واقعا بده! بازی سر تا سر اکشن ـه و قسمت های پلتفرمر فوق العاده کم ـه و همین طور هیچ تنوعی نه تو گیم پلی و نه توی Level Design نیست! از نقطه A می‌ری نقطه B چند نفر رو می‌کشی بعد می‌ری نقطه C! بعضی وقت ها یه جت اسکی هم سوار می‌شی! از چهار تا دیوار می‌پری این ور اون ور و دوباره همون کار ها رو تکرار می‌کنی! محیط هم که فقط جنگلی ـه و هیچ لوکیشن خاص و جذابی نیست!
Heavy Rain
8.7 از 10
-کنترل نامناسب
- تصمیم ها و عکس العمل ها فقط در یک ساعت و نیم پایانی تاثیر گذار هستند!
Kill Zone 2
9 از 10
+ سنگین:D
+ حس بودن در یک جنگ واقعی
 

mohammadl021

کاربر سایت
May 26, 2011
2,774
نام
محمد امین
heavy rain نمره من از 10 : 9.5

همه چی عالیه فقط مشکل کنترله که به نظرم اونقدر که بعضی ها گیر میدن ( امیر حسین با توام ) بد نیست

متال گیر hd کالکشن نمره من از 10 : 10

عالی عالی همه چیش عالیه

dirt 3 نمره من از 10 : 8.5

بازی خوبه ولی مشکلی که داره مثلا من تو سرعت زیاد حس میکنم ماشین وزن نداره خیلی سریع منحرف میشه وگرنه بقیه چیزاش عالیه
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
God Of War : Ascension
8/10
مثل همیشه فقط نکات منفی رو میگم :D

تک سلاح بودن: درسته سلاح های فرعی توی بازی قرار داده شدن و BOC هم 4 عنصر مختلف داره ولی با این وجود بازم کمبود سلاح های اصلی حس میشن و رفته رفته سیستم مبارزات بازی بشدت تکراری میشه.

صداگذاری: صداگذاری بازی اصلا بالانس نیست. بعضی جاها فقط سر و صدای کریتوس رو میشه شنید و هیچ خبری از موسیقی نیست و در جاهای دیگه موسیقی بازی بشدت بلند میشه طوری که هیچ چیزی غیر از اون نمیشنوید. GOW III از لحاظ صداگذاری واقعا یکی از بهترین بازی های این نسل بود و GOW:A در این زمینه خیلی ضعیف عمل کرده.

دشمن ها: 80% دشمن های بازی عینا همون دشمن های GOW III که سانتا اومده با اعمال تغییرات بسیار کوچیکی در طراحیشون اونها رو به اسم دشمن جدید توی GOW:A قرار داده. تعداد خیلی کمی از همین دشمن ها اینقدر خوش شانس بودن که یک یا دو حمله جدید براشون طراحی شده و بقیه فقط رنگ حملاتشون نسبت به نسخه قبلی تغییر کرده. البته دشمن های جدیدی هم توی بازی حضور دارن ولی خب شاید روی هم به 10 عدد هم نرسن.

عناصر: سانتا اومده برای ایجاد تنوع و خلق کمبوهای جدید (!) بجای سلاح های اصلی برای BOC عناصر مختلف قرار داده ولی حتی همین عناصر هم عینا از روی GOW III برداشته شدن.
عنصر رعد و برق زئوس در واقع همون سلاح سبز رنگ کریتوس در GOW III ـه، روح های هیدیس همون چنگال های هیدیس اند، عنصر یخ پوسایدن در واقع نسخه دیگه ایی از مشت های هرکول اند و آتیش هم همون BOC در GOW III ـه.

از اون بدتر اینه که حتی سانتا نیومده به طور کامل کمبوهای این سلاح ها روی توی نسخه جدید قرار بده و به اضافه کردن یه افکت برای هر عنصر بسنده کرده !!! یعنی کمبوهای اصلی عینا همون کمبو های عادی BOC ـند فقط آخرشون افکت آتیش، یخ و رعد و برق اضافه شده. نهایتا خلاقیتشون رو توی عنصر روح های هیدیس نشون دادن که بسته به کمبوتون اون آخر یا یه روح به دشمن حمله میکنه و یا یه دست از زیر زمین در میاد و دشمن رو میزنه (که هر دوی اینها عینا توی نسخه سوم هم وجود داشتن)
کمبوهای مخصوص ( L1 با دکمه های مختلف ) هم همون کمبوهای GOW III ـند که بعضا تغییرات کوچیکی توشون ایجاد شده.

سیستم جدید کمبو زنی
: این بخش اتفاقا یکی از بخش های مثبت بازیه ولی خب سانتا میتونست خیلی بهتر ازش استفاده کنه. ولی بجاش سانتا اومده کمبوهای اصلی که توی نسخه های قبلی بعد از خریدن قابل استفاده بودن رو محدود کرده و شما نمیتونید از بعضی هاشون استفاده کنید مگر اینکه Rage مودتون رو پر کرده باشید. (مثلا کمبوی سه بار مثلث یکی از اینهاست)
در صورتی که میتونستن بجای اینکار کمبو های جدیدی برای بخش Rage طراحی کنند.
------
حرف آخر: اول میخواستم به بازی 7 بدم ولی خب چون مولتی رو تجربه نکردم یک نمره بخاطر این بخش بهش اضافه کردمهرچند ممکنه بعد از خوندن نکاتی که گفتم تعجب کرده باشید که چرا به بازی نمره خوبه 8 رو دادم.
من فقط نکات منفی بازی رو بررسی کردم و GOW:A نکات مثبت هم کم نداره که همین موضوع باعث شده نمره نهایی بازی بالاتر از اون چیزی که به نظر میاد باشه. باس فایت های جذاب (مخصوصا آخرین باس)، طراحی میحط خیره کننده، گرافیک هنری و تکنیکی بسیار چشم نواز و Set Piece های لذت بخش تنها بخشی از جذابیت های GOW:A هستن. درسته بازی مشکلات زیادی داره ولی خب این مشکلات نمیتونند جلوی لذت بردن شما از این عنوان رو بگیرن.

هرچند به شخصه دفعه بعدی که خواستم نسخه ای از GOW رو بازی کنم مطمئنا انتخاب اولم GOW III خواهد بود نه GOW:A. همینطور امیدوارم که سانتا کلا بیخیال GOW:A بشه و از این بعد بازی هایی که عرضه میکنه واقعا حس یه بازی کامل و جدید رو به شخص منتقل کنند نه یه Expansion Pack برای بازیی که قبلا تجربه اش کردن.
 
آخرین ویرایش:

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
God of War: Ascension
امتیاز 9 /10
بسیار عالی از نظر گرافیک و جلو های بصری و هنری که فعلا بهترین نسل هستش
اون یک نمره رو هم بخاطر چندتا باگ کوچیک و ریتم بد موسیقی و یا قطع شدنش تو بعضی جاها کم کردم :D
 

N.!.M.A

کاربر سایت
Jun 19, 2011
1,662
نام
نیما!
FARCRY 3
گرافيك :يكي از بهترين ها روي PS3...محيط زيبا و چشم نواز-انفجار هاي بسيار طبيعي-انيميشن خوب دشمنان-مدلينگ خوب حيوانات و....نمره :9/5
داستان:بسيار خوب و عالي شروع ميشود و تا انتها بجز يكي دو جا افت نميكند-شخصيت پردازي فوق العاده vaas..نمره:9
حاوي اسپويلر داستاني :كسايي كه تموم نكردن نخونن
شخصا با صحنه هايي كه vaas و hoyt رو ميكشيم حال نكردم!
خوشم نميومد ميرفت تو توهم و تخيل به نظرم اگه اينطوري نبود به ياد ماندني تر ميشد
با پايان بازي هم حال نكردم زياد!:d
صدا گذاري:صداي اسلحه ها بسيار عالي و با دقت كار شدن-همينطور محيط و حيوانات-صداپيشگي بسيار عالي كركتر ها فراتر از يك بازي اول شخص
فقط گاهي اوقات نقص هايي مثل صداي برخورد ماشين با درخت كه يك ثانيه بعد از برخورد شنيده ميشد به چشم!(گوش) ميومد!:d نمره :9
موسيقي:موسيقي منو عالي بود!صحنه هاي اكشن هم نسبتا موسيقي قوي اي داشت نمره :9
گيم پلي:يكي از بهترين هاي تاريخ شوتر اول شخص!فوق العاده متنوع و لذت بخش!نمره:9/5
در كل نمره ي 9 رو ميدم به اين بازي!
 

Helegha

کاربر سایت
Mar 10, 2013
100
Tomb-Raider-PS3-.png




Tomb Raider

واقعا نمیدونم چی بگم !! اگه بچه ها من رو بشناسند میدونند که بنده به شخصه انتظار داشتم این بازی تبدیل به یه اپیک فیل بشه و یه تقلید نادرست و الکی رو از Uncharted به همه یاد بده ولی واقعا سوپرایز شدم !! واقعا غافل گیر و شرمنده شدم !! بازی همه چیز تموم هست ! یکی از بهترین بازی های سال 2013 هست که تا حالا انجام دادم و هرچی پول بابتش دادم حلال !! گرافیک بازی با اینکه خیلی ها بهش خرده گرفته بودند تو اکثر تاپیک ها اما از نظر بنده عالی و بسیار بجا هست !! بازی بهترین الهام گیری ( نه تقلید ! ) رو از سری Unch کرده و واقعا بازی کردن در نقش یه زن در این چنین سبکی نعمتی بس بسیار بزرگ بود و یه حس عجیب و دیدنی رو به ادم میداد . مناظر و طراحی های هنری بازی هم در سطح بسیار بالایی قرار دارند و حقا افکت باران و سرما توی بازی عالی بود !! به واقع بعضی جا ها که لارا سردش میشد خودمم احساس سرما میکردم :d از بخش گرافیک هنری و فنی بگذریم میرسیم به بهترین بخش بازی که گیم پلی بازی بود !! الحق و الانصاف عالی در اومده و کنترل شخصیت لارا هم بسیار عالی و جذاب بود . از سیستم نقش افرینی مانندش بگیرید تا تیرکمان افسانه ای !! یه لذت تموم شدنی که خیلی زود از دست میره . نوبتی هم باشه نوبت بخش خارق العاده و پر طرفدار صداگذاری هست ( :d:> ) که عجب حس واقعی میده به ادم ( :d ) کلا درد ها رو میشه در لارا در فاصله یک میلیمتری احساس کرد (:d ) . تنها چیزی که قابل گفتن هست یکم داستان سطح پایین تری نسبت به بقیه داره وگرنه همه عناصر و بخش های بازی در بهترین سطح ممکن هستند فقط لازمه یه چیز گفته بشه که بلافاصله بعد از Far Cry 3 این بازی رو شروع نکنید که یه حس بعد ابتدا میده دستتون که انگار دارید FC3 سوم شخص با خواهر نداشته جیسون میزنید ولی خب بعد از مدتی این حس از بین میره ولی خب بهرحال توصیه نمیشه :d . در کل بازی رو سفیدمون کرد و خدا خیرشون بده که یه بازی با کیفیت بالا دیگه هم در این سبک تولد دوباره پیدا کرد و بشدت جای خالی ناتان رو تا حدودی برطرف کرد .

+ گیم پلی خارق العاده
+موسیقی و صدا گذاری در بهترین حالت ( لازم به گفتن نیست خودتون دیگه میدونید :d )
+ گرافیک بسیار عالی همراه با طراحی هنری عالی
+ شخصیت زن
+ تیر و کمان

- داستان نه چندان جالب و فمینستی
- انیمیشن صورت لارا گهگاه تو ذوق میزنه
- و دیگر هیچ !!

9/10
================================================================================================================================================



665270885e8fe9bff4b273896ecdb872.jpg


DmC
آول از همه باید یه عذر خواهی بزرگ از علی ( دانته هرگز گریه نمیکنه !:d ) بکنم که اینهمه بازی رو ترول کردم و مورد تنفر ترین بازی عمرم بود ولی اینم رو سفیدمون کرد و الحق و الانصاف بازی بسیار فان و سرگرم کننده ای بود . گیم پلی بسیار سریع و بسیار فان بود و همه جوره به ادم حال میداد و انیمیشن و طراحی شخصیت دانته هم واقعا عالی بود و بسی لذت بردیم . :d خدا از خیر گناهامون سر این بازی بگذره :d

+ گیم پلی بسیار عالی
+ گرافیک هنری خارق العاده
+ داستان
+ دانته
+ موسیقی و صدا گذاری در حد قابل قبول

- گرافیک فنی افتضاح !
- ورجیل ( ابهت خودش رو دیگه نداشت ! )
- افت فریم های وحشتناک در نسخه PS3


8/10


 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,683
نام
حسین
SNIPER2:4/10
DMC:8/10
سنایپر که داغون بود بره خدا رو شکر کنه بهش 4 دادم اونم فقط بخاطر سبک خاصش
DMC خیلی بحال بود خوشم اومد از بازی
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,106
نام
آریا
God of War: Ascension
9/10


+ گیم پلی فوق العاده و بهتر از همیشه ! ویژگی های خوبی به گیم پلی اضافه شده که البته میشه در آینده روی اون ها بیشتر کار کرد و برای نسخه های بعدی از این هم بهتر بشه.
سیستم Rage خیلی عالی هست ، ولی به نظرم باید یه کم زودتر پُر بشه ، یا حداقل وقتی پُر میشه انقدر راحت با یکی دو تا ضربه دشمن خالی نشه. QTE های جدید هم خیلی خوب هستن ، ولی زیادی آسون هستن ! :D یعنی جا خالی دادن از حمله دشمن موقع کشتنش ، خیلی ساده هست و باید سخت تر از این بشه.
+ گرافیک محشر. ماشاالله توی این مدت انقدر بازی های مختلف با گرافیک های فوق العاده اومدن که دیگه آدم نمیتونه راحت بگه فلان بازی بهترین گرافیک رو داره ، ولی GoW: Ascension بدون شک یکی از همین بازی ها هست. Image Quality بازی فوق العاده هست و تکسچرها و نورپردازی و مدل ها (از Kratos که به نظرم بهترین مدل رو بین همه بازی ها داره تا دشمن ها و ...) عالی هستن. افکت های مختلف هم به بهترین شکل ممکن نمایش داده میشن و در کل معجون فوق العاده ای از این نظر هست. فقط متأسفانه بعضی جاها تکسچرها دیر لود میشن و یه سری جاها هم افت فریم کمی داره.
عجیب ترین صحنه ای هم که توی یه بازی تا الآن دیدم (از نظر گرافیکی) غول آخر این بازی هست که واقعاً خیره کننده هست ! دفعه اول که به اون تیکه رسیدم ، توی یکی از بخش ها فکر کردم Cutscene هست ولی بعد فهمیدم میشه Kratos رو حرکت داد ! :-"
+ موسیقی های زیبا. البته به تم اصلی بازی در نسخه های قبلی نمیرسن ، ولی بعضی هاشون به شدت زیبا و شنیدنی هستن.
+ Boss Fight های فوق العاده. البته به نسخه قبلی نمیرسن بدون شک ! :D
+ دشمن های جدید خیلی خوب و جالب طراحی شدن.
+ طراحی مراحل استثنایی و به شدت عالی ! بهترین طراحی مراحل این سری بعد از GoW II
+ پازل ها و معماهای فوق العاده که بعضی هاشون جزو بهترین معماهای این سری هستن.
+ مولتی پلیر Fun و جالب

- مشکلاتی در صداگذاری. صداگذاری بازی بدون این مشکلات واقعاً عالیه. یعنی از صدای اسلحه و خود Kratos تا صدایی که دشمن ها و محیط و ... ولی متأسفانه یه سری باگ توی صداگذاری هست که بعضی جاها یه دفعه صداگذاری قطع و وصل میشه و تمرکز آدم رو به هم میزنه.
- داستان بازی ! خود داستان به تنهایی شاید مشکل خاصی نداشته باشه ، ولی انتظارم به مراتب بیشتر از این بود. یعنی وقتی قراره یه نسخه کامل کنسولی به گذشته Kratos بپردازه ، باید خیلی بیشتر روی داستان کار میکردن.
مثلاً چیزی که همه طرفدارها انتظارش رو داشتن ، یعنی جنگ با بربرها رو می دیدیم. یا کشتن زن و بچه ـش رو داخل بازی تجربه می کردیم.
در کل داستان بازی پتانسیل خوبی داشت که هدر رفت. بعضی جاها انقدر خبری از داستان نبود که آدم یادش میرفت جریان چیه ! :D خود Kratos هم فکر کنم دیالوگ هاش یک دهم نسخه های قبلی بود !
- نبود اسلحه به میزان لازم ! :D البته 4 تا عنصر برای BoC وجود داره که استفاده ازشون لذت بخش هست. یه سری اسلحه هم توی محیط و دست دشمن ها هست که میشه ازشون استفاده کرد و تنوع خوبی به بازی میدن. ولی اینا جای 2،3 تا اسلحه اصلی که در کنار BoC وجود داشته باشه رو نمیگیرن.
- بعضی از دشمن های قبلی همون انیمیشن ها و Finisher های سابق رو دارن و بهتر بود حداقل Finisherـشون کمی فرق میکرد. البته بعضی هاشون هم با Finisher های جدید و خیلی جالب حضور پیدا کردن ! :D
- مشکل در اتصال به مولتی پلیر و وارد شدن به بازی !

در کل به شدت با بازی حال کردم ! با اینکه یه سری مشکلات ریز و درشت داشت ، ولی انقدر برام لذت بخش بود که حتی سریع تر از دست دومی که GoW III رو رفته بودم ، GoW: Ascension رو روی Hard بازی کردم ! :D با اینکه GoW III بازی کامل تری بود ، ولی GoW: Ascension یه جورایی برام دوست داشتنی تر بود. بازی از جهاتی حال و هوای GoW II رو برام داشت و کاش این مشکلاتش (مخصوصاً از نظر داستانی) هم برطرف میشد تا این تجربه لذت بخش ، بهتر از قبل میشد.
در مجموع در حال حاضر سری GoW رو این طوری رتبه بندی میکنم :
II > III = Ascension > I
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
همون روند همیشگی :D

Tomb Raider : 9/10

- افت فریم : مهم نیست بازی چقدر محیطش بزرگ باشه یا چه گرافیکی داشته باشه، افت فریم به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

- مشکلات AI : بعضی مواقع AI رفتار عجیبی از خودش نشون میداد، مثلا یکی از دشمنا از کنار جسدش رفیقش رد میشد و هیچ واکنشی نشون نمیداد ! یا جلوی روش رفیقش رو میکشتم ولی عین خیالش نبود ! مشکل آنچنان حادی نبود و فقط بعضی اوقات اتفاق میوفتد ولی خب بهرحال یه ایراد حساب میشه.

- باگ : باگ توی هر بازیی وجود داره ولی خب بعضی باگهای TR شما رو مجبور میکنند تا دوباره از اول بازی رو شروع کنید ! هرچند باید مثل من خیلی بدشانس باشید که با یه همچین باگ هایی روبرو بشید.
----
حرف آخر : TR یکی از بهترین بازی هایی بود که توی این نسل تجربه اش کردم. از داستان و شخصیت پردازی بازی گرفته تا گیم پلی بسیار روان و متنوع بازی. به همه دوستان توصیه میکنم این عنوان فوق العاده رو از دست ندن و حتما تجربه اش کنند.
 

habibmp3

کاربر سایت
Dec 5, 2011
1,236
نام
ابوالفضل
Journey : یک تجربه ناب و رویایی ..
یه تابلوی نقاشی هنری ..
یک فیلم صامت مفهومی ..
یک آلبوم موسیقی ماندگار ...
سفری از درون به دنیایی از معنا!
واقعا هنگام بازی فکر میکردم دارم یه خواب شیرین میبینم!
این جمله واقعا راجع به این بازی معنا پیدا می کنه : "به جای اینکه چندین بازی انجام دهید، Journey را چندین بار انجام دهید."
امیدوارم بیشتر شاهد اینجور بازی ها که فکرت رو نرمش میده و دیدت رو بازتر می کنه باشیم.
واقعا شاهکاری بود همه جانبه .. حتی گرافیک بازی هم بی نظیر و فوق العاده بود.
کمترین نمره ای که میتونم بدم 10 هستش ...
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
II > III = Ascension > I
بدترین GOW شد شماره یکش !؟؟!؟!؟!؟:shocked:
ریختن خونت رو به دست دستان مبارک دیوید جفی حلال اعلام میفرمایم......:|

برا اینکه اسپم نباشد:
Journey 8/10
شاهکاری هنری و استثنایی با داستان و روابتی بسی زیبا و خاص
فقط حیف که نقش گیمر تو اون یک ساعت و نیم گرفتن دکمه ی پلی هست و بس :| :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر