[h=3]
Metal Gear Rising: Revengeance : 85[/h]باس فایت های جالبش مخصوصا اخری نقش اصلی رو در جذابیتش داشت برام.ترکیب جالبی بود از اکشن ژاپنی و مخفی کاری نسبی.زیاد مشکلی با دوربینش نداشتم و به نظرم اومد منظور پلتینیوم و کوجیما پروداکشن
در گیم پلی بازی با همین دوربین شل و ول بهتر بیان می شه.بخش بصری فدای فریم شده بود ولی مدیریت شده بود در موردش ولی ترجیح می دم اینو همین طوری که الان هست داشته باشم تا اینکه خوشگل تر بشه و
بشه 30 فریم.بهش نمی خوره و 30 فریم براش جوابگو نیست.
TOMB RAIDER : 85
بعد از UNCHARTED فکر نمی کردم از یه اکشن-ادونچ اینقدر لذت ببرم.دوباره زنده کردن این نام رو بعد از عناوین قبلی که چندان شایسته نبودن شده بودن بازی ریاضی!البته هنوز برام ارزش تکرار UNCHARTED رو و اون حال و هوای
لا ابالی وار Natan رو نداره.
DmC devil may cry : 80
امسال عملکرد بهتری رو دارم از کپکام می بینم بعد سال گذشته فاجعه بارش.بازی زیبایی بود به عنوان یه نسخه فرعی.گرافیک زیبایی داشت اما از قابلیت باس هاش استفاده نشده بود و برخلاف MGR
باس فایت های ابکی داشت که واقعا حیف.ترکیبی بود از مشخصه های غربی و کمی هم ژاپنی( بیشتر ژاپنیه توی مبارزه اخر البته.DLC جالبی هم داره )
CRYSIS 3 : 75
پیشرفت خوبی داشت نسبت به نسخه 2 و بزرگترینش برگشتن بازی به حالت سندباکس هست.روایت داستانس به نسبت بهتر شده بود و گیم پلی هم جذاب تر اما اصرار غیر منطقی جوات به انجام یه
کار غیر ممکن تکنیکی روی سخت افزارهایی که بهشون تسلط نداره باعث شد بازی Sub-HD از اب دربیاد و فریمی که عموما روون نبودنش برام مشهود بود و باعث سر درد میشد در من.
خوبه که داره جلو می ره اما همچنان در برابر سلطان سندباکس HALO به اون درجه از خاطره انگیز بودن و شخصیت های کاریزماتیک نرسیده.