Horizon Zero Dawn is going to make other open-world developers sick with envy.
It is The Witcher 3 of post-post-apocalyptic robo-dino adventures; it is the sort of thing Ubisoft will wish you had never seen if it dares to release another time-sucking, glitch-filled Assassin’s Creed.
Horizon Zero Dawn review: Sony and The Witcher 3 had a baby, and it deserves to win your heartThis is very probably the most flawless open world game ever made.
فقط یه نمره 4 از سایت واشنگتن می خواد حاشیه امن چیه؟با ثبت نمره های جدید توی متا یه 15-20 رتبه به 90 نزدیک تر شد و توی حاشیه امنیت بیشتری قرار گرفت
خب من تو پست قبلیم هم گفتم ، غیر از نمره های فضایی دیگه نمره های فضایی رو کاریش نمیشه کردفقط یه نمره 4 از سایت واشنگتن می خواد حاشیه امن چیه؟
بر عكس فك كنم كمتر از ٩ نده!فقط یه نمره 4 از سایت واشنگتن می خواد حاشیه امن چیه؟
Horizon همه ی المان های rpg که توانسته جمع آوری کرده، و در عین حال مهمترین قسمت یک عنوان rpg رو فراموش کرده: توجیه وجود این همه بخش های اضافی.
ماموریت های جانبی در Horizon کهنه و تکراری بنظر میرسند. و بیشتر آنها حول انجام کارها (کشتن، بدست آوردن آیتم خاص و...) برای غریبه هایی میشود که معلوم نیست از چه رو انقدر بشما اعتماد دارند! بعلاوه انجام این ماموریتها برای کسانی که در کودکی موجب آزار و اذیت Aloy (کاراکتر اول بازی) شده اند چندان منطقی نیست.
Horizon مثل هر rpg دیگری به وسعت محتوایش وابسته است، اما مشکل Horizon نه کمیت که کیفیت است. اگر بدنبال سیستم crafting و ماموریت های جانبی بی معنی هستند، بتعداد فراوان منتظر شماست، اگر نه که، خب.
انچارتد را دیدم با 40 نمره 10بر عكس فك كنم كمتر از ٩ نده!
افرین اینم ورژن جدید روشن فکری تمامی کسانی به بازی بالا 5 دادن فن بوی هستنبا تشکر از US Gamer که خارج از جو موجود، و بدون ترس از انفجارهای انتحاری فن ها واقعیت رو بیان میکنه. اینکه یه FPSـساز خطی در توانایی هاش نیست که بخواد یه open-world rpg غنی رو بسازه. و در نهایت مثل بازی قبلی استودیو، killzone، به گرافیک و طراحی بصری خودش وابسته است.
قسمت هایی از نقد:
ماموریت های جانبی در Horizon کهنه و تکراری بنظر میرسند. و بیشتر آنها
آره .. این همه سایت و مجله حالیش نبوده .. فقط این حالیش بوده که ارزش بازی 5 هبا تشکر از US Gamer که خارج از جو موجود، و بدون ترس از انفجارهای انتحاری فن ها واقعیت رو بیان میکنه. اینکه یه FPSـساز خطی در توانایی هاش نیست که بخواد یه open-world rpg غنی رو بسازه. و در نهایت مثل بازی قبلی استودیو، killzone، به گرافیک و طراحی بصری خودش وابسته است.
قسمت هایی از نقد: